Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

🎓 SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju

Vierailija
25.08.2024 |

Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?

Kommentit (1187)

Vierailija
581/1187 |
12.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YmmÀrsinköhÀn oikein ettÀ vipusessa pystyy rajaamaan esimerkiksi hakijan kotipaikkakunnan mukaan ja sieltÀ kun nÀkee sitten valitut niin voi ehkÀ pÀÀtellÀ ennakkoon oman tuloksen? Vai tulkitsinkohan tÀmÀn oikein?

Joo kyllĂ€. Itsekin pystyn rajaamaan itseni aika hyvin(mm.ikĂ€, ammattitutkinnon valmistumisvuosi) ja nĂ€yttÀÀ siltĂ€ ettĂ€ oon pÀÀsykokeella pÀÀssyt kouluun. Saa nĂ€hdĂ€ pitÀÀkö paikkaansa! 

NĂ€in mĂ€kin rajailin sieltĂ€ ja oma oletus taitaa kĂ€ydĂ€ todeksi ettĂ€ opiskelupaikkaa en saanut mikĂ€li nĂ€ihin rajausten tuomiin tietoihin voi luottaa. 

Toivottavasti sulla pitÀÀ paikkansa ja saat opiskelupaikan!

Harmi.. Ootko ei-ensikertalainen? Varasijathan liikkuu vielÀ joulukuun puolivÀliin ja sieltÀ on vielÀ hyvÀt mahikset pÀÀstÀ kouluun! TsemppiÀ!

Vierailija
582/1187 |
12.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oon ensikertalainen ja siksi tĂ€mĂ€ kaikki onkin ihan uutta 😄

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1187 |
12.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit sitten kokeessakin ekaa kertaa? Ensikertalaisena on paremmat mahdollisuudet pÀÀstĂ€ varasijoilta kouluun joten Ă€lĂ€ menetĂ€ toivoa vielĂ€! Ja jos et pÀÀse, sulla on etua kevÀÀn kokeessa koska sulla on jo kokemusta valintakokeesta! 

Vierailija
584/1187 |
12.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit sitten kokeessakin ekaa kertaa? Ensikertalaisena on paremmat mahdollisuudet pÀÀstĂ€ varasijoilta kouluun joten Ă€lĂ€ menetĂ€ toivoa vielĂ€! Ja jos et pÀÀse, sulla on etua kevÀÀn kokeessa koska sulla on jo kokemusta valintakokeesta! 

Joo, olin ensimmĂ€istĂ€ kertaa kokeessa ja suuri pelko on siitĂ€ ettĂ€ enkku ei mee lĂ€pi😬 tĂ€ytyy alkaa harjoitella sitĂ€ vielĂ€ lisÀÀ seuraavaa koitosta varten. Ja toki ajattelin polkuopintojakin tĂ€ssĂ€ vĂ€lillĂ€ koittaa hakea 2.12.

Vierailija
585/1187 |
12.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, olin ensimmĂ€istĂ€ kertaa kokeessa ja suuri pelko on siitĂ€ ettĂ€ enkku ei mee lĂ€pi😬 tĂ€ytyy alkaa harjoitella sitĂ€ vielĂ€ lisÀÀ seuraavaa koitosta varten. Ja toki ajattelin polkuopintojakin tĂ€ssĂ€ vĂ€lillĂ€ koittaa hakea 2.12.

Ollaankin sit tÀysin samassa tilateessa sun kanssa! Ekakerta ja enkku pelottaa. Mihin hait?

Vierailija
586/1187 |
12.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kiitos Vipusen rajausvinkeistÀ!

Kuumeisesti odotellut tuloksia vaikka kokeeseen valmistautumatta ja "kÀydÀÀn nyt kokeilemassa"-mielellÀ meninkin. Kummasti kuitenkin kiinnostaa aukeaako paikka :D Rajaukset sai asuinpaikkakunnan ja iÀn perusteella jo aika tarkkaan tehtyÀ, muita ehtoja sinne mukaan niin uskaltaa aika varmana pitÀÀ ettÀ kun palvelu nÀyttÀÀ 1-4 kaikkiin kohtiin, myös hyvÀksyttyihin, ettÀ voisi olla se oma paikka kyseessÀ..

Tulisipa pian varmistus!

T: 18. vÀlivuottaan pitÀvÀ

Vierailija
587/1187 |
12.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaankin sit tÀysin samassa tilateessa sun kanssa! Ekakerta ja enkku pelottaa. Mihin hait?

SeAMK:iin hain, sairaanhoitajaksi. Mihin sinĂ€ hait? En tiedĂ€ miten tuota enkkua lĂ€htisi harjoittelemaan lisÀÀ. Kouluaikoina pĂ€rjĂ€sin siinĂ€ ihan hyvin mutta niillĂ€ taidoilla ei pÀÀsykokeissa pĂ€rjÀÀ 😬

Vierailija
588/1187 |
12.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Rajasin omat tiedot eikĂ€ tainnut opiskelupaikkaa irrotađŸ„Č

Vierailija
589/1187 |
12.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Anteeksi tyhmyyteni, mutta miten vipusessa pystyy rajaamaan tai hakemaan tietoja? 

Vierailija
590/1187 |
12.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten ihmeessĂ€ pystytte vipusesta nĂ€keen ja rajaan jotain ikĂ€ ja asuinpaikka juttuja? En mĂ€ vaan osaa 

Vierailija
591/1187 |
12.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SeAMK:iin hain, sairaanhoitajaksi

Lue englanninkielisiÀ uutisia, alaan liittyvÀÀ kirjallisuutta tai artikkeleita, tv-sarjat ilman tekstityksiÀ jotta joutuu oikeasti kuuntelemaan mitÀ puhutaan tai enkkuteksteillÀ. Tarpeeksi kun kielelle altistuu aktiivisesti niin vÀkisin jotain tarttuu matkaan :) Ja tietysti asiat mitkÀ jÀÀ mietityttÀmÀÀn niin samantien sanakirjasta selville mitÀ tarkoittikaan.

Vierailija
592/1187 |
12.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SeAMK:iin hain, sairaanhoitajaksi

Haha! SeAmkii TH ja SH, TAMKii SH x2 !! :D Vipunen nÀyttÀis omilla tiedoilla ettÀ Tamkiin ois otettu 1-4 mutta riski on suuri ettÀ 25-29v naisia tÀÀltÀ jotka suorittanu 2016 YO.t on muitakin kuin meikÀlÀinen ;(

Vierailija
593/1187 |
12.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Rajasin itseni sinne vipuseen ja ilmestyi eka hakukohteeni, muttei siinÀ lue sen enempÀÀ valituista tai paikkaan hakeneista, mitÀköhÀn tÀmÀ meinaa?

Vierailija
594/1187 |
12.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vipunen ei sitten puhelimella anna niit rajauksia! kannattaa kokeilla koneella.

Vierailija
595/1187 |
12.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lukee vaan se 1-4, en oikeen tiedÀ mitÀ meinaa.

Vierailija
596/1187 |
12.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi tyhmyyteni, mutta miten vipusessa pystyy rajaamaan tai hakemaan tietoja? 

vasemmalla sivupalkissa pystyy valitsemaan iÀn, sukupuolen, paikkakunnan, kansalaisuuden, pohjakoulutuksen eli se jonkun verran seuloo pois muita

Vierailija
597/1187 |
12.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan voinut rajata puhelimella, vaan piti tietokoneella.

Vierailija
598/1187 |
12.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<

Hyvin samassa veneessĂ€ hakukohteidenkin suhteen siis 😄 mĂ€ oon niin pieneltĂ€ paikkakunnalta ettĂ€ sillĂ€ pystyi jo hyvin rajaamaan iĂ€n lisĂ€ksi. 

Ja kiitos vinkeistĂ€, taidan suunnata ensimmĂ€isenĂ€ kirjastoon lainaamaan kunnon sanakirjan ja englanninkielistĂ€ luettavaa 👍

Vierailija
599/1187 |
12.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hain yamk tutkintoon kahteen eri koulutukseen. Tossa vipusessa tekemĂ€llĂ€ rajauksella nĂ€yttĂ€isi kaikilla muilla rajauksilla et 1-4 ois pÀÀssyt hakemiini koulutuksiin, mutta kun laitan toisen koulutusasteen valmistumisvuoden, niin sitten nĂ€yttÀÀ nollaa :/ eli sen mukaan en ois pÀÀssyt 

Vierailija
600/1187 |
12.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukee vaan se 1-4, en oikeen tiedÀ mitÀ meinaa.

MĂ€ ymmĂ€rtĂ€isin sen niin ettĂ€ juurikin tuolle haitarilla osuu đŸ€”

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn kahdeksan viisi