Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pettäjä tuntee kun jää kiinni sivusuhteesta eikä olisi halunnut erota puolisostaan/rikkoa kotia?

Vierailija
28.08.2024 |

Mulla on vain se petetyn näkökulma, mutta haluaisin tietää mitä pettäjän päässä liikkuu...

Oma maailmani mureni ihan täysin kun sain miehen pettämisestä kiinni. On tulossa ero ja minä muutan pois. Olen täysin palasina kaikesta, mutta haluaisin kuitenkin tietää mitä sen pettäjän päässä pyörii...Mies kun ei puhu mitään.

Meillä oli kaikki hyvin, rakkautta riitti, myös makuuhuoneen puolella kaikki hyvin. Olimme toistemme parhaat ystävät 25 vuotta ja sitten kävi niin että mies oli heikko ja lankesi erään häntä piirittäneen nuoremman naisen pauloihin. 

Mies ei olisi halunnut erota ja oli hävennyt tekojaan (olivat ilmeisesti muutaman kuukauden tapailleet ennen kuin sain ns. rysän päältä kiinni) tekohetkelläkin, mutta jokin vain veti häntä sen toisen naisen luokse. Oli hullaantunut ja se oli voittanut järjen. Enempää en hänestä kiinni saa, sulkeutuu. 

Osaisiko joku sanoa mulle mitä tällaisessa tilanteessa pettäjän päässä liikkuu kun romahdutti oman ja puolisonsa elämän, 25 vuotta roskakoriin? Häpeää, surua, iloa....? Kovasti yrittäisin ymmärtää, mutta vastauksia en saa. Hän hermostuu kun yritän niitä häneltä kysellä, on aina ollut hyvin sulkeutunut. Nähtäväksi jää juokseeko hairahduksensa luokse heti kun lähden, vai kuivuuko koko juttu kasaan. 

Kokemuksia? Mielipiteitä?

Kommentit (1940)

Vierailija
1501/1940 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun oma 28 vuotta kestänyt suhde päättyi toiseen naiseen niin shokki oli valtava. Ero tuli todellakin puskista. Viimeiset kaksi kuukautta vaisto yritti varoittaa, ihan pieniä hetkiä oli miehen käytöksessä (olemuksessa, silmissä) että mietin, että onko kaikki hyvin. Kysyinkin, mutta kaikki "oli kuulemma hyvin". Harrastettiin ihan normaalisti s#eksiä yms. Se mikä näin jälkikäteen on selvää, että miehen puhelimen käyttö muuttui, puhelin oli aina näyttö alaspäin ja puhelin kulki mukana, eikä siis enää sanonut "että, tuotko puhelimeni tms". Se puhelin oli selvin merkki, josta olisin voinut jo ymmärtää asian laidan.

Vaikka mullekin ero ja pettäminen tulivat täysin puskista ja järkytys oli sanoinkuvaamaton, niin tiedätkö jokin vaisto mullakin on alitajunnassa ilmeisesti herännyt. Säästin rahaa, hoidin itseni velattomaksi! Jotenkin en uskaltanut käyttää rahaa entiseen malliin vaan tosiaan säästin. Onneksi tein niin! Aivan kuin olisin aavistanut tulevan. Ja tuo puhelin, kyllä vaan. 

Tässä ketjussa olen aikaisemminkin todennut että säästäkää naiset jos pystytte. Pitäkää aina pieni pesämuna itsellänne niin ette joudu pulaan jos sellainen tilanne tulee eteen. Näin ette ole täysin riippuvaisia puolisostanne. Ymmärrän ettei kaikilla ole mistä säästää, mutta jos suinkin vain on mahdollisuus niin kannattaa.

Ap

Vierailija
1502/1940 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun oma 28 vuotta kestänyt suhde päättyi toiseen naiseen niin shokki oli valtava. Ero tuli todellakin puskista. Viimeiset kaksi kuukautta vaisto yritti varoittaa, ihan pieniä hetkiä oli miehen käytöksessä (olemuksessa, silmissä) että mietin, että onko kaikki hyvin. Kysyinkin, mutta kaikki "oli kuulemma hyvin". Harrastettiin ihan normaalisti s#eksiä yms. Se mikä näin jälkikäteen on selvää, että miehen puhelimen käyttö muuttui, puhelin oli aina näyttö alaspäin ja puhelin kulki mukana, eikä siis enää sanonut "että, tuotko puhelimeni tms". Se puhelin oli selvin merkki, josta olisin voinut jo ymmärtää asian laidan.

Niin joo ja olen pahoillani sun tilanteestasi. Onko tästä jo aikaa kulunut?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/1940 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliskohan kakkosnainenkin ottanut jalat alleen kun huomasi, että mies tarvitsee passaajan kotiinsa? Ei se ole sanottua, että suhde olisi hiipunut vain miehen aloitteesta.

Nuoremmat naiset eivät taivu niin epätasa-arvoiseen suhteeseen kuin teillä oli. Vaikka olisi alussa ollut kuinka innokas suhteeseen, voi olla, että silmät aukenivat millainen on vanheneva sovinistimies kotioloissa.

En tiedä miten siellä on käynyt ja ovatko edelleen miten paljon yhteyksissä. Mutta eipä se romanssi kylläkään enää ainakaan roihua kun mies "nysväilee" omiaan siellä kodissamme tai katselee televisiota yksin.

Ap

Vierailija
1504/1940 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Pitkä, hyvä, tasainen liitto on perusturvallinen pohja, jonka päälle pitäisi voida rakentaa niitä jännittäviä hetkiä yhdessä sen tutun ja turvallisen puolison kanssa.

Mikä esti Ap:n tai meidän muiden petettyjen puolisoita käyttämään niitä mahtavia alfaurosten ylivertaisia aivoja ja keksiä jännittäviä yhteisiä harrastuksia, kuten vuorikiipeilyä, kartingia tai vastaavaa? Olisin mielelläni lähtenyt miehen kanssa aivan uusille urille. Mikä siellä vieraan naisen jalkovälissä oli niin jännittävää, että sen vuoksi kannatti riskeerata koko siihen asti rakennettu turvallinen elämän perusta? 

Mä olen 100% samaa mieltä! Pettämisen tultua ilmi sanoinkin miehelle että jos olit noin tyytymätön elämäämme ja jännitystä ja yhteistä tekemistä enemmän kaipasit, niin miksi et sanonut ääneen minulle? Vaikka tunsinkin miehen hyvin, en minäkään ajatuksia kykene lukemaan. Tältä kaikelta olisi ehkä vältytty jos mies olisi saanut suunsa auki! Jos hän olisi kääntynyt mun puoleeni sen sijaan että kääntyi musta poispäin. Mies hoki että tehty mikä tehty, se on mennyttä. Kyllä toki, eihän näille enää mitään voi eikä tehtyä saa tekemättömäksi, mutta siltikin...Kunpa vain olisi sanonut mitä mielessä liikkuu, kaikki se mikä hänen mielestään oli vinossa olisi aivan hyvin ollut korjattavissa. 

Ap

Vierailija
1505/1940 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mullekin ero ja pettäminen tulivat täysin puskista ja järkytys oli sanoinkuvaamaton, niin tiedätkö jokin vaisto mullakin on alitajunnassa ilmeisesti herännyt. Säästin rahaa, hoidin itseni velattomaksi! Jotenkin en uskaltanut käyttää rahaa entiseen malli

Olen tuo jonka mies jäi kiinni seksin ostamisesta. Mieheni on sijoittaja( ei mikään rikas kuitenkaan) ja hän avustuksella aloin myös sijoittamaa ja säästämään. Ja koska mieheni maksoin lähes kaiken elämisemme sain tämän 4 avioliittovuoden aikana kasvatettua omaa nettovarallisuutta useilla kymmenillä tuhansilla. Toki tein paljon töitä niinkuin myös mieheni ja arvostamme ahkeruutta molemmat. Että tuo minua lohduttaa tässä erossa että ei mitään niin pahaa ettei jotain hyvääkin. Meillä on avioehto. 

Vierailija
1506/1940 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo jonka mies jäi kiinni seksin ostamisesta. Mieheni on sijoittaja( ei mikään rikas kuitenkaan) ja hän avustuksella aloin myös sijoittamaa ja säästämään. Ja koska mieheni maksoin lähes kaiken elämisemme sain tämän 4 avioliittovuoden aikana kasvatettua omaa nettovarallisuutta useilla kymmenillä tuhansilla. Toki tein paljon töitä niinkuin myös mieheni ja arvostamme ahkeruutta molemmat. Että tuo minua lohduttaa tässä erossa että ei mitään niin pahaa ettei jotain hyvääkin. Meillä on avioehto.

Hieno homma! Mutta huonompi niillä naisilla jotka jäävät täysin tyhjän päälle.

Tunnen erään naisen jota mies myös systemaattisesti petti ja kun tämä tuli ilmi niin nainen laittoi ukon pihalle. Nainen oli ollut vuosia kotiäitinä eikä pariskunta ollut naimisissa. Oli luottanut siihen että mies pitää huolta. Elettiin 90-luvun alkua. Mutta kun nainen näytti miehelle ovea, niin mies tuli ja vei kaikki huonekalut pois koska "hän ne olis ostanutkin." Nainen jäi lasten kanssa typötyhjään kotiin, josta sieltäkin täytyi muuttaa pois. Naisella ei ollut säästöjä, ei mitään, mutta jotenkin hän vain sieltä nousi. Täysin tyhjästä. 

Ja kun lasten huoltajuudesta sovittiin niin mies ei ottanut huoltajuutta ollenkaan itselleen, ei missään muodossa. Elareita toki makseli säännöllisen epäsäännöllisesti. Mies oli verisesti loukkaantunut siitä että nainen laittoi hänet kävelemään ja kosti sen koko perheelleen.

Ja mistäkö tiedän? Mä olin tämän tarinan lapsi enkä halua olla missään tekemisissä isäni kanssa. Karma on isälle kostanut, hän joutui n. 10 v. tuon jälkeen onnettomuuteen eikä ole kroppa sen jälkeen enää ollut entisensä ja entinen machomies joutui jäämään sairauseläkkeelle. 

Kunpa pettäjä käyttäisi aivojaan, voi kunpa vain. Isänikin hämmästelee että mikähän on kun se tyttö ei pidä yhteyttä. Voi voi, niinpä niin...Sitäpä sietääkin ihmetellä, en edes hautajaisiinsa mene.

Ap

Vierailija
1507/1940 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen erään naisen jota mies myös systemaattisesti petti ja kun tämä tuli ilmi niin nainen laittoi ukon pihalle. Nainen oli ollut vuosia kotiäitinä eikä pariskunta ollut naimisissa. Oli luottanut siihen että mies pitää huolta. Elettiin 90-luvun alkua. Mutta kun nainen näytti miehelle ovea, niin mies tuli ja vei kaikki huonekalut pois koska "hän ne olis ostanutkin." Nainen jäi lasten kanssa typötyhjään kotiin, josta sieltäkin täytyi muuttaa pois. Naisella ei ollut säästöjä, ei mitään, mutta jotenkin hän vain sieltä nousi. Täysin tyhjästä. 

Ja kun lasten huoltajuudesta sovittiin niin mies ei ottanut huoltajuutta ollenkaan itselleen, ei missään muodossa. Elareita toki makseli säännöllisen epäsäännöllisesti. Mies oli verisesti loukkaantunut siitä että nainen laittoi hänet kävelemään ja kosti sen koko perheelleen.

Ja mistäkö tiedän? Mä olin tämän tarinan lapsi enkä halua olla missään tekemisissä isäni kanssa. Karma on isälle kostanut, hän joutui n. 10 v. tuon jälkeen onnettomuuteen eikä ole kroppa sen jälkeen enää ollut entisensä ja entinen machomies joutui jäämään sairauseläkkeelle. 

Kunpa pettäjä käyttäisi aivojaan, voi kunpa vain. Isänikin hämmästelee että mikähän on kun se tyttö ei pidä yhteyttä. Voi voi, niinpä niin...Sitäpä sietääkin ihmetellä, en edes hautajaisiinsa mene.

Ap

Mä en tiedä kuka tuon on kirjoittanut, mutta en se minä ollut. :)

Ap

Vierailija
1508/1940 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä kuka tuon on kirjoittanut, mutta en se minä ollut. :)

Ap

Hei voi ei, anteeksi kauheasti. Voi ei lisäsin vahingossa tuon ap:n kun toisessa ketjussa olen kirjoitellut ap:n roolissa. 

Vierailija
1509/1940 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei voi ei, anteeksi kauheasti. Voi ei lisäsin vahingossa tuon ap:n kun toisessa ketjussa olen kirjoitellut ap:n roolissa. 

Ok, no mä ihmettelin että mitä ihmettä?! Ei se mitään, näitä sattuu.

Ap

Vierailija
1510/1940 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta joka tapauksessa tuo mun tarina on tosi.

-Se joka vahingossa esiintyi Ap:na

Vierailija
1511/1940 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen erään naisen jota mies myös systemaattisesti petti ja kun tämä tuli ilmi niin nainen laittoi ukon pihalle. Nainen oli ollut vuos

Tää kuulostaa kyllä äärimmäisen rajulta enkä yhtään ihmettele ettet enää halua olla tekemisissä isäsi kanssa. Mä olen varma etteivät meidänkään lapset haluaisi jos tietäisivät totuuden omastaan.

Ap

Vierailija
1512/1940 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta joka tapauksessa tuo mun tarina on tosi.

-Se joka vahingossa esiintyi Ap:na

Oletko toi salasuhdeketjun päähenkilö? Sopisi taustoiksi.

Vierailija
1513/1940 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännitystä kaipaava mies ei kaipaa kartingia tai vuorikiipeilyä vaimonsa kanssa vaan uuden, jännittävä ihmissuhteen. Ja tätä tapahtuu myös naisille. Ihmiseen voi kyllästyä, vaikka kaikki oisi päällisin puolin hyvin eikä siihen auta edes rakkaus. Rakkaus voi olla edelleen olemassa, mutta sen uuden kaipuu on voimakkaampi. Ei rakkaus ole monellekaan jotain, mikä on kaiken muun yläpuolella.  Itse kuulun näihin ihmisiin ja siksi ymmärrän jollain tavalla näitä miehiä, vaikka itse nainen olenkin. Jos nainen kaipaa ikuista liittoa, se ei tarkoita, että nainen on miestä parempi ihminen vain siksi, että mies kokee tilanteen toisin. Naisen pitää antaa miehen mennä, jos miehestä siltä tuntuu. Se on rakkautta.

Höpsistä, tai no mistä kukakin tykkää. Monet pariskunnat pitävät siitä ennalta arvattavastakin elämästä ja ainakin nuo petetyt ovat kokeneet ikävän yllätyksen.

Miesten kanssa se usein onkin sellaista, että paljon et vaadi mutta sitäkään heillä ei ole antaa.

Juurikin näin. Pitkä, hyvä, tasainen liitto on perusturvallinen pohja, jonka päälle pitäisi voida rakentaa niitä jännittäviä hetkiä yhdessä sen tutun ja turvallisen puolison kanssa.

Mikä esti Ap:n tai meidän muiden petettyjen puolisoita käyttämään niitä mahtavia alfaurosten ylivertaisia aivoja ja keksiä jännittäviä yhteisiä harrastuksia, kuten vuorikiipeilyä, kartingia tai vastaavaa? Olisin mielelläni lähtenyt miehen kanssa aivan uusille urille. Mikä siellä vieraan naisen jalkovälissä oli niin jännittävää, että sen vuoksi kannatti riskeerata koko siihen asti rakennettu turvallinen elämän perusta? 

Vierailija
1514/1940 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, toivottavasti osaat olla miehen tunnusteleville viesteille lyhytsanainen tai olet jopa vastaamatta niihin. Sinun ei tarvitse ruokkia miehen tyhjää olotilaa tai helpottaa hänen ahdistustaan.

Miehen on hyvä tutkiskella sitä mikä 'nyt on tehty mikä tehty' ja että teoilla on ollut rajut seuraukset. Miehen omakuvan ja miehen todellisen persoonan välillä saattaa olla valtava kuilu ja se voi tulla miehellekin järkytyksenä. 

Olen ymmärtänyt kaikesta kertomastasi, että status, imago ja hänen asemansa sosiaalisessa ympäristössään ovat hänelle tärkeitä. Kun jätit hänet, hän ei voi enää esittää kenellekään mitään. Olit hänelle statussymboli, joka piti hänen hienon elämänsä rakenteet kunnossa ja käynnissä.

Jos suhde toiseen naiseen on päättynyt, loppu on voinut tulla sen vuoksi, että ennen niin jännittävä puolijulkinen salasuhdenainen onkin muuttunut kivuliaaksi muistutukseksi miehen elämän hajoamisesta. Kuka sellaista naamaa kestää katsoa tyhjäksi muuttuneessa kotitalossa? 

Anna miehen rypeä omassa liejussaan, hän on sen ansainnut. 

Vierailija
1515/1940 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännitystä kaipaava mies ei kaipaa kartingia tai vuorikiipeilyä vaimonsa kanssa vaan uuden, jännittävä ihmissuhteen. Ja tätä tapahtuu myös naisille. Ihmiseen voi kyllästyä, vaikka kaikki oisi päällisin puolin hyvin eikä siihen auta edes rakkaus. Rakkaus voi olla edelleen olemassa, mutta sen uuden kaipuu on voimakkaampi. Ei rakkaus ole monellekaan jotain, mikä on kaiken muun yläpuolella.  Itse kuulun näihin ihmisiin ja siksi ymmärrän jollain tavalla näitä miehiä, vaikka itse nainen olenkin. Jos nainen kaipaa ikuista liittoa, se ei tarkoita, että nainen on miestä parempi ihminen vain siksi, että mies kokee tilanteen toisin. Naisen pitää antaa miehen mennä, jos miehestä siltä tuntuu. Se on rakkautta.

Mä annoin mieheni mennä (vaikka itse lähdinkin). Mykkyys kertoi mulle enemmän kuin tuhat sanaa, vaikka niitä sanoja olisinkin ollut vailla.

Ap

Vierailija
1516/1940 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, toivottavasti osaat olla miehen tunnusteleville viesteille lyhytsanainen tai olet jopa vastaamatta niihin. Sinun ei tarvitse ruokkia miehen tyhjää olotilaa tai helpottaa hänen ahdistustaan.

Miehen on hyvä tutkiskella sitä mikä 'nyt on tehty mikä tehty' ja että teoilla on ollut rajut seuraukset. Miehen omakuvan ja miehen todellisen persoonan välillä saattaa olla valtava kuilu ja se voi tulla miehellekin järkytyksenä. 

Olen ymmärtänyt kaikesta kertomastasi, että status, imago ja hänen asemansa sosiaalisessa ympäristössään ovat hänelle tärkeitä. Kun jätit hänet, hän ei voi enää esittää kenellekään mitään. Olit hänelle statussymboli, joka piti hänen hienon elämänsä rakenteet kunnossa ja käynnissä.

Jos suhde toiseen naiseen on päättynyt, loppu on voinut tulla sen vuoksi, että ennen niin jännittävä puolijulkinen salasuhdenainen onkin muuttunut kivuliaaksi muistutukseksi miehen elämän hajoamisesta. Kuka sellaista naamaa kestää katsoa tyhjäksi muuttuneessa kotitalossa? 

Anna miehen rypeä omassa liejussaan, hän on sen ansainnut. 

Viisaita sanoja jälleen, kiitos vaivannäöstä. 

Tyhjä olotila miehellä tuntuu nyt tosiaan olevan ja onhan se täysin ymmärrettävää kun talossa ei ole enää elämää, ei elämänkumppania, ei ketään jakamassa arkea tai ajatuksia. Ja itse talokin on hyvin koruton ja kolkko. 

Pohdit suhdetta kakkosnaiseenkin ajatuksia herättävästi. Asia todella voi näinkin olla. Itse en ainakaan miehen asemassa pystyisi ko. henkilöä katselemaan koska hänen takiaanhan kaikki mureni. No, ainahan sitä voi spekuloida ja arvella kun kerran oikea totuus ei tiedossa ole. Ainoastaan mies itse tietää mitä hänen elämässään tällä hetkellä tapahtuu ja millaisia ajatuksia hän käy läpi. 

Ja todellakin, nyt saa kyllä rypeä liejuissaan, mutta JOS tulee hetki että hän tahtoo puhua asioista niin sitten me puhutaan.

Ap

Vierailija
1517/1940 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todellakin, nyt saa kyllä rypeä liejuissaan, mutta JOS tulee hetki että hän tahtoo puhua asioista niin sitten me puhutaan.

Voisin melkein lyödä vetoa, että hän aloittaa tunnustelun jollain käytännön asialla. Ei osaa käyttää pyykkikonetta, silittää tms. Vetoaa sun sääliin ja kodinhoitotaitoihin. Puhuminen toisesta naisesta ja siitä miten tähän päädyttiin, sitä hän tuskin on valmis tekemään. Koska sehän vaatisi itsekritiikkiä ja siihen hän ei ole tottunut.

Vierailija
1518/1940 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin melkein lyödä vetoa, että hän aloittaa tunnustelun jollain käytännön asialla. Ei osaa käyttää pyykkikonetta, silittää tms. Vetoaa sun sääliin ja kodinhoitotaitoihin. Puhuminen toisesta naisesta ja siitä miten tähän päädyttiin, sitä hän tuskin on valmis tekemään. Koska sehän vaatisi itsekritiikkiä ja siihen hän ei ole tottunut.

Joo, nimenomaan jotakuinkin näin. Mun ammatilliseen asemaani lähinnä on tukeutunut, vaikka olisi asia muutenkin hoitunut. Kotihommista ei ole sen kummemmin laitellut muuten kuin eräästä projektistaan jonka aloitti heti kun mä lähdin (ilmeisesti pakeni tähän tunnemyrskyään). Koirasta myös on tullut kuvia, mutta niitä mä pyysin lähtiessäni. Pyykkiä opetin pesemään jo siellä ollessani, samoin käyttämään ap-konetta. 

Enkä mä tiedä onko tässä mistään sen kummemmasta kyse, ikävöikö tai tuntuuko tyhjältä...vai onko kenties täysin tyytyväinen olotilaansa. 

Ap

Vierailija
1519/1940 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä juu, totta kai mies voi ja saakin kaivata uutta jännittävää ihmissuhdetta. Meille petetyille vaan sattui olemaan ongelmana se, että mies ei lähtenyt liitosta/suhteesta ennen kuin haki jännitystä uudesta naisesta. Minun - ja ap:n - kohdalla mies ei kiinni jäätyään halunnut erota, kun oli niin mahdottoman kivaa että naisia riittää. Minä koin haastavana sen, että mies ei kertonut minulle uudesta naisesta ja antoi minun ymmärtää että meillä oli kaikki hyvin. Annoin tämän jälkeen miehelle vapauden, jota hän ei sitten olisi halunnutkaan. Mies menetti kummatkin naiset, minut ja kakkosen.

En kaivannut ikuista suhdetta. Kaipasin luotettavaa, turvallista ja rakastavaa ihmissuhdetta niin kauan kuin suhde kestää luotettavalla pohjalla. Oli liian paljon kaivattu.

Vierailija
1520/1940 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta turvallisesta perhe-elämästä: niin, se juuri on saatavissa miehille ja helposti. Kun vähän imartelee ja myötäilee ja vetelee oikeista naruista, niin äkkiäkös siellä on uusi nainen pyörittämässä sitä arkea ja sytyttelemässä tuikkuja. Usein ihan innoissaan menevät ja nielasevat miehen surkuttelutarinan siitä, miten vaimo lähti ja vei kaiken. Tämän olen itsekin kokenut.

Ihan eri tarinan sain nyxältä erostamme kuulla kuin mitä itse sen tiedän olevan. Tiedän myös, että turha kertoa omaa tarinaa, koska sehän on katkeran exän jupinaa. On aivan todella todella outoa, miten me naisetKIN toteutamme tämän tanssin kuviot kuin pakotettuina.

Kylmä totuus on, että miehet haluaa pitää erillään turvallisen perhe-elämän ja vuorikiipeilyt. Siis sellaiset miehet, jotka eivät yksinkertaisesti osaa nähdä naista tasavertaisena kumppanina. Samat miehet kertovat, että naisen kanssa ei voi olla ystävä.

Voi kun itse olisin tajunnut tämän aikanaan ja katsellut aivan toisenlaisia miehiä kuin miksi omani paljastui. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan