Uusi kirja paljastaa Mika Myllylän kuolinsyyn
Lähes 15 vuoden ajan on valehdeltu, että kyseessä oli onnettomuus, vaikka tosiasiassa kyseessä oli kuivumisen ja päihteiden aiheuttama sydämenpysähdys.
Kommentit (32)
onhan tuo ollut yleisessä tiedossa vuosia
Haapajärvellä asuminen ei sopinut Mikalle. Ymmärrän sen, kun itse siellä 7v asuin.
Mikä onnettomuus? Eikö se ollut itsemurha?
Vierailija kirjoitti:
onhan tuo ollut yleisessä tiedossa vuosia
Siksi ihmettelen, että kuolinsyy piti naamioida onnettomuudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Haapajärvellä asuminen ei sopinut Mikalle. Ymmärrän sen, kun itse siellä 7v asuin.
Kokkolassa sillä alkoi mennä huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut itsemurha, vaan sydämenpysähdys.
Mikä kuivuminen? Eikö se revolveri lojunut siinä jalkojen juuressa ja ilmassa leijui palaneen ruudin haju...
Sekopää dokasi itsensä hengiltä. Pohjalainen ahdistuneisuus yhdistyi tinkimättömään tavoitteeseen juoda kaikki maailman juomaton viina. Mihin tässä kirja tarvitaan?
Myllylä teki sitten elvikset, paitti ei kuollut vessanpöntölle vaan nojatuoliin...
Vierailija kirjoitti:
Onhan se onnettomuus, jos viinapäissään unohtaa nauttia nestettä ja suoloja niin, että kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokkolassa menee kaikilla huonosti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt sentään. On itessä vika jos elämä lähtee raiteiltaan. Kokkolan vika se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Oliko pakko muuttaa Kokkolaan jos menee jo ennestään huonosti vai eikö Mika tiennyt tätä?
Kukaan ei kertonut?!
Vierailija kirjoitti:
Sekopää dokasi itsensä hengiltä. Pohjalainen ahdistuneisuus yhdistyi tinkimättömään tavoitteeseen juoda kaikki maailman juomaton viina. Mihin tässä kirja tarvitaan?
Ja huumeet.
Tiesin tämän tuosta uskisnarkista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se onnettomuus, jos viinapäissään unohtaa nauttia nestettä ja suoloja niin, että kuolee.
Ja huumeita. Tiesin kyllä. Mika Myllylä oli mulle tosi vihainen aikoinaan, kun juoksin Puijolla.
Mun ei pitänyt tulla enää vauvalle.
T: Antti Laine
Ei kestänyt Lahden dobingkäry juttua ja siitä alkoi alamäki.
Vierailija kirjoitti:
Ei kestänyt Lahden dobingkäry juttua ja siitä alkoi alamäki.
Hahaha! Nynny! Ei ottanut vastuuta, kuten Isometsä. Ihan oikein, että vaarallinen narkkari kuoli. Miksi oli vihainen minulle ilman syytä?
T: Antti Laine
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt sentään. On itessä vika jos elämä lähtee raiteiltaan. Kokkolan vika se ei ole.
Myllylän kohdalla oli kyllä myös ulkoisia tekijöitä, jotka pilasivat elämää. Jos ei ole itse ollut koskaan samassa tilanteessa, niin ei voi varmuudella tietää, miten hyvin sen hallitsisi.
Muistan tosin jostakin lukeeni, että alkoholi ei ollut vierasta Myllylälle ennen Lahteakaan, mutta siitä toimittajat eivät kertoneet mitään. Mutta olisiko ollut parempi, jos siitä olisi kerrottu, joutuiko Myllylä ikään kuin oman, liian ihanteellisen imagon uhriksi myöhemmin?
Karpaasi oli! Love you Mika