Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
5201/30018 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiskohan tossa karsintatilaisuudessa olla niin, että asiantuntijat rankkaavat vaikka neljä pääosallistujaa (2 miestä, 2 naista) ja sitten kaikista hakijoista näille neljälle viisi ehdokasta, joista pääosallistuja valitsee taistakuvailun ja tapaamisen jälkeen itselleen eniten mieluisen. Sitten alettaisiin seuraamaan ohjelmassa tällä tavoin tehtyä paria ja valintaa. Kyllä formaatti kaipaa nyt uudistusta ja tämä olisi mielestäni kokeilun arvoinen. Lähdettäis oikeasti liikkeelle siitä, että on tullut jo luontaista vetovoimaa kuvioon. Mitä sanotte?

Haloo! Tämä formaatti on ENSITREFFIT alttarilla! Se ei ole enää sitten sama ohjelma jos pari tapaa ennen tätä. Eli tuo olis ihan uusi ohjelma, ei tämän muokkaus.

Vierailija
5202/30018 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voihan se sun auto olla sit vaikka yhteinen jossain vaiheessa, jos molemmilla tarve autolle mutta kahdelle autolle ei tarvetta. Ei kai kukaan kahta autoa hommaa vaan siksi et kun molemmilla pitää olla omat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5203/30018 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parien pitäis käydä tosi vanhan (kauan yhdessä olleen tyyliin 50-60 vuotta) pariskunnan luona. Sellainen pätkä ohjelmaan. Ne kun tuppaa ne kohtaamiset avaamaan näkökulmia ja sytyttämään lamppuja.

Vierailija
5204/30018 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiskohan tossa karsintatilaisuudessa olla niin, että asiantuntijat rankkaavat vaikka neljä pääosallistujaa (2 miestä, 2 naista) ja sitten kaikista hakijoista näille neljälle viisi ehdokasta, joista pääosallistuja valitsee taistakuvailun ja tapaamisen jälkeen itselleen eniten mieluisen. Sitten alettaisiin seuraamaan ohjelmassa tällä tavoin tehtyä paria ja valintaa. Kyllä formaatti kaipaa nyt uudistusta ja tämä olisi mielestäni kokeilun arvoinen. Lähdettäis oikeasti liikkeelle siitä, että on tullut jo luontaista vetovoimaa kuvioon. Mitä sanotte?

Haloo! Tämä formaatti on ENSITREFFIT alttarilla! Se ei ole enää sitten sama ohjelma jos pari tapaa ennen tätä. Eli tuo olis ihan uusi ohjelma, ei tämän muokkaus.

Haloo (vastaa puhelimeen). Täällä minä olen, kiitos soitosta :) No siis eihän se nimi ohjelmaa pahenna, että tykkäisitkö jos olis Toiset treffit alttarilla? 

Vierailija
5205/30018 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen on kiva olla kyydissä ja nukkua kun mies ajaa autoa, olen kerran treffeilläkin nukahtanut etupenkille, mies ajoi niin hurjan hyvin :)

5206/30018 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5207/30018 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kortittomuus/autottomuus olisi mulle lapsiperhe-elämässä ihan mahdottomuus. Tietty jos on joku sairaus tai muu syy, jonka takia ei voi ajaa, niin sit täytyis selvitä muutoin. Nykyään harrastavien lasten kuljetuksia on niin paljon, että riitaa tulisi, jos vain toinen osallistuisi. 

Kortittomuus on eri asia kuin autottomuus. Voihan auton hommata sitten tarpeen mukaan esim juuri perheellisenä perheen ja lasten menoja varten. En vaan ymmärrä miksi se autottomuus lähtökohtaisesti olisi ongelma. Esim sinkkumies asuu lähellä työtään ja harrrastuksiaan eikä yksinkertaisesti tarvi autoa. Et harkitsisi suhdetta hänen kanssaan? Kortti olisi ja autoa vastaan ei sinänsä mitään olisi. Hyvin voisi hommata auton jos ja kun tarvii. 

Esim Jyrki voi hyvinkin hommata auton jos kokee tarvitsevansa. Jos ei nyt tarvi niin ei ole autoa. Onko niin vaikeaa.. ihme kun joillekin auto niin kynnyskysymys tai joku statussymboli.

Vierailija
5208/30018 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja voihan se sun auto olla sit vaikka yhteinen jossain vaiheessa, jos molemmilla tarve autolle mutta kahdelle autolle ei tarvetta. Ei kai kukaan kahta autoa hommaa vaan siksi et kun molemmilla pitää olla omat. 

Jos haluat että meidän auto on yhteinen, ole hyvä ja osta puolet siitä. Mitä ihmeen lokkeja te oikein olette? Ja todellakin monet hommaavat kaksi autoa kun molemmat autoa tarvitsee. 

Vierailija
5209/30018 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli kyllä huvittavaa, että Jennillä oli useampi pönikkä tahranpoistoainetta. Mihin sitä niin paljon kuluu? Ihan tavallisilla pesuaineilla lähtee suurin osa tahroista. Itse olen kahden pojan lapsuusaikana kuluttanut yhden pönikän Vanishia. 😂

Meillä kuluu mm. miehen vaatteisiin. Ei rasvatahrat lähde normipesussa. Yksivärisessä paidassa vielä kivasti näkyy. Mies kokkaa ilman essua ja on vähän ronskin puoleinen sotkijatyyppi. Oon niin kyllästynyt tahra-aineella lutrailuun, et ostan essun viimeistään joululahjaksi. Saa luvan alkaa käyttää. Ja kun voisi edes vaihtaa vaatteet ennen kokkailua, mutta saattaa tulla lenkiltä ja siinä parhaimmassa/uusimmassa lenkkipaidassa ja shortseissa alkaa paistaa lihaa. Tai työvaatteissa. Jotenkin sillä se rasva lentää, paidan etumus ja hella täynnä rasvapisaroita.

Lapset 13v ja 9v tahraa myös edelleen vaatteita. 9v

Olet miehesi äiti. Miksi?

Lapsesikaan eivät halua kasvaa vastuullisiksi, kun äiti häärää ja passaa.

Karhunpalvelus muille, mutta voit näin pönkittää omaa statusta tarpeellisuuttasi.

Vierailija
5210/30018 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin huvittaa tuo autohomma 😆 Kysynkin, et onko jollekin naiselle kynnyskysymys, jos miehellä ei ole autoa? Siis kun alatte tapailee tai suhteeseen. Toki varmasti riippuu taustoista, et vaikuttaa varmasti mielipiteeseen syy miksi ei ole tai on auto. Mut jos näin yleisesti miettimättä sen syvemmälle syitä vastaatte yläpeukku, jos miehellä pitää/olisi hyvä olla auto ja alapeukku, jos ei merkitystä. 

Sit vois kysyä vielä et millanen auto pitää olla, kun joillekin varmasti sekin tärkeää et millaisella oma mies ajelee. Mut jääköön nyt tuohon onko autoa ylipäätään vai ei. 

Minulle on myönteinen asia jos deittimiehellä ei ole autoa. Sitten se voisi olla miinus jos mies asuu jossain perähikiällä jossa elämä autottomana on vaikeaa, mutta minä deittailen lähinnä miehiä jotka asuvat Helsingissä tai jossakin suuremmassa kaupungissa hyvien joukkoliike

Ahdistavaa tuo Jenni ja Jyrki -tyyli. Mut oikeassa olet, näinhän monellakin perheillä on ja monet varmastikin ajattelee et näin kuuluu olla. Auts.

Vierailija
5211/30018 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Matti ja Taina on pistetty jonnekin naparetkelle ja vieläpä helkutin ankeaan hotelliin, kun muut paistattelevat auringossa ja asuvat luksushotelleissa. 

Olin kyllä näkevinäni, että he pitivät kohteesta.. kaikki eivät kaipaa helteisiin. Minullekin tuo olisi ollut noista mieluisin, Venetsia on itse asiassa viimisiä turistirysiä minne itseni tunkisin.

5212/30018 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun isossa kaupungissa, jossa on hyvät bussiyhteydet kaikkialle eikä täällä asuessa vaan ole pakollista tarvetta autolle, varsinkin kun täällä asuminen on kallista. Siksi tuntuisi oudolta, jos pieni-/keskituloisella (alle 2500€/kk) tienaavalla olisi auto, kun se on vaan niin kallista. Minäkin kerran Tampereella asuessa kävin treffeillä 3-kymppisen lähihoitajamiehen kanssa, ja hän kertoi omistavansa auton, vaikka asui Tampereen keskustassa ja työpaikka oli kävelymatkan päässä. Sitten hän kuitenkin vaikutti olevan kovin pihi, kun kauhisteli ravintoloiden hintoja. Kun ehdotin hänelle, että hänen kannattaisi myydä auto pois, kun ei sitä täällä Tampereella tarvitse, vastasi hän: " kyllä mä haluan sen pitää". Mikä järki vain  seisottaa autoa autotallissa lähihoitajan palkalla?

Vierailija
5213/30018 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat että meidän auto on yhteinen, ole hyvä ja osta puolet siitä. Mitä ihmeen lokkeja te oikein olette? Ja todellakin monet hommaavat kaksi autoa kun molemmat autoa tarvitsee. 

No niinhän tehtöisiinkin. Kulut toki puoleksi ja voi ostaa sen toisen puolen. Tai myydä koko auton ja ostaa yhdessä erilaisen. Kauheen vaikeeta kun kaikki pitää rautalangasta vääntää. 

Sama nuo jotka vastas et tarvin miestä viemään maalta mua synnyttämään ja lapsia kuskaa harrastuksiin. Kyllä. Kyse vaan oli et onko kynnyskysymys jos tapaat netissä tai muualla kivan miehen jolla on kortti ja mutta ei autoa (ainakaan juuri sillä hetkellä). Eli onko este suhteen jatkumiselle. Ei ollut kyse siitä kun on jo perhe, toki sitten on voitu jo se auto hommata. Voi hyvänen aika. 

Vierailija
5214/30018 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrki on kyllä outo jos haluaa perinteiset sukupuoliroolit parisuhteessa mutta ei sitten pysty olemaan elättäjä. Ilmeisesti Jennikään ei ole niin hullu, että haluaisi maksaa kulut 50/50 tai että jopa maksaisi itse enemmän, vaikka toivoisi miehen olevan perheenpää ja haluaisi naisena olla se, joka siivoaa kotona.

Auton renkaat vaihdetaan 2 x vuodessa, ei vastaa sitä työmäärää mitä "kodinhengetär" tekisi.

En myöskään ymmärrä tätä Jyrkin ajatusmaailmaa. Tai ymmärrän, mutta sitten tulot pitäisi olla sellaiset, että oikeasti nainen voisi olla kotirouvana (ja tällöin myös toivottavasti huolehtii, että osa Jyrkin tuloista menevät naisen nimissä olevaan rahastoon). Eihän tämä Jyrkin nykyisellä ansiotasolla onnistu, ellei hänellä ole todella isoja pääomatuloja, joista ei ole katsojille kertonut. Ja kun Jenni metsästää rikasta miestä, niin tuskin sellaista tästä ohjelmasta löytyy ja ne Suomen harvat ns vanhan rahan suvun jälkeläiset pariutuvat ihan muita reittejä pitkin. 

Vierailija
5215/30018 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä voisi olla se hittiformaatti

Vierailija
5216/30018 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sellainen miestyyppi, joka menee koko ajan rajoilla sen vitsailunsa kanssa ja jatkaa kun nainen ei suoraan sano, että nyt idiootti lopetat. Kuvittelee kai, että se on hyväksyttyä ja nainenkin tykkää kun kommentoidaan naiseutta yleisesti, sitä omaa naista silleen hauskan vertailevasti tms. Mulle yksi tyyppi, joka oli selvästi kiinnostunut sanoi kerran, että et sä enää kasva kuin leveyttä. Ei kuulemma tarkoittanut mitään pahaa ja haluaisi kovasti tutustua. No ei tutustuttu, tuo ei ollut syy, mutta ei ne jutut yleisestikään kovin fiksuja olleet.

Noista sketsisarjoista (mikä munamies olikaan) kun näkee joskus mainoksia, niin ihmettelee kenen huumorintajuun (alle 10v?) ne on tehty, mutta onhan noita tosiaan kypsymättömiä aikuisiakin

Vierailija
5217/30018 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Mä asun isossa kaupungissa, jossa on hyvät bussiyhteydet kaikkialle eikä täällä asuessa vaan ole pakollista tarvetta autolle, varsinkin kun täällä asuminen on kallista. Siksi tuntuisi oudolta, jos pieni-/keskituloisella (alle 2500€/kk) tienaavalla olisi auto, kun se on vaan niin kallista. Minäkin kerran Tampereella asuessa kävin treffeillä 3-kymppisen lähihoitajamiehen kanssa, ja hän kertoi omistavansa auton, vaikka asui Tampereen keskustassa ja työpaikka oli kävelymatkan päässä. Sitten hän kuitenkin vaikutti olevan kovin pihi, kun kauhisteli ravintoloiden hintoja. Kun ehdotin hänelle, että hänen kannattaisi myydä auto pois, kun ei sitä täällä Tampereella tarvitse, vastasi hän: " kyllä mä haluan sen pitää". Mikä järki vain  seisottaa autoa autotallissa lähihoitajan palkalla?

No esim. tulevaisuuden nainen maaseudulla. Eihän tuokaan ole voinut tietää mistä se morsian löytyy? Toisena kai miehilläkin on oikeus tehdä rengasreissumatkoja tai vaikka lähteä luontovaellukselle jonnekin kauemmas (kai nyt ihan suotavaakin on, että välillä poistuu Tampereelta).

Vierailija
5218/30018 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli kyllä huvittavaa, että Jennillä oli useampi pönikkä tahranpoistoainetta. Mihin sitä niin paljon kuluu? Ihan tavallisilla pesuaineilla lähtee suurin osa tahroista. Itse olen kahden pojan lapsuusaikana kuluttanut yhden pönikän Vanishia. 😂

Meillä kuluu mm. miehen vaatteisiin. Ei rasvatahrat lähde normipesussa. Yksivärisessä paidassa vielä kivasti näkyy. Mies kokkaa ilman essua ja on vähän ronskin puoleinen sotkijatyyppi. Oon niin kyllästynyt tahra-aineella lutrailuun, et ostan essun viimeistään joululahjaksi. Saa luvan alkaa käyttää. Ja kun voisi edes vaihtaa vaatteet ennen kokkailua, mutta saattaa tulla lenkiltä ja siinä parhaimmassa/uusimmassa lenkkipaidassa ja shortseissa alkaa paistaa lihaa. Tai työvaatteissa. Jotenkin sillä se rasva lentää, paidan etumus ja hella täynnä rasvapisaroita.

Lapset 13v ja 9v tahraa myös edelleen vaatteita. 9v

Aikamoisia sottapyttyjä. Jotain häikkää motoriikassa? 

Vierailija
5219/30018 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntijoiden kannattaisi ehkä antaa suurempi painoarvo sille, miten motivoituneita osallistujat ovat saamaan parisuhteen ja PYSYMÄÄN siinä.

Jos kumppania ei vaan ole löytynyt ja kello käy kohti neljääkymppiä, miehen- ti naisenpuute voi käydä jo niin kovaksi, että ollan valmiita isoihinkin myönnytyksiin, kompromisseihin. Ollaan ehkä joustavampia ja pyritään ottamaan toinen huomioon kikin tavoin. Itsekkäät pyyteet saavat jäädä taka-alalle, ja kumppnin tyutyväisyys on prioriteetti nro 1.

Mitään tällaista ajattelua ei huomaa Annan ja Jennin asenteessa. Heidän  puolisonsa ovat myötäileviä, pyrkivät pitämään yllä sopua ja positiivisuutta. 

Matti ja Taina vaikuttavat "nöyremmiltä" ottamaan vastaan, mitä annetaan.

Sitä en ihmettele, jos häämatkalla alkaa ahdistaa. Ihmisen mieli on sellainen, ettei tuntemattoman kanssa voi olla rennosti yötäpäivää, kun samalla tiedostaa paineet ja odotukset, mi

Itseä ei se uusi tuttavuus (lue: vaimo) häiritsisi, koska mielellään tutustun uusiin ihmisiin, mutta se kuvausryhmä yms härdelli häiritsis.. 

Vierailija
5220/30018 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että Jenni edes etsii mitään rikasta miestä, vaan sellaista, jolla olisi vakaa talous, ehkä se auto ja kykyä hoitaa sellaiset äijähommat. Jyrkin kanssa voi kuitenkin onnistua jos Jyrkillä on joku suunnitelma tilanteensa hienoiseen kohentamiseen. 

Ketju on lukittu.