Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naiset todella näin nirsoja vai mulla tinder rikki

Vierailija
24.08.2024 |

Matcheja ei vaan tuu vaikka on kuvat ja profiiliteksti kunnossa. Pituutta tosin vaan 177 cm joten oisko sit se ongelmana?

M32

Kommentit (312)

Vierailija
61/312 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs siinä sun profiilitekstissä lukee?

Mimmosia kuvia sulla on siellä?

Kasvokuva, harrastuskuva ja täytteeks pari meemiä niin pääsee näkeen naisten kaikki profiililuvat. Profiilitekstissä lukee mitä etin (ei mitään kovin vakavaa alkuun siis), toive livetapaamisesta loputtoman arpomisen sijaan ja sit kirjotin vähän et minkälainen tyyppi oon.

Ap

Toivot nopeaa livetapaamista, mutta haet vain kevyttä panoseuraa. OK. No voi olla että joudut odottelemaan aika kauan ellet ole ulkonäöltäsi sitten sellainen että kelpaisit irtoseksiin.

Vierailija
62/312 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi naiset on maailman nirsoimpia. Olin esimerkiksi usassa joskus niin pääsin treffeille naisten kanssa helposti.

Päättäkää nyt jo onko suominaiset maailman nirsoimpia vai maailman isoimpia lort-toja 🤣

Schrödingerin suominaiset 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/312 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvokuva, harrastuskuva ja täytteeks pari meemiä niin pääsee näkeen naisten kaikki profiililuvat. Profiilitekstissä lukee mitä etin (ei mitään kovin vakavaa alkuun siis), toive livetapaamisesta loputtoman arpomisen sijaan ja sit kirjotin vähän et minkälainen tyyppi oon.

Ap

Toivot nopeaa livetapaamista, mutta haet vain kevyttä panoseuraa. OK. No voi olla että joudut odottelemaan aika kauan ellet ole ulkonäöltäsi sitten sellainen että kelpaisit irtoseksiin.

Miehet taitaa tosiaan luulla, että naisilla olisi irtoseksiin löyhemmät kriteerit kuin parisuhteeseen ja siksi pillua saisi helposti. Ne kriteerit on vain erilaiset. Ja tinderöidessä edes kännitila ei saa naista lähtemään tosta vaan kenenkään kämpille. Joten jos pillua mielii niin baariin.

Vierailija
64/312 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamaa miestä tapaillut nainen ei saa enää mitään irti miehestä, joka haluaa tuota samaa rumbaa. Että vietetään aikaa ja paritellaan ehkäisyn avulla. Jos profiilisi implikoi tällaisesta 13-vuotiaan henkisestä kehitystasosta, et tule saamaan kumppania kuin huomattavasti itseäsi alempitasoisesta naisesta

Kasva aikuiseksi. Kerro etsiväsi elämäsi naista ja sitoutuvasi tähän ja lapsiinne, jos luoja suo sellaisia. Mihinkään panotreffisekoiluihin ei ole naisilla aikaa tai kiinnostusta enää

Vierailija
65/312 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko niin, että sun käytös Tinderissä ei sovi siihen, mitä algoritmi odottaa? Eli tee uusi profiili hyvillä kuvilla ja sit osoitat aktiivisuutta, eli swaippaat oikealle niin monta kuin mitenkään kykenet ja aloitat keskusteluja kaikkien kanssa. Algo nostaa sun sijoitusta ja saat enemmän hyviä matchejä. Ainakin pari vuotta sitten toimi näin.

Vierailija
66/312 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi naiset on maailman nirsoimpia. Olin esimerkiksi usassa joskus niin pääsin treffeille naisten kanssa helposti.

Vai että maailman nirsoimpia. Kerrohan vertailun vuoksi minkälaisia ovat fijiläiset naiset, tai vaikkapa ecuadorilaiset tai namibialaiset?

Vierailija
67/312 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin bio tekstin nyt vähän toiseen muotoon, emojit tää palsta vissiin jättää pois. Parempi?

"Tee sinä aloite niin minä hoidan loput. Tutustutaan, ihastutaan ja rakastutaan. Yhden illan juttua en tarvi mut en myöskään nunnaa."

Ap

Vierailija
68/312 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin bio tekstin nyt vähän toiseen muotoon, emojit tää palsta vissiin jättää pois. Parempi?

"Tee sinä aloite niin minä hoidan loput. Tutustutaan, ihastutaan ja rakastutaan. Yhden illan juttua en tarvi mut en myöskään nunnaa."

Ap

Ei toimi edelleenkään, sillä biosi mukaan yksikään nainen ei ole sinusta aloitteen väärti.

Vierailija
69/312 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No tuo teksti on isolle osalle naisista ehdoton ei. Ei naiset useinkaan etsi mitään irtoseksiä. Eikä livetapaamista haluta, jos ei vielä ole ehtinyt syntyä kiinnostusta. 

Tämä! Eli ap etsii Tinderistä irtopillua, kuten 80% miehistä, ja haluaa tavata heti,kuten 100% miehistä.

Juu, ei taatusti tule löytämään ketään.

Miksi miehet kuvittelevat, että Tinder on pilluntilaus-wolt? Ja sitten kun ei tule edes mätsejä, tulevat tänne úlisemaan,miten kranttuja ja hypergamisia naiset ovat.

Vierailija
70/312 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön tyydyttäjää naiset sieltä hakee vaikka kuin esittää olevansa tosissaan liikkeellä.

Vierailija
71/312 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden yön tyydyttäjää naiset sieltä hakee vaikka kuin esittää olevansa tosissaan liikkeellä.

Naiset eivät ole monoliitti. Osa etsii perinteistä parisuhdetta, osa kevytsuhdetta, osa tapailua, osa yhdenyön panoa ja osa kaikkea näistä tai jotain ihan muuta.

Ei auta, vaikka polkisit kuinka jalkaa. P*llua ei silti tuoda ovellesi.

Vierailija
72/312 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä siihen 178 ja katso muuttuuuko.

Olen ihan tosissani.

Vierailija
73/312 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan tosissani.

Menee testiin.

Ap

Vierailija
74/312 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla pituus ja ikä perfect match mulle, mutta en oo Tinderissä enkä tiedä millainen luonne sulla on :) Valitsen oman tyypin sen mukaan, kenen kanssa mun korvien väli tykkää hengata vuosienkin päästä :)

N32

Vierailija
75/312 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pistät aika paljon panosta.

En voi taata rakastumista. Anna mulle aikaa.

Anna mun tutustua.

En vastaa, jos tuo rakastuminen tuntuu minusta jo ahdistavalta ventovieraan tutustumisessa.

Minä voisin vastata, jos siinä

olisi se tutustutaan ja katsotaan.

Mut varmaan joku ottaa haasteen vastaan.

Vierailija
76/312 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä on samanlainen, kuin ne sadat muut miesten biot, joissa kerrotaan hyvin vähän itsestä, ja sanotaan lopussa, että lisää tietoa saa kysymällä. Joo ei, naiset eivät ota edes yhteyttä, koska sieltä löytyy myös niitä, jotka kertovat luonteestaan, ja arvoistaan, elämästään ja harrastuksistaan myös kuvin. 

Lisäksi, sinä etsit sitä irtopillua. Sekin selviää kyllä viimeistään ekoilla treffeillä. Älä viitsi tuhlata kenenkään aikaa esittämällä olevadi jotain muuta, kuin olet= et etsi vakavaa seuraa.

Vierailija
77/312 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan tosissani.

Menee testiin.

Ap

Mun mies sanoi 180, ja on 178 ja maailman sopivin mies mulle.

Ei se ole senteistä kiinni kuin niissä

mielikuvissa. Tutustuminen on tärkeä.

Voi olla pilkettä.

Vierailija
78/312 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita sinne selkeästi, että haluat vain panna etkä todellakaan mitään parisuhdetta. Että varmasti tulee naisille selväksi, ettei sinulta kannata odottaa mitään.

Vierailija
79/312 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh..monille miehille pituus ei ole ongelma vaan naisille. kun tykkään mutta kun on niin lyhyyt. Ei kestä ego? Jostain syystä ainakin pitkät miehet pottuili lyhyille aikoinaan koulussa. Kateudesta vai mikä syy? On loistavaa olla tällanen kompakti pakkaus.

Vierailija
80/312 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaikuttaa ja varmasti olet muutenkin outo koska miehenä vauva av:lla kirjoitat. 

Inhottaa rikkoa illuusiosi, mutta tää ei ole mikään vauvapalsta tai Naistenhuone vaan Aihe Vapaa. Täällä on ihan omat erilliset foorumit synnytyksessä toosansa repineiden tms. vertaistukea varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi