Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
28861/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa porukka nyt triggeröitynyt yhdestä ohjelmasta. Nuo olivat ihan tavallisia tyyppejä joita on Suomi täynnä. Kumpikin ihan ok omillaan mutta eivät toimineet yhdessä. Kummankin elämäntapa ok. En saanut sellaista kuvaa että Jyrki olisi pummi tai että Jenni olisi pyrkii. He molemmat saivat tässä siipensä joten tsemppiä molemmille. Kumpikin löytää varmasti uuden kumppanin jonka kanssa sujuu paremmin. 

Loppujen lopuksi kyseessä oli muutaman viikon suhde, ei sen vakavampaa. 

Näin juuri, ja voisi jo vähitellen lopettaa pohtimasta Jennin ja Jyrkin asioita. 

Vierailija
28862/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Jenni fiksuna asunto-omistajana halusi, että miehelläkin on jokseenkin saman verran asuntolainaa jo maksettuna ja lisäksi mahdollisuus ottaa uutta lainaa. Näin olisi yhdessä saatu jo aika hieno perhekoti kivalla paikalla. Ja tämä ajatus on aivan ok, mutta se olisi reilua sanoittaa juuri noin. Eikä selitellä ensin "valmiista paketeista", "elämän peruspalikoista" ja vielä kieltää, ettei tarkoittanut sillä tuloja tai omaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28863/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunsikohan kämpän saastuneen ja pani siksi myyntiin

Vierailija
28864/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo tserno pylly kaappi ei kyllä ollut ihan normaalia

Vierailija
28865/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni: Minä en ala elättää meitä molempia!

Jyrki: Minä olen aina elättänyt itseni.

Jenni: Niin, itsesi. Hmph!

Jenni oli ihan oikeassa siinä, että hänestä Jyrki ei vain yksinkertaisesti tehnyt mitään oikein. Se oli ongelma, mitä ei olisi koskaan millään ratkaistu.

Jyrki halusi lapsen.. siinä ei itsensä elättäminen enää riitä. Eikä tuo itsensä elätyskään ihan putkeen mennyt kun piti pummia rahaa ruokaan.

Huvittavaa tämä kun tartutaan yhteen ehkä huonosti valittuun sanaan joka nyt oli itseni. Mutta kun oikein tikulla kaivetaan huonoja puolia. 

Oleksä Jyrki. Jyrkihän tota lausetta toisteli useampaan otteeseen.

No en todellakaan ole Jyrki. Yksin asuva nyt vaan normaalisti elättää vain itsensä. Kun tulee lapsi, niin sitä kulutusta siirretään toisiin asioihin kuin aikaisemmin yksin asuessa. 

Vierailija
28866/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ulinaa kyllä.  Jennistä yritetään tehdä luuseri ja Jyrki on "valmis paketti"...

Ainut vaan että tää 10v nuorempi Jenni on ihan pikkasen paremmassa lähtökohdassa jo nyt kuin Jykä.  

Jykä olis n50v samassa tilanteessa kuin 30v Jenni. Mikäli pystyy nyt alkaa säästämään ihan sikana. Ostaa asunnot yms.

Mikäli Jennin elämä soljuu samaan tapaan kuin tähän asti. 40v Jennin omaisuus on +300k€.  

Ja jykä lähtee tässä vaiheessa nolllista.

mihin 40v lapseton nainen tarvii 300t omaisuuden

Vierailija
28867/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni oli ihan oikeassa siinä, että hänestä Jyrki ei vain yksinkertaisesti tehnyt mitään oikein. Se oli ongelma, mitä ei olisi koskaan millään ratkaistu.

Jyrki halusi lapsen.. siinä ei itsensä elättäminen enää riitä. Eikä tuo itsensä elätyskään ihan putkeen mennyt kun piti pummia rahaa ruokaan.

Yllättävän moni elättää vain itsensä ennen kuin saa lapsen. Jännästi sitten kuitenkin käyttää sitä rahaa lapseenkin eikä kaikkeen samaan kuin aiemmin. Tämä on ihan uusi juttu, että pitää lapsirahakin säästää etukäteen. #vainavjutut

Aika moni näistä jotka hankkii lapsen tarkoituksella (lapsi ei siis ole vahinko) ovat todellakin pystyneet säästämään pesämunaa, eikä heillä ole viimeinen penni koko ajan menossa. Tuntuu ihan uskomattomalta, että joku 40v joka tekee kahta työtä on pystynyt laittamaan kaiken menemään, ilman, että sitä näkyy missään. Minä olen pystynyt säästämään lähes puolet pienemmistä tuloista aina, ihan ensimmäisestä palkasta lähtien, enkä silti ole elänyt mitenkään nuukasti. Pakostakin sitä rahaa jää jos sinulla ei ole maksettavana osamaksuja autosta tai muutakaan lainaa. 

Jos on tottunut noin kauan tuhlaamaan 3 tonnia kuussa ei mihinkään niin voi olla vaikea muuttaa tapojaan. Vanha koira ei helposti opi uusia temppuja.  Ja vaatisiko tämä perheenpää vaimoa maksamaan kaiken puoliksi silloinkin, kun vaimo on äityislomalla hoitamassa heidän yhteistä lastaan. 

Vierailija
28868/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuo tserno pylly kaappi ei kyllä ollut ihan normaalia

Ostin tänään kauramaitoa. Ei tuli mieleenikään laittaa sitä kaappiin tahranpoistoaineen viereen. 

Vierailija
28869/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 000 tuo jo ihan mukavasti taloudellista vapautta. 

Vierailija
28870/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa tämä kun tartutaan yhteen ehkä huonosti valittuun sanaan joka nyt oli itseni. Mutta kun oikein tikulla kaivetaan huonoja puolia. 

Oleksä Jyrki. Jyrkihän tota lausetta toisteli useampaan otteeseen.

Taisi Jykä paljastua kommentoijaksi. Freudilainen lipsahdus. 

Vierailija
28871/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme ulinaa kyllä.  Jennistä yritetään tehdä luuseri ja Jyrki on "valmis paketti"...

Ainut vaan että tää 10v nuorempi Jenni on ihan pikkasen paremmassa lähtökohdassa jo nyt kuin Jykä.  

Jykä olis n50v samassa tilanteessa kuin 30v Jenni. Mikäli pystyy nyt alkaa säästämään ihan sikana. Ostaa asunnot yms.

Mikäli Jennin elämä soljuu samaan tapaan kuin tähän asti. 40v Jennin omaisuus on +300k€.  

Oletko ennustaja? Ennustatko minullekin, montako lasta minulla on nyt tai montako niitä on 10 vuoden kuluttua? Hauska nähdä osutko oikeaan. 

Vierailija
28872/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Hain ,kiinalaiset häävieraat varmaan ihmetteli suomalaisia häitä, kun heti parin kuukauden kuluttua erotaan.

Vietnamilaisia taisivat olla ja Hain perhe on tainnut asua jo pitkään Suomessa. 

Vierailija
28873/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin on tärkeää hautuumaalla kaiken maailman luusereiden vieressä pötkötellessä tietää, miten minä sentään kartutin omaisuutta.

Vierailija
28874/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D 

Vierailija
28875/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 000 tuo jo ihan mukavasti taloudellista vapautta. 

Todellakin, itsellä vain vähän yli 110 000 e , eikä tunnu yhtään varakkaalta, mitä ei tietysti olekaan. Raha antaa mielenrauhaa ja vapautta. Suomalaisten varallisuus on asunnoissa pitkälti ja pelivara käteisen rahan kanssa on aika surkea.

Vierailija
28876/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennillä on vielä velkaa tuosta reilusti alle 200k euron asunnosta, kun hän täyttää 40 v. Ja jos vaihtaa vähän kalliimpaan saaden lisää asuntolainaa, niin silloin on enemmän sitä lainaa. Omaisuus ei suinkaan ole lähelläkään 300k euroa. Tuskimpa asuntojen hintakehitys tekee mitään kummaa pyrähdystä vuosiinylöspäin, kun ollut nyt laskusuunnassa. 

Vierailija
28877/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin on tärkeää hautuumaalla kaiken maailman luusereiden vieressä pötkötellessä tietää, miten minä sentään kartutin omaisuutta.

No, ennen sitä hautuumaata ehtii elää ja kokea kaikennäköistä. Sinulleko ei raha kelpaa, koska siitä ei ole haudassa iloa? Älä valehtele. Kommenttisi on tyypillinen kateellisen ihmisen kommentti kun tietää että itse tulee aina olemaan köyhä.

Vierailija
28878/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D 

Vähemmästäkin, jos Jykän kalsongit makoilleet lattioilla. 

Vierailija
28879/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mietippä vaikka jos tulee sairastuminen/ työttömyys jakso jne?

Mites Jyrkin tulevaisuus tai kenen tahansa 40v jolla ei ole puskuria, jos sattuu tulemaan vaikka 5v työttömyys tai sairaus?

Sitä piti vielä kommentoida et jennihän säästää rahastoihin.. kun täyttää 40v kassassa on asunnon lisäksi paljon enemmän kuin 300k€.  Sijoitus aika on jo 20v sillon.

Mikäli tosiaan laittaa sen 4-500€/kk. Alkaa korkoa korolle ilmiö näkyä.

Vierailija
28880/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä myös näköjään unohtuu jennin pieni palkka 3000 brutto

hän on siis köyhä pienituloinen yksinasuja

Palkka- ja palkkiotulojen mediaani 3 199 euroa helmikuussa 2024

Ketju on lukittu.