Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naiset todella näin nirsoja vai mulla tinder rikki

Vierailija
24.08.2024 |

Matcheja ei vaan tuu vaikka on kuvat ja profiiliteksti kunnossa. Pituutta tosin vaan 177 cm joten oisko sit se ongelmana?

M32

Kommentit (312)

Vierailija
41/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs sinä? Oletko sinä sanonut mitään?  Poistin Tinderin, kun kukaan ei sanonut yhtään mitään. Ei vastannut viesteihin, eikä aloittanut itse keskustelua.   Ei olisi ollut pituudesta kiinni

Terv Nainen

Se aloittaa jonka kohdalla match tulee. Harvoin se oon ollu mä ja ei niitä montaa ees oo. Mykkiä kaikki.

Ap

Siis sua ei kiinnosta sen vertaa, että laittaisit viestiä ja itket täällä kun sulle ei kukaan laita viestiä :DDD 

Ei saakeli. Eiköhän tämä kerro tarpeeksi sinkkuudestasi.. 

Vierailija
42/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderin tilastojen mukaan 10% miesprofiileista vastaanottaa 60% kaikista naisten antamista tykkäyksistä. Lisäksi, noin 50% tinderin miesprofiileista ei saa käytännössä ollenkaan matcheja. 

Nyt kun tiedät nuo kaksi asiaa, niin käsität paremmin miksi et saa ollenkaan matcheja.

Eli mahdollisuudet on paljon paremmat kuin rumalla naisella! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa että haette liian kevyttä seuraa minun makuuni. Siksi laittaisin ruksia. Meemienkin kassa voi mennä vikaan... 

*haet  

Vierailija
44/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat nirsoja tinderissä, koska niillä on varaa olla. Monella on tuollainen perus/harmaa profiili. Miksi kukaan svaippais oikealle sun kohdalla?

Nainen pärjää melko tyhjälläkin profiililla tinderissä, koska miehet vetää suurimman osan oikealle - eli nirsokin nainen saa matchejä.

Tuossa vähän kana / muna asetelma, olisiko naiset nirsoja jos miehilläkin olisi standardeja? 

Vierailija
45/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi naiset on maailman nirsoimpia. Olin esimerkiksi usassa joskus niin pääsin treffeille naisten kanssa helposti.

Päättäkää nyt jo onko suominaiset maailman nirsoimpia vai maailman isoimpia lort-toja 🤣

Hyvä huomio. Jotenkin tuntuisi että molempia ei voi olla yhtä aikaa. Mutta incelinlogiikalla kaikki on tietenkin mahdollista.

Suomalaiset naisethan on pihtarih*oria suomalaisten miesten klassisen ja arvostavan hellittelynimen mukaan. Pitkäaikainen ongelma siis Suomessa.

Kyllä, tuota arvostavaa ilmaisua viljeltiin jo 80-luvulla. Muistaako joku pidemmälle? 

Vierailija
46/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen kyllä niitä sun kuvia myös. Miehet ottaa kuvat alaviistosta, jolloin sieraimet ja kaksoisleuka korostuu. Vähintään yksi kokovartalokuva ja sivuprofiili myös. Muista hymyillä, laita kivat vaatteet päällä, käy parturissa, siisti viikset/parta. Unohda kaljatölkit kädestä.

Tuo sierainjuttu on ihan totta. Merkittävällä osalla on tosi huonot kuvat. Ja ei tarvitse mennä mihinkään valokuvaajalle mutta kannattaa tiedostaa että puhelimen etukamera läheltä otettuna vääristää ja leventää kasvonpiirteitä. Oikeastaan kaikki livenä tapaamani miehet olivat paremman näköisiä kuin kuvissa

Mä otin mun veljelle paljon kuvia, kun hän kävi meillä. Antoi kännykän mulle ja mä räpsin kuvia aina silloin tällöin. Osassa ohjasin tiettyyn maisemaan, mutta siitäkin otin paljon kuvia, joista kykeni sitten valitsemaan sopivat. 

Ja kyllä, puoliso sieltä löytyi. Nyt ovat olleet jo useamman vuoden yhdessä.

Vierailija
47/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva lukea se profiiliteksti kokonaisuudessaan. Luultavasti siinä on jotain negatiivisuutta tai sisällötöntä lätinää ja viimeistään siihen kosahtaa. Meemit myös pois

Vierailija
48/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse avata kaikkea heti profiilissa. Onko pituus pakollinen tieto? Tee jotain millä erottua. Esim. jos etsit lyhyttä suhdetta, niin profiiliin jotain omista mieltymyksistä tai vaikka kokkaus kuva esiliinassa ilman paitaa. Mikä vaan sopii omaan tyyliisi ja ripaus huumoria, mutta ei mitään meemejä! 

Vierailija
49/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs sinä? Oletko sinä sanonut mitään?  Poistin Tinderin, kun kukaan ei sanonut yhtään mitään. Ei vastannut viesteihin, eikä aloittanut itse keskustelua.   Ei olisi ollut pituudesta kiinni

Terv Nainen

Se aloittaa jonka kohdalla match tulee. Harvoin se oon ollu mä ja ei niitä montaa ees oo. Mykkiä kaikki.

Ap

Mykkähän se sinäkin olet. Naiset olettavat miesten tykkäävän tosi monista naisista, joten se mätsi ei naiselle vielä kerro, että miestä kiinnostaa. Siksi miehen kannattaa laittaa viesti. 

Vierailija
50/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta ei kannata mainita profiilissa, ellet ole 160cm mies, tai yli 190cm mies. Tässä välimaastossa sen pituuden mainitseminen vaikuttaa aika turhalta.

Vierailija
51/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on yli 600000 sinkkumiestä ja vielä enemmän sinkkunaisia. Siitä voi päätellä että naiset on aika nirsoja.

Olenko nirso kun en ala puhumaan täysin mykille mätsienkeräilijöille? Jos mies ei saa suutaan auki niin se on voi voi eikä nirso nainen. 

Vierailija
52/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs siinä sun profiilitekstissä lukee?

Mimmosia kuvia sulla on siellä?

Kasvokuva, harrastuskuva ja täytteeks pari meemiä niin pääsee näkeen naisten kaikki profiililuvat. Profiilitekstissä lukee mitä etin (ei mitään kovin vakavaa alkuun siis), toive livetapaamisesta loputtoman arpomisen sijaan ja sit kirjotin vähän et minkälainen tyyppi oon.

Ap

No jospa kohdalle ei ole siellä osunut sellaista naista, jolle nuo kolahtaa. Esim. itse swaippaan vasemmalle kaikki "ei mitään vakavaa -miehet", koska en etsi yhden illan juttuja, fwb tai muutenkaan pelkkää seksiä. Meemit eivät itselläni lisää kiinnostusta. Niin ja livetapaamiseen lähden sellaisen kanssa, joka vaikuttaa oikeasti samanhenkiseltä ja mukavalta, minkä havaitseminen vaatii vähän viesittelyä. Eli ainakin meillä menisi intressit aika lailla ristiin eikä matchia tulisi. 

Vierailija
53/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs siinä sun profiilitekstissä lukee?

Mimmosia kuvia sulla on siellä?

Kasvokuva, harrastuskuva ja täytteeks pari meemiä niin pääsee näkeen naisten kaikki profiililuvat. Profiilitekstissä lukee mitä etin (ei mitään kovin vakavaa alkuun siis), toive livetapaamisesta loputtoman arpomisen sijaan ja sit kirjotin vähän et minkälainen tyyppi oon.

Ap

Ne meemit pois! Todella ärsyttävää "täytettä". Harrastekuva...siinäkin on vaaransa, jos se on otettu salilta tai  esim. metsästys/kalastus. Mikään näistä ei kiinnosta tippaakaan naisia! Eihän ole aurinkolasit päässä!?Naiset haluavat nähdä silmät. Ei tarvitse luetella mitä sinä etsit! Vaan kerrot itsestäsi. Kun sä tykkäät naisesta, jonka kanssa tulee osuma ja hän kertoo itsestään, niin se sun lista on siksi täysin turha! E

Tässä oli hyviä ohjeita. Miehet luulevat, että naisten kiinnostuu herää siitä, että he itse täyttävät miesten kriteerit, aivan kuin naisten ainoa intressi olisi miellyttää miehiä. Mutta kyllähän se niin menee, että naisen kiinnostus herää, jos mies on kiinnostava, eli miehen kannattaa kertoa itsestään, jotta hänen laistaan etsivät naiset voivat kiinnostua.

Vierailija
54/312 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei mitään vakavaa" = etsin kertapanoa

Vierailija
55/312 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan tämä provo?? 

Jätkä kirjoittaa "en etsi mitään vakavaa" ja luulee, että Tinder on rikki tai naiset nirsoja :D

Etsit panopoolia eli haluat, että sulla on joku aina, kun tekee mieli, mielellään mahdollisimman monta, jotta itsetunto kasvaa.

Ja vika on tietysti siinä että tinder ei toimi eli sinussa ei voi olla mitään vikaa. Ja kyllä, naiset ovat vähän nirsoja kun eivät lähde panojonon perälle odottelemaan.

Laita nyt vielä munakuva sinne niin tulee selväksi.

Vierailija
56/312 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderin tilastojen mukaan 10% miesprofiileista vastaanottaa 60% kaikista naisten antamista tykkäyksistä. Lisäksi, noin 50% tinderin miesprofiileista ei saa käytännössä ollenkaan matcheja. 

Nyt kun tiedät nuo kaksi asiaa, niin käsität paremmin miksi et saa ollenkaan matcheja.

Afghanistanissa jokainen mies saisi 100 prosenttisesti naisen. Suomalaiset miehet on järjestelmän orjia.

Sinne sitten vaan. Naisillehan se on hel...vtti ja tuskin valk...inen, länsimaalainen  mieskään siellä mitään lämmintä vastaanottoa saa. 

Vierailija
57/312 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeasti kerroit itsestäsi ja tilanteesta. Jos ei edes vauvapalstan aloitus onnistu, ei onnistu mikään muukaan. Seuraava!

Vierailija
58/312 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nämä nyt missään Afganistanissa pärjäis. Siellä ei ole ehkäisyä, joutuis elättämään isoa perhettä. Tiedä vaikka afgaaninainen ei edes viitsis salilla käydä. Meikkaaminenkin niillä on viime vuosina vähän jäänyt.

Vierailija
59/312 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv Nainen

Ap

Mykkähän se sinäkin olet. Naiset olettavat miesten tykkäävän tosi monista naisista, joten se mätsi ei naiselle vielä kerro, että miestä kiinnostaa. Siksi miehen kannattaa laittaa viesti. 

Jep, miehet itse kertovat svaippaansa oikealle jokaisen naisen ja vasta mätsin tultua edes katsovan mitä on tullut mätsättyä. Eli jos miehestä ei kuulu, hyvin voi olettaa ettei miestä kiinnosta, kunhan on vain sokeana svaippaillut. Miesten omasta toimintatavasta johtuen miehen tykkäys yksinään ei merkitse mitään.

Vierailija
60/312 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli apn profiili kuulostaa siltä että etsin ilmaista panoa kun en halua maksaa huoralle. Miksi ei tule matchejä? Outoa että kaikki naiset ei innostu tuollaisesta profiilista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi