đ SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju
Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?
Kommentit (1187)
Kysymys niille, jotka olette saaneet jo koulupaikan, tuliko telille sÀhköpostiin vain ilmoitus, jossa sanottiin esim. ettÀ "yhteishaun tulokset on nyt nÀhtÀvissÀ jne." vai tuliko teille heti ensimmÀisenÀ sellainen viesti jossa sanottiin, ettÀ "hakemasi paikka on nyt vastaanotettavissa". Kyselen lÀhinnÀ sen vuoksi, ettÀ tiedÀn kumpaa kannattaa ensi viikolla pakkomieleisesti vahtia, sÀhköpostia vai opintopolkua :D
Keskiviikkona tuulettelin, kun nÀin olevani varasijoilla 1. ja 2. yhtÀÀn ei ole tÀstÀ liikuttu, alkaa usko mennÀ. Olen ei-ensikertalainen, joka on omiaan lietsomaan ajatusta, ettÀ tÀhÀn juututtiin lopullisesti.
Sama tilanne tÀÀllÀ .. Saanko kysyÀ mikÀ koulu ja ala?
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne tÀÀllÀ .. Saanko kysyÀ mikÀ koulu ja ala?
Sosionomi monimuoto, Karelia ja XAMK(Mikkeli).
Vierailija kirjoitti:
Keskiviikkona tuulettelin, kun nÀin olevani varasijoilla 1. ja 2. yhtÀÀn ei ole tÀstÀ liikuttu, alkaa usko mennÀ. Olen ei-ensikertalainen, joka on omiaan lietsomaan ajatusta, ettÀ tÀhÀn juututtiin lopullisesti.
Itse hain seamk... Taitaa olla ei tykÀtty paikka, kun yhdessÀ pÀivÀssÀ 12:sta 5:lle varasijalle... Mun pisteraja 40, alin hyvÀksytty 70...
Hei voisko joku ihana katsoa Turun amk sairaanhoitaja pĂ€ivĂ€toteutus, et montako paikkaa otettu vastaan? Vipusesta siis. Oon ulkomailla ja varasija 1, enkĂ€ nĂ€e vipusta kĂ€nnykĂ€llĂ€ đ .
En osaa katsoa tai sitten ei ole tullut vipuseen ettÀ kuinka monta ottanut paikan vastaan metropolia sairaanhoitaja pÀivÀtoteutus..
Vierailija kirjoitti:
18 on ottanut paikan vastaan
Kiitos tuhannesti! Saumoja siis vielĂ€ ehkĂ€ on đ
Vierailija kirjoitti:
Kysymys niille, jotka olette saaneet jo koulupaikan, tuliko telille sÀhköpostiin vain ilmoitus, jossa sanottiin esim. ettÀ "yhteishaun tulokset on nyt nÀhtÀvissÀ jne." vai tuliko teille heti ensimmÀisenÀ sellainen viesti jossa sanottiin, ettÀ "hakemasi paikka on nyt vastaanotettavissa". Kyselen lÀhinnÀ sen vuoksi, ettÀ tiedÀn kumpaa kannattaa ensi viikolla pakkomieleisesti vahtia, sÀhköpostia vai opintopolkua :D
SÀhköpostia.
Vierailija kirjoitti:
Sama tÀÀllÀ.. Varasija 1 ja oon ihan asennoitunut, ettei paikkaa ehkÀ sittenkÀÀn tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tÀÀllÀ.. Varasija 1 ja oon ihan asennoitunut, ettei paikkaa ehkÀ sittenkÀÀn tule.
Sama homma kun teillĂ€. Suosittu ala. Ei vielĂ€ luovuta toivosta đ€ Jotkut ehkĂ€ vilkuttelee ja jahkailee loppuun asti.
EdellisellĂ€ kerralla varasijat ei liikkunut muutamaan viikkoon, ja sitten juuri ennen deadlinea liikkui. Katsoin ihan sĂ€hköpostista ettĂ€ syksyn haussa olin saanut 11. Joulukuuta viestin ettĂ€ pÀÀsin varasijalta 35. opiskelelemaan. En tosin ottanut paikkaa, mutta kuitenkin đ
Vierailija kirjoitti:
En osaa katsoa tai sitten ei ole tullut vipuseen ettÀ kuinka monta ottanut paikan vastaan metropolia sairaanhoitaja pÀivÀtoteutus..
24 ottanut vastaan
Vierailija kirjoitti:
Itse en saanut sÀhköpostia enkÀ viestiÀ, piti kytÀtÀ opintopolkua
Vierailija kirjoitti:
mulla oli tullut roskapostiin Hakijapalvelut nimiseltĂ€ lĂ€hettĂ€jĂ€ltĂ€ Sinut on hyvĂ€ksytty . Mutta tosiaan ensin nĂ€in opintopolusta ettĂ€ sitĂ€ ehkĂ€ kyttĂ€isin đ
Ois kiva jo pÀÀstĂ€ tutustuun samaan koulutukseen tuleviin:3đ„č metropoliaan bioanalyytikoiksi ketÀÀn tulossa?:3
Varasijat ei oo pÀivittynyt eikÀ alempia voi ottaa vielÀkÀÀn vastaan
Jokohan tÀnÀÀn Vaasan maisterihaun tulokset tulisivat? LisÀtietopalkki kuitenkin jo tullut. Voiko vielÀ siirtyÀ esim huomiselle? Spekulaatioita?
Vierailija kirjoitti:
Jokohan tÀnÀÀn Vaasan maisterihaun tulokset tulisivat? LisÀtietopalkki kuitenkin jo tullut. Voiko vielÀ siirtyÀ esim huomiselle? Spekulaatioita?
Viime vuonna on sÀhköpostiin tullut tuloskirje 21.11, kun tulokset luvattiin 24.11 mennessÀ. En enÀÀ muista, tulivatko tulokset yhtÀÀn sitÀ aiemmin Opintopolkuun.
On mahdollista