Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
28841/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni muistutus ohjelman katsojana:

Jennillä on oma asunto, auto ja vakituinen työpaikka.

Jyrkiltä ei ihan hänen omien sanojensa mukaan kannata odottaa autoja ja asuntoja.

Hän työskentelee myyjänä ja asuu vuokralla.

Ei kyllä tulisi mieleenkään odottaa poikaystävältä autoja ja asuntoja. Kertoohan tuo sanamuoto jo siitä, että kysymys on ollut outo. Minulla on auto ja asunto. Jos joskus haluan jonkun kanssa yhteisen, mietitään sitten muuttaako hän minun luo, ostaako tästä osuuden vai ostetaanko yhdessä joku muu jonkinlaisin osuuksin. Siis jos hänellä ei asuntoa vielä olisi. En ymmärrä miksi minua hänen tämänhetkinen tilanteensa minua kiinnostaisi. Ellei olisi halu vaihtaa reippaasti kalliimpaan, tietysti...

Millä niitä laskuja maksaa, jos ei ole rahaa? Voi kiesus.

Vierailija
28842/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni: Minä en ala elättää meitä molempia!

Jyrki: Minä olen aina elättänyt itseni.

Jenni: Niin, itsesi. Hmph!

Jenni oli ihan oikeassa siinä, että hänestä Jyrki ei vain yksinkertaisesti tehnyt mitään oikein. Se oli ongelma, mitä ei olisi koskaan millään ratkaistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28843/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrki voisi nyt avata suunsa ja kertoa Jennin yksityiselämästä. Vaikka lupasi olla puhumatta se ei enää päde Jennin käytöksen jälkeen. 

Ei Jyrki tähän halua lähteä. Jos Jenni avaa sanaisen arkkunsa Jyrki on loppuelämän yksin.

Vierailija
28844/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni oli ihan oikeassa siinä, että hänestä Jyrki ei vain yksinkertaisesti tehnyt mitään oikein. Se oli ongelma, mitä ei olisi koskaan millään ratkaistu.

Jyrki halusi lapsen.. siinä ei itsensä elättäminen enää riitä. Eikä tuo itsensä elätyskään ihan putkeen mennyt kun piti pummia rahaa ruokaan.

Vierailija
28845/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni muistutus ohjelman katsojana:

Jennillä on oma asunto, auto ja vakituinen työpaikka.

Jyrkiltä ei ihan hänen omien sanojensa mukaan kannata odottaa autoja ja asuntoja.

Hän työskentelee myyjänä ja asuu vuokralla.

Ei kyllä tulisi mieleenkään odottaa poikaystävältä autoja ja asuntoja. Kertoohan tuo sanamuoto jo siitä, että kysymys on ollut outo. Minulla on auto ja asunto. Jos joskus haluan jonkun kanssa yhteisen, mietitään sitten muuttaako hän minun luo, ostaako tästä osuuden vai ostetaanko yhdessä joku muu jonkinlaisin osuuksin. Siis jos hänellä ei asuntoa vielä olisi. En ymmärrä miksi minua hänen tämänhetkinen tilanteensa minua kiinnostaisi. Ellei olisi halu vaihtaa reippaasti kalliimpaan, tietysti...

Ei autoa, ei asuntoa, ei matkoja eli ei mi

Ei ole ei. Eikä Jenni raahaa sitä perässään. Ne erosivat.

Rauhoitu jo

Vierailija
28846/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyrki voisi nyt avata suunsa ja kertoa Jennin yksityiselämästä. Vaikka lupasi olla puhumatta se ei enää päde Jennin käytöksen jälkeen. 

Ei Jyrki tähän halua lähteä. Jos Jenni avaa sanaisen arkkunsa Jyrki on loppuelämän yksin.

Sitten olisi kaksi yksinäistä. Jenni ja Jyrki. Eli mitä uutta?

Vierailija
28847/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Olisi kiva tietää, että miten he käyttivät rahaa häämatkalla ollessaan, kun kävivät ulkona syömässä? Naksoivatko he silloin laskun puoliksi vai toinen maksoi aina vai kumpikin vuorotellen?

Minustakin tämä on ihan oleellinen tieto, jos haluaa muodostaa jonkinlaisen käsityksen siitä laskunjakodraamasta. Jos on koko ajan maksettu puoliksi, siinä ei olisi ollut kai mitään ihmeellistä. Jos on maksettu vuorotellen, se olisi ollut vähän outoa yhtäkkiä ehdottaa puolittamista. Jos Jenni olisi maksanut aiemmin, olisi se ollut Jyrkiltä vähän hassu yritys hoitaa itsekin edes jotakin. Jos Jyrki olisi maksanut aiemmin, olisi se ollut testi, suostuuko Jennikin ylipäätään osallistumaan vai menisikö moti samantien.

Jennihän kertoi nimenomaan tuon ravintola-tapauksen jälkeen, että Jyrki maksattanut hänellä vaikka mitä. Siksi varmaan meni Jennillä hermo, että maksu piti tasata pennilleen, eikä Jykä voinut edes yhtä kertaa maksaa, vaikka oli muutenkin velkaa. 

Vierailija
28848/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä Jenni on pystynyt OMALLA rahalla ostamaan asunnon 18-vuotiaana?? Ettei vaan isi olis kuitenkin ehkä tainnut lainaa tai säästänyt lapsilisät pesämunaksi.

No ei mitenkään. Omia rahoja, mutta jonkun MUUN säästämiä. Eli vanhempien. Eihän tuossa mitään erikoista sinänsä, mutta ei tuollaisella kannattaisi kyllä kehaista ja pistää asunnon ostoa OMAKSI ansiokseen.

Hemmotellulta pennulta tuo Jenni kaiken kaikkiaan vaikuttaa. Hemmotellulta, mutta samaan aikaan hyvin epävarmalta. Tuntuu, että tarvitsee valmiin konseptin elämälle, jotta sitä uskaltaa elää. Ja sellaisen konseptin, jonka arvostus ja hyväksyntä tulee ulkopuolelta ja ulkopuolisten mittarein. Jenni olettaa, että myöh hänen arvostuksensa ja arvonsa nousee varakkaan miehen myötä. 

Jenni on monin tavoin epävarma ihminen. Hän ei siedä keskeneräisyyttä ja epävarmuutta. Minusta hän

Vauvapalstan logiikka on kyllä pettämätön. Ihminen on epävarma ja heikko, jos on elämä järjestyksessä, oma asunto ja  tietää mitä tulevaisuudesta haluaa. 

Sitten ihminen, joka ei ole 40 vuoteen elämässään saanut mitään aikaiseksi ja suree sitä, että kaikki unelmat on saavuttamtta ja ne olisi pitänyt pystyä toteuttamaan jo aikapäiviä sitten (hankkia se perhe ja lapsia) niin onkin  se vahva ihminen:D

Mitähän viisautta tuokin on? 

Kyllähän ne Jennin palikat on paremmin kasassa, kuin Jyrkin. Ja tulee varmaan aina olemaan.

Vierailija
28849/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyrki halusi lapsen.. siinä ei itsensä elättäminen enää riitä. Eikä tuo itsensä elätyskään ihan putkeen mennyt kun piti pummia rahaa ruokaan.

Yllättävän moni elättää vain itsensä ennen kuin saa lapsen. Jännästi sitten kuitenkin käyttää sitä rahaa lapseenkin eikä kaikkeen samaan kuin aiemmin. Tämä on ihan uusi juttu, että pitää lapsirahakin säästää etukäteen. #vainavjutut

Vierailija
28850/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Olisi kiva tietää, että miten he käyttivät rahaa häämatkalla ollessaan, kun kävivät ulkona syömässä? Naksoivatko he silloin laskun puoliksi vai toinen maksoi aina vai kumpikin vuorotellen?

Minustakin tämä on ihan oleellinen tieto, jos haluaa muodostaa jonkinlaisen käsityksen siitä laskunjakodraamasta. Jos on koko ajan maksettu puoliksi, siinä ei olisi ollut kai mitään ihmeellistä. Jos on maksettu vuorotellen, se olisi ollut vähän outoa yhtäkkiä ehdottaa puolittamista. Jos Jenni olisi maksanut aiemmin, olisi se ollut Jyrkiltä vähän hassu yritys hoitaa itsekin edes jotakin. Jos Jyrki olisi maksanut aiemmin, olisi se ollut testi, suostuuko Jennikin ylipäätään osallistumaan vai menisikö moti samantien.

Jennihän kertoi nimenomaan tuon ravintola-tapauksen jälkeen, että Jyrki maksattanut hänellä vaikka mit

Toivottavasti Jenni sai velat takaisin edes eron jälkeen. Vai ehtiköhän se Jykän palkkapäivä ikinä tulla. 

Vierailija
28851/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne Jennin palikat on paremmin kasassa, kuin Jyrkin. Ja tulee varmaan aina olemaan.

Veikkaan myös, että näin on. Käytöstavat ja empatiakyky vain ovat paljon huonommat, ja tulevat varmaan aina olemaankin.

Vierailija
28852/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni tarkoitti tuolla , että Jyrki juuri ja juuri elätti itsensä, mutta perhettä hän ei olisi pystynyt elättämään. Perhe vaatii suuremman asunnon, jos lapsia on. Kaksio ei silloin riitä ja niinpä Jenni olisi pitänyt se isompi asunto yksin kustantaa, koska Jyrki pystyy elättämään vain itsensä. No sitten ihan ne lapsetkin maksaa ja vieläpä hyvin paljon. Jyrki edelleen pystyy elättämään itsensä, mutta ei niitä omia lapsiaan ja jennin olisi pitänyt elättää nekin yksin. Tässä on nyt just se, että Jyrki haaveli perheestä, mutta pystyykin nippanappa elättämään itsensä (välillä vähän lainaa vaimolta) Ei ritä, että mies juuri ja juuri elättää itsensä kahden työn tuloilla, kun se perhe maksaa. Yleensä se maksetaan puoliksi, siis ne isommat asunnot ja lasten kulut. Nyt ne olisi jäänyt yksin Jennin vastuulle, mutta ei Jenninkään niitä yksin olisi pystynyt maksamaan, niihin tarvitaan kahden palkka.  Nyt Jyrkin palkka meni kokonaan Jyrjkin itsensä elättämiseen. Eikä riitäänytkään. 

Vierailija
28853/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaa velkaneuvojan makutuomariksi mukaan kauppaan ?

No nyt ollaan argumenttien ytimessä! Luuliko Jyrki todella velkaneuvojan osaavaan toimia tukena ja makutuomarina pukukaupoilla? Siitähän se avioliitto jo väärille raiteille lähti.

Jos tuo mukana ollut nainen onkin ammatiltaan veljaneuvoja on hän tuossa ihan vaan ystävänä. Tämä, Jyrkin mollaaminen saa jo naurettavia piirteitä, kun ystävienkin ammatille pilaillaan. Ja jos puku oli vähän turhan tiukka, niin liikkeen myyjä on niissä asioissa se ammattilainen. 

Vierailija
28854/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa tämä kun tartutaan yhteen ehkä huonosti valittuun sanaan joka nyt oli itseni. Mutta kun oikein tikulla kaivetaan huonoja puolia. 

Vierailija
28855/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa tämä kun tartutaan yhteen ehkä huonosti valittuun sanaan joka nyt oli itseni. Mutta kun oikein tikulla kaivetaan huonoja puolia. 

Oleksä Jyrki. Jyrkihän tota lausetta toisteli useampaan otteeseen.

Vierailija
28856/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta tuhatta samaa viestiä jotkut meinasi kirjoittaa? Kirjoitatteko samoja haukkumisia seuraavaan kauteen asti ja omistatte koko elämänne tälle ketjulle. Muuta sisältöä ei tunnu joidenkin elämässä olevan ja sitten on muka varaa haukkua muita. Sentään osllistujat tekivät ja kokivat jotain. Varsinkin Jyrki saanut ihan kohtuutonta 💩  niskaan

Vierailija
28857/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaa velkaneuvojan makutuomariksi mukaan kauppaan ?

No nyt ollaan argumenttien ytimessä! Luuliko Jyrki todella velkaneuvojan osaavaan toimia tukena ja makutuomarina pukukaupoilla? Siitähän se avioliitto jo väärille raiteille lähti.

Jos tuo mukana ollut nainen onkin ammatiltaan veljaneuvoja on hän tuossa ihan vaan ystävänä. Tämä, Jyrkin mollaaminen saa jo naurettavia piirteitä, kun ystävienkin ammatille pilaillaan. Ja jos puku oli vähän turhan tiukka, niin liikkeen myyjä on niissä asioissa se ammattilainen. 

Se velkaneuvoja on Jyrkin kaveri. Hitto, että jengi on kujalla näitten juttujen kanssa.

Vierailija
28858/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Jennihän kertoi nimenomaan tuon ravintola-tapauksen jälkeen, että Jyrki maksattanut hänellä vaikka mit

Ja mitäköhän omia kulujen Jyrkillä maksattamisia Jenni jätti kertomatta. Tuo Jennin vaatimus miehen kokonaan  maksamasta osoitti sitä

Vierailija
28859/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ulinaa kyllä.  Jennistä yritetään tehdä luuseri ja Jyrki on "valmis paketti"...

Ainut vaan että tää 10v nuorempi Jenni on ihan pikkasen paremmassa lähtökohdassa jo nyt kuin Jykä.  

Jykä olis n50v samassa tilanteessa kuin 30v Jenni. Mikäli pystyy nyt alkaa säästämään ihan sikana. Ostaa asunnot yms.

Mikäli Jennin elämä soljuu samaan tapaan kuin tähän asti. 40v Jennin omaisuus on +300k€.  

Ja jykä lähtee tässä vaiheessa nolllista.

Vierailija
28860/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Tämähän tässä on niin huvittavaa, että Jyrki mainosti olevansa perheenpää , varmaan sillä vanhanaikaisella tavalla, mutta  kuitenkin julisti, kun ne lähti sieltä ravintolasta, että totta  kai kaikki laskut maksetaan puoliksi. No ei se perheenpää ennen olisi niitä laskuja puolkiksi vaimollaan maksattanut. Toki, kun molemmat käy töissä on ok, että laskut maksetaan puoliksi, mutta ei sitten pidä myöskään vaatia, että vaimo tekee yksin kotityöt, mitä nyt Jyrki voi vähän autella. Mitä nainen saa tuossa diilissä, jossa kaikki maksetaan sentilleen puoliski ja sitten vielä nainen yksin raataa kaikki kotityöt. Mihin sitä Jykää tuossa tarvitaan? kannustamaan vaimoa sieltä sohvalta, kun tämä töiden päälle kokaa ja kerää Jyrkin kalsareita lattialta. 

Jos mies ei halua osallistua kodin töihin, pitää hänen jotenkin se työ kompensoida vaimolle, muuten miehestä tulee hyväksikäyttäjä. 

Ketju on lukittu.