Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
28821/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä Jenni on pystynyt OMALLA rahalla ostamaan asunnon 18-vuotiaana?? Ettei vaan isi olis kuitenkin ehkä tainnut lainaa tai säästänyt lapsilisät pesämunaksi.

Kateelliset riehuu täällä. 

Vierailija
28822/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni muistutus ohjelman katsojana:

Jennillä on oma asunto, auto ja vakituinen työpaikka.

Jyrkiltä ei ihan hänen omien sanojensa mukaan kannata odottaa autoja ja asuntoja.

Hän työskentelee myyjänä ja asuu vuokralla.

Ja entä sitten?

Mitäs uutta tämä "ohjelman katsoja" tuo tähän keskusteluun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28823/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrkiltä ei ihan hänen omien sanojensa mukaan kannata odottaa autoja ja asuntoja.

Mitä sitten??!!

He erosivat. Nyt nokka tuuleen variksenpoika ja lopeta kitinä.

Vierailija
28824/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki pitää laittaa edunvalvontaan, kun ei osaa hoitaa taloudellisia asioitaan. Huoli-ilmoitus.

Vierailija
28825/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos kerran yhteistyökumppanit tarjoavat puvut osallistujille, mikä oli se Jyrkin liian pieni ja kaameanvärinen puku häissään?!

Olin lukevinani jostain, että jenni oli toivonut sulhasen pukeutuvan viininpunaiseen pukuun. En tiedä, oliko juttu totta. Ja ilmeisesti myyjä suositteli Jyrkille juuri käyttämänsä puvun kokoa. Hieman isompi puku olisi ollut parempi. 

On kyllä outoa, jos myyjä suositellut noin väärän kokoista pukua. Ellei sit Jykä ollut lihonnut sovituksen jälkeen. 

Vierailija
28826/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi tosiaan kiva kuulla, mitä ratkaisuehdotuksia ovat yhdessä miettineet näiden raha-asioiden suhteen. Jenni varmaan asiantuntijana on osannut kertoa minkälaisen säästötilin yhdessä avaisivat ja minkä verran kumpikin alkaisi sinne laittaa heti seuraavasta kuusta lähtien. Varmaan myös osaisi laskeskella yhteisesti saatavan lainan sen Jyrkin vakityön perusteella ja miettiä asuntobudjettia sen mukaan.

Tai sitten voi vain ihmetellä, miten toisella ei ole mitään nyt just heti, ja itkeä miten nyt on varmaan ainakin viisi vuotta elämästä käytännössä pilalla. Ja seuraavaan hengenvetoon todeta, ettei tarkoita että pitäisi olla varakkaampi.

Jyrki sanoi ettei taloa tule, turha laskea. Mistä Jyrki säästää jos vaimo makselee kaupatkin?

Vierailija
28827/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari mammaa uhoaa tohkeissaan, miten törkeä ja kylmä Jenni oli, mutta samalla he itse kirjoittavat Jennistä todella törkeästi. 

Kysymys Jyrkin rahankäytöstä näyttää triggeröivän erityisesti.

Mihin kaikki fyrkat ovat menneet?

Näyttää kyllä enemmän nuo Jenni ja fanit haluavan edelleen tietää Jyrkin rahoista.

Ketään muuta ei asia kiinnosta.

Helpotsihan ne rahat sinkkuna menee ulkona syömisiin, aamukahvitkin piti ostaa jostain- ei ollut kahvinkeitintäkään. Eihän ne palkat kovin suuria olleet.

Vierailija
28828/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin Jyrkillekin, että se on niin epämiellyttävä lause, kun hän on toistanut: Maksa sinä tämä, maksan sinulle palkkapäivänä takaisin.

Vierailija
28829/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä tulisi mieleenkään odottaa poikaystävältä autoja ja asuntoja. Kertoohan tuo sanamuoto jo siitä, että kysymys on ollut outo. Minulla on auto ja asunto. Jos joskus haluan jonkun kanssa yhteisen, mietitään sitten muuttaako hän minun luo, ostaako tästä osuuden vai ostetaanko yhdessä joku muu jonkinlaisin osuuksin. Siis jos hänellä ei asuntoa vielä olisi. En ymmärrä miksi minua hänen tämänhetkinen tilanteensa minua kiinnostaisi. Ellei olisi halu vaihtaa reippaasti kalliimpaan, tietysti...

Vierailija
28830/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pissis kanalauma täällä kaakatta raha-asioista? 

Varallisuus on nyt nostettu ihan eri levelille kuin kuuluisi.

Vai onko nykyään nuoret naiset noin pinnallisia? Miehessä kiinnostaa vain raha ja koulutus. Ja tietty se, että mies tottelee ja tekee kuuluaisesti naisen vaatimat kotityöt.

Ei ihme, että on paljon miehiä, jotka eivät tahdo sitoutua.

No niin, pikkupissikset. Huomenna on töitä/koulua, menkäähän valitsemaan vaatteita huomiselle. Ja toivotaan, että prinssi löytää teidät ja elätte elämänne onnellisina loppuun asti. Sen pituinen se.

Vierailija
28831/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajoiko Jyrki muuten sitä laina-autoa, vai oliko Jenni aina kuskina? Mietin siis, että kai hänellä kuitenkin ajokortti on?

Eiköhän kannata katsoa ohjelma ensin. 

Vai oliko siinä autossa hallintalaitteet ratteineen piilossa pelkääjän paikalla ja Jyrki istui feinki ratin takana? 🤣

Mitä väliä sillä on, ajoiko Jyrki vai ei??

Vierailija
28832/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä Jenni on pystynyt OMALLA rahalla ostamaan asunnon 18-vuotiaana?? Ettei vaan isi olis kuitenkin ehkä tainnut lainaa tai säästänyt lapsilisät pesämunaksi.

No ei mitenkään. Omia rahoja, mutta jonkun MUUN säästämiä. Eli vanhempien. Eihän tuossa mitään erikoista sinänsä, mutta ei tuollaisella kannattaisi kyllä kehaista ja pistää asunnon ostoa OMAKSI ansiokseen.

Hemmotellulta pennulta tuo Jenni kaiken kaikkiaan vaikuttaa. Hemmotellulta, mutta samaan aikaan hyvin epävarmalta. Tuntuu, että tarvitsee valmiin konseptin elämälle, jotta sitä uskaltaa elää. Ja sellaisen konseptin, jonka arvostus ja hyväksyntä tulee ulkopuolelta ja ulkopuolisten mittarein. Jenni olettaa, että myöh hänen arvostuksensa ja arvonsa nousee varakkaan miehen myötä. 

Jenni on monin tavoin epävarma ihminen. Hän ei siedä keskeneräisyyttä ja epävarmuutta. Minusta hän

Siinäpä taas palstan keittiöpsykologi vauhdissa. Ja ilmeisesti tunnet Jennin hyvin, kun tiedät hänen raha-asiansakin paremmin kuin hän itse. 

Vierailija
28833/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos kerran yhteistyökumppanit tarjoavat puvut osallistujille, mikä oli se Jyrkin liian pieni ja kaameanvärinen puku häissään?!

Olin lukevinani jostain, että jenni oli toivonut sulhasen pukeutuvan viininpunaiseen pukuun. En tiedä, oliko juttu totta. Ja ilmeisesti myyjä suositteli Jyrkille juuri käyttämänsä puvun kokoa. Hieman isompi puku olisi ollut parempi. 

On kyllä outoa, jos myyjä suositellut noin väärän kokoista pukua. Ellei sit Jykä ollut lihonnut sovituksen jälkeen. 

Saavat tietää tulleensa valituksi vain noin kuukausi ennen häitä. Taitaa nuo hääpuvut olla samasta liikkeestä Helsingissä. Eli ei varmaankaan ole kuukaurrakaan häihin sovituspäivänä ja liikkeen myyjä tietysti mukana valitsemassa

Vierailija
28834/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä tulisi mieleenkään odottaa poikaystävältä autoja ja asuntoja. Kertoohan tuo sanamuoto jo siitä, että kysymys on ollut outo. Minulla on auto ja asunto. Jos joskus haluan jonkun kanssa yhteisen, mietitään sitten muuttaako hän minun luo, ostaako tästä osuuden vai ostetaanko yhdessä joku muu jonkinlaisin osuuksin. Siis jos hänellä ei asuntoa vielä olisi. En ymmärrä miksi minua hänen tämänhetkinen tilanteensa minua kiinnostaisi. Ellei olisi halu vaihtaa reippaasti kalliimpaan, tietysti...

Ei autoa, ei asuntoa, ei matkoja eli ei mitään, mihin tarvitaan rahaa.

Itse oletan, että 40-vuotiaalla on ainakin halua osallistua yhteisen elämän rakentamiseen myös taloudellisesti - oli sitten mies tai nainen.

Ei Jennillä tai kenelläkään ole velvollisuutta alkaa raahata perässään tyyppiä, jota tuskin tuntee.

Vierailija
28835/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Olisi kiva tietää, että miten he käyttivät rahaa häämatkalla ollessaan, kun kävivät ulkona syömässä? Naksoivatko he silloin laskun puoliksi vai toinen maksoi aina vai kumpikin vuorotellen?

Häälahjat tuli varmasti tällekin parille rahana.

Vierailija
28836/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajoiko Jyrki muuten sitä laina-autoa, vai oliko Jenni aina kuskina? Mietin siis, että kai hänellä kuitenkin ajokortti on?

Eiköhän kannata katsoa ohjelma ensin. 

Vai oliko siinä autossa hallintalaitteet ratteineen piilossa pelkääjän paikalla ja Jyrki istui feinki ratin takana? 🤣

Mitä väliä sillä on, ajoiko Jyrki vai ei??

Ei sillä ole väliä. Tuli vain mieleen kun Jenni siitä autostakin rutisi. Että kai se olisi aika luonnollista, ettei Jyrkillä ole autoa "avioliittoon tuotavaksi", jos ei ole edes korttia. Jos on siihen saakka pärjäillyt mainiosti muilla kulkupeleillä, voisi Jennikin vaikka ottaa oppia eikä valittaa, miten hänen pitää aina ajaa.

Vierailija
28837/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne meni Jenskun vika oljenkorsi. Heitti hyvän isäehdokkaan menemään ja talloi itsetunnon muusiksi.

Voi melkein kuulla kun miesten kivespussit vetäytyy Jenskun kohdatessaan.

Ei vetäydy. T valmis mies.  Jenni erottui edukseen ohjelmassa. Esimerkiksi siinä ettei huolinut taivaanrannan maalaria.

Vierailija
28838/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa porukka nyt triggeröitynyt yhdestä ohjelmasta. Nuo olivat ihan tavallisia tyyppejä joita on Suomi täynnä. Kumpikin ihan ok omillaan mutta eivät toimineet yhdessä. Kummankin elämäntapa ok. En saanut sellaista kuvaa että Jyrki olisi pummi tai että Jenni olisi pyrkii. He molemmat saivat tässä siipensä joten tsemppiä molemmille. Kumpikin löytää varmasti uuden kumppanin jonka kanssa sujuu paremmin. 

Loppujen lopuksi kyseessä oli muutaman viikon suhde, ei sen vakavampaa. 

Vierailija
28839/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei autoa, ei asuntoa, ei matkoja eli ei mi

Jyrkihän sanoi ihan ohjelmassa näytettynä, että hänen mielestään parisuhteeseen kuuluu se, että laskut maksetaan puoliksi. Jenni oli mitä ilmeisimmin tästä eri mieltä, kun oli se perinteisen miehen malli mielessä. Eikä tuntunut kivalta maskuliinisena maksella laskuja tai tienata enemmän.

Vierailija
28840/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymen sanomissa oli juttu alueen talous- ja velkaneuvojasta - sama nainen oli Jyrkin kanssa pukuostoksilla.

Tietysti he ovat voineet tutustua muutenkin kuin asiakassuhteessa, mutta vähän pistää miettimään.

Trolli ei nyt tajunnut että kaikki tietävät osallistujat saavat puvut ja häämekkonsa yhteistyökumppanilta yritykseltä, jota mainostetaan.

Niin, mitä sitten. Miksi ottaa velkaneuvojan makutuomariksi mukaan kauppaan ? Eikö muita ihmisiä tunne sen wt-pariskunnan lisäksi, jonka lasta pussassi väkisin suoraan suulle ?

Ootsä oikeesti noin vajaa vai mikä sulla oikein on ?

Ketju on lukittu.