Yhteiskunnan ei pitäisi maksaa yhtään tukia kenellekkään.
Lapsilisät pitää muuttaa sellaiseksi että yhteiskunta antaa vaippoja ja vauvan ruokaa.
Työttömyystuet pitää muuttaa sellaiseksi että yhteiskunta antaa ruokaa,juomaa ja katon pään päälle.
Saisimme ison säästön kun rahaa emme antaisi.
Yle pitää yksityistää,thl pitää leikata kunnolla... Kaikesta muusta pitää leikata paitsi sairaanhoitajilta,lähihoitajilta,lääkäreiltä,poliiseilta,palomiehiltä ja rajavartioilta.
Arvaatteko mitä puoluetta kannatan? Kuulun ytk ja olen duunari enkä ole koskaan saannut rahaa yhteiskunnalta pankkitililleni.
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Eli: köyhän pitää kuolla nälkään! Mikset voi ymmärtää?
Oletpas aikamoinen kuoleman lähetti kun kaikkia olet viemässä hautaan. Ei mitään, en pane pahakseni itse pientä huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli "Ei me niitä ammuta. Ne vaan
Emmehän me koe velvollisuudeksemme myöskään afrikkalaisten elättämistä, vaikkemme missään nimessä heitä ampua halua.
- eri
HUOM! Oman maan kansalainen vrs. vieraan maan kansalainen. Siinä on ero.
Nykyisin raja on häilyvä. Viiden vuoden, jopa laiton, oleskelu riittää perusteeksi kansalaisuuteen. RKP on tuomassa sitten 40k ulkomaalaista vuodessa Suomeen, enemmän kuin syntyy suomalaisia. Ei ole enää mitään kansallista homogeenista porukkaa, joka menisi samassa veneessä. On vain maailmankansalaisia.
Ai että ihan marginaalipuolue RKP tuo ulkomaan pellejä tänne lintukotoon. Päivän vitsi!
Koko rkp on vitsi. Ne tuo tänne vaikka 400 tuhatta ulkolaista poimimaan rehujaan. Ei riitä, että Ruotsi johtaa tilastoja EU vaarallisimpana maana. Ovat niin katkeria ja tyhmiä, että Suomikin pitää pilata. Kuinka monen pitää kuolla tai haavoittua.
Oikeesti nää loputtomat katkerat kirjoitukset tuen saajista oksettaa. Suomalainen on niin katkera ja kateellinen, että on tyytyväinen vasta sitten kun joku esim naapuri joutuu kodittomaksi. Sairastuu pysyvästi, kun ei ole vara hoitaa sairautta. Tappaa itsensä. Sitten ollaan onnellisia, koska naapuri sai pari satasta asumistukea. "Minä ku en tarvi sellasta" Itse kun olen rehtori ja naapuri oli hoitaja.
Hävetkää jos kykenette
Aika sairasta, että valtio vie ihmisiltä näiden ansaitsemat rahat...
Vierailija kirjoitti:
Olemattomat sosiaaliset etuudet aiheuttavat täysin poikkeuksetta rajua rikollisuuden lisääntymistä.
Onneksi vankeinhoito on ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli "Ei me niitä ammuta. Ne vaan
Emmehän me koe velvollisuudeksemme myöskään afrikkalaisten elättämistä, vaikkemme missään nimessä heitä ampua halua.
- eri
HUOM! Oman maan kansalainen vrs. vieraan maan kansalainen. Siinä on ero.
Nykyisin raja on häilyvä. Viiden vuoden, jopa laiton, oleskelu riittää perusteeksi kansalaisuuteen. RKP on tuomassa sitten 40k ulkomaalaista vuodessa Suomeen, enemmän kuin syntyy suomalaisia. Ei ole enää mitään kansallista homogeenista porukkaa, joka menisi samassa veneessä. On vain maailmankansalaisia.
Ai että ihan marginaalipuolue RKP tuo ulkomaan pellejä tänne lintukotoon. Päivän vitsi!
Niillä on yllättävän paljon rahaa ja valtaa tässä maassa, vaikkeivät pidäkään mekkalaa usein mitä saavat aikaiseksi. Ei ne syystä ole joka hallituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemattomat sosiaaliset etuudet aiheuttavat täysin poikkeuksetta rajua rikollisuuden lisääntymistä.
joo sohvalla makaajat alkaa rikollisiks.
Persepaviaani, kyllä ne vaipat, vauvan ruoka, juoma, ruoka ja katto pään päälle maksaa myös. Ei valtio saa noita ilmaiseksi mistään. Ei libero ole mikään hyväntekeväisyys vaippayritys tai rakennusfirmat rakenna taloja ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hiton huono provo, persun aivopieru
Tekee hyvää haastaa välillä tätä putkiaivoista rahvasta kansaa ajattelemaan omilla aivoilla. Valtio hoitaa kaiken ei ole mikään ideaalinen yhteiskunta ja tie onneen. Taustamateriaaliksi kannattaa lukea 1984, ellei jo sivistyneenä ole sitä tehnyt.
Mitä sa viisastelet täällä? Kun valtio on aikoina lakkauttanut yksityiomistuksen ja tehnyt ihmiset riippuvaksi valtiosta, kaupasta, teollisuudesta, tuista. Sitten yhtäkkiä valtio luopuu siitä vastuusta ja kertookin kaikille, että uppovalla on pelastettava itse itsensä, autaessa viellä lamalla, velkojenottamisella ja inflaatiolla lisää? Esivanhemmat olivatkin omavaraisia. Kaikilla olit omakotitalot. Kerrostaloja ei ollut olemassakaan. Koko systeemi on rakennettu narsistien tapaan niin, että ennen tehdään itsestä (
Kun olet samaa mieltä, että ollaan riippuvaisia valtiosta, niin miksei sitä riippuvuutta voida hallitusti laskea? Ei markkinatalous tarkoita sitä, että palataan myllyille jauhamaan, kaikenlaisia nykyaikaisia töitä on ja tulee olemaan. Ihmiset eivät niihin tartu kun valtio elättää muutenkin, kaikki toimeliaisuus kuolee.
Viera kirjoitti:
Suomalainen ei kapinoi. Virka ja rahavallalle ei pärjää, "Kapinointi" on Suomessa sukupuuton tekeminen.
Vierailija kirjoitti:
Persepaviaani, kyllä ne vaipat, vauvan ruoka, juoma, ruoka ja katto pään päälle maksaa myös. Ei valtio saa noita ilmaiseksi mistään. Ei libero ole mikään hyväntekeväisyys vaippayritys tai rakennusfirmat rakenna taloja ilmaiseksi.
Kun valtio voi "painaa" rahaa määrättömästi, niin käytännössä valtio saa nuo ilmaiseksi.
Mikä juttu tämäkin nykyisin on että kun itse on saatu yhteiskunnalta ilmaiseksi kaikki elämän peruspalikat niin sitten tullaan huutelemaan että tuet pois kaikilta?
Tuon nyt ymmärtäisi vielä joltain erittäin suurituloiseen perheeseen syntyneeltä joka on voinut käydä yksityiskoulut ja loppuelämän talous turvattu. Mutta että ihan perusduunarit nyt keksineet etteivät muka ole yhteiskunnalta saaneet senttiäkään tukea ja nyt huutavat kuorossa että kaikki tuet pois.
> Kun olet samaa mieltä, että ollaan riippuvaisia valtiosta, niin miksei sitä riippuvuutta voida hallitusti laskea? Ei markkinatalous tarkoita sitä, että palataan myllyille jauhamaan, kaikenlaisia nykyaikaisia töitä on ja tulee olemaan. Ihmiset eivät niihin tartu kun valtio elättää muutenkin, kaikki toimeliaisuus kuolee.
Eli: köyhän pitää kuolla nälkään! Mikset voi jo ymmärtää?
> Niillä on yllättävän paljon rahaa ja valtaa tässä maassa, vaikkeivät pidäkään mekkalaa usein mitä saavat aikaiseksi. Ei ne syystä ole joka hallituksessa.
Olen sanaton...
Vierailija kirjoitti:
Suomi on ylikansoitettu kun töitä ei riitä kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Kaikki tuet ja etuisuudet pois kaikilta. Ei enää työttömyystukia, muttei myöskään lapsiperheille maksettavia tukia, joita on iso liuta muitakkn kuin lapsilisä. Päiväkotimaksut realistiselle tasolle, peruskoulu maksulliseksi, yritystuet pois.
Kaadetaan koko järjestelmä ja katsotaan, miten sillä saadaan Suomi nousuun.
Yhdysvalloissa käytössä, hyvin toimii ja maailmantalouden veturi. Ainoastaan elätettävät ja julkisen puolen työntekijät jäisivät tappiolle.
No ei todellakaan toimi hyvin Yhdysvalloissa. Tai toimii rikkailla, mutta keskiluokka ja köyhempi väestö kurjistuu vuosi vuodelta. Yhä vaikeampaa heillä tavoitella Amerikan unelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän ilmaisia palveluja ja ilmaista rahaa sen laiskemmaksi ihmiset tulevat.
Ja epäkiitollisemmaksi siitä pienestäkin avusta millä jotkut ihmiset ainakin yrittävät auttaa ja ilahduttaa.
Ilmaiset palvelut ja rahat aletaan ottaa itsestäänselvyyksinä ja perusoikeuksina. Ei edes ajatella, että en itse ole niitä ansainnut ja jok toinen ne kustantaa samalla kun vaaditaan lisää.
Kauhea valitus ja kitinä kun ilmaiseksi jaetun ruokakassin sisältö oli niin kauhea pettymys jne. En sitten tiedä mitä oikein odottavat sen olevan kun hyvät ihmiset yrittävät edes jotenkin auttaa vähästään: Viikon pizzat, parin päivän kaviaarit tmv? Juuri eilen oli tapahtuma missä 500 ensin paikalle tullutta sai ilmaisen lounaan ja kaikille
On kieltämättä ikävää olla "kiittämätön", mutta kun en todellakaan tiedä mitä teen neljällä sokerikuorrutteella, muhentuneilla/mädillä hedelmillä, rikkoutuneella jogurttipurkilla ja viidellä pussilla vanhentunutta leipää.
Ai niin paitsi ei tämä ruokakassi muuten ollutkaan ilmainen. Mutta oli ilmainen tai ei niin olisi vain kiva ettei ruokaa hukata muhentamalla se syömäkelvottomaksi ja ettei samaan kassiin laiteta montaa samanlaista tuotetta joita yksi ihminen ei välttämättä tarvitse yhtäkään, saati useampaa. Vapaaehtoistoimintaa tai ei, järjenkäyttö on sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo sohvalla makaajat alkaa rikollisiks.
Kun työttömän on jostain saatava rahaa, eikä tukia tule, on kaksi helppoa keinoa hankkia sitä. Prostituutio ja huumekauppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä yritystuet?
Yritystukia on pakko maksaa koska kaikki muut eu maat niitä myös makselee. Jos leikkaamme yritystukia niin sitten meillä vasemmistolaisuus eli työttömyys vain kasvaa.
Haista paska.
Ja sinunkin äitisi on saanut sinusta lapsilisiä 17 vuoden ajan. Maksa velkasi.
Lapsilisä menee vanhemmalle, minä en sitä rahaa saannut. Suomessa kokonaisveroaste on noin 50% eli puolet palkasta uppoaa veroihin.
Tienaan bruttona noin 3500e/kk joten maksan veroja joka kuukausi 1750e.
Maksan vuodessa veroja 12x1750e= 21 000e. Onko tämä sinusta reilua?
Eli tienaat noin mediaanin ja luulet että olet nettomaksaja. :D
Et ole, olet nettosaaja (alle 30 % koko työvoimasta kuuluu nettomaksajiin).
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi lukijoiden oppia venäjän trollitehtaiden artikkelit jo. AP on putlerin tehtaalta kirjoittamassa
Minä kirjoitta totuus. Sinä kirjoittaa kakkeli. Minä tehdä suomi parempi parilla. Sinä sorta suomi oja.
Rangaistukseksi sinut voitaisiin kuljettaa sinne, missä työpaikat ovat.