Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naiset todella näin nirsoja vai mulla tinder rikki

Vierailija
24.08.2024 |

Matcheja ei vaan tuu vaikka on kuvat ja profiiliteksti kunnossa. Pituutta tosin vaan 177 cm joten oisko sit se ongelmana?

M32

Kommentit (312)

Vierailija
21/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on yli 600000 sinkkumiestä ja vielä enemmän sinkkunaisia. Siitä voi päätellä että naiset on aika nirsoja.

Vierailija
22/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi naiset on maailman nirsoimpia. Olin esimerkiksi usassa joskus niin pääsin treffeille naisten kanssa helposti.

Saitko suhdetta, edes lyhyttä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi naiset on maailman nirsoimpia. Olin esimerkiksi usassa joskus niin pääsin treffeille naisten kanssa helposti.

Päättäkää nyt jo onko suominaiset maailman nirsoimpia vai maailman isoimpia lort-toja 🤣

Vierailija
24/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderin tilastojen mukaan 10% miesprofiileista vastaanottaa 60% kaikista naisten antamista tykkäyksistä. Lisäksi, noin 50% tinderin miesprofiileista ei saa käytännössä ollenkaan matcheja. 

Nyt kun tiedät nuo kaksi asiaa, niin käsität paremmin miksi et saa ollenkaan matcheja.

Afghanistanissa jokainen mies saisi 100 prosenttisesti naisen. Suomalaiset miehet on järjestelmän orjia.

Muuta Afganistaniin sitten. Naisethan eivät vissiin ole "järjestelmän orjia", jos he joutuvat jollekin vaimoksi haluamattaan?

Vierailija
25/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva nähdä se profiili oikeasti, niin voisi sanoa jotain konkreettista. Pituutesi nyt ei ainakaan ole ongelma.

Itse ihmettelisin noita meemejä. Miksi ei voi laittaa omia kuvia tarpeeksi, jos on joku raja, kuinka monta niitä pitää olla? Mitä niissä meemeissä oikein lukee, onko oikeasti hauskoja, vai outoja? 

Itse olen ollut tinderissä silloin, kun se tuli suosituksi Suomessa, joskus ehkä 23-25 vuotiaana. Silloin siellä oli paljon nuoria ja komeita miehiä ja sai treffi- ym seuraa ja ihan jopa kavereitakin sieltä sain. Taitaa olla nykyään hyvin erilaista sen perusteella, mitä olen lukenut. En ole 10 vuoteen käyttänyt.

Vierailija
26/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs siinä sun profiilitekstissä lukee?

Mimmosia kuvia sulla on siellä?

Kasvokuva, harrastuskuva ja täytteeks pari meemiä niin pääsee näkeen naisten kaikki profiililuvat. Profiilitekstissä lukee mitä etin (ei mitään kovin vakavaa alkuun siis), toive livetapaamisesta loputtoman arpomisen sijaan ja sit kirjotin vähän et minkälainen tyyppi oon.

Ap

Mitä meemejä? 

Vauva vitsejä teho sekottimessa ja pitsaa

Vierailija
27/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn ilotalossa. Tinderiin sijoittaminen on ajan hukkaa jos tahtoo vain pelkkää seksiä.

Vierailija
28/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päättäkää nyt jo onko suominaiset maailman nirsoimpia vai maailman isoimpia lort-toja 🤣

Nirsoja lorttoja, rapaporttoja? 😶

Vierailija
29/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole profiiliteksti kunnossa, jos et treffeille pääse.

Jos etsit vain/ehkä lyhyttä suhdetta, niin pitkää suhdetta etsivät eivät sinua huomioi.

Mieti mitä haluat. Jos haluat lyhyttä, niin panosta siihen. Mitä itse odotat lyhyelta suhteelta? Vastaa siihen tarpeeseen. Jos haluat pitkää suhdetta, niin sam juttu..

Vierailija
30/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä huomio. Jotenkin tuntuisi että molempia ei voi olla yhtä aikaa. Mutta incelinlogiikalla kaikki on tietenkin mahdollista.

Vierailija
31/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

177 on oikein hyvä pituus miehelle. Se, että otit sen esille, kertoo jotain sinusta. Ihan tavalliset miehet löytävät parisuhteita tinderissä. Missä asut, onko siellä edes naisia, joita etsit? Ja onko sinulla hyvä teksti? Entä kuvat? Hymyileviä, kivoja jonkun toisen ottamia kuvia? Ei alkoholia tai tupakkaa kuvissa jne. 

Tyttö naisetkin polttaa ja ryybbää. Ja ovat jtn 150 pitkiä. Mulle kelpaa. Eikä tarvii olla rintoja eikä todellakaan mitään läski pers*sttä. Hyi. Siro lyhyt tyttö ja miel oikein lyhyt, rinnaton takapuoleton. Isot silmät. Ei laseja.

Vierailija
32/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sinä? Oletko sinä sanonut mitään?  Poistin Tinderin, kun kukaan ei sanonut yhtään mitään. Ei vastannut viesteihin, eikä aloittanut itse keskustelua.   Ei olisi ollut pituudesta kiinni

Terv Nainen

Vierailija
33/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pistät siihen profiiliin että sulla on 10 tuumanen ja pituus on yli 190 ja paino alle 80kg. Valehteleehan ne naisetkin ummet ja lammet alkaen kuvienkäsittelystä painoindeksiin asti. Ja jos on tavattaessa pettynyt sanot vaan et se profiili oli vaan demo niin kuin neidilläkin näyttää olevan.

Vierailija
34/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs sinä? Oletko sinä sanonut mitään?  Poistin Tinderin, kun kukaan ei sanonut yhtään mitään. Ei vastannut viesteihin, eikä aloittanut itse keskustelua.   Ei olisi ollut pituudesta kiinni

Terv Nainen

Se aloittaa jonka kohdalla match tulee. Harvoin se oon ollu mä ja ei niitä montaa ees oo. Mykkiä kaikki.

Ap

Vierailija
35/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvokuva, harrastuskuva ja täytteeks pari meemiä niin pääsee näkeen naisten kaikki profiililuvat. Profiilitekstissä lukee mitä etin (ei mitään kovin vakavaa alkuun siis), toive livetapaamisesta loputtoman arpomisen sijaan ja sit kirjotin vähän et minkälainen tyyppi oon.

Ap

Ne meemit pois! Todella ärsyttävää "täytettä". Harrastekuva...siinäkin on vaaransa, jos se on otettu salilta tai  esim. metsästys/kalastus. Mikään näistä ei kiinnosta tippaakaan naisia! Eihän ole aurinkolasit päässä!?Naiset haluavat nähdä silmät. Ei tarvitse luetella mitä sinä etsit! Vaan kerrot itsestäsi. Kun sä tykkäät naisesta, jonka kanssa tulee osuma ja hän kertoo itsestään, niin se sun lista on siksi täysin turha! Et ole menossa ostoslistan kanssa kauppaan, vaan etsit naisseuraa. Tottakai tavoite on tapaaminen, sekin on ihan turhaa!! Ei Tinderistä etsitä kirjekaveria. Elikkä sinulla on huono profiili. Epäilen kyllä niitä sun kuvia myös. Miehet ottaa kuvat alaviistosta, jolloin sieraimet ja kaksoisleuka korostuu. Vähintään yksi kokovartalokuva ja sivuprofiili myös. Muista hymyillä, laita kivat vaatteet päällä, käy parturissa, siisti viikset/parta. Unohda kaljatölkit kädestä.

Vierailija
36/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

177 on oikein hyvä pituus miehelle. Se, että otit sen esille, kertoo jotain sinusta. Ihan tavalliset miehet löytävät parisuhteita tinderissä. Missä asut, onko siellä edes naisia, joita etsit? Ja onko sinulla hyvä teksti? Entä kuvat? Hymyileviä, kivoja jonkun toisen ottamia kuvia? Ei alkoholia tai tupakkaa kuvissa jne. 

Tyttö naisetkin polttaa ja ryybbää. Ja ovat jtn 150 pitkiä. Mulle kelpaa. Eikä tarvii olla rintoja eikä todellakaan mitään läski pers*sttä. Hyi. Siro lyhyt tyttö ja miel oikein lyhyt, rinnaton takapuoleton. Isot silmät. Ei laseja.

Miksi lyhyt, rinnaton perseetön?

Vierailija
37/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä huomio. Jotenkin tuntuisi että molempia ei voi olla yhtä aikaa. Mutta incelinlogiikalla kaikki on tietenkin mahdollista.

Suomalaiset naisethan on pihtarih*oria suomalaisten miesten klassisen ja arvostavan hellittelynimen mukaan. Pitkäaikainen ongelma siis Suomessa.

Vierailija
38/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No siinähän se jo tulikin, miksi painaisin ruksia. Ei mitään meemikuvia profiilin täytteeksi.

Vierailija
39/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että haette liian kevyttä seuraa minun makuuni. Siksi laittaisin ruksia. Meemienkin kassa voi mennä vikaan... 

Vierailija
40/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen kyllä niitä sun kuvia myös. Miehet ottaa kuvat alaviistosta, jolloin sieraimet ja kaksoisleuka korostuu. Vähintään yksi kokovartalokuva ja sivuprofiili myös. Muista hymyillä, laita kivat vaatteet päällä, käy parturissa, siisti viikset/parta. Unohda kaljatölkit kädestä.

Tuo sierainjuttu on ihan totta. Merkittävällä osalla on tosi huonot kuvat. Ja ei tarvitse mennä mihinkään valokuvaajalle mutta kannattaa tiedostaa että puhelimen etukamera läheltä otettuna vääristää ja leventää kasvonpiirteitä. Oikeastaan kaikki livenä tapaamani miehet olivat paremman näköisiä kuin kuvissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi