đ SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju
Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?
Kommentit (1187)
Huomentaa :) Olisiko tÀnÀÀn pÀivÀ jolloin jotain (palkit?) tapahtuisi? Hermostuttaa tuo 14.10 huoltokatko, erikoinen ettÀ se on pÀivÀnÀ jolloin viimeistÀÀn tulokset tulee. Meinaako ettÀ huolto voisi olla tulosten syöttÀmistÀ.. ennen ei kyllÀ huoltokatkon aikana tuloksia ole tullut mutta tiedÀ nÀistÀ!
Sama, ja tÀÀ vaikuttaa jo yöuniinđ ihan sama mikĂ€ se tulos edes on, kuhan vaan tulis et sais jotain muutaki mietittĂ€vÀÀ ku tĂ€n. Tuntuu ettei saa edes mitÀÀ aikaiseksi ku kyttÀÀ koko ajan opintopolkua ja sĂ€hköpostia, valehtelematta kirjauduin eilen varmaan lĂ€hemmĂ€s 100 kertaa taas sinne et johka olis tullu jo
Vierailija kirjoitti:
Sama, ja tÀÀ vaikuttaa jo yöuniinđ ihan sama mikĂ€ se tulos edes on, kuhan vaan tulis et sais jotain muutaki mietittĂ€vÀÀ ku tĂ€n. Tuntuu ettei saa edes mitÀÀ aikaiseksi ku kyttÀÀ koko ajan opintopolkua ja sĂ€hköpostia, valehtelematta kirjauduin eilen varmaan lĂ€hemmĂ€s 100 kertaa taas sinne et johka olis tullu jo
Aikoinaan kun kÀytössÀ kirjautumiseen oli vaan avainlukulista, niin kulutin kaikki 200 lukua tulosten julkaisun aikana, tuli hÀtÀ kun enÀÀ kaks oli jÀljellÀ ja uutta listaa ei ollut tullut :D
Kello jo yli yhdeksÀn, ja ei vielÀkÀÀn palkkeja.......hermostuttaa
Viimevuosien keskusteluja ja pÀivÀyksiÀ kun kattoo niin todistustulosten pÀivÀ on ollut tyyliin ke/to ja tullut pari pÀivÀÀ ennen tota. Nyt se on ma eli jos ei tÀnÀÀ tai pe tuu ni tuskin vklp aikana myöskÀÀn:( AHDISTAAA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan kun kÀytössÀ kirjautumiseen oli vaan avainlukulista, niin kulutin kaikki 200 lukua tulosten julkaisun aikana, tuli hÀtÀ kun enÀÀ kaks oli jÀljellÀ ja uutta listaa ei ollut tullut :D
Hahađđđđ
Alkaa tuntua siltÀ, ettÀ maanantai se on kun tulokset tulee, eikÀ yhtÀÀn aiemmin...
Vierailija kirjoitti:
Alkaa tuntua siltÀ, ettÀ maanantai se on kun tulokset tulee, eikÀ yhtÀÀn aiemmin...
No jep, pahoin pelkÀÀn ettÀ nÀin on. :/ eli onko parempi vaan sulkea tÀÀ keskustelu ja opintopolku, ja henkisesti varautua siihen maanantaihin :( Se nyt ainakin varmaa on, ettei vklp aikana tapahdu mitÀÀn
MihinköhÀn aikaan pÀivÀstÀ voi olettaa palkkeja/tuloksia?? Aamusta, pÀivÀÀ vai voiko tulla illemmalla
KÀy kyllÀ kateeksi teitÀ ammattikorkeaan hakeneita. Itse hain vain yliopistoon, ja nyt saa jÀnnitellÀ sinne marraskuun loppuun asti ennen kuin tapahtuu mitÀÀn. Kamalaa tÀÀ odottaminen.
Vierailija kirjoitti:
KÀy kyllÀ kateeksi teitÀ ammattikorkeaan hakeneita. Itse hain vain yliopistoon, ja nyt saa jÀnnitellÀ sinne marraskuun loppuun asti ennen kuin tapahtuu mitÀÀn. Kamalaa tÀÀ odottaminen.
Samoin. Todellakin, ihan liian pitkÀ aika odottaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Todellakin, ihan liian pitkÀ aika odottaa!
Sama homma. Hyvin kyllÀ elÀydyn, ettÀ vitsi kun tulokset tuliskin nyt nÀin aikasin! MitenhÀn ihmeessÀ sais laitettua jÀnnityksen taka-alalle ja keskityttyÀ normaaliin arkeen vielÀ yli kuukauden..
Jotain tapahtuu, koska Vipunen alhaalla
Vierailija kirjoitti:
Huuuui muljahti mahassa tÀÀ viesti!
Vierailija kirjoitti:
NÀköjÀÀn. Ei saa ExceliÀ auki, joten jotain ne sinne lisÀilee.
Mulla ainakin Vipunen toimii. Samat 30 nÀyttÀÀ syksyn yhteishaussa tulleen valituksi, kuten edellispÀivÀnÀ. Ei muutoksia siellÀ.
Huomenna varmaan palkit ja maanantaina tulokset
Oliko niin, ettÀ kukin koulu julkaisee kaikkien hakukohteidensa tulokset samaan aikaan vai voiko koulukohtaisestikin eri hakukohteiden todistusvalinnan tulokset tippua eri aikaan? Mietin vain, kun hain itse useampaa eri hakukohdetta, mutta samasta koulusta.
Ei nÀy mulla ainakaan! Haettu Lab, Samk, Tamk ja kaikissa vaan valinta kesken.