🎓 SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jännitysketju
Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessä haussa?
Kommentit (1187)
Savonia sosionomi tulokset tuli. Varasijalla ollaan :(
Kuinkahan suurella viiveellä voi tulla niihin joissa ei näy edes vielä palkkeja :S
Täällä kans varasijalla, Sosionomi Savonia...
Millä varasijalla ootte savoniassa?
Varasijalla savonia rise-sosionomi opinnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisilla fiiliksillä täällä odotellaan tuloksia? Onko itsevarma vai epävarma olo?
Mulla OLI itsevarma olo, kunnes katoin noi hakijamäärät :D
Mihin hait? :D
Toi rikosseuraamusalan sosionomi. Olikohan melkein 1000 hakijaa ja 15 otetaan sisään. Toki ensisijaisena kohteena se oli alle 400.
Haitko myös laureaan monimuotoon?
Vierailija kirjoitti:
142 :D:D:D 85 pistettä tuli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
142 :D:D:D 85 pistettä tuli
Mä sain 86 pistettä, selailin kerran aineiston läpi..
Oon 41 fyssarissa savoniaan varasijalla mutta sairaanhoitajaksi paikka ainakin aukesi👍
Mulla pisteitä melkein 86 ja 144 varasija
Savonia antaa ainakin YAMK valintakurssin tuloksia odottaa, ei näy edes palkkia vielä.
Miltähän varasijalta pääsee viellä koulunpenkille
Mulla ei näy Turkuun valintakoe palkkeja? Oliko se merkki jostakin vai ilmestyyköhän ne vaan myöhässä?
Eikös hyväksytty tarkoita, että on saanut opiskelupaikan?
Varasija 2. Insinööri Tietotekniikka. Onkohan mitään mahdollisuuksia päästä, onko kellään kokemusta? En ole ensikertalainen.
Vierailija kirjoitti:
Varasija 2. Insinööri Tietotekniikka. Onkohan mitään mahdollisuuksia päästä, onko kellään kokemusta? En ole ensikertalainen.
Todella hyvät mahdollisuudet.
Miten varasija toimii? Otetaanko ensikertalaiset ensin sisään? Vai olenko oikeasti sijalla 2, eli pääsenkö sisään, jos kaksi paikkaa vapautuu?
Oon ymmärtänyt et jos ensikertalainen ei ota paikkaa niin siihen valitaan ensikertalainen ja sit ei-ensikertalainen pääsee sisään jos ei-ensikertalainen ei ota vastaan paikkaa
Vierailija kirjoitti:
Miten varasija toimii? Otetaanko ensikertalaiset ensin sisään? Vai olenko oikeasti sijalla 2, eli pääsenkö sisään, jos kaksi paikkaa vapautuu?
Paljonko sait pisteitä?
XAMK:n ensihoidossa ei ainakaan ole valintakoepalkkia. Sen sijaan Laureaan, LAB ja Metropoliaan ovat palkit tulleet.