đ SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju
Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?
Kommentit (1187)
Oon ensikertalainen ja siksi tĂ€mĂ€ kaikki onkin ihan uutta đ
Vierailija kirjoitti:
Olit sitten kokeessakin ekaa kertaa? Ensikertalaisena on paremmat mahdollisuudet pÀÀstÀ varasijoilta kouluun joten ÀlÀ menetÀ toivoa vielÀ! Ja jos et pÀÀse, sulla on etua kevÀÀn kokeessa koska sulla on jo kokemusta valintakokeesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit sitten kokeessakin ekaa kertaa? Ensikertalaisena on paremmat mahdollisuudet pÀÀstÀ varasijoilta kouluun joten ÀlÀ menetÀ toivoa vielÀ! Ja jos et pÀÀse, sulla on etua kevÀÀn kokeessa koska sulla on jo kokemusta valintakokeesta!
Joo, olin ensimmĂ€istĂ€ kertaa kokeessa ja suuri pelko on siitĂ€ ettĂ€ enkku ei mee lĂ€piđŹ tĂ€ytyy alkaa harjoitella sitĂ€ vielĂ€ lisÀÀ seuraavaa koitosta varten. Ja toki ajattelin polkuopintojakin tĂ€ssĂ€ vĂ€lillĂ€ koittaa hakea 2.12.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, olin ensimmĂ€istĂ€ kertaa kokeessa ja suuri pelko on siitĂ€ ettĂ€ enkku ei mee lĂ€piđŹ tĂ€ytyy alkaa harjoitella sitĂ€ vielĂ€ lisÀÀ seuraavaa koitosta varten. Ja toki ajattelin polkuopintojakin tĂ€ssĂ€ vĂ€lillĂ€ koittaa hakea 2.12.
Ollaankin sit tÀysin samassa tilateessa sun kanssa! Ekakerta ja enkku pelottaa. Mihin hait?
Kiitos Vipusen rajausvinkeistÀ!
Kuumeisesti odotellut tuloksia vaikka kokeeseen valmistautumatta ja "kÀydÀÀn nyt kokeilemassa"-mielellÀ meninkin. Kummasti kuitenkin kiinnostaa aukeaako paikka :D Rajaukset sai asuinpaikkakunnan ja iÀn perusteella jo aika tarkkaan tehtyÀ, muita ehtoja sinne mukaan niin uskaltaa aika varmana pitÀÀ ettÀ kun palvelu nÀyttÀÀ 1-4 kaikkiin kohtiin, myös hyvÀksyttyihin, ettÀ voisi olla se oma paikka kyseessÀ..
Tulisipa pian varmistus!
T: 18. vÀlivuottaan pitÀvÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaankin sit tÀysin samassa tilateessa sun kanssa! Ekakerta ja enkku pelottaa. Mihin hait?
SeAMK:iin hain, sairaanhoitajaksi. Mihin sinĂ€ hait? En tiedĂ€ miten tuota enkkua lĂ€htisi harjoittelemaan lisÀÀ. Kouluaikoina pĂ€rjĂ€sin siinĂ€ ihan hyvin mutta niillĂ€ taidoilla ei pÀÀsykokeissa pĂ€rjÀÀ đŹ
Rajasin omat tiedot eikĂ€ tainnut opiskelupaikkaa irrotađ„Č
Anteeksi tyhmyyteni, mutta miten vipusessa pystyy rajaamaan tai hakemaan tietoja?
Miten ihmeessÀ pystytte vipusesta nÀkeen ja rajaan jotain ikÀ ja asuinpaikka juttuja? En mÀ vaan osaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaankin sit tÀysin samassa tilateessa sun kanssa! Ekakerta ja enkku pelottaa. Mihin hait?SeAMK:iin hain, sairaanhoitajaksi
Lue englanninkielisiÀ uutisia, alaan liittyvÀÀ kirjallisuutta tai artikkeleita, tv-sarjat ilman tekstityksiÀ jotta joutuu oikeasti kuuntelemaan mitÀ puhutaan tai enkkuteksteillÀ. Tarpeeksi kun kielelle altistuu aktiivisesti niin vÀkisin jotain tarttuu matkaan :) Ja tietysti asiat mitkÀ jÀÀ mietityttÀmÀÀn niin samantien sanakirjasta selville mitÀ tarkoittikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaankin sit tÀysin samassa tilateessa sun kanssa! Ekakerta ja enkku pelottaa. Mihin hait?SeAMK:iin hain, sairaanhoitajaksi
Haha! SeAmkii TH ja SH, TAMKii SH x2 !! :D Vipunen nÀyttÀis omilla tiedoilla ettÀ Tamkiin ois otettu 1-4 mutta riski on suuri ettÀ 25-29v naisia tÀÀltÀ jotka suorittanu 2016 YO.t on muitakin kuin meikÀlÀinen ;(
Rajasin itseni sinne vipuseen ja ilmestyi eka hakukohteeni, muttei siinÀ lue sen enempÀÀ valituista tai paikkaan hakeneista, mitÀköhÀn tÀmÀ meinaa?
Vipunen ei sitten puhelimella anna niit rajauksia! kannattaa kokeilla koneella.
Lukee vaan se 1-4, en oikeen tiedÀ mitÀ meinaa.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi tyhmyyteni, mutta miten vipusessa pystyy rajaamaan tai hakemaan tietoja?
vasemmalla sivupalkissa pystyy valitsemaan iÀn, sukupuolen, paikkakunnan, kansalaisuuden, pohjakoulutuksen eli se jonkun verran seuloo pois muita
Itse en ainakaan voinut rajata puhelimella, vaan piti tietokoneella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaankin sit tÀysin samassa tilateessa sun kanssa! Ekakerta ja enkku pelottaa. Mihin hait?<
Hyvin samassa veneessĂ€ hakukohteidenkin suhteen siis đ mĂ€ oon niin pieneltĂ€ paikkakunnalta ettĂ€ sillĂ€ pystyi jo hyvin rajaamaan iĂ€n lisĂ€ksi.
Ja kiitos vinkeistĂ€, taidan suunnata ensimmĂ€isenĂ€ kirjastoon lainaamaan kunnon sanakirjan ja englanninkielistĂ€ luettavaa đ
Hain yamk tutkintoon kahteen eri koulutukseen. Tossa vipusessa tekemÀllÀ rajauksella nÀyttÀisi kaikilla muilla rajauksilla et 1-4 ois pÀÀssyt hakemiini koulutuksiin, mutta kun laitan toisen koulutusasteen valmistumisvuoden, niin sitten nÀyttÀÀ nollaa :/ eli sen mukaan en ois pÀÀssyt
Vierailija kirjoitti:
Lukee vaan se 1-4, en oikeen tiedÀ mitÀ meinaa.
MĂ€ ymmĂ€rtĂ€isin sen niin ettĂ€ juurikin tuolle haitarilla osuu đ€
Harmi.. Ootko ei-ensikertalainen? Varasijathan liikkuu vielÀ joulukuun puolivÀliin ja sieltÀ on vielÀ hyvÀt mahikset pÀÀstÀ kouluun! TsemppiÀ!