Onko 4000 euroa vihkisormuksesta liian vähän?
Kommentit (84)
Kyllä vihkisormuksen kuuluu olla vuoden palkan hintainen
15 000 euroa on ihan minimihinta. Päätä itse.
Vierailija kirjoitti:
Nehän on järkyttävän kalliita!
Joillain tietysti on rahaa, millä mässätä mutta velaksiko myös jotkut ostelee?
En ymmärrä...
Kyllä se kuuluu velaksi ottaa. Ei kennelläkään ole varaa vuoden palkkaa laittaa ilman, että ottaa velkaa. Tai voihan sitä säästellä pari vuotta ja sitten ei menekään naimisiin tai on jossain pakanaliitossa missä paholainen katsoo sängyn laidalla...
Mä en oo yhtään sormusihmisiä (enkä kihloissa olekaan). Mutta mun mielestä olis ihan superromanttista saada sellainen joku Kinder-munasta tuleva muovisormus 😂 Myöhemmin voisi ostaa jonkun hieman paremman mutta en välttis edes niin välittäisi käyttää koko sormusta ja ei se oo se juttu vaan rakkaus!
N32
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vihkisormuksen kuuluu olla vuoden palkan hintainen
Ei riitä, saat ehkä jonkinlaisen Pirkka sormuksen.
Vierailija kirjoitti:
15 000 euroa on ihan minimihinta. Päätä itse.
No just🤦🤦🤦🤦
Mikä ihmisiä vaivaa, taas kerran...
Ei ole ihme, jos sormuksiakin ostetaan velaksi ja sitten ihmetellään että mites nyt näin kävi?
Todella idioottimaista.
Halusin aikanaan kapean, sileän sormuksen, maksoi n. 100e.
Ihan sopiva - osamaksun ensimmäinen erä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että sellaista perjantai pulmaa sitten. Mun vihkisormus maksoi 118e. Naimisissa 22v.
Liian halpa
Perustele.-eri
Jos nainen vaatii kallista sormusta, niin ollaan sitten vaan avoliitossa ilman sormuksia.
Kuule noin peeaan kannattaa käyttää kumilenkkiä. Ei haittaa vaikka sormi turpoaisi, ei valahda pois.
Kihla- ja vihkisormukset mahdollisimman sileät ja yksinkertaiset, koska ovat yötä päivää sormissa. ( itsellä kohta 40 vuotta). Timantit jossainvaiheessa irtoavat ja isot ovat ihan tiellä. Sitten voi hankkia vaikka kuinka upeita satunnaisesti pidettäviä sormuksia.( itselläni useita). Niitä voi vaihdella tilanteen ja asun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että sellaista perjantai pulmaa sitten. Mun vihkisormus maksoi 118e. Naimisissa 22v.
Liian halpa
Perustele.-eri
Liian halpa, capisce?
Kysy siltä siipaltas ap. Ei me tiedetä mikä sulle on liian vähän.
Jätätkö hintalapun roikkumaan? 🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Ei olla jenkeissä missä timanttiteollisuus mainoslobbasi onnistuneesti hölmömpien mieliin sääntöjä sormusten hinnoista, maksaa sen verran mikä hyvältä tuntuu.
Tuon verran maksoi naiselleni ostama kihlasormus.
Kyllä se on ehdottomasti liian vähän kymppitonnin sormuksesta. En tosin tiedä, mitä normaalisormukset maksanee.
18 jatkaa...
Vaikea mitata edes oman rakkauden määrää jossain eurosummassa. Osta se kiva sormus ja sen lisäksi jokunen kultaharkko lahjapaketissa. Tykkäis varmaan.