Orpon vaimon synttärit vietettiin tiloissa joita ei vuokrata ulkopuolisille
Kokoomuksen eri säännöt ovat mielenkiintoisia. Mitähän muita perhesyitä löytyy?
Kommentit (11)
Minunkin synttärit vietetään joka vuosi tiloissa, joita ei vuokrata ulkopuolisille.
Tilojen omistaja päättää kelle tilansa vuokraa, kyseessä ei ole mikään salaliitto. Voisin aivan hyvin vuokrata kotitilani pääministerin puolison syntymäpäiville. Mutta en laittaisi taloani vanhoine saleineen minnekään AirBNB kaikkien räkänokkien vuokrattavaksi.
Mitä siitä? Oletko kateellinen, kun pääministerillä on etuoikeuksia. Hänellä on vastuutakin rutkasti. Hyvä sekin, että perhearvot ovat kunnossa.
Minunkin 50v päivät vietettiin tiloissa, joita ei vuokrata ulkopuolisille. -Mutta jos esim. Jenni Haukio haluaisi järjestää juhlansa vanhassa kartanossani, niin toivottaisin tervetulleeksi. Ei siihen mitään salaliittoja tarvita, normi käytäntö; minun tilat, minä päätän.
Marinin häitä vietettiin Kesärannassa, jota ei vuokrata ulkopuolisille.
Mullakin on synttärit joka vuosi tiloissa, joita ei vuokrata ulkopuolisille.....
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä? Oletko kateellinen, kun pääministerillä on etuoikeuksia. Hänellä on vastuutakin rutkasti. Hyvä sekin, että perhearvot ovat kunnossa.
Persearvot. - Mihin vastuuseen hän joutuu Suomen ryccimisestä?
Täyttää muuten syrjinnän tunnusmerkistön. Ei muuta kuin vaatimaan hyvitystä.
Eipä kannattaisi vouhottaa Orpon rouvan synttäreistä. Paljon pahempaa on saatu aikaan tämän hallituksen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Täyttää muuten syrjinnän tunnusmerkistön. Ei muuta kuin vaatimaan hyvitystä.
Jos puolet suomalaisita hakisi hyvitystä, niin voi tulla melko kalliiksi.
Mutta minä olen orpo, Petteri Orpo.....
Kun tietää ja tuntee kokoomuslaisia,kaikenlaiset kiertotiet ja vippaskonstit on oman edun nimissä mahdollisia...sopii sanonta,älkää tehkö kuten minä teen,vaan miten MINÄ käsken..näin sanoi mm.kokoomuslainen toiminnanjohtaja ennenmuinoin..sama tyyli istuu niissä kuin tauti edelleen!