đ SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju
Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?
Kommentit (1187)
Hei! Hain itsekkin savoniaan ja pÀnttÀsin valintatenttiin todella ja kokeen aikana tuntui ettÀ kysymykset eivÀt olleet yhtÀÀn samoja kuin mihin oli lukenut, onneksi lÀhihoitaja pohjasta oli enemmÀn apua kysymyksiin, veikkaan ettÀ vastaukset tulevat ensi viikon aikana tsemppiÀ odotukseen!
MÀÀ hain kanssa Savoniaan rise-sosionomi ja tavallinen sosionomi. VÀhÀn jÀnskÀÀ miten kÀy, mutta uskoisin ettÀ mun hoitajataustalla on myös tÀhÀn ollut positiivinen vaikutus. tai niin toivon :D
Joo, mÀ hain savoniaan fysioterapeutti puolelle mihin oli onneksi todella paljon vÀhemmÀn hakijoita kun molempiin sosionomeihin!
Tekikö kukaan muu tÀÀllÀ centrian tradenomi valintakurssia?
TsemppiÀ myös sinulle! MinÀkin oon lÀhihoitaja ja jotkut kysymykset oli tosiaan helppoja, mutta oli sitten niitÀkin missÀ piti oikeen kunnolla miettiÀ ja aika ei meinannu riittÀÀ niiin oli vaan pakko valita mikÀ omasta mielestÀ tuntu jÀrkevÀmmÀltÀ...
Höh, ei tullut tĂ€nÀÀn tietoađ Ainakin aiemmassa keskustelussa oli ettĂ€ tullut tieto klo 9 tai klo 14 aikoihin...
Varasija liikahtanut eteenpÀin laureasta, 1 sijalla tÀllÀ hetkellÀ :0
Vierailija kirjoitti:
Varasija liikahtanut eteenpÀin laureasta, 1 sijalla tÀllÀ hetkellÀ :0
Oh my! Mahtavaa
PÀÀsenkö jostain nÀkemÀÀn paljonko mihinkÀkin oli hakijoita?
PÀÀsee, hakuun syksy 2024 amk hakijamÀÀrÀ niin yleltÀ on julkaisu jossa voi hakea omaa koulua
Joo ei varmaan oo mitÀÀn mahiksia pÀÀstÀ ku hakijoita ihan pirusti mun koulutukseen ja sinne otetaan sisÀÀn 15........
Vierailija kirjoitti:
Mihin sulla on ilmestynyt toi hyvÀksytty, siis mihin hait
LaBiin.
Onko kukaan Xamkiin hakenut saanut tietoa sisÀÀnpÀÀsemisestÀ?
Onko muutoksia opintopolussa kenellÀkÀÀn?
Ei ne vastaukset tule nÀin nopeasti
Joistain kouluista on jo kuulunut :)
MinkÀlaisilla fiiliksillÀ tÀÀllÀ odotellaan tuloksia? Onko itsevarma vai epÀvarma olo?
Haaga-Heliaan ilmestynyt tietojenkÀsittelyn tradenomin valintakoe palkit
Vierailija kirjoitti:
MinkÀlaisilla fiiliksillÀ tÀÀllÀ odotellaan tuloksia? Onko itsevarma vai epÀvarma olo?
Mulla OLI itsevarma olo, kunnes katoin noi hakijamÀÀrÀt :D
Seuraan... Minulla lukee pelkÀstÀÀn "opiskelijavalinta kesken", ei mitÀÀn lisÀtietoja.. Hain itse Savoniaan-Sosionomiksi.... PÀnttÀsin kovasti ja silti tuntui ettÀ aikarajoitettu tentti toi paineita ja ovelat kysymykset jÀtti fiiliksen ettei oo varma miten meni. MitkÀ fiilikset muilla jÀi Savonian valintakurssista?
Tuleekohan ensimmÀisenÀ tulokset niille jotka pÀÀsee sisÀÀn ja sitten loput tulokset aikanaan? EntÀs jos tuleekin hylÀtty, saakohan siitÀ vasta lopussa tietÀÀ vai jo mahdollisesti alussa?