Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Eikö tuonne tosiaan löydy osallistujia, joilla ei olisi menneisyyden traumoja ja lukkoja?
Nuo kaksi neuroottista naista on kyllä hyviä esimerkkejä siitä, että mikä nykyajan 20-30v ihmisissä on vikana. Ei ihme, että suomalaiset on kuolemassa sukupuuttoon, molemmilla on varmaan pälliryynitkin käytössä (olleet jo pitkään). Ja toinen ei varmasti olisi halunnut itselleen aasialaista kumppania, vaan ihan supisuomalaisen makkaranpurijan. Mutta eipä näistä viitsitä puhua..
Jos minä annan läheisyyttä tänään ja huomenna en pystykään, sanoi Taina. Siis Minä annan läheisyyttä. Eikös suhteessa ole kaksi ihmistä?
Onko Taina edes se sama ihminen , joka oli ekassa esittelyjaksossa? Mä en jaksa tuota loputonta Minä ja mun tunteet, minä minä minä.
Hain kanssa ruoanlaitossa, hän puhalsi sinne kulhoon, jolla olivat alkamassa tekemään ruokaa. Hyi. Ihme että Anna muuttui Hailla kyläilyn jälkeen vähän optimistisemmaksi suhteen osalta
Miten noilla asiantuntijoilla riittää tapaamisissa pokkaa kuunnella noiden hermoheikkojen akkojen kätinöitä ja minäminävalituksia.
Ovat oikeesti lehmänhermosia. Itte saattasin laukasta,"et voi olla tosissas, mikä sua riivaa, lopeta jo" 😬
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut, jonka mielestä Matti ei ole viehättävä ja passiivisaggressiivisen oloinen? Katsekin ikävällä tavalla läpitunkeva ja haastava.
Et. Vaikuttaa umpitosikolta.
Oliko Taina tehnyt noille erillset sängyt vai mistä erillään nukkumisesta puhuivat, Tatti ja Maina siis. Ensin olivat nukkuneet samassa sängyssä, mutta Taina oli halunnut oman.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut, jonka mielestä Matti ei ole viehättävä ja passiivisaggressiivisen oloinen? Katsekin ikävällä tavalla läpitunkeva ja haastava.
Taina teki Matista sellaisen omalla passiivisaggressiibisella ja torjuvalla käytöksellään.
Vierailija kirjoitti:
Jos Matti näyttäisi Chris Hemsworthilta, niin hän ei olisi sinusta ollenkaan passiivisaggressiivinen. Koska Matin hiukset ja lihasten puute eivät miellytä sinua, niin tulkitset myös hänen mentaalipuolensa heikoksi.
Ek se kyllä oikein oo että "haastaa" toista. Vaikkaei heti ajattelisi niin toi on yksi manipuloinnin keino
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et. Vaikuttaa umpitosikolta.
Sekä hankalalta.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä annan läheisyyttä tänään ja huomenna en pystykään, sanoi Taina. Siis Minä annan läheisyyttä. Eikös suhteessa ole kaksi ihmistä?
Ei, vaan nainen antaa ja mies saa. Eikö tämä sarja jo sen osoita, jos et tähän mennessä ole tuota älynnyt?
Vierailija kirjoitti:
En muutenkaan tajua tuollaista antamisjuttua. Ei kai läheisyyttä annera, kuka haluaa olla joku antaja ylipäätään. On kaksi ihmistä, joilla on keskenään läheisyyttä. Ei siinä toinen anna ja toinen saa tai ota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti ei osaa olla miehekäs eikä hintelyys ja pienikokoisuus tätä korosta. Taina ei syty hänestä seksuaalisesti.
Ei hänen miehekkyydessä mitään vikaa ole. Tulkitset vain miehekkyyden ulkonäöstä, kuten muutkin naiset.
Samaa mieltä jälkimmäisen kirjoittajan kanssa, ei mitään vikaa! Matti on sopusuhtainen, söpö, rauhallinen ja kaunissilmäinen.
Ja nainen olen, itse keskikokoinen/normaalipainoinen ja siroluisen miehen kanssa naimisissa.
Aasialaisille koira on ruokaa ja varsinkin muslimeille koira on saastainen kidutusten kohde.
Koiria rakastavana ymmärrän kuitenkin Hain osaamattomuuden koiran kanssa.
Jos ei ole luontaista rakkautta eläimiin ja koiriin, vaikee uskoo, että se syntyisi myöhemminkään. Koirasta voi tulla kiistakapula. Vie turhaa energiaa yrittää kestää koiria, jos ne ei ole tähän astikaan kiinnostaneet. Ei saa pakottaa, jos ei tunne vetoa koiriin.
Anna on täys törppö, Hai on ihana.
Taina ja Matti:Ei tule ikinä onnistumaan.
Taina ja kuka vain:Tuskin onnistuu.
Anna ja Hai:Pienen pieni mahdollisuus.Suhde tarvitsisi ehkä päivähumalan,spontaania pussailua / enemmänkin ja molempien jäykkyys voisi helpottaa.
Jenni ja Jyrki:Mahdollisuuksia on.Heidän kanssaan viettäisin mieluusti hauskan kotibile-illan.Muiden kanssa en edes kupillista kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Miten noilla asiantuntijoilla riittää tapaamisissa pokkaa kuunnella noiden hermoheikkojen akkojen kätinöitä ja minäminävalituksia.
Ovat oikeesti lehmänhermosia. Itte saattasin laukasta,"et voi olla tosissas, mikä sua riivaa, lopeta jo" 😬
No itsehän ne hermoheikot valitsivat...ei auta, kuin kuunnella sujuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Hai varmaan näkee Annan koiran herkullisena ateriana. Aasiassahan koira on ihan perussafkaa
Sanoo persu, joka on kerran elämässään käynyt ulkomailla Virossa ja ollut sielläkin niin kännissä, että ei muista mitään. Aasiasta on kuullut joskus kaverinkaverilta, ja sillä perustella uskoo nyt tietävänsä mantereesta kaiken, mikä tiedettävissä on.
Kun tuon telkkarin jakson tuossa katsoi, niin tuli väkisinkin mieleen, että tämän palstan kirjoittajat tuntuvat olevan todella pessimistejä. Sanoja kuullaan kuin piru raamattua ja tehdään tulkintoja. Joka parilla on mielestäni vielä hyvät mahdollisuudet.
Minua kiusaa, että jokaikinen kerta kun Taina ja Matti istuvat vierekkäin sohvalla, Matti retkottaa aina poispäin Tainasta. Toki hän ei saa kaipaamaansa läheisyyttä, mutta näyttää silti tylyltä vetäytymiseltä ja ehkäpä vielä tilanteesta tai kumppanista riippumattomasta tavasta Matin taholta.