Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
24501/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsytti Jyrkin marttyyriasenne.

"En mie miljoonataloa" - ei sellaisesta ollut ainakaan ohjelmassa puhetta.

Matkoja varten hän olisi muka voinut pistää rahaa syrjään vähitellen. Mitä hiton rahaa, jos palkka ei riitä edes seuraavaan tilipäivään?

Myös mököttäminen on raivostuttava tapa aikuisella ihmisellä.

Jenni teki ihan oikein. Itse hän sen parhaiten tietää.

Mieti vähän miten olisit itse toiminut kun sinun henkilökohtsiset asiat olisi ruodittu julkisesti koko kansan edessä. Törkeää että 30k tienaavan huuhentaalin annettiin niin tehdä. Jos olisin Jyrki, veisin asian käräjille.

Totta h........ä se puitiin kaiken kansan edessä. Koska toi oli se syy miksi Jenniä ei kiinnosta. . Kannattaa varmaan miettiä Jyrkin seuraavan kerran kun menee telkkariin et kaikki asiat tulee julki.

Vierailija
24502/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä ohjelmaa te olette katsoneet mutta Jyrki 40v. Harvoin saan noin paljon punaisia lippuja ja juokse karkuun fiiliksiä kuin hänestä.

30-40 vuotiailla miehillä on maksuhäiriöitä peräti 15%:lla. Jos lasketaan mukaan vielä ne, joilla on talous siinä ja siinä, mutta ei vielä kirjoihin menneitä häiriöitä, niin varmasti tuplaantuu. Siinä mielessä Jyrkin taloudellisen pelivaran niukkuus ei ole mitenkään supererikoista.

Vaikka miehistä sadalla prosentilla olisi iso kasa vaaranmerkkejä, se ei tee heistä yhtään sen parempia puolisoita, että he ovat "valtavirtaa". Sitten vaan entistä useampi nainen jää sinkuksi. Tai siirtyy naisiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24503/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista, että Ea:ssa olisi koskaan puhuttu näin paljon rahasta yhdenkään parin kohdalla. Ja on tuolla monenlaista paria ollut.

Jyrki on todellakin ihan tavallinen mies (ei siis mikään "alfa"), mutta Jenni ei kyllä ole ihan norminainen. Emme oikeasti tiedä Jyrkin tilanteesta juuri mitään, vain Jennin haukkumiset. Toki Jyrki osoittautui yllättävän tunteelliseksi ja herkäksi, mutta onko se niin paha. Valitettava totuus on sekin, että naisten puheet ja todellinen käyttäytyminen eivät ole synkassa keskenään. Edelleen mieheltä vaaditaan monessa suhteessa enemmän, mitä tulee menestymiseen, niin talouden, vallan kuin statuksenkin johdosta. Eli halutaan mies, jota voi katsoa ylöspäin. Tasa-arvoa hirveästi vaaditaan ja uikutetaan naisen alistamisesta, mutta sitten ei kuitenkaan olla tyytyväisiä kun se on saavutettu. Naiset ovat nykyään koulutetumpia kuin miehet. Naisella on esim. paljon suurempi kynnys pariutua vähemmän koulutetun miehen kanssa kuin

Tunteellisuus ja herkkyys voi myös olla manipulaatiota. Kukaan meistä ei voi olla varma Jyrkistä.

Ja kyllä Jennin taso on tosi paljon Jyrkin tasoa yli deitti markkinoilla.

Vierailija
24504/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli 40 v sinkkuna lähes 200 000 e varallisuus. Kyllähän se rajaa sulhasehdokkaita, mutta yritykset "jyrkien" kanssa ovat todistaneet sen mahdottomuuden. Mieluummin olen sitten elänyt mukavaa elämää sinkkuna kuin epätoivoisissa virityksissä.

Aika hyvin. Keskiverto 40 on 100k varallisuus.. 

Noni siinäpä pläjäys. Mites sitten työssäkäyvien 40v osuus kellä ei ole mitään omaisuutta ja rahat loppuu ennen seuraavaa palkka päivää.

Veikkaisin että aika pieni.

On kuulemma aika yleistä, että visalla vingutetaan jo luottopuolta, kun tilipäivä lähestyy, ja sitten maksetaan se visasaldo puhtaaksi ja eletään tilillä olevalla rahalla, kunnes palataan taas kierroksen alkuun.

Vierailija
24505/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkoja varten hän olisi muka voinut pistää rahaa syrjään vähitellen. Mitä hiton rahaa, jos palkka ei riitä edes seuraavaan tilipäivään?

Siis jäikö multa jokin näkemättä? En itse nähnyt mitään mökötystä, Jennin avautumisia vaan katselin, kun hän latoi asioita milloin mistäkin. Ymmärtääkseni Jyrki tuli ihan hyvin toimeen elämässä ja voi olla, että ei ole halunnut sitä asuntoa ostaa syystä tai toisesta. Se on myös aina riski ja monet ei siihen halua lähteä, erityisesti jos on vielä märäaikaisuuksia. Ei se tee huonommaksi. Se toki jos on ulosotossa yms. niin ei ole hyvä asia mutta missään vaiheessa ei tällaista kuvaa hänestä saanut. Jenni niistä rahoista puhui ja Jyrki vaan kommentoi siihen, että miljoona taloa ei tuu. Senkin voi käsittää monella tavalla, ei se silti tarkoita välttämättä sitä, että on köyhä. Kyllä varmasti kaikkein järkevintä tänä päivänä on elää niin, että vaikka matkaan etukäteen säästää, kun vinguttaa luottokorttia ja on peeaa kun matka on ohi. En ymmärrä näitä kommentteja. Mielestäni Jyrki on käyttäytynyt ihan asiallisesti ja kukaan meistä ei varmasti hänen rahatilanteesta oikeasti tiedä, vaikka olisi vain nuuka ihminen. Se että ei maksa laskua ravintolassa kokonaan on ihan nykyaikainen tapa ja lasku laitetaankin usein puoliksi.

Vierailija
24506/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti vähän miten olisit itse toiminut kun sinun henkilökohtsiset asiat olisi ruodittu julkisesti koko kansan edessä. Törkeää että 30k tienaavan huuhentaalin annettiin niin tehdä. Jos olisin Jyrki, veisin asian käräjille.

Totta h........ä se puitiin kaiken kansan edessä. Koska toi oli se syy miksi Jenniä ei kiinnosta. . Kannattaa varmaan miettiä Jyrkin seuraavan kerran kun menee telkkariin et kaikk

Totta maar taloudellinen tila on tärkeä kun etsitään puolisoa, perheenpäätä ja tulevien lasten isää. Millainen rahankäyttäjä on ? Se on melkein tärkein kriteeri minullekin. Miksi on vaikea ymmärtää?

Vierailija
24507/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain Jennistäkin vielä. Miksi oletetaan, että hänellä on rikkaat vanhemmat. Voi ollakin, mutta mihin se perustuu? Antti Muurisella oli varmaankin hyvä palkka aikanaan maajoukkeen päävalmentajana, mutta siitä on 20 v. aikaa. Muut ovat olleet tavallisia valmentajapestejä - tai no Hjk:ssa tienasi varmasti melko hyvin. Mutta rikkauteen asti ei noilla palkoilla pääse, siinä on välissä paljon ns. heikompia kausia. Voihan olla, että on osannut sijoittaa rahansa hyvin, mutta mitään faktaa en ole nähnyt missään "pappamuurisen" rikkaudesta.

Ei tuo nyt niin huonosti ole tienannut...

https://puoliaika.com/antti-muurinen-mestari-myos-palkkatuloissa-katso-…

Vierailija
24508/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jäikö multa jokin näkemättä? En itse nähnyt mitään mökötystä, Jennin avautumisia vaan katselin, kun hän latoi asioita milloin mistäkin. Ymmärtääkseni Jyrki tuli ihan hyvin toimeen elämässä ja voi olla, että ei ole halunnut sitä asuntoa ostaa syystä tai toisesta. Se on myös aina riski ja monet ei siihen halua lähteä, erityisesti jos on vielä märäaikaisuuksia. Ei se tee huonommaksi. Se toki jos on ulosotossa yms. niin ei ole hyvä asia mutta missään vaihee

Jäi näkemättä aika paljonkin. Mutta niinhän monella jää suhteessakin pitkäksi aikaa. Onneksi Jennin silmät avautuivat. 

Vierailija
24509/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jäikö multa jokin näkemättä? En itse nähnyt mitään mökötystä, Jennin avautumisia vaan katselin, kun hän latoi asioita milloin mistäkin. Ymmärtääkseni Jyrki tuli ihan hyvin toimeen elämässä ja voi olla, että ei ole halunnut sitä asuntoa ostaa syystä tai toisesta. Se on myös aina riski ja monet ei siihen halua lähteä, erityisesti jos on vielä märäaikaisuuksia. Ei se tee huonommaksi. Se toki jos on ulosotossa yms. niin ei ole hyvä asia mutta missään vaihee

Jyrki asuu Kotkassa. Viddu Kotkassa. Siellä täytyy olla ihan täys idiootti jos ei osta asuntoa.. Taitaa olla Suomen paras vuokratuotto siellä.  Tarkoittaa että vuokrat on kalliita ja asunnot ilmaisia.

Vierailija
24510/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Niin ihan älyttömän harvinaista että olet akateemisesti koulutettu 40v ihminen joka ei pysty asuntoa ostamaan. Jos ei ole muita isoja ongelmia.

Jos Jyrkiin viittaat, niin Jyrki ei ole akateeminen.

Vierailija
24511/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinänsä Jenniä. Itse tosin olen joutunut siksi olemaan ikisinkkuna. Ensin toimin vastuuntuntoisesti asuntoasioiden kanssa, millä sain luotua hyvän perusvarallisuuden. Säästöt eivät olleet kymppitonnia suuremmat, koska panostin asuntoon. Ystävillä oli samantasoiset miehet ja sellaisen toivoin itsekin löytäväni. 

Kun sitten sain vielä perinnön, omaisuus nousi sen verran suureksi, että koin minulla olevan varaa ottaa "köyhäkin" mies, koska pystyn yksin kannattelemaan elintasoa. Mutta eihän sekään toimi, koska ne vapaat köyhemmät miehet ovat kaikenlaisia luusereita, hyväksikäyttäjiä tms. Jostain syystä kohdalle ei ole osunut siitä välimaastosta ketään.  

Vähän samanlainen kokemus mutta itse löysin sen välimaastosta olevan miehen, duunari hänkin ja ei ole asuntoa, mutta on paljon muuta elämässä ja laittaa myös säästöön rahaa           ja sitä myöten olen häneltä oppinut olemaan säästeliäämpi. -itsekin ostin vasta ensiasunnon ja olen yli 40.v. Pitkä oli omakin prosessi siis mutta ei kaikki ole aina valmiina 30.v.       Tsemppiä, kyllä se mieskin sieltä vielä voi löytyä. :) Avoimin mielin vaan ja pääasia tosiaan on se, että viihtyy hänen kanssaan ja jokin teitä yhdistää ja mistä löytyy se molemmilla tärkeä asia. Niin kuin meitäkin, aivan eri asia, mitä olisin koskaan ajatellut olevan yhdistävä tekijä suhteessa, mutta sopii vielä paremmin, kuin mitä aikaisemmin kuvittelin.Duunarin kanssa ei tarvitse työasioita vapaa-ajalla myöskään pohtia ja se on tosi hyvä asia myös. :)

Vierailija
24512/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

==== 

Lainaus yllä, se ei taaskaan toimi...

Tainan mukaan se tivaaminen oli tapahtunut ensimmäisenä yhteisenä iltana. Ei viikon kuluttua.

Kyllähän se aika koska tuo riita oli ollut, tuli esille , kun siinä sohvalla istuivat, mutta eipä nyt muista, milloin se oikein oli.

Mutta aika  alkuun kuitenkin, jolloin juuri kellään ei olisi mitään tunteita ehtinyt tulla.

Joten todella hullua suuttua siitä, ettei  toinen ollutkaan vielä rakastunut ja alkaa epäilemään sitä, miksi tämä on mukana ohjelmassa tai, että onko toinen mukana vain ohjelman takia.

Tuskin tuo olisi onnistunut kenenkään kanssa.

Taina puhui sohval

"Huonoa fiilistä? Jos on ongelmia tai harmittaa..."

Onko ongelma, jos tunteet ei ole heränneet parissa päivässä? 

Ja tämä sitten harmittaa niin, että pitää alkaa toista syyttelemään tunteiden puutteesta ja kyseenalaistaa toisen motiivit.  Lapsellista touhua aikuiselta mieheltä. 

Vierailija
24513/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti "ennenkuin mennään syvään päätyyn niin pitää ottaa tyhjät pois". "Näin viisaan lausahduksen sanoi Kanala Annalle ja Haille,jos joku ymmärtää niin hyvä." Ihmettelen ymmärtääkö Kanala itsekkään mitä tarkoittaa,kunhan jotakin puhuu "asiantuntijana".

Tämä oli käsittämätön heitto. Koko sarjan ideahan on se, että hypätään suoraan sinne syvään päätyyn.

Vierailija
24514/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jäikö multa jokin näkemättä? En itse nähnyt mitään mökötystä, Jennin avautumisia vaan katselin, kun hän latoi asioita milloin mistäkin. Ymmärtääkseni Jyrki tuli ihan hyvin toimeen elämässä ja voi olla, että ei ole halunnut sitä asuntoa ostaa syystä tai toisesta. Se on myös aina riski ja monet ei siihen halua lähteä, erityisesti jos on vielä märäaikaisuuksia. Ei se tee huonommaksi. Se toki jos on ulosotoss

Mitä väliä, vaikka asuu Kotkasssa, eihän se kerro mitään. Siis en ota enempää tähän kantaa, onko tyyppi minkälainen mutta ohjelmasta mielestäni se ei tullut esiin, että olisi jotenkin huonosti toimeentuleva yms. Se tässä pointti oli, totuus voi olla sitten mikä tahansa mutta ohjelmasta ei saanut sitä kuvaa, että olisi hyväksikäyttäjä tms.

Vierailija
24515/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

==== 

Lainaus yllä, se ei taaskaan toimi...

Tainan mukaan se tivaaminen oli tapahtunut ensimmäisenä yhteisenä iltana. Ei viikon kuluttua.

"Huonoa fiilistä? Jos on ongelmia tai harmittaa..."

Onko ongelma, jos tunteet ei ole heränneet parissa päivässä? 

Ja tämä sitten harmittaa niin, että pitää alkaa toista syyttelemään tunteiden puutteesta ja kyseenalaistaa toisen motiivit.  Lapsellista touhua aikuiselta mieheltä. 

Tunteiden puute ei ole ongelma, yrityksen puute on.

Vierailija
24516/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta h........ä se puitiin kaiken kansan edessä. Koska toi oli se syy miksi Jenniä ei kiinnosta. . Kannattaa varmaan miettiä Jyrkin seuraavan kerran kun menee telkkariin et kaikk

Myös Jennistä oltaisiin voitu puida samaan tyyliin asiat, jos olisi oikein ikävä mies osunut kohdalle. Hän olisi voinut marmattaa kameralle

- Jennin koulutustasosta

- työstä

- asunnosta ja lainan määrästä

- rahankäytöstä ja elämäntyylistä

- täyteaineiden ja irtoripsien käytöstä

- kehonkoostumuksesta

- alkoholinkäytöstä

- ruokatottumuksista

- Tšernobylistä

- motkottamisesta ja pakkomielteestä tehdä asiat tietyllä tavalla.

Jennistä olisi saatu ihan yhtä lailla reposteltua ikävällä tavalla lukemattomia henkilökohtaisia asioita. 

Mutta normaalisti juuri kukaan ei tässä ohjelmassa sellaista tee! Vaikka käytös toista kohtaan olisi typerääkin, ihmiset ovat olleet tähän asti suhteellisen hienotunteisia puheissaan. 

Vierailija
24517/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaistahdissa olen katsonut, mutta kommentoin jakson 12. pohjalta ja heitän oman näkökulman, saa olla eri mieltä. 

Jenni tuntuu saavan aikaa paljon kuraa niskoilleen, mutta kyllä mielestäni Jyrkilläkin olisi ollut petrattavaa ohjelmassa asenteensa kanssa. 

Jyrki sanoi kameroille, että on aina tähän asti onnistunut elättämään itsensä ja lisäsi selkeästi epäröiden että toivottavasti myös tulevaisuudessa pystyy elättämään itsensä. Jos Jyrki ei onnistu vakuuttamaan edes itseään siitä, että että pystyy elättämään itsensä tulevaisuudessa, niin miten hän sitten pystyisi vakuuttamaan sitä myöskään tuoreelle vaimolleen, jolta on jo ehtinyt vipata rahaa? Ja vippaileva nelikymppinen mies vailla säästöjä ei vaikuta erityisen omavaraiselta.

Jenni kertoi Niinalle, että Jyrki olisi sanonut olevansa liian vanha etenemään. Jos näin on, niin en yhtään ihmettele, jos Jenni ei ole vakuuttunut siitä, että

Jennillä paloi selkeästi päreet Jyrkiin, kun antoi ikävästi hänestä palautetta selän takana kameroille. Kieltämättä minuakin ärsyttäisi. Eniten ärsyttäisi tuo asenne, että ei viitsitä tehdä yhtikäs mitään, ei edes ruokaa. 

Vierailija
24518/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti "ennenkuin mennään syvään päätyyn niin pitää ottaa tyhjät pois". "Näin viisaan lausahduksen sanoi Kanala Annalle ja Haille,jos joku ymmärtää niin hyvä." Ihmettelen ymmärtääkö Kanala itsekkään mitä tarkoittaa,kunhan jotakin puhuu "asiantuntijana".

Tämä oli käsittämätön heitto. Koko sarjan ideahan on se, että hypätään suoraan sinne syvään päätyyn.

Kanala kommentoi tällä sitä että Hai oli kertonut Annalle jotain liian syvällistä heti häämatkan alussa, että small talk on olemassa syystä. Siis ihan uskomatonta kuraa. Kanala varsinkin tuntuu olevan aivan vastuuton tässä tehtävässään, ikään kuin tekisi koko hommaa vähän läpällä ja leikkisi toisten ihmisten tunteilla ja elämillä. Vois naurattaa jos ei harmittaisi niin paljon osallistujien ja jopa meidän katsojienkin puolesta.

Vierailija
24519/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa olla äänessä kouluttamattomat tai amistason käyneet, jotka voivat siirtyä työelämään jo 19-vuotiaina. Ja ostaa se kämpän, joka ei kaikille ole todellakaan se ensisijainen tavoite sen ikäisenä. Entä akateemiset, opinnot kestävät lyhyemmilläänkin 25-vuotiaaksi asti, useimmillä pitempään. Monilla aivokopan kehittäminen  ja mielenkiintoinen työ on oleellinen osa elämää. Tärkeämpää kuin kämpän ostamisen nuorena. 

Ihan omasta kokemuksesta täytyy kyllä sanoa että oman kämpän ostaminen on tullut aiheeksi vasta nyt 27-vuotiaana :D Ehkä sekin vaikuttaa että ei ole ollut kauhean helppo elämä tähän asti ja samalla opiskellut korkeakoulussa. Säästäminen alkoi vasta korkeakoulun suorittamisen loppuvaiheessa. Aiemmin ei ollut varaa. Mieheni joka taas amispohjalta ponnistanut työelämäännjo 18-vuotiaasta on säästänyt sieltä asti ja valmis asunnonhankintaan jo aikoja sitten. Kyllähän joillakin on varaa ostaa oma asunto nuorenakin, mutta aika harvakseltaan korkeastikoulutettu pystyy sitä ennen opintojen päättymistä tekemään.

Vierailija
24520/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jäikö multa jokin näkemättä? En itse nähnyt mitään mökötystä, Jennin avautumisia vaan katselin, kun hän latoi asioita milloin mistäkin. Ymmärtääkseni Jyrki tuli ihan hyvin toimeen elämässä ja voi olla, että ei ole halunnut sitä asuntoa ostaa syystä tai toisesta. Se on myös aina riski ja monet ei siihen halua lähteä, erityisesti jos on vielä märäaikaisuuksia. Ei se tee huonommaksi. Se toki jos on ulosotoss

Helsingin keskustasta saat yksiön samalla hinnalla kun Kotkasta saat merenranta kämpän xd

Ketju on lukittu.