Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 4000 euroa vihkisormuksesta liian vähän?

Vierailija
30.08.2024 |

Mikä hinta olisi sopiva?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä 4000€ on ihan hullun paljon. 

Mielummin laittaisin 1000€ sormukseen ja 3000€ unelmahäämatkaan.

Ihmisillä on erilaisia taloudellisia tilanteita. Joku voi laittaa 4000€ sormukseen ja 5000€ häämatkaan.

Totta. Jollain on varaa ostaa 40000€:n sormus, laittaa toiset 40000€ häämatkaan ja pari miljoonaa kivitaloon. Mutta nyt ei kai ollut siitä kyse. Vaikka minulla olisi rahaa tuo mainitsemasi 9000€, laittaisin silti vain 1000€ sormukseen ja loput matkaan. 

No, joo. Ihmisillä on erilaisia preferenssejä. Toiset haluaa 9000€:sta laittaa 1000 euroa johonkin jonka arvo säilyy ja kestää eliniän ja pistää sitten loput 8000 euroa palamaan parissa viikossa reissuun, että saa kivoja somekuvia ja kertoa kavereille pari viikkoa reissusta, kuinka luksusta oli. Toiset taas mieluummin lähtee halvemmalle esim 5000 euron reissulle ja laittaa sen 4000 euroa siihen sormukseen.

Vierailija
82/84 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olet ap aloituksesta päätellen USAssa, kannattaa kysyä paikallisilta palstoilta.

Ihan Suomessa olen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sellaista perjantai pulmaa sitten. Mun vihkisormus maksoi 118e. Naimisissa 22v.

Ei tarvinnut kauaa odottaa palstan perinteistä vastausta. Että mitä halvempi sormus, sitä pidempi liitto. Lisää vielä että hääjuhlimisen välttäminenkin lisää liiton kestoa.

Oikeasti, voi olla kallis sormus ja pitkä liitto. Halpa sormus ja pitkä liitto. Kallis sormus ja lyhyt liitto. Halpa sormus ja lyhyt liitto.

Vierailija
84/84 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sellaista perjantai pulmaa sitten. Mun vihkisormus maksoi 118e. Naimisissa 22v.

Minun noin 700 mk, kutakuinkin sama verran. Ja sormessa on ollut yli 30-v tähän mennessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi