Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Voit koskea minua olkapäähän kysy vain minulta, sanoi Anna. Voi ei....
TÄMÄ! Aargg....
Vierailija kirjoitti:
Osaako toi Anna pitää ikinä hauskaa? Aina jäykkää pönöttämistä, analysointia ja mielensä pahoittamista. Sama myös Hailla... pitäisi olla joku jään rikkoja että keskustelu tuntuisi luonnollisemmalta ja rennommalla.
Näinpä, ovat molemmat jollain tavalla vähän estyneitä ja hitaasti lämpeneviä persoonia, jotka tarvitsisivat puolisoksi sellaisen rennon ja nauravaisen tyypin, jotta uskaltaisivat vähän antaa itsestäänkin jotain. Tosin en tiedä, uskaltaisiko Anna silloinkaan, kun hänellä tuo kontrollin tarve on niin suuri. Eikä hän oikein näytä tunnistavan itsessään tuota jäykkyyttä, vaan pitää itseään päinvastoin suorana ja avoimena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tainan mikroilmeet kertovat totuuden. Katsokaapa uudelleen tilanne missä ovat Tapanin kanssa juttusilla. Kun Matti puhuu, näkyy Tainan naamasta vähättely ja aliarvostus. Taina ei pysty kuuntelemaan Mattia neutraalisti ja avoimesti. Hänellä on asenne Mattia kohtaan joka näkyy kaikessa tekemisessä. Eikä selkeästi ymmärrä, että Matin jämäkkyys voi olla jopa se etu millä hän pärjää töissään. Miettikää nyt jos Matti kyselisi raksamiehiltä "Miten tämä teistä nyt tuntuu, että olisiko se kiva jos menisitte nyt aamulla klo 6 sinne työmaalle? Olisiko se ihan ok tunne vai miltä se nyt tuntuisi?Jos nyt siltä tuntuu että voisitte mennä niin sitten saataisiin se työmaa valmiiksi ajoissa. Mutta sanokaa vaan jos ei tunnu hyvältä."
Minusta Taina on lapsellinen ja epäkypsä. Matilla tulee varmasti mielenkiintoisia keskusteluja jonkun aikuisemman ihmisen kanssa.
Samaa mieltä. Matti on hyvä tyyppi, fiksu ja makee, mielenkiintonen. Taina on yksinkertainen törppö.
Tainasta tulisi hyvä poliitikko. Selittää kasvatustieteellisillä termeillä ympäripyöreitä tunnetiloistaan, mutta oikeasti hän ei ole vain kiinnostunut Matista ja siksi ei napostele. Ei vain halua myöntää sitä, kun on tuohon ETA-projektiin lähtenyt.
En tajua miksi katson tätä ohjelmaa, kun tulee niin epämiellyttävä olo noiden ihmisten puolesta. Tämmöiset ihmiskokeet joutaisi loppua.
Vierailija kirjoitti:
Matti odottaa merkkiä, että milloin pääsee panemaan.
Matti saa odottaa aika kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olipas pitkä minuutti, outo minuutti" On tuo Anna kyllä todellinen romantiikan sensei.
Tuossa olisi voinut kehua vaikka Hain katsetta jne. Annan pohjattoman mustia ja maanisia silmiä oli varmaan pelottava tuijottaa.
Jokos se Kanala on vaivihkaa lähestynyt ristin ja vihkiveden kanssa tätä paria.
Anna on väärä valinta Haille. Rennompi, vaatimattomampi, hymyileväisempi nainen sopisi hänelle paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Huomas kyllä et oli aika epämukava tilanne Jyrkille toi seksi keskustelu. Vois Jenniki huomioida et mitkä asiat ei kuulu kaikille muille
Jenni ei ole mikään välkky. Ei vaan tajua.
Anna on itseasiassa aika tyypillinen Tinder-nainen (kauniimpi versio vain ulkoisesti): täysin karmea tyyppi muuten, mutta puhuu kyllä koiralle tosi empaattisesti ja kauniisti.
Matti on ihana, ihana Oulun murre.
Hyvä Matti!
Unoha se yksinkertanen Taina, sulle löytyy kyllä fiksu kumppani muualta.
Ymmärrän turvattomuuden tunteen jos on ollut jotain väkivallan uhkaa, puoliso meinannut käydä aggressiivisesti päälle, äkkipikaisesti yllättäen huutanut ja karjunut vihaisesti, painostanut kovaa seksiin, valehdellut suut ja silmät täyteen, nauranut räkäsesti ja ilkeästi kuullessaan henkilökohtaisia tunnustuksia, vetänyt kaatokännit ja kontannut autotiellä jne. Mutta en usko ollenkaan, että Matti tai Hai on jotain tällaista tehnyt! Uskon, että Matti ja Hai on molemmat käyttäytyneet ihan kunniallisesti ja tavallisesti. Joten en vain käsitä mikä tavallisessa kanssakäymisessä kunniallisen miehen kanssa voi suistaa naisen turvallisuuden tunteen suorastaan shokin ja järkkymisen partaalle. Nainen olen itse, enkä vain käsitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti odottaa merkkiä, että milloin pääsee panemaan.
Matti saa odottaa aika kauan.
Tainahan selvästi kiusoittelee tuota. Makasi sängyllä pylly pystyssä sääret paljaana. Ukon katseesta näki mitä mietti. Edellisessä jaksossa kun Taina tuli sohvalle, tuijotti jalkoja/haaroja pitkään. Tuolla miehellä on vanhan miehen kasvot.
Anna on hyvä esimerkki siitä, miten ruma luonne tekee ulkonäöstäkin ruman. Aivan aluksi näytti ihan herttaiselta, mutta kun paljasti vastenmielisen luonteen, niin näyttääkin rumalta jatkuvasti tympeällä ilmeellään.
Minä osaisin kyllä Mattina sanoa (näytän itse samalta) tuossa sohvalla: "en ole kovin komea ja huomaan, ettei Tainaakaan ulkonäköni miellytä". Varmasti avaisi tilanteen heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi Jyrki ei voinut sanoa, että ihailee Jennin ryhdikkyyttä raha-asioissa ja aikoo itse samaa, varsinkin kun perhe toiveissa. Sen sijaan selitteli miten uskoo Jennin hyväksyvän hänen huonot tavat raha-asioissa.
Näyttää siltä, että Jenni joutuu perheen pääksi, vastuuseen rahasta, vastuuseen kodista, vastuuseen miehen pukemisesta jne. Jyrki kyllä voisi miettiä aika syvällisesti mitä tarkoittaa perheen pää.
Ei se joo oikein käy, että raha tulee ja raha menee jos pitäisi perhettä alkaa perustamaan. Kun heillä arvotkin ovat vähän vanhoillisemmat, niin se tarkoittanee, että Jenni olisi ehkä hieman kauemmin pois työelämästä jos lapsia ilmaantuu. Silloin täytyisi Jyrkin ottaa sitä taloudellista vastuuta. Nyt vaan selittelee jotain, että jos on rakkautta niin kyllä Jenni hyväksyy.
Siis onko Jyrki sanonut tuollaista? Että jos rakastaa, niin (Jenni) hyväksyy kyllä (Jyrkin huolimattomuuden rahan suhteen). Tuo nimittäin kalskahtaa minun korvaan ja pahasti. Erittäin tyypillista manipulointia, psykologista kiristämistä, hei jos rakastat minua niin silloin hyväksyt minut tälläisenä. Ja toinen usein käytetty klassinen: kyllä sä tiesit ihan alussa, millanen mä oon, miksi sitten menit naimisiin/olet minun kanssa/tmv. jos olen niin ikävä ihminen (noh, tässä ei nyt oo ihan tiedettykään että tota klassista heittoa Jyrki ei voi käyttää).
Jokaisen pitäisi tutustua kirjallisuuten manipuloinnista ja psykologisesta kiristämisestä ihmissuhteissa niin silloin on paremmat mahdollisuudet huomata jos joku yrittää manipuloida.
Olenko ainut, jonka mielestä Matti ei ole viehättävä ja passiivisaggressiivisen oloinen? Katsekin ikävällä tavalla läpitunkeva ja haastava.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän turvattomuuden tunteen jos on ollut jotain väkivallan uhkaa, puoliso meinannut käydä aggressiivisesti päälle, äkkipikaisesti yllättäen huutanut ja karjunut vihaisesti, painostanut kovaa seksiin, valehdellut suut ja silmät täyteen, nauranut räkäsesti ja ilkeästi kuullessaan henkilökohtaisia tunnustuksia, vetänyt kaatokännit ja kontannut autotiellä jne. Mutta en usko ollenkaan, että Matti tai Hai on jotain tällaista tehnyt! Uskon, että Matti ja Hai on molemmat käyttäytyneet ihan kunniallisesti ja tavallisesti. Joten en vain käsitä mikä tavallisessa kanssakäymisessä kunniallisen miehen kanssa voi suistaa naisen turvallisuuden tunteen suorastaan shokin ja järkkymisen partaalle. Nainen olen itse, enkä vain käsitä.
No ei tuota käsitä moni muukaan! En ainakaan minä, vaikka nainen oonkin.
Taina tosiaan on todella lapsellinen. Miten voi riittää moneksi viikoksi ahdistusta yhdestä ihan validista kysymyksestä. Kamala ihminen.