đ SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju
Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?
Kommentit (1187)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EttÀ 100 + varasija, yritetÀÀn kevÀÀllÀ uudestaan...
No voi harmi :( Haitko minne?
Sosionomiksi, tiedÀn ettÀ vaikea pÀÀstÀ... KevÀÀllÀ jopa olin 30 varasijalla. PÀÀsykokeella 15. No ei voi mitÀÀn
NÀkeekö joku jostain paljon hakijoita oli LAB-ammattikorkeakoulu, VerkkokampusSosionomi (AMK), verkko-opinnot?
se on ylempĂ€nĂ€ tota mun hyvĂ€ksyttyĂ€ sairaanhoitaja juttua ja vĂ€hĂ€ nyt toi on ettĂ€ en sittenkÀÀ pÀÀsis ylempiin, oon tyytyvĂ€inen tĂ€hĂ€n tulokseenđ
Oho Xamkin ensihoitoon 2. varasijalla 143 pisteellÀ ei-ensikertalaisena, huh! Toivottavasti en pÀÀse. En muistanut vaihtaa 1. ja 2. vaihtoehdon paikkoja.
Ensikertalaisten yo-raja 115 ja AMM 125.
MikÀ koulu mihin tÀssÀ haussa hait? :o
Vierailija kirjoitti:
NÀkeekö joku jostain paljon hakijoita oli LAB-ammattikorkeakoulu, VerkkokampusSosionomi (AMK), verkko-opinnot?
se on ylempĂ€nĂ€ tota mun hyvĂ€ksyttyĂ€ sairaanhoitaja juttua ja vĂ€hĂ€ nyt toi on ettĂ€ en sittenkÀÀ pÀÀsis ylempiin, oon tyytyvĂ€inen tĂ€hĂ€n tulokseenđ
Googlettamalla löytyy! :)
Ylen sivuilla nÀyttÀÀ olevan ihan hakukone, mutta jostain syystÀ ei anna linkkiÀ tÀhÀn syöttÀÀ!
1437 hakijaa oli Lab sosionomi verkkokampus! 28.7 hakijaa per paikka.
Vierailija kirjoitti:
NÀmÀ tiedot löytyy Ylen koneesta:
LAB-ammattikorkeakoulu, Sosionomi (AMK), verkko-opinnot
Hakijoita: 1 437
Ensisijaisia hakijoita: 300
Aloituspaikkoja: 50
Hakijoita per aloituspaikka: 28,7
Ensisijaisia hakijoita per paikka: 6
EpÀtoivo iskee kun mitÀÀn ei tapahdu opintopolussa..
Hain Hamkin sosionomi muuntokoulutukseen johon haettiin portfoliollla, joten ei taida sillon mitÀÀn palkkeja ilmestyĂ€đ€
En kestÀ tÀtÀ, kun oon hakenut kolmen eri kaupungin kouluihin ja yhteenkÀÀn ei oo tullut tuloksia. Tulis edes yhden tiedot!!
Onkohan valitut vaan saanu tiedon tÀhÀn mennessÀ?
Haagaheliaan tullut tuloksia jos jotakin kiinnostelee
Nyt tullut palkit kaikkiin hakukohteisiin :) hitsit.. tulispa oikeesti tÀnÀÀn, kello uhkaavasti hiipii iltapÀivÀÀ kohden
SAIN OPISKELUPAIKAN AINOSTA KOHTEESTA JOHON HAIN!!!!! đđđ Metropolia rtg-hoitaja monimuoto
Vierailija kirjoitti:
SAIN OPISKELUPAIKAN AINOSTA KOHTEESTA JOHON HAIN!!!!! đđđ Metropolia rtg-hoitaja monimuoto
onnea!:3
Varasijalla 4 Jamk, Metropolian ei vielÀ nÀy.
JEE JAMK TULOKSET TULLEET! <3 hoitajasta insinööriksi urani lÀhtee tÀstÀ!
TÀÀ on hermoja raastavaa đ Labin tuloksia odottelen ja oon koko pĂ€ivĂ€n pĂ€ivitellyt opintopolkua ku aamulla huomasin et palkit oli ilmesty
VÀhÀn harmittaa etten hakenut Tuossa syksyn haussa, intoa olisi ollut mutta valitettavasti tuli solmittua uusi vuokrasopimus jossa vuoden vÀhimmÀisvuokra-aika niin muuttokaan ei olisi onnistunut oikeastaan mutta kevÀÀl sit.