🎓 SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jännitysketju
Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessä haussa?
Kommentit (1187)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ymmärtänyt et jos ensikertalainen ei ota paikkaa niin siihen valitaan ensikertalainen ja sit ei-ensikertalainen pääsee sisään jos ei-ensikertalainen ei ota vastaan paikkaa
Näin se varmaan menee, koska ei-ensikertalainen ei voi päästä ensikertalaisen ohi kouluun.. heille on omat kiintiöt.
Okei tämän perusteella tuskin pääsen sisään.
Pääsin juuri sinne mihin halusin opiskelemaan mutten ole yhtään innoissani, surullista. Mietin jopa otanko edes paikkaa vastaan, en tiedä jaksanko opiskella.
Onko kellekään tullut vielä näkyviin valintakokeesta saatuja pisteitä?
Onneksi ei tarvitse heti tehdä päätöstä, mieti viikonlopun yli jne..
Vierailija kirjoitti:
Pääsin juuri sinne mihin halusin opiskelemaan mutten ole yhtään innoissani, surullista. Mietin jopa otanko edes paikkaa vastaan, en tiedä jaksanko opiskella.
Ootko ensikertalainen vai et? Mihin pääsit?🤗
Itse tein virheen kun otin vastaan koulupaikan joka ei minua oikeastaan kiinnostanut. Menetin siinä ensikertalaisuuteni ja nyt onkin vähän hankalampaa päästä mihinkään mikä voisi kiinnostaa :D:D!
Vierailija kirjoitti:
Tänään olikin ilouutisia opintopolussa! Hyväksytty 🥹
Onnea! Mihin pääsit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ensikertalainen vai et? Mihin pääsit?🤗
Ensikertalainen, sosionomiksi.
Palkit tosiaan tullut Turun kohteisiin. Viikonloppuisin ei vissiin tietoja tule opintopolkuun?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon hakenut! :)
Miten todistusvalinnassa kävi? Oliko tuo monentena sinulla? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon käynyt enkun kielisen lukion, joten en pystynyt todistusvalinnalla menemään! :) Mutta ykkösenä! Ja odotan nyt valintakokeiden tuloksia! Mites sulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon käynyt enkun kielisen lukion, joten en pystynyt todistusvalinnalla menemään! :) Mutta ykkösenä! Ja odotan nyt valintakokeiden tuloksia! Mites sulla?
Mulla on kakkosena, 1 tuloksia vielä odotan.
Näin se varmaan menee, koska ei-ensikertalainen ei voi päästä ensikertalaisen ohi kouluun.. heille on omat kiintiöt.