đ SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju
Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?
Kommentit (1187)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Labin YAMK tulokset tullut!
pÀÀsitkö!?
En tehnyt valintakoe-opintojaksoa lopulta ollenkaan. Osallistuin vain toisen hakukohteen kokeeseen. NÀin Opintopolussa alimmat hyvÀksytyt pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pÀÀsitkö!?
En tehnyt valintakoe-opintojaksoa lopulta ollenkaan. Osallistuin vain toisen hakukohteen kokeeseen. NÀin Opintopolussa alimmat hyvÀksytyt pisteet.
TÀhÀn siis kysymys, saitko sÀhköpostitse ilmoituksen paikasta?
Onko joku hakenut Hamk ja nÀkyis muutakin kun palkit?
Vierailija kirjoitti:
Onko joku hakenut Hamk ja nÀkyis muutakin kun palkit?
mÀ, ei nÀy muuta
MinÀ oon hakenut, eikÀ nÀy :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saanut sÀhköpostia!
pÀÀsitkö!?
En tehnyt valintakoe-opintojaksoa lopulta ollenkaan. Osallistuin vain toisen hakukohteen kokeeseen. NÀin Opintopolussa alimmat hyvÀksytyt pisteet.TÀhÀn siis kysymys, saitko sÀhköpostitse ilmoituksen paikasta?
Olen erittÀin hÀmmentynyt tÀllÀ hetkellÀ. Olen ei ensikertalainen hakija ja olen siis todistusvalinnassa mukana myös ja opintopolku nÀyttÀÀ, ettÀ olen varasijalla 4 hakukohteessani. Mutta kun menen kÀymÀÀn tuolla Vipusen puolella niin se nÀyttÀÀ ettÀ kaikki ketkÀ on todistusvalinnassa mukana, ovat pÀÀsseet sisÀÀn, myös ei ensikertalaiset. Mutta opintopolku nÀyttÀÀ minulle silti varasijaa 4. ErittÀin hÀmmentÀvÀÀ.
KellÀÀn kokemuksia vastaavasta?
Vierailija kirjoitti:
Olen erittÀin hÀmmentynyt tÀllÀ hetkellÀ. Olen ei ensikertalainen hakija ja olen siis todistusvalinnassa mukana myös ja opintopolku nÀyttÀÀ, ettÀ olen varasijalla 4 hakukohteessani. Mutta kun menen kÀymÀÀn tuolla Vipusen puolella niin se nÀyttÀÀ ettÀ kaikki ketkÀ on todistusvalinnassa mukana, ovat pÀÀsseet sisÀÀn, myös ei ensikertalaiset. Mutta opintopolku nÀyttÀÀ minulle silti varasijaa 4. ErittÀin hÀmmentÀvÀÀ.
Katsotko vipusesta oikean vuoden tuloksia? Muuta selitystÀ en tÀhÀn keksisi. Jos olet oikeassa kohdassa, niin kannattaa laittaa hakijapalveluihin viestiÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsotko vipusesta oikean vuoden tuloksia? Muuta selitystÀ en tÀhÀn keksisi. Jos olet oikeassa kohdassa, niin kannattaa laittaa hakijapalveluihin viestiÀ
On oikea vuosi laitettu, 2025. LÀhtee aika haipakkaa viestiÀ hakijapalveluihin.
Nyt alkaa kiinnostus hiipua tÀhÀn kyttÀÀmiseen, tulkoon sitten vasta ensviikolla tulokset :D
Ja taas yks pÀivÀ tuhlattu opintopolun pÀivittÀmiseen
-_-
Jep, ÀrsyttÀÀ. Vois tulla jo tulokset. Ensin kytÀtÀÀn innoissaan ja odotetaan tuloksia, jonka jÀlkeen pessimistisenÀ tulee lopulta varapaikka. Joten se siitÀ ajan tuhlaamisesta :(
Vipusen hakeneet ja paikan saaneet
https://vipunen.fi/fi-fi/_layouts/15/xlviewer.aspx?id=/fi-fi/Raportit/HâŠ
YmmÀrsinköhÀn oikein ettÀ vipusessa pystyy rajaamaan esimerkiksi hakijan kotipaikkakunnan mukaan ja sieltÀ kun nÀkee sitten valitut niin voi ehkÀ pÀÀtellÀ ennakkoon oman tuloksen? Vai tulkitsinkohan tÀmÀn oikein?
Vierailija kirjoitti:
YmmÀrsinköhÀn oikein ettÀ vipusessa pystyy rajaamaan esimerkiksi hakijan kotipaikkakunnan mukaan ja sieltÀ kun nÀkee sitten valitut niin voi ehkÀ pÀÀtellÀ ennakkoon oman tuloksen? Vai tulkitsinkohan tÀmÀn oikein?
Joo kyllÀ. Itsekin pystyn rajaamaan itseni aika hyvin(mm.ikÀ, ammattitutkinnon valmistumisvuosi) ja nÀyttÀÀ siltÀ ettÀ oon pÀÀsykokeella pÀÀssyt kouluun. Saa nÀhdÀ pitÀÀkö paikkaansa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On oikea vuosi laitettu, 2025. LÀhtee aika haipakkaa viestiÀ hakijapalveluihin.
Turhaa vielÀ laitat. Voi olla et oot pÀÀssyt jo kouluun sen takia et todistusjonosta pÀÀsi pÀÀsykokeella sisÀÀn joten oot pÀÀssy sisÀÀn. PÀÀsykokeen tuloksia ei oo vielÀ julkistettu mutta ne on saatettu ajaa jo jÀrjestelmiin ja nÀkyvÀt vipusessa. Kannattaa ihan rauhassa nyt odottaa nÀitÀ tuloksia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllÀ. Itsekin pystyn rajaamaan itseni aika hyvin(mm.ikÀ, ammattitutkinnon valmistumisvuosi) ja nÀyttÀÀ siltÀ ettÀ oon pÀÀsykokeella pÀÀssyt kouluun. Saa nÀhdÀ pitÀÀkö paikkaansa!
Jos tilasto toimii oikein, niin taidan minĂ€kin pÀÀstĂ€ kouluun. đ Laitoin kaikki rajaukset koskemaan omia tietojani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀin mÀkin rajailin sieltÀ ja oma oletus taitaa kÀydÀ todeksi ettÀ opiskelupaikkaa en saanut mikÀli nÀihin rajausten tuomiin tietoihin voi luottaa.
Toivottavasti sulla pitÀÀ paikkansa ja saat opiskelupaikan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tilasto toimii oikein, niin taidan minĂ€kin pÀÀstĂ€ kouluun. đ Laitoin kaikki rajaukset koskemaan omia tietojani.
Toivottavasti sulle on paikka tiedossa! :D
Tuliko sinulle sÀhköpostitse ilmoitus myös?