đ SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju
Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?
Kommentit (1187)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ymmÀrtÀnyt et jos ensikertalainen ei ota paikkaa niin siihen valitaan ensikertalainen ja sit ei-ensikertalainen pÀÀsee sisÀÀn jos ei-ensikertalainen ei ota vastaan paikkaa
NÀin se varmaan menee, koska ei-ensikertalainen ei voi pÀÀstÀ ensikertalaisen ohi kouluun.. heille on omat kiintiöt.
Okei tÀmÀn perusteella tuskin pÀÀsen sisÀÀn.
Onkohan enÀÀ tÀnÀÀn mahdollista tulla tuloksia?
PÀÀsin juuri sinne mihin halusin opiskelemaan mutten ole yhtÀÀn innoissani, surullista. Mietin jopa otanko edes paikkaa vastaan, en tiedÀ jaksanko opiskella.
Onko kellekÀÀn tullut vielÀ nÀkyviin valintakokeesta saatuja pisteitÀ?
Onneksi ei tarvitse heti tehdÀ pÀÀtöstÀ, mieti viikonlopun yli jne..
Vierailija kirjoitti:
PÀÀsin juuri sinne mihin halusin opiskelemaan mutten ole yhtÀÀn innoissani, surullista. Mietin jopa otanko edes paikkaa vastaan, en tiedÀ jaksanko opiskella.
Ootko ensikertalainen vai et? Mihin pÀÀsit?đ€
Itse tein virheen kun otin vastaan koulupaikan joka ei minua oikeastaan kiinnostanut. Menetin siinÀ ensikertalaisuuteni ja nyt onkin vÀhÀn hankalampaa pÀÀstÀ mihinkÀÀn mikÀ voisi kiinnostaa :D:D!
TĂ€nÀÀn olikin ilouutisia opintopolussa! HyvĂ€ksytty đ„č
Vierailija kirjoitti:
TĂ€nÀÀn olikin ilouutisia opintopolussa! HyvĂ€ksytty đ„č
Onnea! Mihin pÀÀsit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ensikertalainen vai et? Mihin pÀÀsit?đ€
Ensikertalainen, sosionomiksi.
Palkit tosiaan tullut Turun kohteisiin. Viikonloppuisin ei vissiin tietoja tule opintopolkuun?
Onko muita jotka hakeneet laureaan rise-sosionomiksi?
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ oon hakenut! :)
Miten todistusvalinnassa kÀvi? Oliko tuo monentena sinulla? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ oon kÀynyt enkun kielisen lukion, joten en pystynyt todistusvalinnalla menemÀÀn! :) Mutta ykkösenÀ! Ja odotan nyt valintakokeiden tuloksia! Mites sulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ oon kÀynyt enkun kielisen lukion, joten en pystynyt todistusvalinnalla menemÀÀn! :) Mutta ykkösenÀ! Ja odotan nyt valintakokeiden tuloksia! Mites sulla?
Mulla on kakkosena, 1 tuloksia vielÀ odotan.
NÀin se varmaan menee, koska ei-ensikertalainen ei voi pÀÀstÀ ensikertalaisen ohi kouluun.. heille on omat kiintiöt.