Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

🎓 SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jännitysketju

Vierailija
25.08.2024 |

Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessä haussa?

Kommentit (1187)

Vierailija
841/1187 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään aloittamassa gynegologian perustutkintoa?

Vierailija
842/1187 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset fiilikset teillä, jotka saitte paikan? Itseä jännittää elämänmuutos ja muutto toiseen kaupunkiin, josta en tunne ketään, mutta opiskelupaikasta hyvä fiilis.

Hyvät fiilikset, oon tosi iloinen. Monimuotona opiskelen, eli työn ohessa. Voi olla rankkaakin, mutta lapseni on jo isoja ja on taas aikaa panostaa omaan osaamisen kehittämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1187 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seamk th tullut myös!

Pääsitkö sinne? Sinne pääsin minä!! En voi uskoo että oikeesti pääsin kouluun😭 ei käynyt pienessä mielessäkään että pääsisin, vielä ekaan vaihtoehtoon( vaikka helpompi matka olis ollu päästä alempiin mutta ne oli SH ja halusin nimenomaan TH). Tää on ihan uskomatonta😭 tulee vaan rankkaa kun Tampereelta sitten kulkee🥹

Millä meinasit kulkea? Sama homma meinaan itsellä ja katsoin että lähipäivät alkaa klo 8 ja juna on siellä vasta 8.27

Vierailija
844/1187 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinhan voi odottaa varasijojen liikkuvan? Ilmeisesti silloin 21.11,  kun voi alkaa ottamaan alempia opiskelupaikkoja vastaan? 

T. Varasijalla 3

Vierailija
845/1187 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia pisteitä olette saaneet valintakokeesta? Mulla 332.

Vierailija
846/1187 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia pisteitä olette saaneet valintakokeesta? Mulla 332.

355p

Vierailija
847/1187 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyötte kätenne sellaiseen savottaan kouluttautuessa terveydenhoitajiksi että itkette itsenne uneen jokapäivä. Onnea vaan valitsemannelle tielle. Älkää alkoholisoituko.

Vierailija
848/1187 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut tuloksiaan Savonian YAMK valintakurssista?

Vierailija
849/1187 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös hyvä tilanne, viimeisestä vaihtoehdosta aukesi paikka. Vaihtoehtoihin 1-5 sosionomin verkko-opintoihin olen varasijoilla 2-9. Onkohan toiveajattelua, että varasijat liikkuisi ja jostakusta näistä aukeaisi paikka...🤔

Vierailija
850/1187 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinhan voi odottaa varasijojen liikkuvan? Ilmeisesti silloin 21.11,  kun voi alkaa ottamaan alempia opiskelupaikkoja vastaan? 

T. Varasijalla 3

toivottavasti ennemmin... sama tilanne täällä

Vierailija
851/1187 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikka tuli valintakokeen kautta ei-ensikertalaisena Jamkiin sairaanhoitaja opintoihin. 

Vierailija
852/1187 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on auennut https://tulokset.amkvalintakoe.fi/ sivusto mistä näkyy osiokohtaiset tulokset. 

Vierailija
853/1187 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 8. Varasijalla ei-ensikertalaisena. Sain valintakokeesta yli 40p enemmän kuin alin hyväksytty hakija. Voi että miten harmittaa, ei taida opiskelupaikka aueta!

Vierailija
854/1187 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seamk th tullut myös!

Pääsitkö sinne? Sinne pääsin minä!! En voi uskoo että oikeesti pääsin kouluun😭 ei käynyt pienessä mielessäkään että pääsisin, vielä ekaan vaihtoehtoon( vaikka helpompi matka olis ollu päästä alempiin mutta ne oli SH ja halusin nimenomaan TH). Tää on ihan uskomatonta😭 tulee vaan rankkaa kun Tampereelta sitten kulkee🥹

Millä meinasit kulkea? Sama homma meinaan itsellä ja katsoin että lähipäivät alkaa klo 8 ja juna on siellä vasta 8.27

Oi kohtalon toveri!

Ja siis ihan junalla, soitin koulutuspäällikölle ja se sanoi että toiset opet kattoo pahalla ja toisia ei kiinnosta. Tentit täytyy sit tietty päästä alottaan jo heti 8 jos ne on merkattu alkaan 8.. et sillon pakko sit mennä johonkin yöks. Sanoi että luvata ei voi mutta tod.näk.1-2xvk kampuksella koulua..

Vierailija
855/1187 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää...

laitoin kohteet väärinpäin. 3 oleva Vaasa on hyväksytty odottaa silti

Nyt 1 oleva Seinäjoki on tippunut 15-> 1 varasijalle. Harmi vaan että en halua Seinäjoelle opiskelemaan.

Vierailija
856/1187 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seamk th tullut myös!

Oi kohtalon toveri!

Ja siis ihan junalla, soitin koulutuspäällikölle ja se sanoi että toiset opet kattoo pahalla ja toisia ei kiinnosta. Tentit täytyy sit tietty päästä alottaan jo heti 8 jos ne on merkattu alkaan 8.. et sillon pakko sit mennä johonkin

Mä laitoin opolle viestiä ja sain kutakuinkin samanlaisen vastauksen. Eiköhän sen äkkiä opi että ketkä kattoo pahalla kun tulee myöhässä. Kiva kun on joku muukin samassa tilanteessa, niin ei tarvi aina yksin myöhästyä. Nähdään koulussa!

Vierailija
857/1187 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humakiin vihdoin tullut palkit

Vierailija
858/1187 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä tietää mitkä kohdat meni kokeessa huonosti! Mitenköhän päätöksentekotaitoja pystyy harjoittelemaan?😅

Vierailija
859/1187 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seamk th tullut myös!

Oi kohtalon toveri!

Ja siis ihan junalla, soitin koulutuspäällikölle ja se sanoi että toiset opet kattoo pahalla ja toisia ei kiinnosta. Tentit täytyy sit tietty päästä alottaan jo heti 8 jos ne on mer

Olispa kiva kun pystyis jo etukäteen vaihtamaan viestiä, ei tarvis ekana päivänä mennä yksin🥹 täällä vaan hankala lähteä kertomaan mitään somea tai muuta😭 Oon kyllä Naistenhuoneellekin kertonut tän saman, että jos sieltä mut löytää niin saapi laittaa viestiä🤣💪🏻 

Vierailija
860/1187 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varasijala 26 sosionomin. Olen ensikertalainen, onko minulla edes mahdollisuutta päästä?  

Ketju on lukittu.