đ SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju
Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?
Kommentit (1187)
Osaisiko joku vastata tuleeko maisterihaussa, jokin tuloksia ennakoiva palkki nÀkyviin ennen tulosten ilmoittamista? Tulisipa tulokset jo pian. Ei jaksaisi enÀÀ ensi viikkoon odottaa, vaikka varmaan sinne kuitenkin menee. :/
Mulla muuttunut jo 2 kertaa mun 1 hakukohteen todistusvalinnan alinhyvÀksytty pistemÀÀrÀ.. mistÀ johtuu?
Muistaako kukaan, ettÀ kauanko Metropolian tuloksissa on yleensÀ kestÀnyt tulla?
Eikös kevÀÀllÀ alkanut tulokset tulemaan noin pari viikkoa vikasta valintakoe pÀivÀstÀ? Nyt vielÀ vÀhemmÀn hakijoita niin luulis niiden tulosten tulevan pian
Mulla nĂ€kynyt Turun amk:n valintakoe viivat pian viikon, eli ei oo luottamista siihenđ
Tuleeko kaikkien koulujen valintakoe tulokset samaan aikaan?
Meinaa loppua maltti tÀssÀ hommassa
Minulla myös LABin monimuoto-opintojen palkit ollut nÀkyvissÀ hyvÀn aikaa.
ĂrsyttĂ€vÀÀ, kun Vipusesss nĂ€kyy jo, ettĂ€ ovat valinnat tehneet, mutta tulokset ei tule opintopolkuun.
MikÀ tuo vipunen on ja miten sitÀ luetaan?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko kaikkien koulujen valintakoe tulokset samaan aikaan?
TÀÀ kiinnostaisi mua myös!!
JÀnnÀ, kun ei ole mistÀÀn kouluista tullut vielÀ tietoa. YleensÀhÀn niitÀ tipahtelee tÀssÀ vaiheessa sieltÀ sun tÀÀltÀ, niin osaa muutkin sitten odotella.
Jos ne nyt olisikin pÀÀttÀneet julkaista kaikki samaan aikaan just sinÀ viimeisenÀ luvattuna pÀivÀnÀ, niin sitten voisi jÀttÀÀ jatkossa sanan "viimeistÀÀn" pois ja tulokset tulee pÀivÀnÀ x, piste.
Vierailija kirjoitti:
JÀnnÀ, kun ei ole mistÀÀn kouluista tullut vielÀ tietoa. YleensÀhÀn niitÀ tipahtelee tÀssÀ vaiheessa sieltÀ sun tÀÀltÀ, niin osaa muutkin sitten odotella.
Jos ne nyt olisikin pÀÀttÀneet julkaista kaikki samaan aikaan just sinÀ viimeisenÀ luvattuna pÀivÀnÀ, niin sitten voisi jÀttÀÀ jatkossa sanan "viimeistÀÀn" pois ja tulokset tulee pÀivÀnÀ x, piste.
Mulla nÀkyi jo viime viikolla yhden kohteen osalta ettÀ mut on hyvÀksytty. Muissa kyllÀ edelleen valinta kesken.
Hei, kertokaa mihin ootte pÀÀsset kans.
-tv utelias ulla
MÀ en edes pÀÀse koko opintopolkuun tÀllÀ hetkellÀ :D
Vierailija kirjoitti:
Labin YAMK tulokset tullut!
pÀÀsitkö!?
Minulta hÀvisi myös todistuspisteet ja varasija kakkosvalinnasta. Toivottavasti tÀmÀ palkkiteoria pitÀisi paikkaansa!