Onko 4000 euroa vihkisormuksesta liian vähän?
Kommentit (84)
4000€ on kihlasormukselle ok summa. Vihkisormus sitten 10 000€->
On koska panttilainaamo maksaa siitä vain satasen.
Riippuu paljonko fyrkkaa sulla on. Uskon että miehellesi kelpaa hyvin halvempikin rinkula.
Miehen kk nettopalkka on sopiva naisen kihlaksi.
Vierailija kirjoitti:
Maksoin kihlasormuksesta 2800. Taidan olla pihi
ap
Vierailija kirjoitti:
Että sellaista perjantai pulmaa sitten. Mun vihkisormus maksoi 118e. Naimisissa 22v.
Liian halpa
Vierailija kirjoitti:
Just🤦
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Täh? Tämä ei ole vitsi. Ap
En maksaisi mistään sormuksesta tuhansia euroja, koska hukkaamisvaara on liian iso. Olen kyllä tarpeeksi sitoutunut avioliittooni ilman tonnien sormustakin.
Että mitä he****????
Tällaisia ihmisiä siis oikeasti on...
Kyllä on helppoa joillain.
Se on liikaa. Kelaa mikä menestys, jos hukkaat sen.
Vierailija kirjoitti:
Pillun tiukkuus määrää hinnan.
Hyvä vinkki 🤣🤣
Osta joku sellainen joka mielestäsi on nätti. Älä tuijota hintalappuun. Katso niitä normaaleja sormuksia joita sulle esitellään kun pyydät saada nähdä kihla- ja vihkisorumuksia. Keltakultaa, pienillä timanteilla, ehkä allians... timanttien arvokkuudella ei arkisormuksessa ole mitään väliä.
Sit viet sen sormuksen sille jolle sitä olet ostamassa. Niin - miten saada oikein kokoinen - jos aiot mennä sormuksen kanssa. Saisko siitä vaikka kuvan.
Tärkeää on että vihdoinkin tuot sen sormuksen sille jolle sen haluat antaa etkä pyöritä näitä sormusketjuja vähintään joka perjantai. Etkö just jo viime viikolla keksinyt hyvän sormuksen jonka hinta pyöri jossain 150-200 e? Varmaan oot sama. Kohta joku alkaa kutsua sua sormushöpsöksi.
Meillä ei edes ole vihkisormuksia. Turhaa rahanmenoa. Naimisissa yli 10v.
On mun maksoi 0 euroa samoin vihkisormus , tuolla rahalla ei saa mitään joten sormuksia ei ole. Yli 40v liitto kestänyt siitä huolimatta.
Mun vihkisormus maksoi noin 100 markkaa. Tuossa se sormessa on kulkenut 35 vuotta. Jos vielä elon vuosia toiset 35 vuotta niin sopiva hinta vuotta kohden
Nehän on järkyttävän kalliita!
Joillain tietysti on rahaa, millä mässätä mutta velaksiko myös jotkut ostelee?
En ymmärrä...
Että sellaista perjantai pulmaa sitten. Mun vihkisormus maksoi 118e. Naimisissa 22v.