Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 4000 euroa vihkisormuksesta liian vähän?

Vierailija
30.08.2024 |

Mikä hinta olisi sopiva?

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän mihin tarkoitukseen? Mulla on kaunis sormus, maksoi 450 eur.

Vierailija
42/84 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Täh? Tämä ei ole vitsi. Ap

No osta sen hintainen kun sulla on varaa! Jos tulevalle puolisolle ei kelpaa niin voi voi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Täh? Tämä ei ole vitsi. Ap

No osta sen hintainen kun sulla on varaa! Jos tulevalle puolisolle ei kelpaa niin voi voi. 

Vai et kai ole niin ääliö että kerrot sen hinnan toiselle! 

Vierailija
44/84 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15 000 euroa on ihan minimihinta. Päätä itse.

Tarkoitat kai pelkän timantin hintaa? Itse sormus siihen jotain pientä vähän päälle.

Vierailija
45/84 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallin eteisestä karkkiautomaatista sai ihan riittävän hienon helyn. Muijalle kelpasi. Pakko oli kelvata kun lapsi oli jo tulossa.

Vierailija
46/84 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo yhtään sormusihmisiä (enkä kihloissa olekaan). Mutta mun mielestä olis ihan superromanttista saada sellainen joku Kinder-munasta tuleva muovisormus 😂 Myöhemmin voisi ostaa jonkun hieman paremman mutta  en välttis edes niin välittäisi käyttää koko sormusta ja ei se oo se juttu vaan rakkaus!

N32

Tai tuohinen sormus. 

Vierailija
47/84 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sileät sormukset päivittäiseen käyttöön ovat hyvät ja tyylikkäät. Toisenlaisia koruja voi lahjoittaa vaikka jo huomenlahjaksi. Kovin pramea kihla- tai vihkisormus on hassun näköinen, jos käyttäjä muuten pukeutuu hyvin erityylisesti kuten esimerkiksi verkkareihin, treenitrikoisiin, toimipistetyöasuihin jne. 

Vierailija
48/84 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sanon suoraan- on! Mitä suggar- Daddy vielä on joutunut  morsiamelle ostamaan- enne eroa:)?

Vierailija
49/84 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä timantteja pitää olla kunnolla ja isoja. Siis sormuksessa. 

Vierailija
50/84 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo yhtään sormusihmisiä (enkä kihloissa olekaan). Mutta mun mielestä olis ihan superromanttista saada sellainen joku Kinder-munasta tuleva muovisormus 😂 Myöhemmin voisi ostaa jonkun hieman paremman mutta  en välttis edes niin välittäisi käyttää koko sormusta ja ei se oo se juttu vaan rakkaus!

N32

Tai tuohinen sormus. 

Todellakin toi on vielä parempi koska oon tällainen luonnosta tykkäävä ja ylikulutusta inhoava luomunainen :) Tuohisormusta jos joku tarjoaa, ni oon myytyä naista :D

N32

Vierailija
51/84 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on teidät naiset kyllä halvalla saatu naimisiin. 

Vierailija
52/84 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli aivan ihanaa, että opiskelijapoikani otti lainan ja teetti morsiamelleen uniikin sormuksen kultasepällä. Hän halusi, että sormuksella on tarina ja siitä tulee suvussa kulkeva perhekalleus. Minusta hieno ajatus satsata johonkin, mikä on loppuelämän käytössä. Ensimmäiset 10v jo nyt..

Vierailija
53/84 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä oli aivan ihanaa, että opiskelijapoikani otti lainan ja teetti morsiamelleen uniikin sormuksen kultasepällä. Hän halusi, että sormuksella on tarina ja siitä tulee suvussa kulkeva perhekalleus. Minusta hieno ajatus satsata johonkin, mikä on loppuelämän käytössä. Ensimmäiset 10v jo nyt..

Just näin. 

Vierailija
54/84 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siis ylipäätään saavutat kun on sormessa 40 euron sormus, 400 euron sormus 4000 euron sormus tai peräti 40 000 euron sormus?

Turvallisin "pääoma" kallis möykky sormessa jos tiet erkanee? Huudin blingbling-mamat vertailee möykkyjään kellä on isoin Kongosta lapsityövoimalla louhittu kivi?

Vierailija
55/84 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maksoi sormukset yhteensä noin 100€ ja yhdessä  ollaan  oltu jo 25v.aikoi aa kihla sormukset  oli kalliimmat mutta  ei sillä  lopulta oo mitään  väliä paljon  maksaa 

Vierailija
56/84 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liikaa, vähemmälläkin pärjää

Vierailija
57/84 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on ilmeisesti rahaliitto rakkausliiton sijaan.

Vierailija
58/84 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihi mies ei rakasta jossei vähintään 1000 € laita sormukseen.

Vierailija
59/84 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maksoi kihlat 500 ja 1000. Miehen siis kalliimpi. Mun vihki oli 1000. Kun oltiin oltu 10 vuotta naimisissa, sain yllärinä timanttisormuksen, hinta lienee jotain 1500. 

Hyvin ovat toimineet.

Vierailija
60/84 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 2000 € sormus pitäisi olla jo kelvollinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi