Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Matti on mukava, rauhallinen ja turvallinen mies. Voi kuitenkin olla, että moni nainen näkee Matin liiankin vakavana, hidastempoisena ja ehkä vähän tylsänä? Näyttää myös ikäistään vanhemmalta. Ryhtiä voisi ojentaa. Varmasti Matille löytyy hyvä elämänkumppani, mutten ole täysin vakuuttunut onko se juuri Taina.
Täällä on haukuttu Matin ulkonäköä, ei kusipäisyyttä. Siinä on ero. Matti ei todellakaan vaikuta kusipäältä. Ulkonäkö ei vaan tunnu kelpaavan av-mammoille...
Nyt ei puhuttu Matista, vaan yleisesti siitä, vaikuttaako ulkonäkö vai ei. Eikä tässä olla av-mammoille miestä hakemassa, joten kenenkään ei tarvitse kelvata av-mammoille. Mutta sokea näkee otsallaankin, että Matti ei kelpaa Tainalle. Sillä on merkitystä, koska heidän olisi tarkoitus olla aviopari.
Vierailija kirjoitti:
Minusta sellaisen ihmisen Ei Pidä Lähteä Tällaiseen Ohjelmaan jolla ulkoiset ominaisuudet menevät kaiken edelle! Miksi sellainen henkilö antaa Jonkun Toisen valita hänelle puoliso ja vieläpä SOKKONA??? Miksi ei Itse Hae???
--
Mitä sä sekoilet? Kukaan ei ole sanonut, että ulkoiset ominaisuudet menee kaiken edelle. Sinulle vain kerrottiin, että ulkonäöllä on merkittävä rooli siinä, kiinnostuuko toisesta vai ei. Turha siitä on pillastua. Maailman luonnollisin asia, että kaikki ihmiset eivät vaan vetoa ulkoisesti, vaikka miten olisivat mukavia ja ihania ja huumorintajuisia jne. Juuri siinä on ystävyyden ja romanttisen rakkauden ero. Vetovoimassa.
Kyllä täältä sellaisen kuvan saa, että tuijotetaan vain ulkonäköä ja sitä ruoditaan yleensä sivutolkulla, näin on esim. Maajusseissakin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta kommentoidusta huolimatta Annassa ja Haissa voisi olla muuten potentiaalia, mutta nuo heidän selvästi vastakkaiset kiintymyssuhdemallinsa aiheuttavat suuren haasteen. Katsojan kannaltahan he ovat mielenkiintoinen pari. Hyötyvät varmasti asiantuntijoiden avusta. Olettaen, että asiantuntijoilta voi saada oikeanlaista apua, eikä vain Kanalan lentäviä lauseita.
Wtf vastakkainen kiintymyssuhdemalli? Mitä tarkoitat sillä ja millaisia testejä ja syvähaastatteluja olet päässyt tekemään diagnoosin pohjaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tehdä sitten moinen kallis ohjelma, jos ulkonäkö ratkaisee? Näytettäisiin valituille vaan valokuva, että kelpaako, jos ei niin se oli siinä. Jos kelpaa, niin jatkuu. Miksi mennä ja nolata toinen tv-ohjelmassa miljoonien silmäparien edessä???
--
Arvaa mitä? Juuri noin toimitaan hakuprosessin aikana :D Eli ulkonäkö on se ensimmäinen asia, jonka pohjalta karsitaan. Vasta sitten katsellaan muita ominaisuuksia. Osallistujalle ei edes tarjota puolisoehdokasta, jonka hän on valokuvista raakannut pois.
No miksi sitten itkeä tursataan pettyneenä?
No oisko vaikka siksi, että se ulkonäkö näyttää erilaiselta luonnossa kuin valokuvassa? Tai oisko se mitenkään mahdollista, että ulkonäkö on keskei
Enpä tiennytkään, että Ensitreffit alttarilla on nykyisin av-mammalle sulhanen formaatti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta sellaisen ihmisen Ei Pidä Lähteä Tällaiseen Ohjelmaan jolla ulkoiset ominaisuudet menevät kaiken edelle! Miksi sellainen henkilö antaa Jonkun Toisen valita hänelle puoliso ja vieläpä SOKKONA??? Miksi ei Itse Hae???
--
Mitä sä sekoilet? Kukaan ei ole sanonut, että ulkoiset ominaisuudet menee kaiken edelle. Sinulle vain kerrottiin, että ulkonäöllä on merkittävä rooli siinä, kiinnostuuko toisesta vai ei. Turha siitä on pillastua. Maailman luonnollisin asia, että kaikki ihmiset eivät vaan vetoa ulkoisesti, vaikka miten olisivat mukavia ja ihania ja huumorintajuisia jne. Juuri siinä on ystävyyden ja romanttisen rakkauden ero. Vetovoimassa.
Kyllä täältä sellaisen kuvan saa, että tuijotetaan vain ulkonäköä ja sitä ruoditaan yleensä sivutolkulla, näin on esim. Maajusseissakin.
No mitä muuta tv-katsoja voi tuijottaa kuin ulkonäköä? Säästäkö täällä pitäisi puhua?
Sinä joka paasaat muiden kuin ulkoisten tekijöiden tärkeydestä. Onhan sellainenkin seikka kuin esim. tuoksu todella tärkeä parinvalinnassa. Tuoksu viestittää, että onko toinen ihminen geneettisesti sopiva perheenlisäystä ajatellen. Tällaisia seikkoja ei voi mitenkään punnita millään listoilla tai kriteereillä.
Vierailija kirjoitti:
Jakso 5 katsottu. Kiinnitin huomiota erääseen kohtaukseen jakson loppuvaiheilla. Jyrki pyysi tilaa Jennin kylppärin kaapista deodorantilleen ja hammastahnalleen. Deodorantti oli väriltään harmaa. Tässä vaiheessa he keskustelivat makuuhuoneessa. Sitten kun olivat kylppärissä, niin Jenni avasi kylppärin kaapin ja siellä kaapissa olikin jo miesten deodorantti, mutta se oli erilainen. Nivean deodorantti, jonka korkki oli väriltään musta tai tummansininen. Jennillä oli kädessään vain hammasharja. Oliko tilanne siis lavastettu, vai oliko Jennillä siellä kylppärin kaapissa jo ennestään miesten deodorantti? Jos oli, niin miksi.
Mä näkisin mysteerin selittyvän näin: Matin dödöpurkki oli Jennin mielestä väärän värinen tai muutoin vääränlainen tarkasti koordinoituun peilikaappiin. Päivän aikana käytiin kaupassa ja samalla Jyrkille napattiin mukaan uusi (musta) deodorantti, joka löysikin paikkansa Jennin kylppärin kaapista. The end :)
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka paasaat muiden kuin ulkoisten tekijöiden tärkeydestä. Onhan sellainenkin seikka kuin esim. tuoksu todella tärkeä parinvalinnassa. Tuoksu viestittää, että onko toinen ihminen geneettisesti sopiva perheenlisäystä ajatellen. Tällaisia seikkoja ei voi mitenkään punnita millään listoilla tai kriteereillä.
Tuoksuahan yritettiin viimekaudella jopa testata haistelemalla toisten käytettyjä paitoja (hyi vttu). Ja hyvinhän siinä kävi, kun kaikki 3 paria erosivat :D
Vierailija kirjoitti:
Taas on palattu Tainan hiuspantaan. Vaikuttaa siltä, että Taina käyttää sitä vain hotellihuoneessa tai kotona, ei julkisesti. Viestii, että nyt ollaan kotona kotiasussa. Ilmeisesti panta on mukava tai kätevä. Ehkä kiva Tainan mielestä, itse en hankkisi härpäkettä edes meikkaamista varten.
Tainaa kuvattiin lapselliseksi. Nalle kotona jne. Yhdistän tämän ammattiin. Monet pienten lasten kanssa työskentelevät pitävät söpöstä tai leikkisästä. Ei toki kaikki. Mutta itse olen törmännyt ilmiöön. Aika monilla muillakin on joku pehmo tai vanha lelu nurkissa, jopa muuten minimalistisesti sisustetussa asunnossa.
Minkä ihmeen takia täällä puututaan ja keskustellaan ja ihmetellään jonkun HIUSPANTAA, tai deodoranttipulloa??? Ovatpa todellakin oleellisia ja tärkeitä asioita tälle TikTok -kansalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakso 5 katsottu. Kiinnitin huomiota erääseen kohtaukseen jakson loppuvaiheilla. Jyrki pyysi tilaa Jennin kylppärin kaapista deodorantilleen ja hammastahnalleen. Deodorantti oli väriltään harmaa. Tässä vaiheessa he keskustelivat makuuhuoneessa. Sitten kun olivat kylppärissä, niin Jenni avasi kylppärin kaapin ja siellä kaapissa olikin jo miesten deodorantti, mutta se oli erilainen. Nivean deodorantti, jonka korkki oli väriltään musta tai tummansininen. Jennillä oli kädessään vain hammasharja. Oliko tilanne siis lavastettu, vai oliko Jennillä siellä kylppärin kaapissa jo ennestään miesten deodorantti? Jos oli, niin miksi.
Mä näkisin mysteerin selittyvän näin: Matin dödöpurkki oli Jennin mielestä väärän värinen tai muutoin vääränlainen tarkasti koordinoituun peilikaappiin. Päivän aikana käytiin kaupassa ja samalla Jyrkille napattiin mukaan uusi (musta) deodorantti
SOS! Korjaus: Matilla tarkoitin tietenkin Jyrkiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näkisin mysteerin selittyvän näin: Matin dödöpurkki oli Jennin mielestä väärän värinen tai muutoin vääränlainen tarkasti koordinoituun peilikaappiin. Päivän aikana käytiin kaupassa ja samalla Jyrkille napattiin mukaan uusi (musta) deodorantti
No nyt selvisi, miksi Tainaa ei enää sytytä. Ei ihme, kun Matti on käynyt Jennin kanssa dödöostoksilla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas on palattu Tainan hiuspantaan. Vaikuttaa siltä, että Taina käyttää sitä vain hotellihuoneessa tai kotona, ei julkisesti. Viestii, että nyt ollaan kotona kotiasussa. Ilmeisesti panta on mukava tai kätevä. Ehkä kiva Tainan mielestä, itse en hankkisi härpäkettä edes meikkaamista varten.
Tainaa kuvattiin lapselliseksi. Nalle kotona jne. Yhdistän tämän ammattiin. Monet pienten lasten kanssa työskentelevät pitävät söpöstä tai leikkisästä. Ei toki kaikki. Mutta itse olen törmännyt ilmiöön. Aika monilla muillakin on joku pehmo tai vanha lelu nurkissa, jopa muuten minimalistisesti sisustetussa asunnossa.
Minkä ihmeen takia täällä puututaan ja keskustellaan ja ihmetellään jonkun HIUSPANTAA, tai deodoranttipulloa??? Ovatpa todellakin oleellisia ja tärkeitä asioita tälle TikTok -kansalle.
Sen verran hidastempoinen ohjelma, ettei jakson sisällöstä riitä puhuttavaa. Siksi osa tekee ns. tikusta asiaa päästäkseen joko spekuloimaan tai haukkumaan osallistujia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siinä deodoranttiasiassa se pieni mahdollisuus, että Jennillä olisi jotain sutinaa jonkun muun kanssa. Ohjelmassa on nähty kummallisempiakin asioita. Kuten se, että Matin ja Miran liitto ei onnistunut, koska Matti oli ohjelman kulisseissa aloittanut suhteen Miran kaason kanssa.
Kuten ketjun alkupuolella totesin on selvää, että Hai on beta. Lisäksi on mahdollista ja jopa todennäköistä, että Hai on kaapissa ja metroseksuaali hän on joka tapauksessa. Anna tarvitsee absoluuttisen alfan. Tämä betan hylkimisreaktio on täysin normaali ja ainoastaan jää epäselväksi sen tietoisuuden taso eli tiedostaako hän tilanteen vai käyttäytyykö hän tuolla tavalla siksi, että alitajunta viestittää miehen olevan aviomieheksi sopimaton beta.
Hain ongelma puolestaan on siinä, että hän ei betana uskalla myöntää Annalle, että hän tarvitsee jonkun kaltaisensa vässykän.
Joo joo, on komea ja kohtelias, mutta Hai ei ole Annalle sopiva mätsi. Senkin totesin jo alkupuolella, että todennäköisesti toi idioottikolmikko on mätsännyt noi vain siksi, että Anna on ruksinut aasialaisen olevan ok, ja aasialainen on puolestaan ruksinut kuntoilua harrastavan blondin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häämatkalla Jyrki-raukka sai Jenniatä rennon kuvan...jota Jenni ihan itki kameroille, että ihana kun joku sanoo hänestä noin. Eipä ihme. Taitaa olla Jenni rennosta aika kaukana! 713
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Jennille on tavattoman tärkeää (jopa itkun arvoista), että parisuhteen mies tienaa enemmäm kuin hän, on vakituisessa työsuhteessa ja omistaa auton, miksi asiantuntijat valitsivat hänelle kumppanin, joka ei täytä näitä Jennille tärkeitä kriteerejä? Vai mentiinko jalkapallo ja lihansyönti edellä?
Joko Jenni on vähätellyt tuon asian tärkeyttä haastatteluprosessissa tai sitten asiantuntijat ovat tehneet suuren mokan.
Ehkä miehiä on ollut hakijoissa niin vähän, että on vaan pitänyt laittaa jo alkujaan epäsopivalta vaikuttavia henkilöitä yhteen. Missään ei ilmeisesti kerrota sitä, kuinka paljon hakijoita on ollut ja etenkin, kuinka paljon miehiä verrattuna naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ohjelma/jakso on muuten tylsä, silloin helposti keskitytään epäolennaisuuksiin. Kiinnitetään huomiota esim. sisustuksen tai vaatetuksen yksityiskohtiin, tms. Panta tuntuu olevan Tainan tavaramerkkiasuste, joten ei yllätä, että sitäkin on kommentoitu. Deodorantin vaihtumista en itse edes huomannut, mutta ihan kiinnostava/hauska huomio minusta :D TikTokia en ole koskaan käyttänyt.
"Vaikka miten yritettäisiin jalosti väittää, että sisältö on tärkeintä, fakta on se että ulkonäöllä on merkkittävä osa siinä, haluaako toisen kanssa tutustua lähemmin vai ei. Etenkin seksuaalisessa mielessä ulkonäöllä on hyvin suuri merkitys. Jos toisessa on piirre, joka ei sytytä, sitten ei sytytä, vaikka miten olisi ihana ja täydellinen luonne. Ihminen on siinä määrin eläin, että himot ei syty luonteesta."
Ehkä menee noin siinä tapauksessa jos toinen on aivan vastenmielisen näköinen, mutta jos on neutraali ("meh, ihan ok, kai"), niin luonne ehdottomasti tekee komeaksi/kauniiksi.
Ja kuvassa ja oikeassa elävässä elämässä voi näyttää aivan erilaiselta. Esim. ekan kuvan kun näin Matista (tais olla valkoinen huppari päällä, ei hymyillyt), niin olin että eijeijei, eikai Miikka kakkonen, sellainen nyhverö viba. Mutta kun pari jaksoa oon nyt katsonut ja oon nähnyt hänen puhuvan ja hymyilevän, niin ai hitto, ihan eri fiilis tulee hänestä, aika ihana, vois sanoa komeaksikin. Ihan älyttömän iso ero ensivaikutelmaan kuvasta.
--