Onko naiset todella näin nirsoja vai mulla tinder rikki
Matcheja ei vaan tuu vaikka on kuvat ja profiiliteksti kunnossa. Pituutta tosin vaan 177 cm joten oisko sit se ongelmana?
M32
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Pituus on yleensä ongelma vain miehille. Ja jos se on sulle ongelma, niin silloin se näkyy muussakin ulosannissa. Ja jos se nyt jollekin naiselle ns kynnyskysymys, niin on paljon muita joille pituus on yhdentekevä.
Ei kyllä tuosta on tutkimuksia. Amerikassa on ihan tarkkaan tuota tutkittu ja mitä useampi sentti miehellä on pituutta alle 180cm, sitä enemmän rahaa hänen on tienattava kompensoidakseen sitä. Jättiläiset taas saavat tienata vähemmän.
Ulinastasi huolimatta jokaiselle naiselle on vain pelkästään eduksi mitä nirsompi nainen on miehen/miesten suhteen.
Vähemmän nirsot naiset ovat neuroottisia miellyttäjiä ja heittopusseja, jotka joutunevat siksi tyytymään jämäpaloihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta ensin ikäjakaumakriteerisi naisille niin, ettet etsi nuorempia, vaan samanikäisiä kuin sinä olet, plus miinus 3 v. Nyt sinulla oli, että naisen pitäisi olla huomattavasti nuorempi, max 5 v nuorempi kuin sinä ja mielellään sitäkin nuorempi 🤣🤣🤣 Se estää kaikki tykkäykset heti täydellisesti.
Lisäksi ota tekstistä pois kaikki viittaukset seksiin. Kirjoita että etsit vakavaa suhdetta.
Ota myös pois outo lause, että naiset pitäisi tehdä aloite.
Eihän ikähaarukka näy muille käyttäjille? Miten se estäisi tykkäykset?
Seksinviittauksista olen samaa mieltä, maailma on niin yliseksualisoitunut jo, että kiinnostus lopahtaa aika lailla samantien.
Myös samaa mieltä tuosta vikasta lausesta, tuolla lauseella siirrät vastuun naisille. Vaikka eletään 2024, niin näissä asioissa on miehen tehtävä olla aloitteellinen
No se ikähaarukka voi sillä lailla estää tykkäykset, että jos itse hakee 5 vuotta itseään nuorempia sekä siitä nuorempia, käy helposti niin, että esimerkiksi 6 vuotta nuoremman oma ikähaarukka voikin olla vain 5 vuotta suuntaansa. Näin se nuorempi kyllä mahtuisi omiin ikätoiveisiin, mutta itse ei mahdu sen nuoremman osapuolen ikätoiveisiin, jolloin nainen ei näe tätä vanhempaa miestä eikä ole mahdollista tykätä tai tulla matchia. Tilastojen mukaan suurin osa pariutuu suunnilleen samanikäisen kanssa, ikäeroa korkeintaan muutama vuosi. Esim. itselläni on ikähaarukka 6 vuotta kumpaankin suuntaan.
Jokainen saa toki hakea, mitä haluaa, mutta jos matchien puute harmittaa, on tietysti syytä pohtia sen syitä. Jos omat hakukriteerit ovat mahdottomat, pitää joko elää sen kanssa, että etsii harvinaista yksisarvista, tai sitten jos kuitenkin haluaa mieluummin matcheja kuin odottamista, kannattaa tarkastella omia kriteereitään.
Olen yhdellä toisella deittipalstalla nähnyt miesten profiileissa mm. sellaisia ikätoiveita, että 50-vuotias haki 20-50-vuotiasta naista, 42-vuotias haki 18-44-vuotiasta, 40+ mies haki alle 35-vuotiasta... Yllättäen näiden tyyppien ilmoitukset keikkuvat siellä vuodesta toiseen. Tokihan saavat hakea, mitä haluavat, mutta aika vaikeaa voi olla löytää 20 vuotta itseään vanhemmista miehistä kiinnostunutta naista. Itselläni oli siellä ilmoitus myös., ja itsekin sain vastauksia 15 vuotta vanhemmilta miehiltä. En näitä edes harkinnut.
Paha sanoa kun ei tiedä mitkä hakuasetukset sinulla on ja millaisen profiilin olet tehnyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta ensin ikäjakaumakriteerisi naisille niin, ettet etsi nuorempia, vaan samanikäisiä kuin sinä olet, plus miinus 3 v. Nyt sinulla oli, että naisen pitäisi olla huomattavasti nuorempi, max 5 v nuorempi kuin sinä ja mielellään sitäkin nuorempi 🤣🤣🤣 Se estää kaikki tykkäykset heti täydellisesti.
Lisäksi ota tekstistä pois kaikki viittaukset seksiin. Kirjoita että etsit vakavaa suhdetta.
Seksinviittauksista olen samaa mieltä, maailma on niin yliseksualisoitunut jo, että kiinnostus lopahtaa aika lailla samantien.
Myös samaa mieltä tuosta vikasta lausesta, tuolla lauseella siirrät vastuun naisille. Vaikka eletään 2024, niin näissä asioissa on mieh
Juuri näin. Kyllä se elämässä vain usein menee niin, että kun osoittaa yhdellä sormella toista, loput sormet osoittavat enemmän tai vähemmän omaan suuntaan. Toistaiseksi en ole törmännyt kovinkaan moneen sellaiseen Tinderissä täysin epäonnistuneeseen mieheen, jotka eivät olisi sabotoineet omia mahdollisuuksiaan tavalla tai toisella. Moni esimerkiksi tekee profiilinsa tosi kiireellä, mikä kostautuu vaikka sen siistisi myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Muutin bio tekstin nyt vähän toiseen muotoon, emojit tää palsta vissiin jättää pois. Parempi?
"Tee sinä aloite niin minä hoidan loput. Tutustutaan, ihastutaan ja rakastutaan. Yhden illan juttua en tarvi mut en myöskään nunnaa."
Ap
Sekä eka että kolmas lause ovat passiivisaggressiivisen oloisia, joissa negatiivinen/asenteellinen pohjavire. Lisäksi tää, että millä perusteella naisen nyt siis pitäisi tehdä sulle aloite? Kuvan/ulkonäön vai? Et kerro itsestäsi MITÄÄN. Kuten joku sanoikin, tämä on vain eri sanamuodoin taas yksi "kysymällä lisää". Vaikuttaa siltä, että et halua kertoa itsestäsi mitään, koska haluat maksimoida matchit ja yrittää saada seksiä edes joltain ennen kuin selviää, ettei teillä oikeasti ole mitään yhteistä. Onko taktiikkasi esittää eri naisille erilaista sen mukaan, mistä naiset ovat kiinnostuneita? Jos ei, niin miksi et kertoisi itsestäsi jo tässä?
Itse en ainakaan ikinä tee aloitetta miehelle, joka ei vaivaudu edes kertomaan, millainen ihminen on. En kiinnostu pelkistä kuvista.
Vierailija kirjoitti:
Muutin bio tekstin nyt vähän toiseen muotoon, emojit tää palsta vissiin jättää pois. Parempi?
"Tee sinä aloite niin minä hoidan loput. Tutustutaan, ihastutaan ja rakastutaan. Yhden illan juttua en tarvi mut en myöskään nunnaa."
Ap
Haetko siis jotain pelkkään seksiin perustuvaa suhdetta, fwb tai muuta säätöä? Nimittäin ainoa asia, josta kerrot profiilissasi on seksi. Seksi-ilmoituksissa yleensä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sekä eka että kolmas lause ovat passiivisaggressiivisen oloisia, joissa negatiivinen/asenteellinen pohjavire. Lisäksi tää, että millä perusteella naisen nyt siis pitäisi tehdä sulle aloite? Kuvan/ulkonäön vai? Et kerro itsestäsi MITÄÄN. Kuten joku sanoikin, tämä on vain eri sanamuodoin taas yksi "kysymällä lisää". Vaikuttaa siltä, että et halua kertoa itsestäsi mitään, koska haluat maksimoida matchit ja yrittää saada seksiä edes joltain ennen kuin selviää, ettei teillä oikeasti ole mitään yhteistä. Onko taktiikkasi esittää eri naisille erilaista sen mukaan, mistä naiset ovat kiinnostuneita? Jos ei, niin miksi et
Yksi vaihtoehto on, että ap:ssa ei vain kerta kaikkiaan ole mitään sisältöä eli tusinatylsimystampio etsii "ei mitään vakavaa" = mahd. paljon naaraita kertapanopatjoiksi.
Mulle tuli joskus mätsejä jotka ehdotti lähes suoraan pelkkää s*ksiä. Vastasin heille yleensä, et anteeks oot kyllä hyvän näkönen, mut et niin hyvän näköinen et pelkkä ulkonäkö riittäisi siihen. Yks suuttu, muut otti ihan hyvin. Tää yks oli tosi vihanen siitä kuinka henkilökohtaisesti häntä loukkasin ja sanoin siihen vaan, että alottihan hänkin erittäin intiimisti joten oletin että sillä tasolla mennään.
Meemit pois kuvista. Niillä saa vaan vahinko tykkäyksiä sellasilta jotka on just selannut tiktokkia ja tykkäilly. Unohtuu et tiktok vaihtu tinderiin ja tykkäyksistä saa mätsejä joiden kanssa pitäis jutella.
"Et etsi mitään vakavaa."
"Haluat tavata heti."
Tuon takia kukaan ei vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Kasvokuva, harrastuskuva ja täytteeks pari meemiä niin pääsee näkeen naisten kaikki profiililuvat. Profiilitekstissä lukee mitä etin (ei mitään kovin vakavaa alkuun siis), toive livetapaamisesta loputtoman arpomisen sijaan ja sit kirjotin vähän et minkälainen tyyppi oon.
Ap
Kasvokuva: toivottavasti ei aurinkolaseja ja hymyilet kuvassa
Harrastuskuva: toivottavasti ei vauvatrollaus eikä videopelit (edes me gamergirlit ei haluta mitään toksista CS ukkoa huutamaan kotiinsa)
Et etsi vakavaa = sun kanssa mätsää ainoastaan pelkkää seksiä etsivät naiset. Onko sellaisia monta teidän kylällä?
Toive livetapaamisesta = painostavaa heti alussa. Jos et osaa kertoa itsestäsi mitään, niin sun tappioksi se jää.
pari meemiä = toivottavasti on kissameemejä eikä mitään äärioikeisto vihapuhetta
Aika lailla jokaisessa kohdassa oot metsässä.
Naiset pilaa aina kaiken.
Niin se vaan menee, harmi.
Vierailija kirjoitti:
Ap
= ota sinä yhteyttä niin sitten minä saan seksiä jossa suostut pantavaksi useammin kuin vaan yhden kerran. 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi naiset on maailman nirsoimpia. Olin esimerkiksi usassa joskus niin pääsin treffeille naisten kanssa helposti.
Päättäkää nyt jo onko suominaiset maailman nirsoimpia vai maailman isoimpia lort-toja 🤣
Hyvä huomio. Jotenkin tuntuisi että molempia ei voi olla yhtä aikaa. Mutta incelinlogiikalla kaikki on tietenkin mahdollista.
Suomalaiset naisethan on pihtarih*oria suomalaisten miesten klassisen ja arvostavan hellittelynimen mukaan. Pitkäaikainen ongelma siis Suomessa.
Arabi-m muuttajien keskustelupalstalla Suomi-naiset tunnetaan kaikkein helpoimpina kaatoina. Miksi suomalaiset naiset antavat niin helposti arabeille mutteivät suomalaisille miehille?
Koska arabit osaa lepertelyn taidon. Suomalaiset miehet ovat tuppisuita ja mitään positiivista saa melkein rukoilla jotta sitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös samaa mieltä tuosta vikasta lausesta, tuolla lauseella siirrät vastuun naisille. Vaikka eletään 2024, niin näissä asioissa on mieh
No se ikähaarukka voi sillä lailla estää tykkäykset, että jos itse hakee 5 vuotta itseään nuorempia sekä siitä nuorempia, käy helposti niin, että esimerkiksi 6 vuotta nuoremman oma ikähaarukka voikin olla vain 5 vuotta suuntaansa. Näin se nuorempi kyllä mahtuisi omiin ikätoiveisiin, mutta itse ei mahdu sen nuoremman osapuolen ikätoiveisiin, jolloin nainen ei näe tätä vanhempaa miestä eikä ole mahdollista tykätä tai tulla matchia. Tilastojen mukaan suurin osa pariutuu suunnilleen samanikäisen kanssa, ikäeroa korkeintaan muutama vuosi. Esim. itselläni on ikähaarukka 6 vuotta kumpaankin suuntaan.
Jokainen saa toki hakea, mitä haluaa, mutta jos matchien puute harmittaa, on tietysti syytä pohtia sen syitä. Jos omat hakukriteerit ovat mahdottomat, pitää joko elää sen kanssa, että etsii harvinaista yksisarvista, tai sitten jos kuitenkin haluaa mieluummin matcheja kuin odottamista, kannattaa tarkastella omia kriteereitään.
Olen yhdellä toisella deittipalstalla nähnyt miesten profiileissa mm. sellaisia ikätoiveita, että 50-vuotias haki 20-50-vuotiasta naista, 42-vuotias haki 18-44-vuotiasta, 40+ mies haki alle 35-vuotiasta... Yllättäen näiden tyyppien ilmoitukset keikkuvat siellä vuodesta toiseen. Tokihan saavat hakea, mitä haluavat, mutta aika vaikeaa voi olla löytää 20 vuotta itseään vanhemmista miehistä kiinnostunutta naista. Itselläni oli siellä ilmoitus myös., ja itsekin sain vastauksia 15 vuotta vanhemmilta miehiltä. En näitä edes harkinnut.
Totta. Itse voisin 34-vuotiaana kiinnostua 42-vuotiaasta, mutta en edes harkitse sellaista joka olisi valmis suhteeseen 18-vuotiaan kanssa. Eli vaikka itse mahtuisin noihin ikäkriteereihin niin en vaan kiinnostu tuollaisesta ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Tinderin tilastojen mukaan 10% miesprofiileista vastaanottaa 60% kaikista naisten antamista tykkäyksistä. Lisäksi, noin 50% tinderin miesprofiileista ei saa käytännössä ollenkaan matcheja.
Nyt kun tiedät nuo kaksi asiaa, niin käsität paremmin miksi et saa ollenkaan matcheja.
Missä nämä tilastot on nähtävissä? Linkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä oma profiili näkyy ainoastaan niille, jonka ikähaarukkaan mahdut itse. Eli jos miehen ikähaarukka on 18-40, ja oma ikä 40 niin näkyy niille naisille, jolla ikähaarukka on vaikka 18-50.
Se miten todennäköistä saada 40vuotiaana tykkäystä 18v naiselta, on sit toinen juttu :D Mutta pointti oli se, että ei estä tai vähennä tykkäyksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sinä? Oletko sinä sanonut mitään? Poistin Tinderin, kun kukaan ei sanonut yhtään mitään. Ei vastannut viesteihin, eikä aloittanut itse keskustelua. Ei olisi ollut pituudesta kiinni
Terv Nainen
Se aloittaa jonka kohdalla match tulee. Harvoin se oon ollu mä ja ei niitä montaa ees oo. Mykkiä kaikki.
Ap
Ajattelin aikaisemmin samoin, mutta miehet joille laitoin sen ekan viestin ei juuri vaivautuneet vastaamaan. Sittemmin olen oppinut, että koska miehet vetää kaikki oikealle, mätsit ei oikeasti merkkaa yhtään mitään. Lukumäärä kyllä, siksi miehet jättää epäkiinnostavatkin mätsit roikkumaan eikä poista niitä.
Miehet laittaa kyllä sen ekan viestin niille, jotka oikeasti kiinnostaa. Siksi en laita enää naisena ekoja viestejä vaikka tulisi mulle se mätsi. Ihan ajanhukkaa.