Mistä hyvää ja halpaa pakkauspaperia astioille
Ja muille särkyville tavaroille suojaksi muuttoon? Mitä ootte käyttäneet?
Kommentit (12)
Ihan talouspaperia ja sanomalehti lautasten, mukien ja lasien väliin ja tukemaan etteivät heilu. Ei paljoa samaan laatikkoon, kun on painavaa. Pyyhkeitä voi myös käyttää pehmusteena, että saa niitäkin vietyä.
Clas Ohlsonilta ostin astiapaperia pari vuotta sitten. K raudasta saa kuplamuovia rullana, ei erityisen halpaa. Omia vaatteita ja tekstiilejä voi hyödyntää lisänä.
Mä olen pakannut astiat pyyhkeiden väliin. Ei tarvi erikseen paperia.
Mä käytin vaan omaa vaatetavaraa. Niillä sai tuettua astiat muuttolaatikkoon niin etteivät heilu. Lautasetkin vaan ihan pinoina ilman sen kummempaa käöärimistä.
Käytin astiapyyhkeitä ja käsipyyhkeitä.
Hallasuojaa. Ohut, harsomainen ja pehmeä. Hyvä ja halpa. Ostin Prisman rautaosastolta.
Bauhausista saa erilaisia pakkausmateriaalia ja sellaista melko ohutta pakkauspaperia astioiden palkkaamiseen, eikä maksa paljoa. Luulisin että myös clas ohlsonilla on ja sitten muuttofirmat ja muuttolaatikoiden vuokrausfirmat myy.
Joo ei kannata upottaa rahaa paperiin jonka sit heittää roskiin.
Jos muuttomatka ei ole pitkä ja on oma auto käytettävissä, voisi viedä astiat ihan itte omalla autolla...
Mutta sanomalehtiä, pyyhkeitä, niitä olen käyttänyt, kun ovat menneet muuttoauton matkassa.
Jotakin on näistä huolimatta onnistunut menemään rikki. Joku yksittäinen muki esim. Taisi olla liian ahtaasti pakatussa laatikossa ja tullut sitten jokin kolhimistilanne siihen laatikkoon.
Mut kun nykyään kotiin ei entisaikojen tapaan tule sanomalehtiä, ei edes ilmaisjakelulehtiä...
Sanomalehtiä.