HS:n miestoimittelija kirjoittaa Iranin naisten vapautumisesta kuin se olisi huono asia
"Teheranissa naiset kulkevat napapaidoissa tukat hulmuten" Hyvin seksualisoitu ilmaus. Voisi sanoa esim. Teheranissa naiset voivat viimein kulkea ilman burkhaa.
"Yhdysvaltojen hyökkäys Iraniin JOHTI naisten vapauksien kasvuun". Ikäänkuin olisi huono asia. Voisi sanoa esim. Yhdysvaltojen hyökkäys avitti Iranin naisten vapautumista.
Kommentit (70)
Hesarin toimittelijat kannattavat islamia.
ROHKEITA NAISIA, KOSKA SEN TULOKSENA VOI OLLA VANKILA JA AIVOKUOLLEEKSI HAKKAAMINEN.SUOMESSA ROHKEA NAINEN TARKOTTAA SOMESSA PERSETTÄ ESITTÄVÄSTÄ NAISESTA JONKA SELLULIITTIA ARVOSTELLAAN.
En pidättele hengitystäni odotellessani, miten käy kun USA ja Iran jonkinlaiseen sopimukseen pääsevät, ja Iranin hallinto ehtii taas keskittyä kotimaansa asioihin.
Mielestäni sinäkin katsot nyt asiaa puolueellisesti. Itse olen kiinnittänyt huomiota että sukupuolesta riippumatta toimittajat hakee klikkiotsikoita ja vastaavanlaisen otsikon olisi mielestäni voinut kirjoittaa naistoimittajakin kun vastaavan tyyppisiä ovat kirjoittaneet.
Vierailija kirjoitti:
En pidättele hengitystäni odotellessani, miten käy kun USA ja Iran jonkinlaiseen sopimukseen pääsevät, ja Iranin hallinto ehtii taas keskittyä kotimaansa asioihin.
Mieli-sairailta muslimeilta voi odottaa mitä tahansa.
Kuinka iranilaisten naisten pukeutuminen liikuttaa millään tavoin meitä suomalaisia? Evvk.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni sinäkin katsot nyt asiaa puolueellisesti. Itse olen kiinnittänyt huomiota että sukupuolesta riippumatta toimittajat hakee klikkiotsikoita ja vastaavanlaisen otsikon olisi mielestäni voinut kirjoittaa naistoimittajakin kun vastaavan tyyppisiä ovat kirjoittaneet.
Tässä tapauksessa kirjoittaja oli mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta vastakkainasettelua tälläkin aloituksella haettiin. Nykypäivä kaipaisi enemmän puolueettomuutta.
Musulmaanimiehet on se puuttuva lenkki ihmisen ja apinan välissä. Jo oma taattoni tiesi kertoa, että ne muta kuonot ja karva naamat on järiki-ihmisen syytä kiertää kaukaa.
Eli toisin sanoen luet noita juttuja itse keskimälläsi äänensävyillä ja sitten pahoitat mielesi siitä. Vain ankaralla ylitulkinnalla ja vilkkaalla mielikuvituksella saat tulkittua täysin neutraalin kirjoituksen tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niimpä tietysti. Viimeksi miestoimittelija kirjoitti siitä miten joku r aiskari sai järkyttävän tuomion. Tuomio oli järkyttävä koska oli tuntuva, teko ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Musulmaanimiehet on se puuttuva lenkki ihmisen ja apinan välissä. Jo oma taattoni tiesi kertoa, että ne muta kuonot ja karva naamat on järiki-ihmisen syytä kiertää kaukaa.
T:Sebastian Tynkkynen, Joakim Vigelius, Juho Eerola, Teuvo Hakkarainen, Jani Mäkelä, Veikko Vallin, Kaisa Garedew, Olli Immonen, Mika Raatikainen, Sakari Puisto ja muut persujen maamupatjat
Vierailija kirjoitti:
Hesarin toimittelijat kannattavat islamia.
Kai sielläkin osa työntekijöistä on näistä parrakkaita mege super hyper sovinisteja, tai vieraan kulttuurin edustajia, kuten jotkut vihreät sovinisteja hienosti kutsuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T:Sebastian Tynkkynen, Joakim Vigelius, Juho Eerola, Teuvo Hakkarainen, Jani Mäkelä, Veikko Vallin, Kaisa Garedew, Olli Immonen, Mika Raatikainen, Sakari Puisto ja muut persujen maamupatjat
Islamisteja ja Usan evankelistoja yhdistää sama asia. Halu määritellä miten muut saavat elää.
Luulis että toimittelijat osaisi kirjoittaa ilman asenteellisuutta mutta ovat jopa niin egoistisia että erottaa sukupuolenkin pelkän kirjoitustavan perusteella. Pitävät meitä ihan tyhminä.
tai: Teheranissa osa naisista uskaltaa viimein kulkea ilman burkhaa.
Vierailija kirjoitti:
Luulis että toimittelijat osaisi kirjoittaa ilman asenteellisuutta mutta ovat jopa niin egoistisia että erottaa sukupuolenkin pelkän kirjoitustavan perusteella. Pitävät meitä ihan tyhminä.
Kyllä se toimittelijan nimi ihan luki siellä
Vierailija kirjoitti:
tai: Teheranissa osa naisista uskaltaa viimein kulkea ilman burkhaa.
Olis ollu paljon asiallisempi tapa kirjoittaa naisista mutta sitä vaan ei haluta tehdä.
Al-Hezaar !