Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

🎓 SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju

Vierailija
25.08.2024 |

Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?

Kommentit (1187)

Vierailija
921/1187 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan mitÀÀn mahdollisuutta pÀÀstÀ todistusvalintajonosta (ammattikoulu) varasijoilta 4 tai 7 suosittuun kohteeseen (sosiaaliala)?

On mahdollista

Vierailija
922/1187 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kysymys niille, jotka olette saaneet jo koulupaikan, tuliko telille sĂ€hköpostiin vain ilmoitus, jossa sanottiin esim. ettĂ€ "yhteishaun tulokset on nyt nĂ€htĂ€vissĂ€ jne." vai tuliko teille heti ensimmĂ€isenĂ€ sellainen viesti jossa sanottiin, ettĂ€ "hakemasi paikka on nyt vastaanotettavissa". Kyselen lĂ€hinnĂ€ sen vuoksi, ettĂ€ tiedĂ€n kumpaa kannattaa ensi viikolla pakkomieleisesti vahtia, sĂ€hköpostia vai opintopolkua :D 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1187 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Keskiviikkona tuulettelin, kun nÀin olevani varasijoilla 1. ja 2. yhtÀÀn ei ole tÀstÀ liikuttu, alkaa usko mennÀ. Olen ei-ensikertalainen, joka on omiaan lietsomaan ajatusta, ettÀ tÀhÀn juututtiin lopullisesti.

Vierailija
924/1187 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sama tilanne tÀÀllĂ€ .. Saanko kysyĂ€ mikĂ€ koulu ja ala? 

Vierailija
925/1187 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne tÀÀllĂ€ .. Saanko kysyĂ€ mikĂ€ koulu ja ala? 

Sosionomi monimuoto, Karelia ja XAMK(Mikkeli).

Vierailija
926/1187 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskiviikkona tuulettelin, kun nÀin olevani varasijoilla 1. ja 2. yhtÀÀn ei ole tÀstÀ liikuttu, alkaa usko mennÀ. Olen ei-ensikertalainen, joka on omiaan lietsomaan ajatusta, ettÀ tÀhÀn juututtiin lopullisesti.

Itse hain seamk... Taitaa olla ei tykÀtty paikka, kun yhdessÀ pÀivÀssÀ 12:sta 5:lle varasijalle... Mun pisteraja 40, alin hyvÀksytty 70...

Vierailija
927/1187 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hei voisko joku ihana katsoa Turun amk sairaanhoitaja pĂ€ivĂ€toteutus, et montako paikkaa otettu vastaan? Vipusesta siis. Oon ulkomailla ja varasija 1, enkĂ€ nĂ€e vipusta kĂ€nnykĂ€llĂ€ 😅.

Vierailija
928/1187 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

18 on ottanut paikan vastaan

Vierailija
929/1187 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En osaa katsoa tai sitten ei ole tullut vipuseen ettÀ kuinka monta ottanut paikan vastaan metropolia sairaanhoitaja pÀivÀtoteutus..

Vierailija
930/1187 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18 on ottanut paikan vastaan

Kiitos tuhannesti! Saumoja siis vielĂ€ ehkĂ€ on 😅

Vierailija
931/1187 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys niille, jotka olette saaneet jo koulupaikan, tuliko telille sĂ€hköpostiin vain ilmoitus, jossa sanottiin esim. ettĂ€ "yhteishaun tulokset on nyt nĂ€htĂ€vissĂ€ jne." vai tuliko teille heti ensimmĂ€isenĂ€ sellainen viesti jossa sanottiin, ettĂ€ "hakemasi paikka on nyt vastaanotettavissa". Kyselen lĂ€hinnĂ€ sen vuoksi, ettĂ€ tiedĂ€n kumpaa kannattaa ensi viikolla pakkomieleisesti vahtia, sĂ€hköpostia vai opintopolkua :D 

SÀhköpostia.

Vierailija
932/1187 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tÀÀllĂ€.. Varasija 1 ja oon ihan asennoitunut, ettei paikkaa ehkĂ€ sittenkÀÀn tule. 

Vierailija
933/1187 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama tÀÀllĂ€.. Varasija 1 ja oon ihan asennoitunut, ettei paikkaa ehkĂ€ sittenkÀÀn tule. 

Sama homma kun teillĂ€. Suosittu ala. Ei vielĂ€ luovuta toivosta đŸ€ž Jotkut ehkĂ€ vilkuttelee ja jahkailee loppuun asti. 

EdellisellĂ€ kerralla varasijat ei liikkunut muutamaan viikkoon, ja sitten juuri ennen deadlinea liikkui. Katsoin ihan sĂ€hköpostista ettĂ€ syksyn haussa olin saanut 11. Joulukuuta viestin ettĂ€ pÀÀsin varasijalta 35. opiskelelemaan. En tosin ottanut paikkaa, mutta kuitenkin 😄

Vierailija
934/1187 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa katsoa tai sitten ei ole tullut vipuseen ettÀ kuinka monta ottanut paikan vastaan metropolia sairaanhoitaja pÀivÀtoteutus..

24 ottanut vastaan

Vierailija
935/1187 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en saanut sÀhköpostia enkÀ viestiÀ, piti kytÀtÀ opintopolkua

Vierailija
936/1187 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla oli tullut roskapostiin Hakijapalvelut nimiseltĂ€ lĂ€hettĂ€jĂ€ltĂ€ Sinut on hyvĂ€ksytty . Mutta tosiaan ensin nĂ€in opintopolusta ettĂ€ sitĂ€ ehkĂ€ kyttĂ€isin 😄

Vierailija
937/1187 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ois kiva jo pÀÀstĂ€ tutustuun samaan koulutukseen tuleviin:3đŸ„č metropoliaan bioanalyytikoiksi ketÀÀn tulossa?:3

Vierailija
938/1187 |
18.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Varasijat ei oo pÀivittynyt eikÀ alempia voi ottaa vielÀkÀÀn vastaan

Vierailija
939/1187 |
18.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jokohan tÀnÀÀn Vaasan maisterihaun tulokset tulisivat? LisÀtietopalkki kuitenkin jo tullut. Voiko vielÀ siirtyÀ esim huomiselle? Spekulaatioita?

Vierailija
940/1187 |
18.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokohan tÀnÀÀn Vaasan maisterihaun tulokset tulisivat? LisÀtietopalkki kuitenkin jo tullut. Voiko vielÀ siirtyÀ esim huomiselle? Spekulaatioita?

Viime vuonna on sÀhköpostiin tullut tuloskirje 21.11, kun tulokset luvattiin 24.11 mennessÀ. En enÀÀ muista, tulivatko tulokset yhtÀÀn sitÀ aiemmin Opintopolkuun.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi kahdeksan kolme