Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Jyrkin kysymys, että oliko sulla mua ikävä viikonloppuna on aika hölmö kysymys itseasiassa, vähän kuin kaksiteräinen miekka. Jos Jennillä ei ollut ikävä, mutta hän päättää valehdella Jyrkin hyvän mielen ylläpitämisen takia, että oli kulta mullakin sua ikävä, niin valehtelun saattaa aistia äänen sävystä, ja se jää pitkäksi aikaa vaivaamaan Jyrkiä, että mikä oikeasti oli totuus. Jos taas Jenni kertoo totuuden, että ei ollut ikävä, niin Jyrki väistämättä pahoittaa mielessä, pettyy ja kehittää epävarman olon heidän suhteesta pitkäksi aikaa. Eli jos Jennillä ei ollut ikävä, niin vastasi hän mitä vain tulee hän tahtomattaan tuhonneeksi jotain heidän suhteessa. Ei kannattaisi minusta kysellä tuollaisia, että oliko ikävä tai että rakastatko minua tms. Jotkut asiat on parempi jättää sanomatta ääneen. Ja antaa ajan vähän kulua. Vastauksen saa kyllä kun on sille oikea aika.
Jennin tunteita on ymmärrettävä, mutta Jyrkin pettymykselle ei jää tilaa ymmärrykselle.
Ikävää, että Matti käytti sanaa seksi, kun täällä on väitetty, ettei Matti sitä halunnut.
Ei jestas näitä naisia. Luottettava, mukava, rakastava mies ei riitä.Puolisolla pitää olla rahaa, vakityö, olla komea. Usein vaan nää tyypit ei oo niitä luotettavia ja mukavia. Naiset haluaa EDETÄ ONNELLISINA ja vatvoa omia tunteitaan: minä, minä haluan, minä toivon jne. Parisuhde vaatii joustamista, toisen näkökulmaan asettumista. Harvalla elämä menee niin kuin suunnittelee
Matin ja isänsä yhteinen hetki oli lämmin.
Ei ihme, että syntyvyys laskee ja puolisoa ei löydä!
Eihän kivaan tekemiseen tarvitse paljon rahaa. Jyrki voisi tehdä eväät ja lähtisivät retkeilemään. Kävisivät kaupassa ja tekisivät yhdessä ruokaa. Menisivät lenkille, pelaamaan sulkapalloa, keilaamaan jne.
Jyrki on aloitekyvytön.
Ihmettelisin kovasti, jos yksikin pari jatkaisi avioliittoaan.
Matti kertoo taas, että tunsi itsensä kylmäksi ihmiseksi koska kaikki ei mennyt niin, kuin hän halusi. Toki myöntää fiksusti, että se oli väärin toimittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taina voisi kyllä haastaa useamman kommentoijan kunnianloukkauksesta.
Ulkonäköä on haukuttu armotta ja samoin haukuttu mt-ongelmaiseksi.
Taina on kuitenkin täysin kunnossa, nyt kun pääsi Matista eroon.
Sanoisinpa, että ne syytteet tulee lähinnä täällä Mattia solvanneille kirjoittajille! Tainan käytöstä on kommentoitu, ettei ollut korrektia jättää kesken, neiti itse on koko kauden itkenyt naama räässä, hokemassa miten ahdistaa ja on turvaton olo. Aika paikallaan kysyä onko jotain mt-ongelmia, koska noin ei tasapainossa oleva ihminen toimi. Matista sen sijaan on täällä tehty hirviö, naisten ahdistelija, rai.kaaja, kylmä Tainan kimppuun käynyt psykopaatti vonkaaja. Noin alkuun, Yhtä ainoaa asiaa vaan kun ei ole televisiossa nähty, niin kaikki näin sanoneet ovat syyllistyneet siihen kunnianloukkaukseen,
Täältä on jouduttu poistattamaan pahimpia kommentteja joissa Mattia on nimitelty justkin tuulesta temmatuilla herjauksilla. Hyvä niin jos eivät ole kaikkien silmiin edes osuneet. Ihmetyttää kyllä täällä palstalla oleva tyyli, että jos sitä omaa kaverin/ suosikin käytöstä ei vaan pysty puolustelemaan mitenkään, niin hyökätään hyeenan lailla raatelemaan joku toinen, että saisi huomion pois puheena olleesta ihmisestä. Miksei vaan voi todeta, että joo, ehkä olisi voinut toimia paremminkin, miksi tuo savuverhona hyökkäys toisen kimppuun? En ole koskaan tajunnut. Jos mun kaveri on ollut tyhmä ja toiminut huonosti, se sanotaan. Sama toisin päin. Palaute on aina tervetullutta, ei sitä muuten osaa korjata mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jenni ja Jyrki jotenkin väkinäisesti pussailee esimerkiksi urheilun lomassa. Näytti että Jyrki teki viime jaksossa pusualoitteet ja Jenni kohteliaisuudesta vastasi. Yäk.
Yäk? Mitä kamalaa?
Kyllä meilläkin toinen vastaa pusuun ihan kohteliaisuudesta, vaikkei just silloin itseä huvittais. Sitä sanotaan rakkaudeksi ja toisen huomioon ottamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
"Asiantuntijat" valitsivat Matille morsiamen joka ei kestänyt ohjelman tekoa. Arvelin että teeveessä olisi käsitelty tätä Matin ja asiantuntijoiden kesken. Sen sijaan Matti yksin selitti mitä hänellä on tästä opittavaa. Että hän miettii tarkemmin mitä viestii, kuinka ja missä tilanteessa. Että hän ei saa olla niin mustavalkoinen.
Voiko tämä olla todellistakaan? Asiantuntijat ovat huonoja, etenkin vaimojaan sarjapettävä valehteleva Kanala joka ei ole kunnioittanut parisuhteitaan koskaan. Mutta se että kaikki itsereflektio puuttuu tältä älykolmikolta alittaa riman ennennäkemättömällä tasolla.
Ehkä olikin parasta että Aleksi hoiti keskustelun Matin kanssa. Asiantuntemusta oli kyllä selkeästi enemmän kuin näillä sarjan "asiantuntijoilla".
Aleksilla on miehekäs ääni, en muistanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisinpa, että ne syytteet tulee lähinnä täällä Mattia solvanneille kirjoittajille! Tainan käytöstä on kommentoitu, ettei ollut korrektia jättää kesken, neiti itse on koko kauden itkenyt naama räässä, hokemassa miten ahdistaa ja on turvaton olo. Aika paikallaan kysyä onko jotain mt-ongelmia, koska noin ei tasapainossa oleva ihminen toimi. Matista sen sijaan on täällä tehty hirviö, naisten ahdistelija, rai.kaaja, kylmä Tainan kimppuun käynyt psykopaatti vonkaaja. Noin alkuun, Yhtä ainoaa asiaa vaan kun ei ole televisiossa nähty, niin kaikki näin sanoneet ovat syyllistyneet siihen kunnianloukkaukseen,
Onhan se tosi törkeää olettaa edes, että avioliitossa olisi seksiä. Avioliitto on taloudellinen suhde ja muut hommat hoidetaan sitten muualla muiden kanssa.
Nuohan ovat ventovieraita toisilleen. Sairasta painostaa seksiin.
Matti ja Hai löytåvät kyllä puolisot tämän jälkeen. Kaikkea hyvää heille. Tainan ja Annan valintaa ohjelmaan en ymmärrä.
Jenni näyttelee hyväntuulista. Ei halua Jyrkiä.
Jenni on rasittava. Jos olisin Jyrki niin miettisin kaksi kertaa haluaisinko jatkaa suhdetta.
Oiskohan aika lopettaa tämä ohjelma. Täysi fiasko joka vuosi. Ei tule kellekään kuin paha mieli ja sitten ollaan ahdistuneita. Asiantuntijat vaihtoon ainakin.
Ehkä Jyrkistä ja jennistä voisi vielä tulla jotakin, jos nuo ongelmat saadaan ratkaistua.
Taina näytti tosi kauniilta siinä klipissä mikä lopussa näytettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun asiantuntijoina oli Stolbow, Dunderfelt ja Elina Tanskanen. Käytiin parien kotona juttelemassa, tehtiin tehtäviä asiantuntijoiden kanssa yhdessä. Enemmän oli kaikkea yhdessä tekemistä pareilla ja kavereilla muutenkin.
Uusien asiantuntijoiden kohdalla istutaan sohvalla analysoimassa tai kuvataan itse jotain lenkkeilyä. Ohjelmaan ei enää panosteta, ehkä parinvalinnassakin säästetään ja tehdään vaan nopeasti valinnat perehtymättä sen enempää. Niin latteaksi on mennyt. Asantuntijat ovat lähinnä puhuva pää välillä. Välipätkät kaduilla trendimusiikkeineen ei liity mitenkään kohtauksiin.
Tämä kausi tosiaan tuntuu olevan nopeasti kasaan huitaistu. Parit sinnepäin ja yksi asiantuntijoista ei oikeasti ollut edes paikalla. Myyrä-ohjelman kuvaukset oli Virossa ja papin paikkaa pelaava oli siellä, ei täällä tukemassa pareja. En tiedä kiinnittikö kukaan muu huomiota
Myyrä kuvattiin jo vuosi sitten. Eli jos pappi ei ollut paikalla, niin syy on jonkin muu.
Vierailija kirjoitti:
Jennin tunteita on ymmärrettävä, mutta Jyrkin pettymykselle ei jää tilaa ymmärrykselle.
Tai onneksi sit ihan lopuksi tajusi, kun sanoi et joo, mun fiilikset ja sun reaktio, ei ole väärin :)
Anna on kuin hyvin koulutettu näyttelijä. Eleet ja liikkeet harjoiteltu.