đ SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju
Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?
Kommentit (1187)
Xamk sairaanhoitaja! Mut Mites hei ku tosissaa toi oli vast mun 4. Vaihtoehto, onks se niin et ylempiin vaihtoehtoihin ei oo mahdollisuutta pÀÀstÀ muuta ku pÀÀsykokeilla?
Vierailija kirjoitti:
MULLE TULI SĂHKĂPOSTII ET VALITTU NELJĂNTEEN HAKUKOHTEESEEN JUST
ET VOI JĂTTĂĂ ROIKKUU.. MINNE
Vierailija kirjoitti:
Xamk sairaanhoitaja! Mut Mites hei ku tosissaa toi oli vast mun 4. Vaihtoehto, onks se niin et ylempiin vaihtoehtoihin ei oo mahdollisuutta pÀÀstÀ muuta ku pÀÀsykokeilla?
Odottaaks niissÀ vielÀ tuloksia? Jos nÀin nii hyvinki mahdollista pÀÀstÀ vielÀ todistuksella.. tai jos jÀÀt hyville varasijoille
Jos pÀÀset ylempiin toiveisiin, alemmat peruuntuvat automaattisesti. Todistusvalinta niihin ylempiinkin ja jos et pÀÀse todistuksella niin sitten menet pÀÀsykokeeseen
Vierailija kirjoitti:
On mahdollisuutta, aina on
Kattokaa roskapostit, mulle tuli sinne toi xamk!
Vierailija kirjoitti:
Kattokaa roskapostit, mulle tuli sinne toi xamk!
huomasitko tuliko eka sp ja sit opintopolkuun vaiii?
KĂ€vin kattoos nii oli tullu ylemmĂ€tkii! Eka vaihtoehto oli xamk sosionomi verkko-opinnot ja varasija 47đ„¶
Pyörryn kohta! Tulisi jo Metropolia!
Vierailija kirjoitti:
Pyörryn kohta! Tulisi jo Metropolia!
eiku oikeesti on heikko olođđđ
Kertokaa HETI ku nÀÀtte omat! TÀrisee kÀdet vielÀki ihan hullunlailla, olin ihan varma etten pÀÀse minnee!
Instagramista nÀin kun tuttava laittanut ettÀ Turun amk terveydenhoitaja hyvÀksytty opintopolku!
Eli tulokset tulee kyllÀ tÀnÀÀn!! Jes jee!
Mun ykköspaikassa ei nĂ€y palkkeja:(( kaikissa muissa kyllĂ€. ĂĂ€h
EttÀ 100 + varasija, yritetÀÀn kevÀÀllÀ uudestaan...
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan pÀÀsykokeessa sitten! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan pÀÀsykokeessa sitten! :)
Katoin ettÀ pÀÀsykokeet osuu niin ettÀ aina menoa. YhdellÀ pÀivÀllÀ oli lÀÀkÀriÀ, sitten oli kumppanin kanssa lomamatkaa...
Vierailija kirjoitti:
No voi harmi :( Haitko minne?
Onnea!