Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Siis todella itsekkäitä minä, minä naisia. Ihan kuin miehet olisivat vaan heille alamaisia.
Asiantuntijoiden ohjeet ovat ehkä vääriä siihen nähden että parit ovat tunteneet 1-2vkoa. Hyviä ohjeita parisuhteeseen kun ollaan tunnettu pidempään. Nyt pitäisi vain rohkaista olemaan avoimin mielin, pois kertakaikkinen yli-analysointi. Haastaa pareja siittä miten itse on käyttäytynyt toista kohtaan. Kuinka monesti olet tavannut uuden ihmisen ja ensi hetkellä tehnyt hänestä väärän päätelmän? Suuntaan tai toiseen.
Toki formaatti on hullunkurinen, tuleeko kahden viikon jälkeen elää kuin vanha pari ja vielä kameran edessä. Ehkei meistä kukaan olisi siinä täysin ahdistumatta:) Mutta pitäisi hoksata kun tähän ohjelmaan lähtee et pitäisi pystyä loikkaamaan pois mukavuus alueeltaan, toimimaan toisin kuin aijemmissa suhteissa. Oikeasti kuunnellla kuullakseen, ei kuunnella vain vastatakseen kuten Anna ja Taina tuntuvan tekevän?
Joka vuosi tuntuu että naiset osaa tuon kauniisti puhumisen taidon mutta kun tokassa jaksossa jo ahdistutaan.. ei oikeasti olla lähdetty leikkiin niin avoimesti kuin on ääneen sanottu.
Taina ja Matti sekstailivat ja nyt Taina ottaa takapakkia kun se ei ollut tajunnan räjäyttävä kokemus. Kuiva kausi sen jälkeen on ollut kova pala Matille, ei niinkään Tainalle. Säännöllinen, laadukas seksi on tärkeä osa avioliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni Matti olisi liian laiha (koska pidän skrodeista miehistä), mutta muuten hänen ulkonäössä ei kyllä ole mitään vikaa. Ei hän ole mitenkään epämiehekäs tai feminiininen, ei todellakaan. Tavallinen suomalainen mies. Kiva katse silmissä.
Ja kaikki todennäköisyydet huomioon ottaen, sinä olisit Matille liian lihava.
Vierailija kirjoitti:
Menisivät leffaan, teatteriin, konserttiin, taidenäyttelyyn, puhukoon niistä näkemistään, kävisivät lenkillä, vaikka Tallinnassa tai Ruotsissa tai vaikka missä, äh, mitä vaan, mutta lopettaisivat 2 viikon "parisuhteestaan" puhumisen. Hankkikoon yhteisiä muistoja! Tekemistä!
Juuri näin. Tällä kaudella on vain istuttu sohvan nurkassa ja valitettu kun on niin turvaton tila. Missä kaikki yhteinen tekeminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut, jonka mielestä Matti ei ole viehättävä ja passiivisaggressiivisen oloinen? Katsekin ikävällä tavalla läpitunkeva ja haastava.
Taina teki Matista sellaisen omalla passiivisaggressiibisella ja torjuvalla käytöksellään.
Juuri niin. Matilla ei ole mitään mahdollisuutta olla rento ja hauska kun tuommonen tylsä minäminänaikkonen narisee joka asiasta.
Matti on hyvä tyyppi. Jännä huumorintaju, fiksu ja mukava.
Annalla olisi pitänyt olla sen verran tilannetajua, että ei olisi pakottanut Haita tekemisiin koiransa kanssa. Hain kulttuuriin kuuluu erilainen suhtautuminen koiriin kuin mitä Annalla on. Itse syön lihoista lähinnä vain suomalaista broileria ja possua, mitään eksoottisia lihoja en syö, mutta en pidä koirista ja pelkään koiria. Pelästyin jo sitä kun koira pyrki koskemaan Haita sohvalla. Sitten taas se koiran juoksentelu nurmikolla vaikutti vaaralliselta kun voi olla punkkeja. Toivottavasti Anna suojaa koiraansa punkeilta.
7.jakson oon nähnyt ja lukenut palstalta 8. jaksosta. Ensi jakson esittelytekstissä mainitaan Annan ja Hain tärkeä puhelu. Mitä he keskustelivat?
Vierailija kirjoitti:
Itselleni Matti olisi liian laiha (koska pidän skrodeista miehistä), mutta muuten hänen ulkonäössä ei kyllä ole mitään vikaa. Ei hän ole mitenkään epämiehekäs tai feminiininen, ei todellakaan. Tavallinen suomalainen mies. Kiva katse silmissä.
"koska pidän skrodeista miehistä"
Sehän vasta omaperäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"koska pidän skrodeista miehistä"
Sehän vasta omaperäistä.
Ja skrodella ei tarkoiteta tietysti lihavaa (kuten nainen itse todennäköisesti on), vaan selkeästi treenannutta ja lihaksikasta miestä. Ja tietysti pitkä, jolla on hyvät hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisivät leffaan, teatteriin, konserttiin, taidenäyttelyyn, puhukoon niistä näkemistään, kävisivät lenkillä, vaikka Tallinnassa tai Ruotsissa tai vaikka missä, äh, mitä vaan, mutta lopettaisivat 2 viikon "parisuhteestaan" puhumisen. Hankkikoon yhteisiä muistoja! Tekemistä!
Juuri näin. Tällä kaudella on vain istuttu sohvan nurkassa ja valitettu kun on niin turvaton tila. Missä kaikki yhteinen tekeminen?
Sitähän se nykyään on. Turvatonta tilaa ja loukkaantumista.
Olisi mukavaa jos osallistujat olisivat henkisesti kypsempiä. Nyt näyttää olevan traumaantuneita
edellisistä suhteistaan, ei mukavaa katseltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti odottaa merkkiä, että milloin pääsee panemaan.
Matti saa odottaa aika kauan.
Tainahan selvästi kiusoittelee tuota. Makasi sängyllä pylly pystyssä sääret paljaana. Ukon katseesta näki mitä mietti. Edellisessä jaksossa kun Taina tuli sohvalle, tuijotti jalkoja/haaroja pitkään. Tuolla miehellä on vanhan miehen kasvot.
Kyllä aika ilkeä fiilis alkaa tulla tuosta Tainasta. Marisee ja itkee ahdistuksiaan naama turpeana, selittelee epämääräisesti turvattomuuttaan, ja tekee selväksi, että häneen ei saa koskea. Läheisyyttä ei tipu. Mut kuitenkin keikistelee pienissä shorteissaan Marilyn -asennossa samalla sängyllä. Kiusaa nimenomaan, roikottaa löysässä hirressä Mattia.
Matti vaikuttaa koko ajan enemmän sellaiselta karmivalta piiloaggressiiviselta, jonka todellinen persoonallisuus putkahtaa yhä enemmän esiin. Muut osallistujat eivät anna itsestään vastaavaa vaikutelmaa. Varmasti on Matti ollut incel ennen tätä ohjelmaa. Matti ei kuitenkaan ole pahin tähän ohjelmaan osallistunut mies. Karmein on ehkä se, joka teki naisesta heti jonkun kotiorjansa ja meni ja tuli itse miten huvitti ja oli oikeasti kiinnostunut ihan toisesta naisesta.
Inhoan tuollaista rajatonta käytöstä mitä Annan koiralla on jatkuvasti. On omistajan velvollisuus kasvattaa lemmikkinsä kunnolla ja tarvittaessa komentaa se heti h*lvettiin jos se hyppii tuolla tavalla holtittomasti sohvalla tai ihmistä vasten.
Sen voi ainakin sanoa, että suomalainen vauvapalstanainen on peto toiselle naiselle. Varsinaisia "feministin" irvikuvia. Onnea valitsemallanne tiellä. Todella kylmäävää.
Vierailija kirjoitti:
Annalla olisi pitänyt olla sen verran tilannetajua, että ei olisi pakottanut Haita tekemisiin koiransa kanssa. Hain kulttuuriin kuuluu erilainen suhtautuminen koiriin kuin mitä Annalla on. Itse syön lihoista lähinnä vain suomalaista broileria ja possua, mitään eksoottisia lihoja en syö, mutta en pidä koirista ja pelkään koiria. Pelästyin jo sitä kun koira pyrki koskemaan Haita sohvalla. Sitten taas se koiran juoksentelu nurmikolla vaikutti vaaralliselta kun voi olla punkkeja. Toivottavasti Anna suojaa koiraansa punkeilta.
missä veikkaat että koiria ulkoilutetaan? kyllä ne isommat ryteiköt on suurempi uhka kun matala nurtsi, joo sielläkin varmaan punkkeja on. Tosin Jäke ei ole sitä pahinta punkkialuetta, Annan asumassa Haukilahdessa näitä on varmasti merellisyydestä johtuen enemmän. Eiköhän näistä lemmikeistä ole sovittu etukäteen että käykö ja minkä kokoiset. Ei se Hai mun mielestä vaikuttanut niin järkyttyneeltä, tietty vähän jännitti ja dobbereillakin on vähän hurja maine vaikka pääosin ihan kilttejä omalle porukalle ovatkin. Veihän se seuraavaksi jo lenkillä sitä koiraa. Anna vaikutti tossa hiukan rennommalta, saa nähdä mitä seuraavat jaksot tuo.
'Yhyy, tunnen itseni niin turvattomaksi kun mies ei katsonut minua haluamallani tavalla eikä osannut sanoa niitä asioita mitä halusin. nyt sitten haluan pitää etäisyyttä viikon tämän takia, sanoinko jo... että tunnen itseni turvattomaksi'...
Noi muikkelit eivät turvattomuudesta tiedä mitään😒😒
Vierailija kirjoitti:
Minua kiusaa, että jokaikinen kerta kun Taina ja Matti istuvat vierekkäin sohvalla, Matti retkottaa aina poispäin Tainasta. Toki hän ei saa kaipaamaansa läheisyyttä, mutta näyttää silti tylyltä vetäytymiseltä ja ehkäpä vielä tilanteesta tai kumppanista riippumattomasta tavasta Matin taholta.
En ymmärrä, mitä alapeukuttamista tuossa on? Vaikka olisi millainen Matti-fani tahansa, ei voi olla huomaamatta tuota sohvakäyttäytymistä.