Makeiden syömisen lopettaminen laihduttaa ihmeellisesti
Toki, kuulostaa ehkä itsestäänselvältä asialta, ja niinhän se on, mutta kummasti vain ne kilot karisevat karkkilakossa. En ole syönyt makeita kuukauteen ja olen laihtunut 2,5 kiloa yksin tuon takia. Olin toki hoikka jo ennen tätä, 68,5 kg, mutta nyt sitäkin enemmän, 66-kiloisena. Huom., olen siis 177 cm ja aika lihaksikas mies. En muuttanut muuta ruokavaliossani. Keho totisesti kiittää makean lopettamisesta. Suosittelen, jos on painon kanssa haasteita.
Kommentit (12)
Jaahas taas. Eiköhän täällä jokainen tiedä tuon itsestään selvyyden.
Vielä ihmeellisemmin laihtuu kun ei syö ollenkaan.
Mulla ei vaikuttanut mitään. Olen vaihdevuosi-ikäinen toimistotyöläinen nainen. Nuorena tosiaan sitä laihtui ihan kevyillä keinoilla kuten karkkilakko tai "pikaruokaa vain kerran viikossa". Ei toimi enää. Nyt tarvii tiukkaa kalorirajausta, jos aikoo laihtua.
Pitääpä käydä ostamassa tänään lisää karkkia, ettei vain laihdu.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas taas. Eiköhän täällä jokainen tiedä tuon itsestään selvyyden.
Pointtina oli se, miten yllättävänkin paljon makeiset tuovat ylimääräistä painoa. Itse en siis harrasta hirveästi esimerkiksi leivonnaisia, joissa on paljon hiilareita, vaan etenkin karkkeja, joissa ei luulisi olevan niin paljon kaloreita pienen määränsä takia. Silti niistäkin tulee lopulta lisäkiloja, etenkin jos syö niitä yhtä paljon kuin minä. Vaikka olin jo hoikka ja urheilullinen, minullakin oli rutkasti vielä varaa karistaa kiloja. Kaikki tietävät, että makeiset lihottavat, mutta itse yllätyin, miten paljon jopa karkit vaikuttavat. -ap
Tuo pätee ihan pullaan ja muihin kahvileipiin. Kun jättää ne pois, laihtuu myös. Siis jos ei syö karkkeja lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei vaikuttanut mitään. Olen vaihdevuosi-ikäinen toimistotyöläinen nainen. Nuorena tosiaan sitä laihtui ihan kevyillä keinoilla kuten karkkilakko tai "pikaruokaa vain kerran viikossa". Ei toimi enää. Nyt tarvii tiukkaa kalorirajausta, jos aikoo laihtua.
Ozempic riittää.
Lihavien ketjuissa vannotaan että syödään vain raikkaita leipiä yms. eikä laihdu millään ikinä.
Yleisemmin 100g karkkia on jotain 400-600 kaloria. Joten tottakai jos olet syönyt joka viikko sen 400g karkkia normaalin syömisen päälle, niin olet ollut plus kaloreilla. Kun lopetat noiden syömisen, niin on mahdollisuuus, että olet sitten kalorivajeella (jos kerta laihdut)
Mä syön karkkia viikottain ja laihdun, mutta oonkin jatkuvasti karkinsyömisestä huolimatta kalorivajeella
Lähes kukaan ei olisi ylipainoinen jos ei söisi/joisi makeisia, leivonnaisia ja alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Lihavien ketjuissa vannotaan että syödään vain raikkaita leipiä yms. eikä laihdu millään ikinä.
Suomalainen kotiruoka lihottaa kaikista eniten.
Ohhoh, enpä olisi uskonut.