Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Koirasta saisi piffit isommankin perheen tarpeisiin 🥩
Oli arki tai juhla, niin Jyrki painaa halpa sporttipaita päällä! Vähän liian iso lippalakki siihen kaupan päälle, niin puutarhatonttu tulee mieleen 😃
Matti miettii vaan koska pääsee taas panemaan vai pääseekö enää ollenkaan. Yläpäässä ei liiku mitään muuta. Näkee naamasta, kun lakkaa saamasta.
Eikö näitä naisia ole mikään psykologi haastatellut etukäteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisivät leffaan, teatteriin, konserttiin, taidenäyttelyyn, puhukoon niistä näkemistään, kävisivät lenkillä, vaikka Tallinnassa tai Ruotsissa tai vaikka missä, äh, mitä vaan, mutta lopettaisivat 2 viikon "parisuhteestaan" puhumisen. Hankkikoon yhteisiä muistoja! Tekemistä!
Juuri näin. Tällä kaudella on vain istuttu sohvan nurkassa ja valitettu kun on niin turvaton tila. Missä kaikki yhteinen tekeminen?
Sitähän se nykyään on. Turvatonta tilaa ja loukkaantumista.
Muistan kaiholla ne kaudet, kun parit muuttivat yhteen häämatkan jälkeen. Se oli jännää aikaa se. Nyt ei voi, kun oma tila ja ahdistus, pelko ja turvattomuus.
Vierailija kirjoitti:
'Yhyy, tunnen itseni niin turvattomaksi kun mies ei katsonut minua haluamallani tavalla eikä osannut sanoa niitä asioita mitä halusin. nyt sitten haluan pitää etäisyyttä viikon tämän takia, sanoinko jo... että tunnen itseni turvattomaksi'...
Noi muikkelit eivät turvattomuudesta tiedä mitään😒😒
mistä me tiedetään minkälaista passiivisaggrea settiä on esitetty kameroiden ulkopuolella, kun niiden edessä matti jo näyttänyt kasvonsa. Tässäkin jaksossa uhriutui että pyysi anteeksi muttei vissiin riittävästi. Aikuinen osaisi varmaan sanoa että mä huomaan että sua vielä joku vaivaa tässä, voinko tehdä jotakin asian eteen tai mikä mun sanomisissa/tekemisissä osui pahiten. Seuraavan jakson teaserin perusteella Taina päässyt kunnolla itkemään eli ei ihan hyvin mene. Eikä se ahdistus ihan itsekseen tyhjästä tule.
Verenpaine pilvissä ja naama ihan punainen.
Miksi nuo ei tee yhdessä enemmän jotain aktiivista? Kuka jaksaa jauhaa kesällä sisällä miltä musta tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut, jonka mielestä Matti ei ole viehättävä ja passiivisaggressiivisen oloinen? Katsekin ikävällä tavalla läpitunkeva ja haastava.
Et. Vaikuttaa umpitosikolta.
Sekä hankalalta.
Ei hankalalta, vaan oululaiselta. ;)
Pitäisikö tämä ohjelma olla joka toinen vuosi, sitten voisi olla hakuprosessissa noin vuoden mittainen tarkkailuaika.
Vierailija kirjoitti:
Sen voi ainakin sanoa, että suomalainen vauvapalstanainen on peto toiselle naiselle. Varsinaisia "feministin" irvikuvia. Onnea valitsemallanne tiellä. Todella kylmäävää.
No haluan olla femakoista niin kaukana, kuin yö on päivästä.
T.nainen
Vierailija kirjoitti:
Inhoan tuollaista rajatonta käytöstä mitä Annan koiralla on jatkuvasti. On omistajan velvollisuus kasvattaa lemmikkinsä kunnolla ja tarvittaessa komentaa se heti h*lvettiin jos se hyppii tuolla tavalla holtittomasti sohvalla tai ihmistä vasten.
Todellakin. Kylässä ei hypätä sohvalle eikä vieraiden ihmisten naamaa nuolla.
Vierailija kirjoitti:
Eikö näitä naisia ole mikään psykologi haastatellut etukäteen?
Kukaan ohjelman asiantuntijoista ei ole psykologi. On vain kova into saada pareja yhteen.
Minkähänlainen olisi asiantuntijana ykköskauden Esa? Hänhän on psykologi...
Nämä kaikki naiset ovat kärsineet aiemmissa suhteissa. Taina ei osaa olla miesten kanssa, kun on asunut lapsuudenkodissaan vain naisten kanssa. Siksi kaikki miehet tuntuvat vaarallisilta.
Mitä tämä jatkuva turvallisuuden tunteesta jankkaaminen on pareilla? Kuka heitä uhkaa? Onko tosiaan noin turvaton tausta, että oman turvallisuutensa puolesta pitää koko ajan pelätä.
Seksuaalinen jännite sillä ainakin tapetaan tehokkaasti. Ei paljoa perhoset lentele vatsassa eikä halut kihise, ei ala- eikä yläpäässä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Taina tehnyt noille erillset sängyt vai mistä erillään nukkumisesta puhuivat, Tatti ja Maina siis. Ensin olivat nukkuneet samassa sängyssä, mutta Taina oli halunnut oman.
Tatti ja Maina, ihan paras 😂
Vierailija kirjoitti:
Oli arki tai juhla, niin Jyrki painaa halpa sporttipaita päällä! Vähän liian iso lippalakki siihen kaupan päälle, niin puutarhatonttu tulee mieleen 😃
Rumasti ilmaistu, mutta onhan totta ettei Jyrki ole mikään tyylitaituri. Mielestäni oli todella liikuttavaa, kun Jyrki kyynel silmässä kiitteli Jenniä siitä, ettei tämä arvostele hänen pukeutumistaan. Jenni ei ole pinnallinen, vaan näkee halvan sporttipaidan alle Jyrkin kultaisen sydämen. Arvostan ja myönnän, että itse naisena saattaisin vähän yrittää neuvoa Jyrkiä.
Miksi Jenni keikistelee ohjelmassa pienissä urheiluliiveissä, jotka paljastavat enemmän kuin peittävät?
Pekka Sauri asiantuntijaksi.
Ei jumalauta. Miten nää naiset loukkaantuu joka asiasta ja on täynnä ihme neurooseja ja itsetunto-ongelmia. Tavarat ei saa loppua kotoa ja tavallisia asioita ei saa kysyä koska heti loukkaannutaan. Vituttaa oikeen tommoset ihme minä olen paras, kumartakaa minulle - tyyppiset ihmiset. Miehelle ei anneta mitään arvoa vaan mietitään vaan omaa persettä! Minä minä minä.. Alkuun tuntuivat mukavilta multa todellinen luonne alkaa paljastua. Huhhuh mies jää kärsiväksi osapuoleksi tuollaisissa suhteissa. Äkkiä ero.