Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
21201/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä toi Jenni haluaa? Miehen jolla on työpaikka mutta ei halua että mies hakee töitä Helsingistä. Valittaa että jos mies saa töitä Kotkasta niin sitten ei ole yhteistä aikaa. Sitten kuitenkin haluaa omaa aikaa...

Päättäisi jo ja lopettaisi tuon valittamisen.

Se ei vaan halua tyhjätasku ja yrittää noilla päästä.tilanteesta pois.

Vierailija
21202/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milläs autolla tuo Jykä ajelee Kotkasta Helsinkiin. Muurisen papan?

Ei ainakaan omallaan. Autoa ei tule, asuntoa ei tule, matkoja ei tule. Eikä tule ruokaa laittamaan jne.

Ankea tyyppi.

Varmaan paljon enemmän tekisi, jos ei koko ajan saisi kuulla: "Väärin tehty!"  Päällepäsmäröinti tappaa työhalut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21203/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tuo Jenni lakata hymyilemästä, hyi 

Eiköhän Jyrkin saamattomuutta seuraillessa hymy hyydy.

Vierailija
21204/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jykäboy vetää taas itsesäälit kehiin eikä kuuntele..

Vierailija
21205/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrkillä on kaunis suu. Näyttää siltä että hän hymyilee koko ajan.

Vierailija
21206/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakuutusmamma... Varsinainen itsekehu.

Jennillä on itseironiaa sentään, toisin kun monella muulla :)

Vierailija
21207/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja miehet on niin vieraantuneita toisistaan 

Vierailija
21208/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki hokee ja hokee, että kaikki ok, vaikka kiehuu kiukusta. :D

Vierailija
21209/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni ei halua äidin roolia mutta kutsui itseään vakuutusmammaksi.

Vierailija
21210/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni itse halusi tehdä numeron siitä, että Jyrki on pettynyt, kun Jennillä ei ollutkaan ikävä. Jenni olisi halunnut kuulla enemmän Jyrkin ruikutusta. Jatkoi vaan inttämistä ja toitotista aiheesta. 

Jyrki viisaasti reagoi eikä alkanu vuodattaan enempää. Hyvä Jyrki!

Vierailija
21211/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni ja Jyrki jotenkin väkinäisesti pussailee esimerkiksi urheilun lomassa. Näytti että Jyrki teki viime jaksossa pusualoitteet ja Jenni kohteliaisuudesta vastasi. Yäk.

Vierailija
21212/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen näitä jaksoja kelaillut edestakaisin, kuunnellut sekä Tainan että Matin versioita ja kyllä minä olen olen varma, että Taina on kokenut painostusta. Matti sanoo, että hän ei ole ennen tajunnutkaan, miten tärkeää kosketus, läheisyys ja sitä kautta seksi ovat hänelle. Kun niitä ei saa niin hän tuntee huonoa oloa. Onhan siinä taatusti ilmapiiri kiristynyt, kun toinen ei halua edes halata kun Matti saapuu töistä kotiin. Vaikka ei korotettaisi ääntä tai sanottaisi pahasti niin eihän huonoa tunnelmaa voi olla huomaamatta. Sitä tunnelmaa Taina pakeni, koska tiesi ettei pysty Matin toiveita täyttämään."

Kelaillut jaksoja edestakaisin?!? Olisko aika hankkia elämä....?

Onko siis olemassa jokin enimmäisaika, jonka saa käyttää ohjelman katsomiseen? Ja kuka sen päättää?

Vierailija
21213/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä Jenniä. Kuka kehtaa sanoa, että osaan kyllä laittaa ruokaa, mutta en mä viitsi. Eli osaan kyllä imuroida, mutta en mä viitsi. Osaan kyllä käydä kaupassa, mutta en mä viitsi. Osaan kyllä vaihtaa vauvalle vaipan, mutta en mä viitsi.

Ihan älytön kommentti, joka kertoo kyllä kyseisen ihmisen asenteesta.

Kyllä, mutta tästä nyt pitäisi sitten keskustelun jatkua! Pöyristeleminen ei vie asiaa eteenpäin, vaan Jenni voisi kysyä, että miksi et viitsi. Tai että miten ajattelit asian hoituvan, tai jos minä imuroin (Jennihän tykkää imuroida), niin mitä sinä haluat ja viitsit tehdä?

Ei nalkuttamalla vaan ihan hyvässä hengessä.

Vierailija
21214/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsottu toka viimeinen jakso.

Jykällä ja Jennillä aitoja tunteita, reaktioita ja keskusteluita. Jennissä positiivista että haluaa olla rehellinen. Jykä taas ei osaa muuta ollakaan.

Hai ja Anna ovat söpöjä. Toivottavasti jatkavat.

Tainassa harmittaa, ettei hän avautunut Matille. Jätti Matin sumuun ja tietämättömyyteen. Eikö Taina kokenut kemiaa? Vai turvallisuusko jäi puuttumaan? "Oman tilan tarve" on minusta puutteellinen selitys. Toivottavasti selittää jotain loppujaksossa.

Oli aika pliisu kausi. Edellisillä kausilla on ollut joku muukin matka ollut kuin häämatka. Onko se nyt korvattu juhannuksella?

Mihin ihmeen TIETÄMÄTTÖMYYTEEN Taina Matin jätti, kun on kerran Matille selvin sanoin kertonut, ettei tunne Mattia kohtaan mitään,vaikka ovatkin naimisissa.

Ei kai tuo niin pösilö ole,ettei selvää suomea ymmärrä

Matti on ymmärrettävästi vähän hämmentynyt.

Ohjelmaan lähtiessä oli tiedossa häät ja puolisoehdokas. Parin oli tarkoitus tutustua toisiinsa 6 viikon ajan yhdessä asuen. Tuon ajanjakson jälkeen piti tehdä päätös haluaako omalta osaltaan jatkaa tutustumista vai päättää liitto myös virallisesti.

Tässä ei pitänyt kummankaan jättää yhtään mitään. Tavoitteena oli toiseen tutustuminen.

Vierailija
21215/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko Jennin toitottaa seksielämästä ensimmäisissä jaksoissa? Ei taida enää peitto heilua.

Vierailija
21216/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakuutusmamma... Varsinainen itsekehu.

Jennillä on itseironiaa sentään, toisin kun monella muulla :)

Mun mielestä oli kepeä hauska heitto, miten tästäkin joku voi vetää herneen nenuun.

Vierailija
21217/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tuo Jenni lakata hymyilemästä, hyi 

Eiköhän Jyrkin saamattomuutta seuraillessa hymy hyydy.

Toivottavasti, ällöttävä ja teennäinen hymy. Koko akka aivan oranssi kun pitänyt ottaa vähän purkista rusketusta.

Vierailija
21218/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti käytti sanaa "sanoittaa" ja katsotaan tuleeko haukkuja. Taina sai kovasti pyyhkeitä tuon sanan käytöstä😂

Matti käytti myös sanoja läheisyys ja seksi joita hän kaipasi.

Taitaa tulla pelkkiä kehuja, kun osasi käyttää noin hienoa sanaa😌

Vierailija
21219/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävä dissaaja jenni. Ei ollu ikävä, älä nyt ota nokkiin, näkee naamasta et sua harmittaa. Oikein kaivamalla kaivaa. Ush!

Tämä kohtaus Jyrkin tultua Jenniä tapaamaan oli niin puistattava, että melkein nousi kyyneleet silmiin ja samalla inhon väreet. 

Oikein malliesimerkki siitä, miten mitätöidään ja ajetaan ahtaalle toinen ihminen. Toiseen sattuu, mutta hän ottaa tilanteen tosi asiallisesti, niin silti hyökätään kimppuun ja aletaan kehittää väkisin riitaa toisen muka vääränlaisesta ilmeestä. 

Eli Jyrkille ei jäänyt mitään mahdollisuutta toimia oikein tilanteessa, eikä hänelle sallittu normaalia tunne-elämää. Aivan kammottavaa käytöstä. 

Vierailija
21220/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni itse halusi tehdä numeron siitä, että Jyrki on pettynyt, kun Jennillä ei ollutkaan ikävä. Jenni olisi halunnut kuulla enemmän Jyrkin ruikutusta. Jatkoi vaan inttämistä ja toitotista aiheesta. 

Jyrki viisaasti reagoi eikä alkanu vuodattaan enempää. Hyvä Jyrki!

Aika pahasti sanottu tuo, ettei ollut ikävöinyt Jyrkiä eron aikana. En ihmettele, että siitä tulee paha mieli. Lopun alkua?

Ketju on lukittu.