đ SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju
Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?
Kommentit (1187)
Palkit tulleet Lahti, Laurea ja Oulun amk! SekÀ Metropolia
Jee palkit!
Mutta nÀköjÀÀn samasta koulusta ei vÀlttÀmÀttÀ kaikista aloista oo tullut palkit. Mulla Tamk, ja osaan hakukohteista palkit on tullut, mutta kahteen ei. No eniveis, odotus kova ettÀ tulokset tulisi tÀnÀÀn jee!
Apuaaa palkkeja tosiaan tullut:0 voiko tulokset tulla tÀnÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
Apuaaa palkkeja tosiaan tullut:0 voiko tulokset tulla tÀnÀÀn?
No ainakaan aiemmin ei muistaakseni koskaan oo tulokset tullut silloin viimeistÀÀn-pÀivÀnÀ, vaan aina ennen sitÀ!! Kerta se toki olis ensimmÀinenkin jos jÀis viimeistÀÀn-pÀivÀÀn, mutta tÀÀ lupaa hyvÀÀ, ettÀ ne palkit tuli jo nÀin aikaisin aamusta!
Jospa tÀnÀÀn tulis tulokset iltapÀivÀstÀ, ei tarvis odottaa yli viikonlopun
Hei löysin tÀllÀsen tekstin opintopolusta!
Todistusvalinnassa ovat mukana vuonna 2024 valmistuvat hakijat, joiden tarvittavat suoritustiedot sekÀ tutkintosuorituksen vahvistuspÀivÀmÀÀrÀ ovat tallennettuna KOSKI-palveluun 9.10.2024 mennessÀ.
Eli tÀssÀpÀ syy, ettei tulokset ole aiemmin tullut!
Koita tÀssÀ nyt keskittyÀ sit töissÀ ku kokoaja vahtaa tuloksia:Dd
KÀyttÀjÀ155 kirjoitti:
JEP ĂLĂ! Opintopolun kirjautuminen auki kokoajan tĂ€ssĂ€ samalla ja pĂ€ivitĂ€n jatkuvasti ettei heitĂ€ mua ulos :D
MiltÀ ne palkit nÀyttÀÀ?? En tajua
Vierailija kirjoitti:
MiltÀ ne palkit nÀyttÀÀ?? En tajua
NÀkyy ettÀ todistusvalinta amm- ja yo - muistaakseni nÀin
Hui kamala mikĂ€ jĂ€nnitys - Lapin amk palkit tulleet đ mulla alko onneksi syysloma nii voi kytĂ€tĂ€ rauhassa đ
Kumpa nyt vaan tulis tÀnÀÀn ne tulokset, menee viikonloppu ihan vituiks jos joutuu venaa maanantaihin. Oon alottan tÀn kyttÀÀmisen jo 23.9 (joo nyt tiiÀn ettei mitÀÀn jÀrkeÀ, mut en ollu aikasemmin ikinÀ hakenu amk nii en tienny kauan nÀis oikeesti kestÀÀ).
Oikeestaa ihan sama mikÀ se tulos nyt ees on, kunhan vaa tulis et sais jotain muuta ajateltavaa ku tÀÀ pakonomainen opintopolussa ja tÀÀl keskustelussa ramppaaminen :D
Vierailija kirjoitti:
KÀyttÀjÀ155 kirjoitti:
JEP ĂLĂ! Opintopolun kirjautuminen auki kokoajan tĂ€ssĂ€ samalla ja pĂ€ivitĂ€n jatkuvasti ettei heitĂ€ mua ulos :D
Juu samaXD
MULLE TULI SĂHKĂPOSTII ET VALITTU NELJĂNTEEN HAKUKOHTEESEEN JUST
Vierailija kirjoitti:
MULLE TULI SĂHKĂPOSTII ET VALITTU NELJĂNTEEN HAKUKOHTEESEEN JUST
Eeeiii saatana... MINNE????
JA ONNEKSI OLKOON TUHANNESTI, koulupaikka on eniveis taattu!
Palkit tulleet Metropolia!