Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateeminen ystäväni sanoi hakeneensa kulutusluottoa ja olin ihan suu auki siinä ällistyksestä!

Vierailija
30.08.2024 |

Siis miten ihmeessä hän on voinut möhliä asiansa niin, että hakee kulutusluottoa. En ymmärrä. Minulle ei tulisi kuuna päivänä hakea moista. Tuntuu jotenkin oudolta, että on tuollainen IHMINEN nyt lähipiirissä. Miten te toimisitte hänen suhteensa? Onko aika ottaa vähän etäisyyttä? Pelkään mahdollista lokkeilua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti etäisyyttä.

Vierailija
2/7 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Järkyttävä tilanne kerrassaan! Heti välit poikki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko koroton luotto? Sehän on vain järkevää taloudenpitoa.

Vierailija
4/7 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppiarvo on todistus siitä, että on lukenut vuonna x kirjat a, b, c ja d, sekä muistanutkin vielä vuonna x+4 jotakin lukemastaan. Älykkyys sen sijaan on synnynnäistä kykyä nähdä asioiden suuri kuva, syy ja seuraussuhteet, kyky terveeseen itsekritiikkiin, eli  olla toistamatta samaa virhettä läpi elämän. Kavereillasi on selvästikin vaikeuksia hahmottaa syy ja seuraussuhteita, mutta sillä ei ole oppiarvojen kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
5/7 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen. - Mutta koska olen myös työtön ja väärän alan maisteri niin olen tällä palstalla joidenkin silmissä halveksittavampi kuin vaimonsa murhasta tuomittu, jok asentään on voinut olla psykiatri,

Vierailija
6/7 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko koroton luotto? Sehän on vain järkevää taloudenpitoa.

Tirsk! Kulutusluotto ei ole milloinkaan koroton.

Vierailija
7/7 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittelitkö silmiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme