Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
29501/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytiin just mieheni kanssa kahvilla. Mun autolla, mä ajoin, mä maksoin kahvit. Oonkohan sittenkin mies kun noin tein? Eikä kyllä tullut tunne että mies pummii tai kusettaa. Elämä on. Välillä sit toistepäin.

Kyllä minusta sinulla kasvaa vähän partaa.

Voisi kyllä kasvaa Jennilläkin. Jos saisi lähikuvaa

Jykästä ei tarvii edes lähikuvaa, kun näkee, että partaa oli. Tukka toki puuttui.  Mutta kukapa sitä tarvii...

Vierailija
29502/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, minä ostin asunnon 2 vko siitä kun valmistuin amatsusta.Ilman säästöjä, vain takaaja.Työpaikka toki oli.""""""""

Minkä vi..un takia tätäkin pitää alapeukuttaa.

Koska se on aivan totta.

Uskon. Tein nimittäin ihan samat. Eka kämppä oli pommi kun ei muuhun ollut varaa mutta remppasin itse pikkuhiljaa kuntoon ja myin 6 vuotta myöhemmin voitolla. Ja ei ollut vanhempia takaamassa tai suurta varallisuutta. Työpaikka kyllä oli ja järkevästi laadittu laskelma maksuvarasta.

Takaus on apu mitä kaikilla ei ole. Se on varmaan syy niihin hamittavaisiin alapeukkuihin. Ei silloin ole ponnistanut yksin nollasta, kuten niin moni haluaa etenkin itselleen uskotella.

Kun en mä esimerkiksi tarvinnut henkilö takauksia.  Otin valtion takauksen ja rahoitin loppuosuuden säästöistä ja yhdellä kulutus luotolla. 18vuotiaana.

En halunnut itse isääni takaamaan vaikka olisi suostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29503/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyneet ja rikkaat miehet avioituvat usein sivistyneen ja hillityn naisellisen naisen. Sellaisen, jota kehtaa ottaa mukaan edustustilaisuuksiin. 

Jenni ei ole sellainen.

Vierailija
29504/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jykä valittaa nyt ohjelman päätyttyä kokemaansa. Jenni sanonut jo monesti, että jo pari päivä vihkimisen jälkeen hän huomasi, että tästä ei tuu  mitään. 

Olisiko Jennin kannattanut olla rehellinen ja sanoa se. Tosi törkeää esittää Jyrkille ihastunutta ja samaan aikaan juoruta hänen asioitaan kavereille, sukulaisilleen, kameroille.

Höpö höpö. Jenni oli ihastunut pari viikkoa. Sit alkoi vasta paljastua ettei tän miehen kanssa saavuta haaveitaan.

Tietäjät tietää.

Vierailija
29505/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti kolmekymppinen nainen ole asunut itse maksamissaan omistusasunnoissa 14 vuotta. Alaikäiselle ei asuntolainoja myönnetä.

Ja 18-vuotias vastavalmistunut amismerkonomi ei takuulla saa sellaista kuukausipalkkaa että sillä yksin maksettaisiin helsinkiläisen asunnon asuntolainaa, yhtiövastiketta, autolainaa ja vielä rahastosäästöjä sitä tahtia että rahaa olisi  kolmekymppisenä sata tonnia säästössä.

Missä maailmassa te oikein elätte?

Missä kiven alla sinä elät? Koulusta pankkiin töihin vakitöihin, pankista lainaa työsuhdehintaan. Nollakorot, järkevä taloudenpito. Kyllä 18-vuotias voi ostaa asunnon. Ja mikä ihmeen satatonnia säästössä? Sen olet itse omasta päästäsi keksinyt.

En ole keksinyt, joku talousnero täällä hehkutti niitä kuvitteellisia sadan tonnin rahastosijoituksia. 

Ja vaikka kuinka olisi vakityö pankissa, palveluneuvojan palkalla ei kovin kummoista asuntolainaa pääkaupunkiseudulla makseta jos pitäisi samalla myös syödä, remontoida, matkustella, ajaa autolla ja säästää rahastoihin.

Vierailija
29506/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun kerran olet kaiketi itse paremmasta sosiaaliluokasta

No, minä ostin asunnon 2 vko siitä kun valmistuin amatsusta.Ilman säästöjä, vain takaaja.Työpaikka toki oli.

Ok, hyvä kuulla että niinkin voi tehdä. Että ilmeisesti omaa rahaa ei pohjalle aina ole vaaditukaan/vaadita. Se selittää kyllä paljonkin miksi tämä joiltakin onnistuu. 

On huvittavaa  kun täällä jutellaan jostain maakunnan muutaman kymppitonnin asunnosta ja Helsingin miltei parin sadan tonnin asunnosta. Aivan kuin niiden hankkimine

Totta tämäkin, mutta kun kerta esimerkkejä pyysin ja niitä lopulta

Antti on asunut joku 40v Kontulassa. En tiedä mikä juttu tää Lahti on?

Vierailija
29507/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menestyneet ja rikkaat miehet avioituvat usein sivistyneen ja hillityn naisellisen naisen. Sellaisen, jota kehtaa ottaa mukaan edustustilaisuuksiin. 

Jenni ei ole sellainen.

Jenni on just sellainen jos haluaa.. esim työ Jenni on todella edustava. Jenni on muuten käynyt paljon näissä ns paremman väen juhlissa. Eikä häntä tosiaan tarvitse hävetä.

Vierailija
29508/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos J+J olisivat saaneet lapsen, osaisi toinen ostaa Gugguut ja Metsolat ja toinen jaksaisi loputtomasti leikkiä ja olla läsnä. Ei niin huono yhtälö, vaikkakin lapselle se toisen rooli merkitsisi ehkä vähän enemmän.

Epäilen tuota loputonta leikkimistä. Ihminen joka ei viitsi tehdä ruokaa ja jolle siivoaminen on sitä, että imuroi kerran viikkossa(joka ei lapsiperheessä riitä.) ei vaikuta siltä, että jaksisi leikkiä loputtomiin. Ja oikeasti, se lapsi pitää jaksaa myös hoitaa,ruokkia, pestä ja pukea jne. Pelkkä leikkiminen ei todellakaan riitä. Hauskaahan se voi .

Sulla ei taida lapsia olla? Todellakin riittää kerran viikossa imurointi. Turha olla useaa kertaa viikossa puunaamassa lattioita, kun niihin lentää ruokaa ja askartelusilppua vähän väliä. Lapsiperhearjessa just oppii sietämään keskeneräis

No se imurointi kerran viikossa riittää, kun ei ole lapsia. Jos on pieniä lapsia perheessä pitää lattiat pitää siinä kunnossa, ettei lapsi laita sieltä suuhunsa kaikkea mahdollista saastaa. 

Isompien lasten kanssa voi sitten tietenkin kahlata niissä ruuanjätteissä ja askartelusilpussa jos haluaa.  Pienen lapsen kanssa ei. 

Lapsiperhearjessakaan ei tarvitse sietää pilaantunutta ruokaa lattialla, mutta kukin tavallan. Toki koira voi pelastaa paljon, jos sellainen löytyy. 

Vierailija
29509/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti kolmekymppinen nainen ole asunut itse maksamissaan omistusasunnoissa 14 vuotta. Alaikäiselle ei asuntolainoja myönnetä.

Ja 18-vuotias vastavalmistunut amismerkonomi ei takuulla saa sellaista kuukausipalkkaa että sillä yksin maksettaisiin helsinkiläisen asunnon asuntolainaa, yhtiövastiketta, autolainaa ja vielä rahastosäästöjä sitä tahtia että rahaa olisi  kolmekymppisenä sata tonnia säästössä.

Missä maailmassa te oikein elätte?

Missä kiven alla sinä elät? Koulusta pankkiin töihin vakitöihin, pankista lainaa työsuhdehintaan. Nollakorot, järkevä taloudenpito. Kyllä 18-vuotias voi ostaa asunnon. Ja mikä ihmeen satatonnia säästössä? Sen olet itse omasta päästäsi keksinyt.

En ole keksinyt, joku talou

Olihan tämä laskettu täällä auki. Eka asunto oli halpa. Sielläkään Jenni ei asunut koko aikaa yksin. Sit tuli tämä paritalo joka on ostettu vuosia sitten. Siinäkin oli toinen maksaja mukana... 

Helposti Jennin tuloidta jäänyt vikan +10v 500-1000€ säästöihin.

Vierailija
29510/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti

Lisätään listaan jatkuva pahan puhuminen seläntakana, tietämättömyys maantiedossa , vähäinen koulutus, ei kestä rakentavaa kritiikkiä ja fyysinen kömpelyys. Onhan se vähän tanakka. Varmaan pihvi ja alkoholi syynä.

Jenni EI ole tanakka! Olet ihmisenä samaa tasoa kuin ne alakoululaiset jotka huusivat lällällälläläski! kun kiusasivat muita. Etkö saanut koulussa kiusata tarpeeksi?

Vierailija
29511/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni ei ole sellainen.

Jenni on just sellainen jos haluaa.. esim työ Jenni on todella edustava. Jenni on muuten käynyt paljon näissä ns paremman väen juhlissa. Eikä häntä tosiaan tarvitse hävetä.

Mutta ei onnistunut napaamaan sieltä miestä?

Puhelinaspa tuskin kutsutaan hienoihin juhliin.

Vierailija
29512/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti

Lisätään listaan jatkuva pahan puhuminen seläntakana, tietämättömyys maantiedossa , vähäinen koulutus, ei kestä rakentavaa kritiikkiä ja fyysinen kömpelyys. Onhan se vähän tanakka. Varmaan pihvi ja alkoholi syynä.

Jenni EI ole tanakka! Olet ihmisenä samaa tasoa kuin ne alakoululaiset jotka huusivat lällällälläläski! kun kiusasivat muita. Etkö saanut koulussa kiusata tarpeeksi?

Jennihän se kiusaaja on. Hän on mollannut Jyrkiä julkisesti viikkokausia.

Vierailija
29513/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, minä ostin asunnon 2 vko siitä kun valmistuin amatsusta.Ilman säästöjä, vain takaaja.Työpaikka toki oli.

Ok, hyvä kuulla että niinkin voi tehdä. Että ilmeisesti omaa rahaa ei pohjalle aina ole vaaditukaan/vaadita. Se selittää kyllä paljonkin miksi tämä joiltakin onnistuu. 

On huvittavaa  kun täällä jutellaan jostain maakunnan muutaman kymppitonnin asunnosta ja Helsingin miltei parin sadan tonnin asunnosta. Aivan kuin niiden hankkimine

Totta tämäkin, m

Kontulassa? Sehän on ollut Helsingin huonomaineisinta "slummia" jo vuosikymmeniä.

Vierailija
29514/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytiin just mieheni kanssa kahvilla. Mun autolla, mä ajoin, mä maksoin kahvit. Oonkohan sittenkin mies kun noin tein? Eikä kyllä tullut tunne että mies pummii tai kusettaa. Elämä on. Välillä sit toistepäin.

Siinäpä se ero onkin. Jyrkin autolla ei mentäisi koskaan vaan aina Jennin. Jyrkihän ei aikonut autoa hommata. Jyrki haluaa, että kaikki maksetaan AINA puoliksi, joten ei koskaan maksaisi jennille "kahvia". Ja Jennihän tuo näytti lähes aina ajavan. Joten jos yritit esittää sitä miten sinä rennosti aina joskus  ajat autoa ja viet miehesi kahville ja maksat niin Jennillähän tuo olis aina ollut niin, että Jennin autolla mennään, Jenni ajaa ja Jenni tarjoo. Mies ei halua autoa eikä tarjota, vaan aina maksetaan puoliksi. Eli ei koskaan "välillä sit toistepäin".

Eipä tuota Helsingissä juurikaan autoa tarvitse, kun julkisillakin pääsee. Eikä vaikka Jennilläkään ole työpaikalla autopaikkaa, kun hänen asemansa hierarkiassa ei ole kovinkaan korkealla. Kuukausikortilla ajelee työmatkat 

Vierailija
29515/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle kuka selittää ettei rahalla ole mitään merkitystä. Joko teillä on sitä tarpeeksi tai sitten olette tottuneet todella vähään...

Mun tarina, tienaan paljon +5000€/kk ex on lähihoitaja 1900€kk.. päätettiin tehdä vauva ja vaimo halusi olla kotiäiti. 

2v mun säästöt oli syöty. Mä aloin kokea todella kovaa stressiä siitä miten taas olisi turvallinen olla.  Ex toi ei stressannyt yhtään. Olihan hän tottunut et kun omat rahat loppuu viikossa niin loppukuun mä hoidan.. 

Tosta rahasta, mun talous stressistä jne tuli meille lopulta eron aiheuttava riita. Mä en vaan pystynyt elämään kädestä suuhun. Kokoajan peläten sitä viimeistä iskua mikä vie konkurssiin... Sellainen sitten tuli omakotitalon pumppaamo meni rikki 7000€ korjaushinta ja se oli maksettava heti. Pika lainalla pumppaamo kuntoon. 

Yritys selittää tsuppaduifailija vaimolle et nyt on pakko säästää. Et kulut on jo melkein samat kuin tulot... Vastaus oli joo joo.. kyl me pärjätään.  

No mitään todellista muutosta ei tullut paitsi mun kukkaro meni kiinni.. alkoi hitonmoinen riitely ja erohan siitä tuli...

Toi oli hyvä suhde. Todella hyvä ennenkuin talous prakas. Ja se miksi se prakas oli se että tässä suhteessa oli vaan yks aikuinen. Kuka yritti luoda turvaa ja kantoi kortensa kekoon.

Nykymailmassa raha on se millä luodaan turvaa.

Vierailija
29516/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No

Niin.. ehkäpä se avaa vähän teille ton Antin rahankäyttö mallia. Ja toihan on se minkä Jenni on oppinut lapsesta asti.

Kontulas ei montaa muuta miljonääriä taida asua.

Vierailija
29517/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki tais asua Karhuvuoressa? 

Vierailija
29518/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jykä valittaa nyt ohjelman päätyttyä kokemaansa. Jenni sanonut jo monesti, että jo pari päivä vihkimisen jälkeen hän huomasi, että tästä ei tuu  mitään. 

Olisiko Jennin kannattanut olla rehellinen ja sanoa se. Tosi törkeää esittää Jyrkille ihastunutta ja samaan aikaan juoruta hänen asioitaan kavereille, sukulaisilleen, kameroille.

Höpö höpö. Jenni oli ihastunut pari viikkoa. Sit alkoi vasta paljastua ettei tän miehen kanssa saavuta haaveitaan.

Tietäjät tietää.

Niin tietäjät täällä tietää paremmin kuin mitä Jenni itse on nyt haastatteluissa kertonut. Eli ihastuminen loppui lyhyeen. 

Vierailija
29519/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vähän pitkälle, jos ei näe, että jotain mahtuu myös välimaastoon Tsernobyl-kaappi ja kaiken suunnittelu ja panikointi valmiiksi ennen kuin on edes raskaana - Joensuun lapsisurma ja muut äärilasu-tapaukset. Tsemppiä teille, keille elämä on noin mustavalkoista ja neuroottista!

Vierailija
29520/30018 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselle kuka selittää ettei rahalla ole mitään merkitystä. Joko teillä on sitä tarpeeksi tai sitten olette tottuneet todella vähään...

Mun tarina, tienaan paljon +5000€/kk ex on lähihoitaja 1900€kk.. päätettiin tehdä vauva ja vaimo halusi olla kotiäiti. 

2v mun säästöt oli syöty. Mä aloin kokea todella kovaa stressiä siitä miten taas olisi turvallinen olla.  Ex toi ei stressannyt yhtään. Olihan hän tottunut et kun omat rahat loppuu viikossa niin loppukuun mä hoidan.. 

Tosta rahasta, mun talous stressistä jne tuli meille  lopulta eron aiheuttava riita. Mä en vaan pystynyt elämään kädestä suuhun. Kokoajan peläten sitä viimeistä iskua mikä vie konkurssiin... Sellainen sitten tuli omakotitalon pumppaamo meni rikki 7000€ korjaushinta ja se oli maksettava heti. Pika lainalla pumppaamo kuntoon. 

Yritys selittää tsuppaduifailija vaimolle et nyt on pakko säästää. Et kulut on jo melk

Raha taitaa olla epävarmin turvantuoja nykyään. Jos ryzzendaali hyökkää tai muuten vaan tulee pankkikriisi ja rahan arvo romahtaa, tarvitaan ihan muuta pääomaa kuin raha. Mutta jatkakaa toki rahan palvontaa ;)

Ketju on lukittu.