Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
24461/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näin eilisen jakson telkkarista ja päästiin siihen kohtaan, että Jenni ja Jyrki olivat asiantuntijoiden sohvalla, niin tiesin että peli on pelattu, kun Jykä sanoi liikuttuneena, että voi luottaa Jenniin tukeutumiseen, ja nuo sanat saivat syvän pettymyksen välähtämään Jennin kasvoilla. Jenni ei todellakaan halunnut enää olla se, joka kannattelee.

Tuo on (ehkä alitajuinen) manipulointikeino, millä miesvauvat sitouttavat äidit suhteeseen. Meinaan joutuu kylmettämään itsensä, että pystyy jättämään ihmisen, joka on ilmaissut luottavansa ja olevansa jotenkin haavoittunut. Kahdesta omakohtainen kokemus.

Vierailija
24462/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kyllä Jyrkin puolustajien olevan just näitä jyrkejä..

Selitetään et pitää olla kultalusikka suussa syntynyt jos ostaa 20v asunnon...

Eikä sit kun on ostanut asunnon ole varaa enää ikinä tehdä mitään tai ainakaan säästää....

Jos 20v ostaa 130k€ asunnon vanhemmat on sen maksaneet.

Oikeassa työssäkäyvien elämässä ja tuttavapiirissä toi asuntojen osto on ihan normaalia, sijoittaminen on normaalia. Matkustelu on normaalia..

Se ei ole normaalia että 40v työssäkäyvä mies on ihan peeeaa. Eikä tee ilmeisesti elettäkään parantaakseen tilannetta.

- Ihmisen julkinen väittäminen pa:ksi ja muu raha-asioiden repiminen auki julkisesti on törkeää, etenkin, kun se ei perustu faktoihin vaan ex-puolison väitteisiin.

- Kumppania ei raadella julkisesti, vaikka kuinka tuntuisi ettei ole m

Totta kai toi ohjelma kaivoi esiin syyn sille miksi Jenni menetti kiinnostuksen. 

Ja kyllähän toi jätkä oli PA. Ei se muuten olis telkkarissa tyyliin lainannut rahaa. Olisi myös varmasti kieltänyt Jennin väitteet jos ei pitäis paikkaansa..

Ja ihan sivuhuomio. Työssäkäyvien 40v miesten keskiverto varallisuus on 100k€. 

Miksi Jenni ei voi pitää kriteerinä että tuleva lapsen isä täyttäisi edes vähän tota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24463/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan oli osallistujat.

yks niin ahdistunut ettei kyllä olisi suhteesta tullut mitään ihan sama kuka olisi pariksi valittu. Aikapaljon työstämistä itsessä ennenkuin parisuhteeseen pitäisi mennä saati naimisiin.

toinen pari kunnon väärinymmärtäjiä kummatkin. Tahallisesti vai tahattomasti tiedä sitten.

viimesen parin kohdalla oli jonkunnäköisiä toiveita, kunnes tajusin ettei "köyhä" mies riitä naiselle.

Vierailija
24464/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan piruillakseni vikojen 10 treffien statsit.

Ikä haarukka 28-32v. 

Lapsia 7/10. Hyväksyn lapset jos +8v.

Vakityö 6/10.

Hyvin toimeen tuleva 3/10.

Oma asunto 3/10.

AMK tai vastaava = 3/10 hoitsuja.

Seksuaalisesti haluttava/ hyvä kroppa  4/10.

Mt ongelmia, masennus jne 2/10.

Ei toi deitti markkina mitenkään hirveän hyvältä vaikuta tälläi 38v lapsettoman sinkku ukon mielestä. Ehkä pitäs olla akateeminen.

Hei sinkku-ukko! Eikö sun kriteereihisi kuulu esim. "Ihana ihminen", "Lämminsydäminen", "Fiksu" tai "Muut ihmiset huomioon ottava"? "Sivistynyt"?  tai edes "Hyvä tyyppi"? Ei taida meidän välillemme tulla matchia, kun meidän statsit-listat ovat täysin erilaiset. Valitan.

Mulla on kriteerit jotka sun pitää täyttää. Sit voidaan katsoa millainen sä olet muuten.  Ex kanssa unohdin kriteerit ja olin 3v huoltajuus riidan keskellä. Joka lopulta tuhosi myös meidän suhteen. Enkä mä myöskään pitänyt siitä että jouduin ottamaan 50%  taaperon huolehtimisesta itselleni. Ikäänkuin automaattisesti. Siksi mun yksi kriteeri on 8v ikä minimi. Silloin mun ei tarvitse kuluttaa elämääni vahtien jonkun muun lasta.

24465/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pihalla aikuinen 40v mies voi olla todellisuudesta, jos valittaa, että 20-vuotiaana ei voi olla omistusasuntoa, ellei ole kultalusikka suussa syntynyt :D Ei tuo nyt kummoisia vaadi, että saa käsirahan asunnosta maksettua ja sitten alkaa lyhentelemään lainaa hiljalleen.itse otin 21- vuotiaana asuntolainan äidin takaamana ja 36 -vuotiaana se oli maksettu. Olen pienipalkkainen.

riippuu siitä, mistä sen asunnon ostaa. Esimerkiksi jossain Nurmeksessa, Lieksassa ja Kuhmossa saa asunnon lähes ilmaiseksi,ainakin jos vaatimaton yksiö/kaksio kelpaa.

Vierailija
24466/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti "ennenkuin mennään syvään päätyyn niin pitää ottaa tyhjät pois". "Näin viisaan lausahduksen sanoi Kanala Annalle ja Haille,jos joku ymmärtää niin hyvä." Ihmettelen ymmärtääkö Kanala itsekkään mitä tarkoittaa,kunhan jotakin puhuu "asiantuntijana".

Vierailija
24467/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen perinteisten roolien nainen. Otan mielelläni vastuun kodista ja arjen pyörittämisestä. Mutta kyllä se sitten tarkoittaa myös sitä, että mies tienaa niin, ettei vain elätä molempia vaan todella turvaa talouden ja sen jokaisen jäsenen kulut.

Sellaista miestä ei ole haaviin osunut, joten tienataan yhdessä ja hoidetaan kotihommat yhdessä. Sekin on ok. Epäreiluus ei.

Tässähän Jennillä oli juuri sellainen. Yhtä paljon tienaava mies, joka oli halukas myös osallistumaan kotitöihin. Jennin ongelma oli, että Jyrki teki kaiken väärin. Hänhän sanoi sen itsekin. 

Yleensähän pariskunta tekee tuossa vaiheessa yhdessä suunnitelmia miten saataisiin säästettyä yhteiseen tulevaisuuteen jos sellaista halutaan. Jennin idea oli tilata kymmenen vuotta vanhempi mies ja odottaa valmista rahakirstua. Sitten katsastettiin varat ja saatii

Miten sä teet yhdessä suunnitelmia mököttävän miesvauvan kanssa. Joka ei suostu edes keskustella asioista. 

Miehen kellä on selvästi jtn vialla elämänhallinnan kanssa..

Ei Jennin tarvi olla epätoivoinen.

Vierailija
24468/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni Jenni ei edes ole etsinyt ns. elättäjää, ei tullut tunnetta että hän haluaisi jättäytyä töistä pois kokonaan, vaan että mies kantaisi taloudesta vastuun samalla tavalla kuin hänkin. Se tarkoittaisi vakituista työpaikkaa eikä pätkätöihin tyytymistä. Jyrki on liian kunnianhimoton, semmoinen ajelehtija. Toisaalta Jennin pakonomainen siivoaminen ja pikkuasioiden kontrollointi olisi ihan järkyttävän raskasta puolisolle, joka ei ole juuri samalla tavalla neuroottinen. Eivät sovi toisilleen muuten kuin sängyssä ja se ei pitkälle riitä.

Anna ja Hai olisivat voineet onnistua, mutta Annan olisi pitänyt ihastua Haihin ja sitä ei valitettavasti tapahtunut. He olisivat sopineet varmaan aika hyvin yhteen kaikin muin tavoin paitsi sängyssä, ja sekään ei riitä pitkään suhteeseen.

Matti ja Taina olivat aivan liian erilaiset. Matti aika hiljainen, suoraviivainen insinööri, Taina taas liian hauras henkisesti tällaiseen kokeiluun. Tainan ei olisi pitänyt osallistua tällaiseen ohjelmaan ollenkaan, mutta hän ei varmasti tajunnut omaa tilaansa, sehän on ihan ymmärrettävää. Toivottavasti Matti pystyy käsittelemään tämän kokemuksen rakentavasti. Kaiken meille näytetyn valossa hän on toiminut hyvin normaalisti koko ajan ja kysymyksensä ja ihmettelynsä olleet aivan ilmeisiä ja aiheellisia, joita varmaan meistäkin useimmat olisivat kysyneet. On ollut varmasti järkyttävää, että puoliso on niihin niin dramaattisesti reagoinut.

Vierailija
24469/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen perinteisten roolien nainen. Otan mielelläni vastuun kodista ja arjen pyörittämisestä. Mutta kyllä se sitten tarkoittaa myös sitä, että mies tienaa niin, ettei vain elätä molempia vaan todella turvaa talouden ja sen jokaisen jäsenen kulut.

Sellaista miestä ei ole haaviin osunut, joten tienataan yhdessä ja hoidetaan kotihommat yhdessä. Sekin on ok. Epäreiluus ei.

Tässähän Jennillä oli juuri sellainen. Yhtä paljon tienaava mies, joka oli halukas myös osallistumaan kotitöihin. Jennin ongelma oli, että Jyrki teki kaiken väärin. Hänhän sanoi sen itsekin. 

Yleensähän pariskunta tekee tuossa vaiheessa yhdessä suunnitelmia miten saataisiin säästettyä yhteiseen tulevaisuuteen jos sellaista halutaan. Jennin idea oli tilata kymmenen vuotta vanhempi mies ja odottaa valmista rahakirstua. Sitten katsastettiin varat ja saatiiö

Minun silmiini nuo eivät ole tasaveroisia mitä lie tarkoittaakaan. Ihan erilaiset rahankäyttötavat.

Vierailija
24470/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä ohjelmaa te olette katsoneet mutta Jyrki 40v. Harvoin saan noin paljon punaisia lippuja ja juokse karkuun fiiliksiä kuin hänestä.

Vierailija
24471/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni Jenni ei edes ole etsinyt ns. elättäjää, ei tullut tunnetta että hän haluaisi jättäytyä töistä pois kokonaan, vaan että mies kantaisi taloudesta vastuun samalla tavalla kuin hänkin. Se tarkoittaisi vakituista työpaikkaa eikä pätkätöihin tyytymistä. Jyrki on liian kunnianhimoton, semmoinen ajelehtija. Toisaalta Jennin pakonomainen siivoaminen ja pikkuasioiden kontrollointi olisi ihan järkyttävän raskasta puolisolle, joka ei ole juuri samalla tavalla neuroottinen. Eivät sovi toisilleen muuten kuin sängyssä ja se ei pitkälle riitä.

Anna ja Hai olisivat voineet onnistua, mutta Annan olisi pitänyt ihastua Haihin ja sitä ei valitettavasti tapahtunut. He olisivat sopineet varmaan aika hyvin yhteen kaikin muin tavoin paitsi sängyssä, ja sekään ei riitä pitkään suhteeseen.

Matti ja Taina olivat aivan liian erilaiset. Matti aika hiljainen, suoraviivainen insinööri, Taina taas liian hauras henkisesti tällaiseen kokeil

En kyllä ymmärrä millä laseilla pitää katsoa että laittaa tuon matin viaksi.

Eihän tuossa olisi kukaan voinut mitään tehdä kun toinen niin ahdistunut.

Vierailija
24472/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä ohjelmaa te olette katsoneet mutta Jyrki 40v. Harvoin saan noin paljon punaisia lippuja ja juokse karkuun fiiliksiä kuin hänestä.

Toisaalta on juuri sellainen mies joka herättää monen naisen hoivavietin. Sellainen mukava "nalle" jota voi paapoa ja yrittää "parantaa".

Mutta Jenni ei ollut se oikea nainen siihen hommaan.

Vierailija
24473/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta on juuri sellainen mies joka herättää monen naisen hoivavietin. Sellainen mukava "nalle" jota voi paapoa ja yrittää "parantaa".

Ei ihme jos eroja on paljon mikäli tuo mies herättää parisuhde haluja.

Vierailija
24474/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pihalla aikuinen 40v mies voi olla todellisuudesta, jos valittaa, että 20-vuotiaana ei voi olla omistusasuntoa, ellei ole kultalusikka suussa syntynyt :D Ei tuo nyt kummoisia vaadi, että saa käsirahan asunnosta maksettua ja sitten alkaa lyhentelemään lainaa hiljalleen.itse otin 21- vuotiaana asuntolainan äidin takaamana ja 36 -vuotiaana se oli maksettu. Olen pienipalkkainen.

riippuu siitä, mistä sen asunnon ostaa. Esimerkiksi jossain Nurmeksessa, Lieksassa ja Kuhmossa saa asunnon lähes ilmaiseksi,ainakin jos vaatimaton yksiö/kaksio kelpaa.

Nimenomaan! Miksi olla niin ehdoton kaikessa! Ei voi olla ja se siitä! Aina on mahdollisuuksia ja vaihtoehtoja.

Vierailija
24475/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli 40 v sinkkuna lähes 200 000 e varallisuus. Kyllähän se rajaa sulhasehdokkaita, mutta yritykset "jyrkien" kanssa ovat todistaneet sen mahdottomuuden. Mieluummin olen sitten elänyt mukavaa elämää sinkkuna kuin epätoivoisissa virityksissä.

Vierailija
24476/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli 40 v sinkkuna lähes 200 000 e varallisuus. Kyllähän se rajaa sulhasehdokkaita, mutta yritykset "jyrkien" kanssa ovat todistaneet sen mahdottomuuden. Mieluummin olen sitten elänyt mukavaa elämää sinkkuna kuin epätoivoisissa virityksissä.

Aika hyvin. Keskiverto 40 on 100k varallisuus.. 

Vierailija
24477/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli vaikea ymmärtää, mitä Jykä näki Jennissä...? Ymmärsin, että ero oli hänelle hirveä pettymys.

En katsonut kuin muutaman jakson ja sain niiden perusteella Jennistä todella negatiivisen kuvan: pinnallinen, kova, jotenkin aivan hullua tuo miehen tuloista puhuminen (tavallinen työssä käyvä mies, jolla samat tulot kuin hänellä itsellään...?) ja se kyyläys ja valittaminen toisen tekemistä kotitöistä - vieressä istui ja valitti jostain pyykkienripustustavasta. 

En itse nähnyt mitään ihastuttavaa ko. ihmisessä, enkä olisi sietänyt tuollaista käytöstä tai kohtelua puolisolta. Lapsellinen nainen. Jykä, sä saat paljon paremmankin!

Vierailija
24478/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paino sanalle yrittää.

Vierailija
24479/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyrki on sanonut että hän on aina elättänyt itsensä, vuositulotkin ihan hyvät. Eikä hän ole missään vaiheessa antanut ymmärtää että raha on tärkeä osa tai hän haluaisi Jennin hänet elättävän. Hän oli selvästi rakastunut Jenniin.

Elättämään itsensä kykenevä on eri asia kuin lapsiperheen elättäminen. Jenni sekä Jyrki itse halusivat lapsia. Lisäksi eri asia elättää itsensä juuri ja juuri ilman säästöjä kuin että pärjää hyvin omillaan ja vielä säästöjäkin löytyy. Mitä he pystyvät perheenä tekemään jos Jyrki ei pysty taloutta turvaamaan? Perinteiset roolit oli kummallakin ihanteena. Jenni on aika perinteinen nainen, joka kaiken lisäksi vielä on hyvä rahankäyttäjä ja omaa säästöjä sekä oman asunnon. Miten Jyrki on perinteinen mies? Miten hän toimii perheenpäänä ja luo turvaa jos Jenni alkaa saamaan lapsia ja ei pysty käymään töissä?

Siinäpä se👍

Vierailija
24480/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa joo, ja eroon ei meinaa päästä millään. Ne on halpoja just siksi ettei niitä kukaan meinaa huolia.

Ketju on lukittu.