Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
29481/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Jyrki siellä häämatkallakin tarjonnut ja ostellut kaikenlaista Jennille. Jyrki osti siellä muistoksi heille molemmille paidat sen Jyrkin maksaman futismatsin käynnin yhteydessä. Tarjos ravintolaruoat, drinkit, yms. 

Tallinan reissun tarjosi kokonaisuudessaan juhlan kunniaksi. 

Vierailija
29482/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jykä valittaa nyt ohjelman päätyttyä kokemaansa. Jenni sanonut jo monesti, että jo pari päivä vihkimisen jälkeen hän huomasi, että tästä ei tuu  mitään. 

Olisiko Jennin kannattanut olla rehellinen ja sanoa se. Tosi törkeää esittää Jyrkille ihastunutta ja samaan aikaan juoruta hänen asioitaan kavereille, sukulaisilleen, kameroille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29483/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin just mieheni kanssa kahvilla. Mun autolla, mä ajoin, mä maksoin kahvit. Oonkohan sittenkin mies kun noin tein? Eikä kyllä tullut tunne että mies pummii tai kusettaa. Elämä on. Välillä sit toistepäin.

Vierailija
29484/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teennäinen tekonauraja

Vierailija
29485/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju vie uskon maailmaan.

Vierailija
29486/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytiin just mieheni kanssa kahvilla. Mun autolla, mä ajoin, mä maksoin kahvit. Oonkohan sittenkin mies kun noin tein? Eikä kyllä tullut tunne että mies pummii tai kusettaa. Elämä on. Välillä sit toistepäin.

Kyllä minusta sinulla kasvaa vähän partaa.

Vierailija
29487/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun kerran olet kaiketi itse paremmasta sosiaaliluokasta

No, minä ostin asunnon 2 vko siitä kun valmistuin amatsusta.Ilman säästöjä, vain takaaja.Työpaikka toki oli.

Ok, hyvä kuulla että niinkin voi tehdä. Että ilmeisesti omaa rahaa ei pohjalle aina ole vaaditukaan/vaadita. Se selittää kyllä paljonkin miksi tämä joiltakin onnistuu. 

On huvittavaa  kun täällä jutellaan jostain maakunnan muutaman kymppitonnin asunnosta ja Helsingin miltei parin sadan tonnin asunnosta. Aivan kuin niiden hankkimine

Totta tämäkin, mutta kun kerta esimerkkejä pyysin ja niitä lopulta sain, niin selvisi ainakin miten jotkut ovat voinee

Eikös Jenni kertonut käyneensä amismerkonomikoulun Helsingissä. Vaikka olisi isän kiertävän työn vuoksi syntynytkin siellä Lahdessa, kun pappa dilloin valmentanut Kuusysiä niin Helsingissä kasvanut vanhempien erottua n 10 vuoden ikäisenä.

Vierailija
29488/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi kyllä kasvaa Jennilläkin. Jos saisi lähikuvaa

Vierailija
29489/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju vie uskon maailmaan.

Älä hyvä ihminen roiku täällä!

Vauvalla on varmaan kivoja kissaketjuja tmv

Vierailija
29490/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi kyllä kasvaa Jennilläkin. Jos saisi lähikuvaa

Testosteronituotanto on  hänellä jo  noin varhaisessa iässä  ylittänyt estrogeenituotannon. On myös sen verran miehisiä eleitä ja hörähdyksiä. 

Vierailija
29491/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jykällä ei oo rahaa

Jenspalla ei oo sydäntä

Vierailija
29492/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohottelin jo alussa kulmiani Jennin käytökselle. 

Se tekonauru, tekopirteys, hyvä jätkä imitaatio, lihahulluus, seksuaalinen estottomuus ja hymy joka näytti irvistykseltä ei vakuuttanut minua.

Nythän hän on näyttänyt oikean luontonsa ja ymmärrän näkemääni täysin.

Vierailija
29493/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se näkyy jo sinne asti. Ei haittaa, karvat tuo lämpöä talvella.

Vierailija
29494/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos J+J olisivat saaneet lapsen, osaisi toinen ostaa Gugguut ja Metsolat ja toinen jaksaisi loputtomasti leikkiä ja olla läsnä. Ei niin huono yhtälö, vaikkakin lapselle se toisen rooli merkitsisi ehkä vähän enemmän.

Epäilen tuota loputonta leikkimistä. Ihminen joka ei viitsi tehdä ruokaa ja jolle siivoaminen on sitä, että imuroi kerran viikkossa(joka ei lapsiperheessä riitä.) ei vaikuta siltä, että jaksisi leikkiä loputtomiin. Ja oikeasti, se lapsi pitää jaksaa myös hoitaa,ruokkia, pestä ja pukea jne. Pelkkä leikkiminen ei todellakaan riitä. Hauskaahan se voi .

Sulla ei taida lapsia olla? Todellakin riittää kerran viikossa imurointi. Turha olla useaa kertaa viikossa puunaamassa lattioita, kun niihin lentää ruokaa ja askartelusilppua vähän väliä. Lapsiperhearjessa just oppii sietämään keskeneräis

Jyrki imuroi kerran kuukaudessa, se on aika paljon harvemmin, kuin kerran viikossa:D Ja todellakin, jos perheessä on vaikka  alle vuoden/vähän yli vuoden ikäinen taapero joka opettelee itse syömään ja ruuasta suurin osa on lattialla, niin ei kerraan viikiossa imurointi riitä, tai ainakin harjalla pitää sotku lakaista joka ruokailun jälkeen pois. 

Ootkohan sä meidän maapuri? Senkään mielestä ei tarvinnut  siivota, kun lapset kuitenkin sotkee. Sohvista pursusi täytteet ulos, mutta ei kannata hankkia uusia, kun lapset kuitenkin rikkoo ne (?) ja todellakin, lattiat niin täynnä ruokaa ja ties mitä, että jalan alta kuului vaan rits, rits, kun jalanpohjat jäi lattiaan kiinni, kun käveli :D Kerran viikossa imurointi riitti ja se kyllä näkyi. En voi ymmäärtää missä saastassa ihmiset asuu. Tuohan on jo terveysriski, jos perheessä on pieniä lapsia, jotka laittaa latialta suuhun kaiken mitä siellä on. Siellä on viikon seissyttä pilaantunutta ruokaa, sitä "askartelusilppua" ja  vaikka mitä. Lähes lastensuojelun paikka.  Tulee ihan mieleen se huusholli siellä Joensuussa, missä polttivat sen pienen pojan höyrymopilla. Sielläkin oli siivomista pidetty turhana. Ja poika oli otettu huostaankin aikaisemmin, koska kodin ei katsottu olevan tarpeeksi turvallinen sotkujen takia lapsen elää. Tuollainen asunto, missä viikon vanhat ruua mätänee lattialla ja seassa on askartelusilput teippeineen ym on terveysriski lapselle, varsinkin pienelle. Ja sitten täälläkin paheksutaan, miten lasu ei tee työtään mutta ainkin 10 ihmisen mielestä(peukut ylös) tuon on ihan ok lapsiperheessä. 

Vierailija
29495/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jykä valittaa nyt ohjelman päätyttyä kokemaansa. Jenni sanonut jo monesti, että jo pari päivä vihkimisen jälkeen hän huomasi, että tästä ei tuu  mitään. 

Olisiko Jennin kannattanut olla rehellinen ja sanoa se. Tosi törkeää esittää Jyrkille ihastunutta ja samaan aikaan juoruta hänen asioitaan kavereille, sukulaisilleen, kameroille.

Noissa muutamissa jutuissa Jenni sanoo joka toinen kerta, että ero oli helppo ja joka toinen kerta, että ero ei ollut missään tapauksessa helppo. Tuuliviiri.

Vierailija
29496/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen mielestä moukkamaista on yleistiedon puutteellisuuden lisäksi julkinen rehvastelu seksielämällään ja mastur*oinnillaan sekä barbaarimaisella ruokavaliollaan. Lisäksi moukkamaisena usein pidetään sitä, että retostellaan ex-kumppanin negatiivisia puolia julkisesti, varsinkin kohtuuttomissa määrin. Näkemättä itsessä mitään vikaa. Moukkamaisuus todellakin on suhteellista.

Lisätään listaan jatkuva pahan puhuminen seläntakana, tietämättömyys maantiedossa , vähäinen koulutus, ei kestä rakentavaa kritiikkiä ja fyysinen kömpelyys. Onhan se vähän tanakka. Varmaan pihvi ja alkoholi syynä.

Onneksi Jyrki oli sulava liikeinen ja hoikkapoika noin fyysisesti, ja ilmeisen ketterä. Jaksoi kai juosta ne portaatkin Jennin perässä? 

Ja mikä parasta, Jyrkille ei pihvi kelvannut, eikä mäkkäriruoka ja koskaan ei miehellä näkynyt lonkerotölkkiä kädessä... vai, muistankohan mä nyt väärin:D

No joka tapauksessa on pienempi murhe arkielämässä olla huono maantiedossa, kuin raha-asioissa. 

Mutta jokanen tietenkin arvostaa eri asioita ja jonkun mielestä on parempi osata maantietoa hyvin, mutta hoitaa  raha-asiat huonosti tai toisin päin. 

Vierailija
29497/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi aikuista lasta ja molemmilla on kumppanit. En pidä seksiä mitenkään nolona. Silti minusta olisi todella häpeällistä outoa ja noloa, jos lapseni avautuisi masturboinnistaan, seksielämästään ventovieraan kumppanin kanssa ja hihkuisi seksileluilleTVssä. Tai ylipäätään väärässä seurassa. Siinäpä olisi kiva työpaikan kahvitaukoleskustelu tai keskustelu suvun kanssa joulupöydässä. Meidän pirkkopetteri surruutteli taas lelujaan makkarissa. On se niin reipas lapsonen. Mitenkäs isoäiti, joko olet kokeillut? Pikku pirkkopetteri voi opastaa. Ja neuvoo se varmaan pappaakin, kun on niin ihanan estoton 

Vierailija
29498/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs trololoomonologi täällä on käynnissä? 

Vierailija
29499/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se ero onkin. Jyrkin autolla ei mentäisi koskaan vaan aina Jennin. Jyrkihän ei aikonut autoa hommata. Jyrki haluaa, että kaikki maksetaan AINA puoliksi, joten ei koskaan maksaisi jennille "kahvia". Ja Jennihän tuo näytti lähes aina ajavan. Joten jos yritit esittää sitä miten sinä rennosti aina joskus  ajat autoa ja viet miehesi kahville ja maksat niin Jennillähän tuo olis aina ollut niin, että Jennin autolla mennään, Jenni ajaa ja Jenni tarjoo. Mies ei halua autoa eikä tarjota, vaan aina maksetaan puoliksi. Eli ei koskaan "välillä sit toistepäin".

Vierailija
29500/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs trololoomonologi täällä on käynnissä? 

Täytyy taas vähän tasoittaa kun Teamjenni on intoutunut mollaamaan Jyrkiä.

Ketju on lukittu.