đ SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju
Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?
Kommentit (1187)
Vierailija kirjoitti:
Millaiset fiilikset teillÀ, jotka saitte paikan? ItseÀ jÀnnittÀÀ elÀmÀnmuutos ja muutto toiseen kaupunkiin, josta en tunne ketÀÀn, mutta opiskelupaikasta hyvÀ fiilis.
HyvÀt fiilikset, oon tosi iloinen. Monimuotona opiskelen, eli työn ohessa. Voi olla rankkaakin, mutta lapseni on jo isoja ja on taas aikaa panostaa omaan osaamisen kehittÀmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seamk th tullut myös!
PÀÀsitkö sinne? Sinne pÀÀsin minĂ€!! En voi uskoo ettĂ€ oikeesti pÀÀsin kouluunđ ei kĂ€ynyt pienessĂ€ mielessĂ€kÀÀn ettĂ€ pÀÀsisin, vielĂ€ ekaan vaihtoehtoon( vaikka helpompi matka olis ollu pÀÀstĂ€ alempiin mutta ne oli SH ja halusin nimenomaan TH). TÀÀ on ihan uskomatontađ tulee vaan rankkaa kun Tampereelta sitten kulkeeđ„č
MillÀ meinasit kulkea? Sama homma meinaan itsellÀ ja katsoin ettÀ lÀhipÀivÀt alkaa klo 8 ja juna on siellÀ vasta 8.27
Milloinhan voi odottaa varasijojen liikkuvan? Ilmeisesti silloin 21.11, kun voi alkaa ottamaan alempia opiskelupaikkoja vastaan?
T. Varasijalla 3
Millaisia pisteitÀ olette saaneet valintakokeesta? Mulla 332.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia pisteitÀ olette saaneet valintakokeesta? Mulla 332.
355p
Lyötte kĂ€tenne sellaiseen savottaan kouluttautuessa terveydenhoitajiksi ettĂ€ itkette itsenne uneen jokapĂ€ivĂ€. Onnea vaan valitsemannelle tielle. ĂlkÀÀ alkoholisoituko.
Onko kukaan saanut tuloksiaan Savonian YAMK valintakurssista?
TÀÀllĂ€ myös hyvĂ€ tilanne, viimeisestĂ€ vaihtoehdosta aukesi paikka. Vaihtoehtoihin 1-5 sosionomin verkko-opintoihin olen varasijoilla 2-9. Onkohan toiveajattelua, ettĂ€ varasijat liikkuisi ja jostakusta nĂ€istĂ€ aukeaisi paikka...đ€
Vierailija kirjoitti:
Milloinhan voi odottaa varasijojen liikkuvan? Ilmeisesti silloin 21.11, kun voi alkaa ottamaan alempia opiskelupaikkoja vastaan?
T. Varasijalla 3
toivottavasti ennemmin... sama tilanne tÀÀllÀ
Paikka tuli valintakokeen kautta ei-ensikertalaisena Jamkiin sairaanhoitaja opintoihin.
Nyt on auennut https://tulokset.amkvalintakoe.fi/ sivusto mistÀ nÀkyy osiokohtaiset tulokset.
Olen 8. Varasijalla ei-ensikertalaisena. Sain valintakokeesta yli 40p enemmÀn kuin alin hyvÀksytty hakija. Voi ettÀ miten harmittaa, ei taida opiskelupaikka aueta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seamk th tullut myös!
PÀÀsitkö sinne? Sinne pÀÀsin minĂ€!! En voi uskoo ettĂ€ oikeesti pÀÀsin kouluunđ ei kĂ€ynyt pienessĂ€ mielessĂ€kÀÀn ettĂ€ pÀÀsisin, vielĂ€ ekaan vaihtoehtoon( vaikka helpompi matka olis ollu pÀÀstĂ€ alempiin mutta ne oli SH ja halusin nimenomaan TH). TÀÀ on ihan uskomatontađ tulee vaan rankkaa kun Tampereelta sitten kulkeeđ„č
MillÀ meinasit kulkea? Sama homma meinaan itsellÀ ja katsoin ettÀ lÀhipÀivÀt alkaa klo 8 ja juna on siellÀ vasta 8.27
Oi kohtalon toveri!
Ja siis ihan junalla, soitin koulutuspÀÀllikölle ja se sanoi ettÀ toiset opet kattoo pahalla ja toisia ei kiinnosta. Tentit tÀytyy sit tietty pÀÀstÀ alottaan jo heti 8 jos ne on merkattu alkaan 8.. et sillon pakko sit mennÀ johonkin yöks. Sanoi ettÀ luvata ei voi mutta tod.nÀk.1-2xvk kampuksella koulua..
ĂrsyttĂ€vÀÀ...
laitoin kohteet vÀÀrinpÀin. 3 oleva Vaasa on hyvÀksytty odottaa silti
Nyt 1 oleva SeinÀjoki on tippunut 15-> 1 varasijalle. Harmi vaan ettÀ en halua SeinÀjoelle opiskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seamk th tullut myös!
Oi kohtalon toveri!
Ja siis ihan junalla, soitin koulutuspÀÀllikölle ja se sanoi ettÀ toiset opet kattoo pahalla ja toisia ei kiinnosta. Tentit tÀytyy sit tietty pÀÀstÀ alottaan jo heti 8 jos ne on merkattu alkaan 8.. et sillon pakko sit mennÀ johonkin
MÀ laitoin opolle viestiÀ ja sain kutakuinkin samanlaisen vastauksen. EiköhÀn sen ÀkkiÀ opi ettÀ ketkÀ kattoo pahalla kun tulee myöhÀssÀ. Kiva kun on joku muukin samassa tilanteessa, niin ei tarvi aina yksin myöhÀstyÀ. NÀhdÀÀn koulussa!
Humakiin vihdoin tullut palkit
Olipa hyvĂ€ tietÀÀ mitkĂ€ kohdat meni kokeessa huonosti! MitenköhĂ€n pÀÀtöksentekotaitoja pystyy harjoittelemaan?đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seamk th tullut myös!
Oi kohtalon toveri!
Ja siis ihan junalla, soitin koulutuspÀÀllikölle ja se sanoi ettÀ toiset opet kattoo pahalla ja toisia ei kiinnosta. Tentit tÀytyy sit tietty pÀÀstÀ alottaan jo heti 8 jos ne on mer
Olispa kiva kun pystyis jo etukĂ€teen vaihtamaan viestiĂ€, ei tarvis ekana pĂ€ivĂ€nĂ€ mennĂ€ yksinđ„č tÀÀllĂ€ vaan hankala lĂ€hteĂ€ kertomaan mitÀÀn somea tai muutađ Oon kyllĂ€ Naistenhuoneellekin kertonut tĂ€n saman, ettĂ€ jos sieltĂ€ mut löytÀÀ niin saapi laittaa viestiĂ€đ€ŁđȘđ»
Olen varasijala 26 sosionomin. Olen ensikertalainen, onko minulla edes mahdollisuutta pÀÀstÀ?
Onko ketÀÀn aloittamassa gynegologian perustutkintoa?