Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
"Raha taitaa olla epävarmin turvantuoja nykyään. Jos ryzzendaali hyökkää tai muuten vaan tulee pankkikriisi ja rahan arvo romahtaa, tarvitaan ihan muuta pääomaa kuin raha. Mutta jatkakaa toki rahan palvontaa ;) "
Joo, kannattaa olla niinkuin Jyrki ja hankkiutua kaikista rahoista eroon mahdollisimman äkkiä! Hankkia niiden sijaan vaikka... Tuota noin...
Vierailija kirjoitti:
Jokaiselle kuka selittää ettei rahalla ole mitään merkitystä. Joko teillä on sitä tarpeeksi tai sitten olette tottuneet todella vähään...
Mun tarina, tienaan paljon +5000€/kk ex on lähihoitaja 1900€kk.. päätettiin tehdä vauva ja vaimo halusi olla kotiäiti.
2v mun säästöt oli syöty. Mä aloin kokea todella kovaa stressiä siitä miten taas olisi turvallinen olla. Ex toi ei stressannyt yhtään. Olihan hän tottunut et kun omat rahat loppuu viikossa niin loppukuun mä hoidan..
Tosta rahasta, mun talous stressistä jne tuli meille lopulta eron aiheuttava riita. Mä en vaan pystynyt elämään kädestä suuhun. Kokoajan peläten sitä viimeistä iskua mikä vie konkurssiin... Sellainen sitten tuli omakotitalon pumppaamo meni rikki 7000€ korjaushinta ja se oli maksettava heti. Pika lainalla pumppaamo kuntoon.
Yritys selittää tsuppaduifailija vaimolle et nyt on pakko säästää. Et kulut on jo melk
Ja täällä ensitreffit alttarilla -keskustelussa avaudut tästä? Seuraat tuota ohjelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaiselle kuka selittää ettei rahalla ole mitään merkitystä. Joko teillä on sitä tarpeeksi tai sitten olette tottuneet todella vähään...
Mun tarina, tienaan paljon +5000€/kk ex on lähihoitaja 1900€kk.. päätettiin tehdä vauva ja vaimo halusi olla kotiäiti.
2v mun säästöt oli syöty. Mä aloin kokea todella kovaa stressiä siitä miten taas olisi turvallinen olla. Ex toi ei stressannyt yhtään. Olihan hän tottunut et kun omat rahat loppuu viikossa niin loppukuun mä hoidan..
Tosta rahasta, mun talous stressistä jne tuli meille lopulta eron aiheuttava riita. Mä en vaan pystynyt elämään kädestä suuhun. Kokoajan peläten sitä viimeistä iskua mikä vie konkurssiin... Sellainen sitten tuli omakotitalon pumppaamo meni rikki 7000€ korjaushinta ja se oli maksettava heti. Pika lainalla pumppaamo kuntoon.
Yritys selittää tsuppaduifailija vaimo
Kyllä. Mä näen tosi paljon yhtäläisyyksiä Jyrkissä ja mun exässä. Toki molemmat oli vielä Kotkasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun kerran olet kaiketi itse paremmasta sosiaaliluokasta
No, minä ostin asunnon 2 vko siitä kun valmistuin amatsusta.Ilman säästöjä, vain takaaja.Työpaikka toki oli.
Ok, hyvä kuulla että niinkin voi tehdä. Että ilmeisesti omaa rahaa ei pohjalle aina ole vaaditukaan/vaadita. Se selittää kyllä paljonkin miksi tämä joiltakin onnistuu.
On huvittavaa kun täällä jutellaan jostain maakunnan muutaman kymppitonnin asunnosta ja Helsingin miltei parin sadan tonnin asunnosta. Aivan kuin niiden hankkimine
Totta tämäkin, m
Siis onks Jenspa Kontulan kasvatti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritys selittää tsuppaduifailija
Melko olemattomat mahdollisuudet ryssendaalin hyökkäykseen. Toki tämäkin skenaario on käynyt mielessä. Kumman lapset luulet esim pääsevän helpommin turvaan mun vai jonkun sellaisen kenellä ei ole senttiäkään rahaa, jos toi skenaario toteutuisi? Mun ex ja lapset olis Ruotsin lautta jonossa samalla sekunnilla kun toi tapahtuisi.. Tai kaverin jahti lähtisi Tallinnan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun kerran olet kaiketi itse paremmasta sosiaaliluokasta
No, minä ostin asunnon 2 vko siitä kun valmistuin amatsusta.Ilman säästöjä, vain takaaja.Työpaikka toki oli.
Ok, hyvä kuulla että niinkin voi tehdä. Että ilmeisesti omaa rahaa ei pohjalle aina ole vaaditukaan/vaadita. Se selittää kyllä paljonkin miksi tämä joiltakin onnistuu.
On huvittavaa kun täällä jutellaan jostain maakunnan muutaman kymppitonnin asunnosta ja Helsingin miltei parin sadan tonnin asunnosta. Aivan kuin niiden hankkimine
No vahvasti näin luulen jos sen isä on saanut vuoden itähelsinkiläs palkinnon asuttuaan 40vuotta Kontulassa.
Mä sain loistoidean!
Seuraavaksi Jenni voisi etsiä ulkomaalaisen miehen. Esim Nigeriassa hän voisi olla haluttu. Sitten Jennin kannattaa hakea 90 päivää morsiamena sarjaan. Sopii sinne kuin nenä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain loistoidean!
Seuraavaksi Jenni voisi etsiä ulkomaalaisen miehen. Esim Nigeriassa hän voisi olla haluttu. Sitten Jennin kannattaa hakea 90 päivää morsiamena sarjaan. Sopii sinne kuin nenä päähän.
Eiköhän Jenni ole ihan tarpeeksi haluttu Suomessakin.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain loistoidean!
Kerro tasapuolisuuden vuoksi kun sulla on ideoita, mistä Jyrki löytäisi elämänsä naisen? Niitähän löytyy Jyrkin tyyppiselle miehelle jostakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sain loistoidean!
Kerro tasapuolisuuden vuoksi kun sulla on ideoita, mistä Jyrki löytäisi elämänsä naisen? Niitähän löytyy Jyrkin tyyppiselle miehelle jostakin?
Thaimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosta rahasta, mun talous stressistä jne tuli meille lopulta eron aiheuttava riita. Mä en vaan pystynyt elämään kädestä suuhun. Kokoajan peläten sitä viimeistä iskua mikä vie konkurssiin... Sellainen sitten tuli omakotitalon pumppaamo meni rikki 7000€ korjaushinta ja se oli maksettava heti. Pika lainalla pumppaamo kuntoon
Kolmas maailmansota on mahdollinen. Silloin pitää lähteä kauemmas kuin ruotsi tai viro.
Mutta pointti on, että raha kyllä auttaa. Mutta tosipaikan tullen ihminen tarvitsee myös henkistä pääomaa. ( ja on hyvä tietää Venetsian ja Venezuelan ero)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sain loistoidean!
Tällä palstallahan on paljon Jyrkiin ihastuneita. Ei ku vaan instagram laulamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sain loistoidean!
Eiköhän Jenni ole ihan tarpeeksi haluttu Suomessakin.
Ei näköjään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohdin tätä ihan asiallisesti. Jenni tosiaan ilmeisesti sanoi haastattelussa ostaneensa ekan oman asuntonsa 18-vuotiaana, ja tärkeänä asiana painotti että vanhemmat eivät auttaneet yhtään edes silloin. Mä olen kovin miettinyt, miten tämä on mahdollista? En siis sano, että ei voi olla, mutta olisin oikeasti kiinnostunut ymmärtämään, miten. Tällä palstalla kun tuntuu olevan vastaus kaikkeen, joten kertokaa mulle?? Mitä ovat ne kesätyöt alaikäiselle, joista tienaa niinkin usean tonnin, että saa kasaan asunnon pesämunan, ja varmaan teini on johonkin muuhunkin niitä rahoja vähän käyttänyt?
Oletan siis, että Jennikin on käynyt sen amitsun suoraan yläasteen jälkeen, joka ainakin siihen aikaan kestikin sen kolme vuotta, eli aikaa työnteolle olisi jäänyt käytännössä kesäisin. Ja tuolloin 18-vuotiaana vasta juuri valmistuisi ja pääsisi työelämään tienaamaan?
Omista ala
Eikös Jenni vodcastissa painottanut että ainakaan isä ei auttanut?
Minä kyllä veikkaan säästettyjä lapsilisiä.
Vierailija kirjoitti:
"Raha taitaa olla epävarmin turvantuoja nykyään. Jos ryzzendaali hyökkää tai muuten vaan tulee pankkikriisi ja rahan arvo romahtaa, tarvitaan ihan muuta pääomaa kuin raha. Mutta jatkakaa toki rahan palvontaa ;) "
Joo, kannattaa olla niinkuin Jyrki ja hankkiutua kaikista rahoista eroon mahdollisimman äkkiä! Hankkia niiden sijaan vaikka... Tuota noin...
Voisitko opetella vastaamaan viestiin oikein. Tuolla tyylillä kun ei saa selvää milloin toisen juttu loppuu ja sinun alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jenni on voinut saada isovanhemmiltaan tai vanhemmiltaan ennakkoperinnön.
Täällä on hehkutettu että osti asuntonsa ihan yksin ilman apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosta rahasta, mun talous stressistä jne tuli meille lopulta eron aiheuttava riita. Mä en vaan pystynyt elämään kädestä suuhun. Kokoajan peläten sitä viimeistä iskua mikä vie konkurssiin... Sellainen sitten tuli omakotitalon pumppaamo meni rikki 7000€ korjaushinta ja se
Totta venäläiset voi vaikka pitää maantiedon kokeen.
Vierailija kirjoitti:
No onhan Jennillä voinut olla säästetyt lapsilisät käytössään. Plus tuohon maailmanaikaan henkilötakaukset oli vielä riittävät ja kolmanneksi. Itse aloitin työnteon heti 18-vuotiaana amiskan ohella abc.llä. Oli päivät pitkiä joo ja viikonloput töissä, mut hyvin siitä jäi käteenkin.
Hän sanoi maksaneensa itse. Se sulkee pois perheen säästämät lapsilisät ja henkilötakaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos J+J olisivat saaneet lapsen, osaisi toinen ostaa Gugguut ja Metsolat ja toinen jaksaisi loputtomasti leikkiä ja olla läsnä. Ei niin huono yhtälö, vaikkakin lapselle se toisen rooli merkitsisi ehkä vähän enemmän.
Epäilen tuota loputonta leikkimistä. Ihminen joka ei viitsi tehdä ruokaa ja jolle siivoaminen on sitä, että imuroi kerran viikkossa(joka ei lapsiperheessä riitä.) ei vaikuta siltä, että jaksisi leikkiä loputtomiin. Ja oikeasti, se lapsi pitää jaksaa myös hoitaa,ruokkia, pestä ja pukea jne. Pelkkä leikkiminen ei todellakaan riitä. Hauskaahan se voi .
Minä olisin ollut tyytyväinen, jos lasteni isä, nykyinen exäni olisi osallistunut edes sen verran, että olisi leikkinyt lasten kanssa. Mutta ei. Oma kodin ulkopuolinen elämä rientoineen kiinnosti enemmän. Leikki toki kiinnosti varmaan, mutta (vieraiden) naisten kanssa. Isää ei näkynyt kotona, joten lapset olivat emotionaalisestikin niin kiinni minussa, että kotityötkin sujuivat hyvin hitaasti, kun täytyi olla sylinä, lohtuna, satujen lukijana ja leikittäjänä. Arvostan miehiä, joilla on aito kiinnostus viettää aikaa lasten kanssa. Minusta siinä ei ikinä ole mitään väheksyttävää. Jos nainen siinä samalla kokkaa, niin onhan sekin helpompaa, kun mies keskittyy samaan aikaan leikkimään ja katsomaan lasten perään.
En ymmärrä tätä jumalatonta Jyrkin dissaamista, kaikki miehen eleet tuntuvat olleen totaalisen riittämättömiä tälle Jenni-prinsessalle. Ehkäpä se elämä häntäkin opettaa. Senkin, että ne pahimmat Tsernobylit ovat jossain ihan muualla kuin hänen tiptop-kaapissaan.
Jyrkissä olisi ainesta seuraavaksi Unelmien Poikamieheksi!