đ SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju
Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?
Kommentit (1187)
Mulla on tullut Vaasan Yliopiston palkit ja 2 vaihtoehdon varasija kadonnut (YAMK). Toimiiko palkkiteoria maisterihaussa myös?
Varasija 1 todistusvalinnalla sosionomiksi, ehkĂ€ jopa mahdollisuus pÀÀstĂ€.. ensikertalainen ja ensimmĂ€inen hakukohde.. Tosin muissa liikkunut varasijat mutta ei tossađ© Piinaavaa odottelua..
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tullut Vaasan Yliopiston palkit ja 2 vaihtoehdon varasija kadonnut (YAMK). Toimiiko palkkiteoria maisterihaussa myös?
Olettaisin, ettÀ asia on nÀin, mutta olisi ensi viikolla kiva kuulla miten sulle kÀvi?
Kiitos vastauksesta! MinÀpÀ ilmoittelen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettaisin, ettÀ asia on nÀin, mutta olisi ensi viikolla kiva kuulla miten sulle kÀvi?
Kiitos vastauksesta! MinÀpÀ ilmoittelen :)
noniin viimeiset koulut vielÀ... sitten saa hyvÀksyÀ koulupakla ...
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ on mielenkiintonen kysymys.
Onko sulla tiedossa millaiset pisteet odotettavissa Vaasan maisterihaussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ on mielenkiintonen kysymys.Onko sulla tiedossa millaiset pisteet odotettavissa Vaasan maisterihaussa?
Viime vuonna mulla oli 23/27 ja samalla todistuksella haen. MĂ€ en osaa laskea noita..
Vierailija kirjoitti:
Humak valintakurssin tulokset tulleet
Kiitos tiedosta. Ajattelin, ettÀ viikonloppuna ei enÀÀn tule mitÀÀn niin en seurannut tÀnÀÀn opinpolkua. Koko viikon pÀivitellyt tietoja :)
PÀÀsin sisÀÀn.........
Jossain tÀÀllÀ luin siitÀ aikasemmin ettÀ pÀÀtöksentekotaidot osio ei vastannut AMK-valmennuskurssin vastaavaa aikaisemmin, suosittelen vahvasti pÀÀsykoeopas 2020 kirjaa tai jotain vastaavaa esim TEHO-OPAS AMK-insinöörikoulutukseen pyrkijöille jossa on oikeesti vaikeita matemaattis loogisia tehtÀviÀ vielÀ niiltÀ ajoilta kun AMK-insinöörikoulutuksen tehtÀvÀt oli DIA-Kokeen tasoisia, matemaattis loogisten lisÀksi toki löytyy myös matematiikkaa ja fysiikkaa aika syvÀllisestikkin varsinkin tuossa TEHO-OPAS AMK-insinöörikoulutukseen pyrkijöille kirjassa.
Ei nÀy opintopolussa mitÀÀn enÀÀ ja lukee, ettei henkilötunnuksella löytynyt mitÀÀn hakemuksiakaan, apuva. Muita??
Voiko joku selittÀÀ mitÀ noi palkit tarkoittaa tai jokin palkkiteoria?
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku selittÀÀ mitÀ noi palkit tarkoittaa tai jokin palkkiteoria?
tarkoittaa hakukohteen alle ilmestyvÀÀ lisÀtiedot kohtaa, tarkoittaa sitÀ ettÀ tulokset tulee muutaman pÀivÀn sisÀÀn. (Luultavasti)
Jospa huomenna tulis tulokset lopuista kouluista...
Onkohan mitÀÀn mahdollisuutta pÀÀstÀ todistusvalintajonosta (ammattikoulu) varasijoilta 4 tai 7 suosittuun kohteeseen (sosiaaliala)?
4. varasijalla terveydenhoitajaopintoihin. Onkohan mahdollista pÀÀstÀ sisÀÀn? Sairaanhoitajaksi hyvÀksytty
Vierailija kirjoitti:
4. varasijalla terveydenhoitajaopintoihin. Onkohan mahdollista pÀÀstÀ sisÀÀn? Sairaanhoitajaksi hyvÀksytty
Kyl mÀ uskoisim
PÀÀsispĂ€ jo hyvĂ€ksymÀÀn alempia paikkoja, niin vois alkaa etsimÀÀn asuntoa ja suunnittelemaan elĂ€mÀÀ ens vuodelle đ©