Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei hallitus! Miten ansiosidonnaisen leikkaaminen auttaa yli 50-vuotiaita työllistymään paremmin?

Vierailija
26.08.2024 |

Miten ansiosidonnaisen leikkaaminen auttaa työnantajia palkkaamaan yli 50-vuotiaita töihin? Eikö teidän pitäisi tehdä ikärasismille jotain eikä kurittaa työttömiä?!

Kommentit (326)

Vierailija
201/326 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nyt yli 2 vuotta työttömänä. Olen koko ajan hakenut aktiivisesti. Minua melkein onnisti viime vuoden loppupuolella, mutta toinen valittiin nenäni edestä. Harmitti, mutta minkäs teet. Ollaan sitten yhteiskunnan elättinä kun ei töihin pääse. Olen alkanut inhota niitä joilla on vakituinen työ, kermaperseitä ovat. 

Nainen 55-vuotta

Vierailija
202/326 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/326 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
204/326 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
205/326 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
206/326 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
207/326 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
208/326 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
209/326 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
210/326 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtio säästää ansiosidonnaisen korvauksissa..

Miksi liiton osuus on mitätön?

Vierailija
211/326 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajahallitus

Vierailija
212/326 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nälkä ajaa ihmisen epätoivoisiin tekoihin, jopa menemään töihin. 

Sinähän fiksu olet. Jatkuvasti menee yhtiöitä konkurssiin ja työpaikoilta irtisanotaan ihmisiä ja sinä meinaat että se korjaantuu sillä että ihmiset suvaitsevat mennä töihin.

Yrittäjä tuo riistäjä ja kapitalisti sinustakin tulee sellainen kun työpaikkoja ei enää muuten ole sitten voit nostella kovaa liksaa palkata työntekijöitä teettää 6 tunnin työpäiviä ja maksaa hyvää liksaa työntekijöillesi näin SDP toimii vaatimuksineen. 

Vierailija
213/326 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakaan Marinin kannanotot iäkkäämpiä kohtaan eivät laskeneet ikärasismin määrää, tai sannan hallituksen päättämä eläkeputken poisto. Sekin taisi olla demarivetoinen hallitus, joka poisti Suomesta työlain jonka mukaan ensin tullut irtisanotaan viimeiseksi. Se oli päätös, joka aikaansai monen ikääntyneen työntekijän poiston yritysten riveistä ensimmäisenä. Säästöä syntyy kun ikälisiä ei tarvitse maksaa ja irtisanomisajatkin lyhenevät 

Ei ole demari ollut oikein ikinä suomalaisen asialla ja niinkuin näkyy, näitä huonoja päätöksiä ei koskaan muuteta takaisin 

Vierailija
214/326 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut nyt yli 2 vuotta työttömänä. Olen koko ajan hakenut aktiivisesti. Minua melkein onnisti viime vuoden loppupuolella, mutta toinen valittiin nenäni edestä. Harmitti, mutta minkäs teet. Ollaan sitten yhteiskunnan elättinä kun ei töihin pääse. Olen alkanut inhota niitä joilla on vakituinen työ, kermaperseitä ovat. 

Nainen 55-vuotta

Tuo asenne ei varmasti auta sinua työllistymään. Käyttäydytkö noin myös työpaikalla työkavereitasi kohtaan? Jos vaikka jollain toisella on jotain mitä sulla ei 

Vierailija
215/326 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nälkä ajaa ihmisen epätoivoisiin tekoihin, jopa menemään töihin. 

T. Idari, joka on isin firmassa suojatöissä kopioimassa ja niittaamassa papereita.

Tai ei tee edes sitä Istuu koneella, pelaa pasianssia ja juo energiajuomaa niin tärkeänä että.

Vinkuu näihin aikoihin: "Iiiskäää, enksmävoisjolähtee, ku eimulloo tekemistäääää. Heitä viissataaa pliiiiiis!"

Jos joillakin on rikkaat vanhemmat, niin mitä sitten, kadehditko?

Vierailija
216/326 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla kuin se auttaa alle 50 vuotiaitakin: EI MITENKÄÄN 

Vierailija
217/326 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtio säästää ansiosidonnaisen korvauksissa..

Miksi liiton osuus on mitätön?

Mistä ne rahaa sais?

Vierailija
218/326 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ainakaan Marinin kannanotot iäkkäämpiä kohtaan eivät laskeneet ikärasismin määrää, tai sannan hallituksen päättämä eläkeputken poisto. Sekin taisi olla demarivetoinen hallitus, joka poisti Suomesta työlain jonka mukaan ensin tullut irtisanotaan viimeiseksi. Se oli päätös, joka aikaansai monen ikääntyneen työntekijän poiston yritysten riveistä ensimmäisenä. Säästöä syntyy kun ikälisiä ei tarvitse maksaa ja irtisanomisajatkin lyhenevät 

Ei ole demari ollut oikein ikinä suomalaisen asialla ja niinkuin näkyy, näitä huonoja päätöksiä ei koskaan muuteta takaisin 

Onneksi ehdin päästä eläkeputkeen ja nyt olen jo eläkkeellä.

Vierailija
219/326 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 55-vuotta

Tuo asenne ei varmasti auta sinua työllistymään. Käyttäydytkö noin myös työpaikalla työkavereitasi kohtaan? Jos vaikka jollain toisella on jotain mitä sulla ei 

Ainakin viimeisessä pätkätyössä minua, 60.vuotiasta, kohdeltiin vakituisten taholta törkeästi. Syynä oli vain se, että olen suomenkielinen. Määräaikaisten kohtelu oli huonoa kautta linjan, joten kohteluni ei riippunut henkilökohtaisista ominaisuuksistani. Olin ylimääräinen enkä kuulunut joukkoon. Esihenkilö suosi ruotsinkielisiä. Olen katkera ja mielestäni syystä.

Vierailija
220/326 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 55-vuotta

Ainakin viimeisessä pätkätyössä minua, 60.vuotiasta, kohdeltiin vakituisten taholta törkeästi. Syynä oli vain se, että olen suomenkielinen. Määräaikaisten kohtelu oli huonoa kautta linjan, joten kohteluni ei riippunut henkilökohtaisista ominaisuuksi

Sori, 60-vuotiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi