Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
21241/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki on kyllä huomannut, että alussa Jenni oli häneen aika ihastunut, mutta näin kuuden viikon jälkeen Jenni on muuttunut etäisemmäksi, vaisummaksi ja kriittisemmäksi eli ei ole enää kovin ihastunut, jos yhtään. No mielenkiintoista on, että miten mies alkaa toimia tällaisen havainnon tehtyään. Alkaako hän tekemään kaikkensa, että saa hurmattua naisensa uudelleen. Se olisi noiden kohdalla ihan mahdollista kyllä, että Jyrki saisi kunnolla yrittämällä voitettua Jennin tunteet takaisin.  Vai alkaako mies ahdistua ja lyö hanskat tiskiin itseään surkutellen, että taaskaan en kelpaa kenellekään. Vai suuttuuko ja suutuspäissään hylkää naisensa äkkiä ennen kuin ehtii tulla itse jätetyksi. En osaa arvata minkä näistä Jyrki valitsee. Mielenkiintoista nähdä.

Vierailija
21242/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Jyrki ja Jenni jatkaa. Anna haluaa vain aikaa ei Haita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21243/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Jyrkistä ja jennistä voisi vielä tulla jotakin, jos nuo ongelmat saadaan ratkaistua.

Taina näytti tosi kauniilta siinä klipissä mikä lopussa näytettiin.

Se ettei itke ja kampaa hiuksensa tekee jo paljon.

Vierailija
21244/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, että Matti käytti sanaa seksi, kun täällä on väitetty, ettei Matti sitä halunnut.

Kuka noin on väittänyt? Ollaan sanottu, että tuskin Mattin on vongannut, painostanut tai rais kannut.

Seksi on normaali asia ja saa siitä puhua, jopa Matti mainitsi sanan kerran.

Vierailija
21245/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisinpa, että ne syytteet tulee lähinnä täällä Mattia solvanneille kirjoittajille! Tainan käytöstä on kommentoitu, ettei ollut korrektia jättää kesken, neiti itse on koko kauden itkenyt naama räässä, hokemassa miten ahdistaa ja on turvaton olo. Aika paikallaan kysyä onko jotain mt-ongelmia, koska noin ei tasapainossa oleva ihminen toimi. Matista sen sijaan on täällä tehty hirviö, naisten ahdistelija, rai.kaaja, kylmä Tainan kimppuun käynyt psykopaatti vonkaaja. Noin alkuun, Yhtä ainoaa asiaa vaan kun ei ole televisiossa nähty, niin kaikki näin sanoneet ovat syyllistyneet siihen kunnianloukkaukseen,

Onhan se tosi törkeää olettaa edes, että avioliitossa olisi seksiä. Avioliitto on taloudellinen suhde ja muut hommat hoidetaan sitten muualla muiden kanssa. 

Yleensä naimisiin mennään jo ennestään elämässä olevan kumppanin kanssa. Tässä tapauksessa mennään naimisiin tuntemattoman miehen kanssa, jolle pitäisi heti lohjeta piparia kuin pitkäaikaiselle rakkaalle parin tunnin tuntemisen jälkeen.

Jos mies puhuu läheisyyden tarpeesta, se on yleensä 95% todennäköisyydellä vaan ilmaisu seksille ja orgasmille.

Vierailija
21246/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennissä on paljon hyvää. Tarmokas ja peruspositiivinen nainen.

Vierailija
21247/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kääk, mä katoin vaan suu auki tota Jennin itsekeskeisyttä ja prinsessamaista minä minä minä ja minun tunteeni, kun lojuivat sohvalla erilläänolon jälkeen. Hän kertoo ettei ollut ikävä, Jyrki tietysti pettyi, oikein niin että puna nousi otsalle ja kaulalle. Mitä tekee muija, alkaa syyttämään Jyrkiä väärästä (tai ei toivotun ) tunteen näyttämisestä. Olisko Jyrkin pitänyt vaan hymyssä suin ottaa harmistuttava tieto vastaan ja esittää ettei tunnu missään? Jenni itse sanoi monta kertaa että hän haluaa olla rehellinen ja kertoa oikeat tunteet. Miksi mies ei sitten saa niin tehdä. Ihan greisiä? 

Nyt nainen, et ole enää mikään teiniblondi, vaan aikuinen ihminen. Sinä et ole kaiken keskipiste, anna nyt toisellekin vähän arvoa ja arvostusta äläkä ruodi ja räävi toistä julkisrsti kuin joku hyeena. Vaikkette Jyrkin kanssa jatkaisi, niin kukaan ei huoli tuollaista muita vähättelevää kontrollifriikkiä.

Vierailija
21248/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matin ja isänsä yhteinen hetki oli lämmin.

Pakko sanoa, että huomasin saman. Ei vaikuta tunnekylmältä kasvuympäristöltä.

Vierailija
21249/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisinpa, että ne syytteet tulee lähinnä täällä Mattia solvanneille kirjoittajille! Tainan käytöstä on kommentoitu, ettei ollut korrektia jättää kesken, neiti itse on koko kauden itkenyt naama räässä, hokemassa miten ahdistaa ja on turvaton olo. Aika paikallaan kysyä onko jotain mt-ongelmia, koska noin ei tasapainossa oleva ihminen toimi. Matista sen sijaan on täällä tehty hirviö, naisten ahdistelija, rai.kaaja, kylmä Tainan kimppuun käynyt psykopaatti vonkaaja. Noin alkuun, Yhtä ainoaa asiaa vaan kun ei ole televisiossa nähty, niin kaikki näin sanoneet ovat syyllistyneet siihen kunnianloukkaukseen,

Onhan se tosi törkeää olettaa edes, että avioliitossa olisi seksiä. Avioliitto on taloudellinen suhde ja muut hommat hoidetaan sitten muualla muiden kanssa. 

Ymmärrä nyt, että normaaliin kuuluu, mutta tähän avoiliitton ei välttämättä.

Seksiä voi tulla, kun on tunnettu vaikka kuukausi ja kaikki on muutenkin hyvin.

Naisten ei kannata levitellä vehkeitää kaikille .

Jopa syöpäriskiä kasvaa, mieti sitä.

Ja aina on sukupuolitaudin riski ja  ei  toivottu raskaus voi myös tulla yllätyksenä.

Vierailija
21250/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niin, emmekä myöskään tiedä, miten Taina on käyttäytynyt kameroiden poissaollessa. Ties kuinka tyly, kylmä, torjuva, välinpitämätön, ilkeä...? Emme tiedä kenestäkään muustakaan parista. Joten sen spekuttelu, millainen joku mahdollisesti voisi olla, on turhaa. Nähdyn perusteella Matti ei vaikuta pahalta ihmiseltä, Taina sen sijaan vaikuttaa laskelmoivalta ja itsekkäältä rypiessään taukoamatta ahdistuksissaan." 

Matti on edelleenkin ihan itse sanonut olevansa kylmä ihminen ja menee oma etu edellä vaikka se satuttaisi toista. Joten ei perustu mihinkään olettamiin vaan faktoihin.

Oli kylmä ja meni aiemmissa suhteissa oma etu edellä! Imperfekti! Mennyt aikamuoto! Sinä söit aamulla = olet laittanut ruokaa suuhusi, mutta et syö juuri nyt. Aukesiko nyt paremmin mitä Matti on sanonut?

Ei ihmiset muutu ja hän sanoi OLEVANSA kylmä ei että "oli". 

Vierailija
21251/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti kertoo taas, että tunsi itsensä kylmäksi ihmiseksi koska kaikki ei mennyt niin, kuin hän halusi. Toki myöntää fiksusti, että se oli väärin toimittu.

Ei ole väärin tuntea tunteita, eli Matti suomii itseään aivan suotta! Hän on itseasiassa yliempaattinen, haluaa Tainallekin vain pelkkää hyvää. Ja kun huomasi itsessään harmitusta epäonnistuneesta liitosta, syytti itseään kylmäksi. Vaikka tunne on täysin normaali ja ymmärrettävä. Matti <3

Vierailija
21252/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävä dissaaja jenni. Ei ollu ikävä, älä nyt ota nokkiin, näkee naamasta et sua harmittaa. Oikein kaivamalla kaivaa. Ush!

Tämä kohtaus Jyrkin tultua Jenniä tapaamaan oli niin puistattava, että melkein nousi kyyneleet silmiin ja samalla inhon väreet. 

Oikein malliesimerkki siitä, miten mitätöidään ja ajetaan ahtaalle toinen ihminen. Toiseen sattuu, mutta hän ottaa tilanteen tosi asiallisesti, niin silti hyökätään kimppuun ja aletaan kehittää väkisin riitaa toisen muka vääränlaisesta ilmeestä. 

Eli Jyrkille ei jäänyt mitään mahdollisuutta toimia oikein tilanteessa, eikä hänelle sallittu normaalia tunne-elämää. Aivan kammottavaa käytöstä. 

Samaa mieltä. Kiusallista katsoa. Samoten oli jännä miten Jenni tivasi Jyrkin kaverilta vastausta mitä mieltä Jyrki on suhteesta. Ei oikein itse vastannut hänelle esitettyyn kysymykseen mitään vaan hyökkäsi heti vastakysymyksellä. 

Vierailija
21253/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti vaikutti aiemmin epäilyttävältä näiden "olen kylmä ihminen" -juttujensa ja passiivisaggressiivisen olemuksensa vuoksi, mutta tässä jaksossa osoitti kyllä hienoa kykyä reflektoida itseään ja oppia. Hienoja miehiä hän ja tämä Aleksi, jonka kanssa keskusteli.

Vierailija
21254/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattiin kohdistuu paljon asiattomia väitteitä ja spekulaatiota, joista ei ole mitään todisteita. Voi verrata noitavainoon. Todisteeksi kelpaa jopa vilkuilu ja luihu ulkonäkö. Aika pelottava maailma, missä synnynnäisten ulkonäköpiirteiden ajatellaan kertovan luonteesta. Matti on ollut niin kiusallisessa tilanteessa, että kuka tahansa vilkuilisi kulmien alta.

Vierailija
21255/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko jakso oli Matin itsetutkiskelua ja -ruoskintaa. Missä Tainan itsetutkiskelu?

Vierailija
21256/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä miksi Tainaa pitää haukkua niin kohtuuttomasti. Hänellähän ei vaan pää kestänyt sitä ettei enää pystynyt ajattelemaan jatkoa Matin kanssa, vaikka hän selvästi koki että olisi pitänyt pystyä. Eli hänellä oli niin hirveä sisäinen ristiriita että menetti lopulta yöunensakin. Taina on kuitenkin puhunut Matista asiallisesti, samoin Matti Tainasta. Olen saanut sen käsityksen, että Taina ei pystynyt  siihen että odottaisi kehittyykö Matti vuorovaikutuksessa. Mattihan itse kaupitteli Tainalle hanskojen tiskiin heittämistä heti, kun ei saanut toivomaansa fyysistä läheisyyttä eli halailua ja seksiä. Kuitenkin seksille ja läheisyydelle syntyy hyvä pohja vain jos kumpikaan ei koe siihen painostusta. Tämä meni pilalle heidän suhteessaan heti alkumetreillä. Matin olisi pitänyt tunnistaa oma mielipahansa paremmin ja käsitellä se muuten kuin asettamalla painetta Tainalle. En voi ymmärtää miten tässä riittää Matille loputtomasti ymmärrystä. Entä jos Taina olisi alkanut draamailemaan vastaavasti, jos Matti ei olisi heti syttynyt? Tai vaihdetaan tilalle Juudit ja Tommi? Kuka syyttäisi miestä jos tämän mielenkiinto lopahtaisi kokonaan tuollaisesta niskojen nakkelusta siihen ettei mies haluakaan heti hypätä sänkyyn? Mies nyt ei ehkä reagoisi tuollaiseen draamailuun ja painostukseen itkeskelemällä vaan pelkästän vetäytymällä, mutta ei itkussa mitään pahaa ole, sehän vain kertoo siitä ettei tilanne ollut Tainalle helppo eikä läpihuutojuttu.

Vierailija
21257/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ventovieraalta voi vaatia läheisyyttä tai seksiä. Tai voi toki, mutta ei se mitenkään hyväksyttävää ole eikä johda hyvään lopputulokseen kuten tässäkin nähtiin.

Vierailija
21258/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milläs autolla tuo Jykä ajelee Kotkasta Helsinkiin. Muurisen papan?

Kaikki parithan sai auton käyttöön kesäksi. Katotteko edes tätä ohjelmaa? 

Vierailija
21259/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennissä on paljon hyvää. Tarmokas ja peruspositiivinen nainen.

Vaikka symppaan Jyrkiä muuten, mut on huolestuttavaa jos mies on kova valittamaan. Se ei ole kyllä positiivinen åiirre suhteen alussa, se tappaa kyllä kiinnostuksen ja ihastuksen tunteen tehokkaasti.

Vierailija
21260/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni itse halusi tehdä numeron siitä, että Jyrki on pettynyt, kun Jennillä ei ollutkaan ikävä. Jenni olisi halunnut kuulla enemmän Jyrkin ruikutusta. Jatkoi vaan inttämistä ja toitotista aiheesta. 

Jyrki viisaasti reagoi eikä alkanu vuodattaan enempää. Hyvä Jyrki!

Aika pahasti sanottu tuo, ettei ollut ikävöinyt Jyrkiä eron aikana. En ihmettele, että siitä tulee paha mieli. Lopun alkua?

Haloo, olivat erossa kaksi päivää! Sitä ennen olivat nyhjänneet yhdessä yötä päivää kuukauden. Kaksi päivää menee ihan hengitellessä. Jos tämä on vaatimustaso kaipaukselle ja yhdessäololle parisuhteessa, niin ei paljon kiinnostele. Paitsi ehkä etäsuhde kahden maan välillä.

Ketju on lukittu.