đ SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju
Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?
Kommentit (1187)
Savonia sosionomi tulokset tuli. Varasijalla ollaan :(
Kuinkahan suurella viiveellÀ voi tulla niihin joissa ei nÀy edes vielÀ palkkeja :S
TÀÀllÀ kans varasijalla, Sosionomi Savonia...
MillÀ varasijalla ootte savoniassa?
Varasijalla savonia rise-sosionomi opinnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinkÀlaisilla fiiliksillÀ tÀÀllÀ odotellaan tuloksia? Onko itsevarma vai epÀvarma olo?
Mulla OLI itsevarma olo, kunnes katoin noi hakijamÀÀrÀt :D
Mihin hait? :D
Toi rikosseuraamusalan sosionomi. Olikohan melkein 1000 hakijaa ja 15 otetaan sisÀÀn. Toki ensisijaisena kohteena se oli alle 400.
Haitko myös laureaan monimuotoon?
Vierailija kirjoitti:
142 :D:D:D 85 pistettÀ tuli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
142 :D:D:D 85 pistettÀ tuli
MÀ sain 86 pistettÀ, selailin kerran aineiston lÀpi..
Oon 41 fyssarissa savoniaan varasijalla mutta sairaanhoitajaksi paikka ainakin aukesiđ
Mulla pisteitÀ melkein 86 ja 144 varasija
Savonia antaa ainakin YAMK valintakurssin tuloksia odottaa, ei nÀy edes palkkia vielÀ.
MiltÀhÀn varasijalta pÀÀsee viellÀ koulunpenkille
Mulla ei nÀy Turkuun valintakoe palkkeja? Oliko se merkki jostakin vai ilmestyyköhÀn ne vaan myöhÀssÀ?
Eikös hyvÀksytty tarkoita, ettÀ on saanut opiskelupaikan?
Varasija 2. Insinööri Tietotekniikka. Onkohan mitÀÀn mahdollisuuksia pÀÀstÀ, onko kellÀÀn kokemusta? En ole ensikertalainen.
Vierailija kirjoitti:
Varasija 2. Insinööri Tietotekniikka. Onkohan mitÀÀn mahdollisuuksia pÀÀstÀ, onko kellÀÀn kokemusta? En ole ensikertalainen.
Todella hyvÀt mahdollisuudet.
Miten varasija toimii? Otetaanko ensikertalaiset ensin sisÀÀn? Vai olenko oikeasti sijalla 2, eli pÀÀsenkö sisÀÀn, jos kaksi paikkaa vapautuu?
Oon ymmÀrtÀnyt et jos ensikertalainen ei ota paikkaa niin siihen valitaan ensikertalainen ja sit ei-ensikertalainen pÀÀsee sisÀÀn jos ei-ensikertalainen ei ota vastaan paikkaa
Vierailija kirjoitti:
Miten varasija toimii? Otetaanko ensikertalaiset ensin sisÀÀn? Vai olenko oikeasti sijalla 2, eli pÀÀsenkö sisÀÀn, jos kaksi paikkaa vapautuu?
Paljonko sait pisteitÀ?
XAMK:n ensihoidossa ei ainakaan ole valintakoepalkkia. Sen sijaan Laureaan, LAB ja Metropoliaan ovat palkit tulleet.