Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei hallitus! Miten ansiosidonnaisen leikkaaminen auttaa yli 50-vuotiaita työllistymään paremmin?

Vierailija
26.08.2024 |

Miten ansiosidonnaisen leikkaaminen auttaa työnantajia palkkaamaan yli 50-vuotiaita töihin? Eikö teidän pitäisi tehdä ikärasismille jotain eikä kurittaa työttömiä?!

Kommentit (326)

Vierailija
321/326 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran kommentoin omalta kohdaltani, että koko 2000-luvun olen äänestänyt jokaisessa vaalissa.

Olen ns. persu, ja äänestänyt perussuomalaisia joka kerta.

Nyt ensimmäistä kertaa kuntavaleissa se jäi tekemättä ja jää myös jatkossa, ellei tahti muutu.

Itse sain kenkää muutosneuvotteluissa noin vuosi sitten, ja kyllä olisi ollut kapea meikäläisen leipä ellen olisi työllistynyt irtisanomisajan jälkeen.

Eli näen näin persuna, että tuo nykyinen malli on kohtuuton.

On talot ja vimpaimet, jotka olen hankkinut työtä tekemällä, mutta nykymenon mukaan tämä elämäntyöni on yhteisen edun nimissä sosialisoitavissa porvarihallituksen päätöksillä.

Ymmärrän kyllä, että porukka täytyy saada aktiiviseksi mutta ihminen on nyt vaan sellainen, että kun oma elintaso on vaarassa, niin se suojautuu. Toistaiseksi minä suojaudun nyt oikeistohallituksen kannattamiselta niin pitkää, kunnes inhimillisyyttä alkaa päätöksiin löytyä.

Ai niin, ne keitä olen äänestänyt tällä vuosituhannella ovat Mertsi Merivirta Kotkasta ja Jani Mäkelä Lappeenrannasta.

Nyt jäi Janilta ääni saamatta.

Vierailija
322/326 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan me vielä työmarkkinatuestakin. Joudutte myymään omaisuutenne! T. Sanni-tyttönen kokkareista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/326 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevat paremmin töihin 9 euron kulukorvauksella. Minulla on risusavottaa paljon tarjolla.

Vierailija
324/326 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
325/326 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
326/326 |