Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

🎓 SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju

Vierailija
25.08.2024 |

Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?

Kommentit (1187)

Vierailija
881/1187 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas toivon, ettĂ€ varasijat ei liikkuis ylemmissĂ€ toiveissa niin saisin otettua alemman vastaan đŸ„č

Eikö sitĂ€ pysty ottamaan alemman vastaan jos ylempiin on vielĂ€ varasijalla? Vai olenko ymmĂ€rtĂ€nyt ihan vÀÀrin. Eikö siellĂ€ ollut joku sellainen ettĂ€ "otan paikan vastaan mutta, mutta jÀÀn jonottamaan ylempÀÀn" ja "otan paikan vastaan enkĂ€ jonota ylempiin" 

Vierailija
882/1187 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas toivon, ettĂ€ varasijat ei liikkuis ylemmissĂ€ toiveissa niin saisin otettua alemman vastaan đŸ„č

Eikö sitĂ€ pysty ottamaan alemman vastaan jos ylempiin on vielĂ€ varasijalla? Vai olenko ymmĂ€rtĂ€nyt ihan vÀÀrin. Eikö siellĂ€ ollut joku sellainen ettĂ€ "otan paikan vastaan mutta, mutta jÀÀn jonottamaan ylempÀÀn" ja "otan paikan vastaan enkĂ€ jonota ylempiin" 

Ei pysty, vasta kun kaikki tulokset on julkaistu....

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1187 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskahan pystyy vastaanottamaan alemman hakutoiveen? Kaikista kohteista mihin hain on jo tulokset tullu đŸ€”

En ymmÀrrÀ kysymystÀ... Jos olet pÀÀssyt alempaan hakutoiveeseen, niin sinullahan pitÀisi sitten olla siinÀ aktiivisena linkki, jolla voit hyvÀksyÀ tÀmÀn opiskelupaikan vaikka saman tien?

Syksyn haku on erilainen, kuin kevÀÀn haku. SyksylÀ on otettava se paikka korkeimmalta sijalt, johon pÀÀsee. Alemmat haut peruuntuvat. PÀÀsin sisÀÀn alempaan ja se peruuntui, kun sain tÀydet pisteet ykköseksi asettamaani paikkaan.

Vierailija
884/1187 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SiinÀ se koulupaikka meni... Laitoin vÀÀrinpÀin koulut ja 1 vaihtoehto ei enÀÀ kiinnosta ja sinne tulin valituksi...

Vierailija
885/1187 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko teillĂ€ liikkunut varasijat yhtÀÀn, jotka olette kĂ€rjessĂ€ varasijojen osalta? 

Vierailija
886/1187 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillĂ€ liikkunut varasijat yhtÀÀn, jotka olette kĂ€rjessĂ€ varasijojen osalta? 

Ei yhtÀÀn ole liikkunut

Vierailija
887/1187 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SiinÀ se koulupaikka meni... Laitoin vÀÀrinpÀin koulut ja 1 vaihtoehto ei enÀÀ kiinnosta ja sinne tulin valituksi...

Ensi vuonna uudestaan :)

Vierailija
888/1187 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei oo liian tyhmÀ vaasikseen :D

samma pÄ finska?

Vierailija
889/1187 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tÀÀ on jÀnnÀ, miten se mieli niin ÀkkiÀ muuttuukin?

Vierailija
890/1187 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskahan pystyy vastaanottamaan alemman hakutoiveen? Kaikista kohteista mihin hain on jo tulokset tullu đŸ€”

En ymmÀrrÀ kysymystÀ... Jos olet pÀÀssyt alempaan hakutoiveeseen, niin sinullahan pitÀisi sitten olla siinÀ aktiivisena linkki, jolla voit hyvÀksyÀ tÀmÀn opiskelupaikan vaikka saman tien?

Syksyn haku on erilainen, kuin kevÀÀn haku. SyksylÀ on otettava se paikka korkeimmalta sijalt, johon pÀÀsee. Alemmat haut peruuntuvat. PÀÀsin sisÀÀn alempaan ja se peruuntui, kun sain tÀydet pisteet ykköseksi asettamaani paikkaan.

Ihan sama se on kevÀÀllÀkin.

Vierailija
891/1187 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oletko kukaan vaihtanut monimuoto-opinnoista pĂ€ivĂ€toteutukseen? Onko se vaikeaa ? Olen pÀÀssyt sairaanhoitajan monimuoto-opintoihin, mutta haluaisin vaihtaa pĂ€ivĂ€toteutukseen, koska monimuoto-opiskelu ei oikein ole minun juttuni. Silti haluan ottaa paikan vastaan, koska en halua odottaa kevÀÀseen ja tehdĂ€ pÀÀsykoetta uudelleen pelkĂ€stÀÀn sen takia, ettĂ€ haluan pĂ€ivĂ€toteutuksen. Olen vielĂ€ varasijalla  20. sosionomin koulutukseen, johon olisin ehkĂ€ enemmĂ€n kiinnostunut, mutta en tiedĂ€, onko parempi valinta sosionomin vai sairaanhoitajan tutkinto

Vierailija
892/1187 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kukaan vaihtanut monimuoto-opinnoista pĂ€ivĂ€toteutukseen? Onko se vaikeaa ? Olen pÀÀssyt sairaanhoitajan monimuoto-opintoihin, mutta haluaisin vaihtaa pĂ€ivĂ€toteutukseen, koska monimuoto-opiskelu ei oikein ole minun juttuni. Silti haluan ottaa paikan vastaan, koska en halua odottaa kevÀÀseen ja tehdĂ€ pÀÀsykoetta uudelleen pelkĂ€stÀÀn sen takia, ettĂ€ haluan pĂ€ivĂ€toteutuksen. Olen vielĂ€ varasijalla  20. sosionomin koulutukseen, johon olisin ehkĂ€ enemmĂ€n kiinnostunut, mutta en tiedĂ€, onko parempi valinta sosionomin vai sairaanhoitajan tutkinto

Jos et ole varma niin ei kannata paikkaa ottaa vastaan. Ensikertalaiskiintiöt on niin suuret, ettÀ toista paikaa on miltei mahdoton saada.

Vierailija
893/1187 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tÀÀ on jÀnnÀ, miten se mieli niin ÀkkiÀ muuttuukin?

ElÀmÀntilanne muuttui itsellÀ tÀn kuun alussa, eri tilanne silloin elokuussa

Vierailija
894/1187 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko kukaan tehnyt avoimen amk:n opintoja ja pÀÀssyt tutkinto-opiskelijaksi haussa, kun on tarpeeksi opintopisteitÀ kasassa? Uuden tutkinnon suorittaminen olisi tavoitteena ja ei-ensikertalaisena ei taida varasijat liikkua montaa pykÀlÀÀ.

Vierailija
895/1187 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdÀ joka tapauksessa avoimen kautta kursseja. Itse olin tehnyt 35 opintopisteen edestÀ, ja sain kaikki hyvÀksiluettua kun pÀÀsin tutkinto-opiskelijaksi. En tehnyt polkuopintoja, vaan pÀÀsin yhteishaussa valintakokeella. TsemppiÀ kaikille ja onnea opiskelupaikan jo saaneille!

Vierailija
896/1187 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

LisÀtiedot kohta ilmestynyt opintopolkuun Vaasan maisterihakuun. Tulisikohan tulokset jo maanantaina?

Vierailija
897/1187 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LisÀtiedot kohta ilmestynyt opintopolkuun Vaasan maisterihakuun. Tulisikohan tulokset jo maanantaina?

Voi Luoja, niin onkin. Ei muuta kuin rukouspiiri kasaan. 

Vierailija
898/1187 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Humak valintakurssin tulokset tulleet

Vierailija
899/1187 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. varasija, ekaan toiveeseen, ei ole liikkunut. Toiseen hakutoiveeseen liikkunut varasijasta 11->10 

Vierailija
900/1187 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On liikkunut 2 ->1 ja 7->6.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: neljÀ kuusi viisi