Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

🎓 SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jännitysketju

Vierailija
25.08.2024 |

Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessä haussa?

Kommentit (1187)

Vierailija
561/1187 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko sinulle sähköpostitse ilmoitus myös?

Vierailija
562/1187 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Labin YAMK tulokset tullut!

pääsitkö!?

En tehnyt valintakoe-opintojaksoa lopulta ollenkaan. Osallistuin vain toisen hakukohteen kokeeseen. Näin Opintopolussa alimmat hyväksytyt pisteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1187 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pääsitkö!?

En tehnyt valintakoe-opintojaksoa lopulta ollenkaan. Osallistuin vain toisen hakukohteen kokeeseen. Näin Opintopolussa alimmat hyväksytyt pisteet.

Tähän siis kysymys, saitko sähköpostitse ilmoituksen paikasta?

Vierailija
564/1187 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku hakenut Hamk ja näkyis muutakin kun palkit? 

Vierailija
565/1187 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku hakenut Hamk ja näkyis muutakin kun palkit? 

mä, ei näy muuta

Vierailija
566/1187 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon hakenut, eikä näy :/

Vierailija
567/1187 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saanut sähköpostia!

pääsitkö!?

Tähän siis kysymys, saitko sähköpostitse ilmoituksen paikasta?

Vierailija
568/1187 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin hämmentynyt tällä hetkellä. Olen ei ensikertalainen hakija ja olen siis todistusvalinnassa mukana myös ja opintopolku näyttää, että olen varasijalla 4 hakukohteessani. Mutta kun menen käymään tuolla Vipusen puolella niin se näyttää että kaikki ketkä on todistusvalinnassa mukana, ovat päässeet sisään, myös ei ensikertalaiset. Mutta opintopolku näyttää minulle silti varasijaa 4. Erittäin hämmentävää.

Kellään kokemuksia vastaavasta?

Vierailija
569/1187 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin hämmentynyt tällä hetkellä. Olen ei ensikertalainen hakija ja olen siis todistusvalinnassa mukana myös ja opintopolku näyttää, että olen varasijalla 4 hakukohteessani. Mutta kun menen käymään tuolla Vipusen puolella niin se näyttää että kaikki ketkä on todistusvalinnassa mukana, ovat päässeet sisään, myös ei ensikertalaiset. Mutta opintopolku näyttää minulle silti varasijaa 4. Erittäin hämmentävää.

Katsotko vipusesta oikean vuoden tuloksia? Muuta selitystä en tähän keksisi. Jos olet oikeassa kohdassa, niin kannattaa laittaa hakijapalveluihin viestiä

Vierailija
570/1187 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsotko vipusesta oikean vuoden tuloksia? Muuta selitystä en tähän keksisi. Jos olet oikeassa kohdassa, niin kannattaa laittaa hakijapalveluihin viestiä

On oikea vuosi laitettu, 2025. Lähtee aika haipakkaa viestiä hakijapalveluihin.

Vierailija
571/1187 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa kiinnostus hiipua tähän kyttäämiseen, tulkoon sitten vasta ensviikolla tulokset :D

Vierailija
572/1187 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas yks päivä tuhlattu opintopolun päivittämiseen

-_-

Vierailija
573/1187 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ärsyttää. Vois tulla jo tulokset. Ensin kytätään innoissaan ja odotetaan tuloksia, jonka jälkeen pessimistisenä tulee lopulta varapaikka. Joten se siitä ajan tuhlaamisesta :(

Vierailija
574/1187 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
575/1187 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinköhän oikein että vipusessa pystyy rajaamaan esimerkiksi hakijan kotipaikkakunnan mukaan ja sieltä kun näkee sitten valitut niin voi ehkä päätellä ennakkoon oman tuloksen? Vai tulkitsinkohan tämän oikein?

Vierailija
576/1187 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinköhän oikein että vipusessa pystyy rajaamaan esimerkiksi hakijan kotipaikkakunnan mukaan ja sieltä kun näkee sitten valitut niin voi ehkä päätellä ennakkoon oman tuloksen? Vai tulkitsinkohan tämän oikein?

Joo kyllä. Itsekin pystyn rajaamaan itseni aika hyvin(mm.ikä, ammattitutkinnon valmistumisvuosi) ja näyttää siltä että oon pääsykokeella päässyt kouluun. Saa nähdä pitääkö paikkaansa! 

Vierailija
577/1187 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On oikea vuosi laitettu, 2025. Lähtee aika haipakkaa viestiä hakijapalveluihin.

Turhaa vielä laitat. Voi olla et oot päässyt jo kouluun sen takia et todistusjonosta pääsi pääsykokeella sisään joten oot päässy sisään. Pääsykokeen tuloksia ei oo vielä julkistettu mutta ne on saatettu ajaa jo järjestelmiin ja näkyvät vipusessa. Kannattaa ihan rauhassa nyt odottaa näitä tuloksia!

Vierailija
578/1187 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä. Itsekin pystyn rajaamaan itseni aika hyvin(mm.ikä, ammattitutkinnon valmistumisvuosi) ja näyttää siltä että oon pääsykokeella päässyt kouluun. Saa nähdä pitääkö paikkaansa! 

Jos tilasto toimii oikein, niin taidan minäkin päästä kouluun. 😀 Laitoin kaikki rajaukset koskemaan omia tietojani.

Vierailija
579/1187 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin mäkin rajailin sieltä ja oma oletus taitaa käydä todeksi että opiskelupaikkaa en saanut mikäli näihin rajausten tuomiin tietoihin voi luottaa. 

Toivottavasti sulla pitää paikkansa ja saat opiskelupaikan!

Vierailija
580/1187 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tilasto toimii oikein, niin taidan minäkin päästä kouluun. 😀 Laitoin kaikki rajaukset koskemaan omia tietojani.

Toivottavasti sulle on paikka tiedossa! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän