Mies suojelee puhelintaan ja on äreä - tekeekö vaistoni tepposet?
Hei. Olen alkanut epäilemään miestäni uskottomuudesta tai siitä, että hänellä on jotain salattavaa. Hän hankki hiljattain puhelimeensa uudet suojat eli korttikuoret. Puhelin kulkee mukana joka paikkaan, jopa vessaan.
Hän on muuten arjessa ollut välillä etäinen ja jopa äreä minulle, mutta puhelinta selatessaan hän naureskelee jollekin. Tämä ristiriita on sitten omiaan synnyttämään niitä epäluuloja, joista mainitsin. (Tiedossani on ainakin yksi selittävä tekijä: hän selaa usein Redditiä.)
Tiedän aina missä hän liikkuu, sillä hän ei käy missään muualla kuin töissä tai soittoharrastuksissa. Siksi epäilen nimenomaan henkistä uskottomuutta.
Olen yleisesti hieman mustasukkainen, joten mietin kyllä, johtuvatko epäilykset vain omasta päästäni. Kaipasin rehellisiä kokemuksia ja mielipiteitä samankaltaisista tilanteista. Miten erottaa turha mustasukkaisuus siitä, että jotain on meneillään?
Kiitos
Kommentit (55)
Joo sä voit sanoo sille vaikka: Hei onks sul joku vosu?
Ja sit sä saat vastauksen "joo" tai "ei"
Hyvin varmalta tapaukselta vaikuttaa! Sillä on toinen nainen! Joko yksityisetsivä peliin tai sitten kysyt suoraan, että avaa puhelimen lukitus ja puhelin tänne. Katsot kaikki sosiaalisen median, pikaveistipalveluiden ja sähköpostien viestit läpi. Suoraan se ei sinulle sitä tunnusta.
Minua ei naisenvaistoni pettänyt. Ja kiinni jäi. Ekan kerran annoin anteeksi kun lupasi ettei toistu. Toistui parin vuoden päästä uudestaan, silloin heitin heipat.
Entä jos selaan viestit, ja selviää, ettei hän ole jutellut kenenkään (naisen) kanssa? Sitten hän saa taas lisää vettä myllyynsä, mitä tulee minun mustasukkaisuuteeni. Se on aihe, josta olemme välillä kinastelleet.
Ap
"Suojelee puhelintaan"? Onko se jossain vaarassa? Aikooko joku hyökätä sen kimppuun?
Ihan selkeästi miehellä on jonkinlainen online-suhde jonkun naisen kanssa.
Ei tämä nyt sentään mitään rakettitiedettä ole, herran jestas.
Vierailija kirjoitti:
"Suojelee puhelintaan"? Onko se jossain vaarassa? Aikooko joku hyökätä sen kimppuun?
Se puhelin on vaimon vaarassa :D Pelkona, että vaimo hyökkää puhelimen kimppuun ja löytää todisteet pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos selaan viestit, ja selviää, ettei hän ole jutellut kenenkään (naisen) kanssa? Sitten hän saa taas lisää vettä myllyynsä, mitä tulee minun mustasukkaisuuteeni. Se on aihe, josta olemme välillä kinastelleet.
Ap
Hän voi keskustella ties missä viestintä äpissä jonkun kanssa, ei pelkästään whatsapissa tai puhelimen omassa viestikansiossa.
Mies on voinut myös piilottaa hyvin tietyt äpit, ettet edes löydä niitä helposti puhelimesta.
Onko muita pettämisen merkkejä?
Pitkät kappalevälit = copypaste
Poistoon tämäkin paska.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei naisenvaistoni pettänyt. Ja kiinni jäi. Ekan kerran annoin anteeksi kun lupasi ettei toistu. Toistui parin vuoden päästä uudestaan, silloin heitin heipat.
Eieiei rakas älä tee sitä! Voidaanko yhä olla FWB suhteessa?
t. ex-miehesi
Joo, sillä on suhde ap. Mitä aiot tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin varmalta tapaukselta vaikuttaa! Sillä on toinen nainen! Joko yksityisetsivä peliin tai sitten kysyt suoraan, että avaa puhelimen lukitus ja puhelin tänne. Katsot kaikki sosiaalisen median, pikaveistipalveluiden ja sähköpostien viestit läpi. Suoraan se ei sinulle sitä tunnusta.
En ymmärrä miksi siitä pettämisestä pitäisi saada jotain näyttöä?
Minusta olennaista on, onko kyseessä muutos. Jos mies ei ole aina ollut tuollainen, nykykäytökseen on jokin syy. Ap, sori vaan, mutta syy haiskahtaa vahvasti... niin, itse sen sanoit.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet tunnusta eivätkä anna puhelintaan. Nuo hommat pitää tehdä salaa. Ja pitää muistaa esittää hölmöä, silloin mies ei jaksa peitellä jälkiään niin tarkasti, kun luulee, ettei se vaimo kuitenkaan mitään tajua tai tutki. Peittämisessäkin kun on oma vaivansa.
Mitä helvettiä sinä toisen puhelimesta haluat? Ei ole ihmekään, että mies etsii tervehenkisempää seuraa, sinä vainoharhainen kyttäävä harppu!
Ihan oikeasti, tuo ei ole enää normaalia. Hoida pääs kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät kappalevälit = copypaste
Poistoon tämäkin paska.
Ajattelin, että tekstiä olisi miellyttävämpi lukea jäsenneltynä?
Ap
Sinulla ei ole lupa mennä miehesi puhelinta selaamaan, olkoonkin vaikka mitä epäilyksiä. Jos et pysty ottamaan asiaa puheeksi hänen kanssaan, niin haudo rauhassa ajatuksiasi maailman loppuun.
Naisen vaisto osa olla uskomaton noissa asioissa, ite olen aina osunut valitettavasti oikeaan silloin kun tuntosarvet on alkaneet reagoida noin että ihan kuin jotain olisi meneillään, toivon silti ettei nyt olisi tuossa siitä kyse :(